pcmasterrace123 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 9/2/2022 στις 10:47 ΜΜ, Klempr είπε Καλησπερα παιδια. Αγορασα ενα monitor asus απο το πλαισιο και μολις το βαλαμε σε λειτουργια εμφανισε μια καθετη γραμμη στη μεση της οθονης και οταν το πηγαμε στο πλαισιο μας ειπαν πως ειναι σπασιμο. Σημερα, μετα απο μερες που μας αποφευγαν μας ειπαν πως στειλανε φωτογραφιες του σπασιματος στην asus στα κεντρικα στο εξωτερικο. Καταρχειν θελω να μου πειτε αν ξερετε αμα κανει αντικατασταση monitor η asus η και αλλες εταιριες; (φυσικα και δε το σπασαμε εμεις) επισης να αναφερω πως ισχυει το DOA γιατι απο την δευτερη μερα κιολας μετα την αγορα το πηγαμε στο σερβις. Επισης η αντιπροσωπεια της asus, τα κεντρικα σε ποια ακριβως χωρα βρισκεται; Εδω στην Ελλαδα υπαρχει καποιο κεντρο ωστε να μπορω να μιλησω τηλεφωνικα η μεσω email για να μαθω για το τι θα γινει με το monitor, γιατι εκει στο πλαισιο μας δουλευουν νομιζω και αποφευγουν να μας πουν πραγματα, μονο υπονοουμενα μας λενε. Οπως και να εχει ντροπη παντως και στις δυο εταιριες, ξοδεψαμε τεραστιο χρηματικο ποσο για αγορες και 229 ευρω που εκανε η οθονη βλεπω να πηγαινουν στον αερα. Για να κινηθω νομικα ειναι αδικος κοπος πιστευετε; Εγώ για αυτό δεν αγοράζω οθόνες από το internet ,πας στο κατάστημα την ανοίγουν ,κάνεις φυσικό έλεγχο την παίρνεις και φεύγεις. Τώρα η asus δεν νομίζω να μπορεί να κάνει τίποτα είναι θέμα με το πλαίσιο ,η μεταφορική που στέλνει τα προϊόντα από το πλαίσιο είναι δικιά τους αν δεν κάνω λάθος. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2022 από pcmasterrace123 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klempr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2022 8 ώρες πριν, filip123go είπε Θα σου πω δικές μου εμπειρίες, που ήμουν καλός πελάτης και του eShop.gr και του public, και του πλαισίου (έχω αφήσει πολλές χιλιάδες ευρώ και στα 3). Public: πήρα ένα Samsung Galaxy s21 πριν λίγους μήνες. Είχε ένα σημάδακι στην οθόνη, μου το άλλαξαν χωρίς δεύτερη κουβέντα, μέσα σε ένα τέταρτο (την επόμενη μέρα της παραλαβής μου πήγα στο κατάστημα) και μου έδωσαν και δώρο την επέκταση εγγύησης τους. Υπάρχει και θέμα εδώ μέσα eShop.gr: χάλασε το 7 μηνών Xiaomi κινητό της γυναίκας μου. Το πήγα το προηγούμενο Σάββατο σε endpoint. Μου ζήτησαν την Πέμπτη να πάω και τον φορτιστή για να γίνει αντικατάσταση. Plaisio: είχα αγοράσει ένα Nintendo 2ds Excel (PokeBall edition, και καλά συλλεκτικό) . Επάνω αριστερά η οθόνη είχε μια γκρι σκιά. Ε, μου έβγαλαν τη πίστη!!! Το στην αντιπροσωπεία το έστειλαν, τι κΟ καλά με τα κεντρικά τις Μοντέρνο μίλησαν, αρνούνταν να μου το αλλάξουν πισματικα. Έκανα τρελή φασαρία μέχρι να γίνει αλλαγή. Και μιλάμε για άτομο που πριν από 1.5 μήνα είχα πάρει καινούρια τηλεόραση και Nintendo switch +5 παιχνίδια από αυτούς (χωριά όλα τα υπόλοιπα που ψώνιζα) . Από τότε ούτε απέξω δεν περνάω. Δικά μου λεφτά δεν πρόκειται να ξανα-μπουν σε αυτό το μαγαζί. Με τα άλλα δύο προφανώς και δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Όποιος έχει τις καλύτερες τιμές, από αυτόν ψωνίζω. Για να σου δωσω να καταλαβεις ειμαστε πελατες στο πλαισιο στο καταστημα στο athens heart απο το 2011, εχουμε αγορασει υπολογιστες λαπτοπ εκτυπωτες παιχνιδια για το playstation και μονο την τελευταια φορα που πηγαμε καναμε αγορα των 1418 ευρω, για υπολογιστη πολυμηχανημα καρεκλα κτλ (τα θελουμε για γραφειο) και ενω τους τα αναφεραμε ολα αυτα και τους ειπαμε κιολας πως το χρειαζομαστε αμεσα για επαγγελματικο σκοπο, ουτε καν μπηκαν στον κοπο να μας δωσουν μια οθονη μεταχειρισμενη. Χθες μας την εδωσε ενας υπευθυνος με δικη του ευθυνη μετα απο 3 φορες φασαριας που εγινε. Εχω δει και πολλες καταγγελιες στο ιντερνετ για αυτους, κανουν το παν για να μην προχωρησουν σε αντικατασταση συσκευης, αντιεπαγγελματιες και λαμογια, ντροπη τους. Δε θα ξαναγορασω ποτε πια απο αυτους και μελανη που αγοραζαμε θα την αγοραζουμε αλλου πλεον. 5 ώρες πριν, pcmasterrace123 είπε Εγώ για αυτό δεν αγοράζω οθόνες από το internet ,πας στο κατάστημα την ανοίγουν ,κάνεις φυσικό έλεγχο την παίρνεις και φεύγεις. Τώρα η asus δεν νομίζω να μπορεί να κάνει τίποτα είναι θέμα με το πλαίσιο ,η μεταφορική που στέλνει τα προϊόντα από το πλαίσιο είναι δικιά τους αν δεν κάνω λάθος. Ναι η καλυτερη λυση ειναι ο ελεγχος στο καταστημα πριν δωσεις τα χρηματα, αλλα που να φανταζομασταν πως θα μας βγαζανε τοσο πολυ την πιστη, απο τη δευτερη μερα τους το πηγαμε κιολας, σε μεγαλη αλυσιδα πηγαμε για αξιοπιστια και ποια αξιοπιστια.... Μεχρι και το μεσαιας κατηγοριας σκρουτζομαγαζο της γειτονιας καλυτερα θα το ειχε αντιμετωπισει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klempr Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2022 Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας, τελικα χθες το βραδυ μας πηραν τηλεφωνο για να παμε να παρουμε την οθονη, θα παμε σημερα, αλλα η γνωμη μου για το συγκεκριμενο καταστημα δεν αλλαζει, η πολιτικη τους ειναι τετοια ωστε να φτανουν την κατασταση στο επακρο για να μην κανουν αντικατασταση στις ελλατωματικες συσκευες τους ειδικα οταν οι συσκευες αυτες εχουν ενα κοστος, και τα ιδια εχω ακουσει και απο γνωστους και απο αγνωστους στο διαδικτυο. Ελπιζω μονο να μην μου παρουσιαστει καποιο αλλο προβλημα στο desktop η στον εκτυπωτη γιατι αντε να βγαλω ακρη μετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα