Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια. Αγορασα ενα monitor asus απο το πλαισιο και μολις το βαλαμε σε λειτουργια εμφανισε μια καθετη γραμμη στη μεση της οθονης και οταν το πηγαμε στο πλαισιο μας ειπαν πως ειναι σπασιμο. Σημερα, μετα απο μερες που μας αποφευγαν μας ειπαν πως στειλανε φωτογραφιες του σπασιματος στην asus στα κεντρικα στο εξωτερικο. Καταρχειν θελω να μου πειτε αν ξερετε αμα κανει αντικατασταση monitor η asus η και αλλες εταιριες; (φυσικα και δε το σπασαμε εμεις) επισης να αναφερω πως ισχυει το DOA γιατι απο την δευτερη μερα κιολας μετα την αγορα το πηγαμε στο σερβις. Επισης η αντιπροσωπεια της asus, τα κεντρικα σε ποια ακριβως χωρα βρισκεται; Εδω στην Ελλαδα υπαρχει καποιο κεντρο ωστε να μπορω να μιλησω τηλεφωνικα η μεσω email για να μαθω για το τι θα γινει με το monitor, γιατι εκει στο πλαισιο μας δουλευουν νομιζω και αποφευγουν να μας πουν πραγματα, μονο υπονοουμενα μας λενε. Οπως και να εχει ντροπη παντως και στις δυο εταιριες, ξοδεψαμε τεραστιο χρηματικο ποσο για αγορες και 229 ευρω που εκανε η οθονη βλεπω να πηγαινουν στον αερα. Για να κινηθω νομικα ειναι αδικος κοπος πιστευετε; 

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, 3DJIN είπε

μηνυση στο πλαισιο

δεν ειναι θεμα της asus

Δυστυχως δε θα κερδισω κατι. Θα χασω και αλλα λεφτα και ποιος ξερει τι μεγαλοδικηγορο θα εχει το αρχιλαμογιο το boss του πλαισιου. Και φασαρια εγινε τους ζητησαμε αντικατασταση η επιστροφη χρηματων δε δεχονται. Καθαρματα και απατεωνες! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την οθόνη σου την έσπασε ή το plaisio ή η μεταφορική. Η περίπτωση να σου την αντικαταστήσει η Asus είναι πολύ μικρή, δεν ισχύει καμία εγγύηση για σπασμένα προϊόντα, μόνο για βλάβες που έχουν γίνει κατά την κατασκευή τους.

Πρέπει να κάνεις ξεκάθαρο στο plaisio και στην Asus ότι σου παραδώσανε σπασμένη οθόνη με κάποιο email, ώστε μετά να δώσεις και το email και την απάντηση τους στον συνήγορο του καταναλωτή.

Όσο αφορά τους μεγαλοδικηγόρους δεν παίζουν κανένα σχεδόν ρόλο σε τέτοιες μηνύσεις, το μόνο πρόβλημα είναι το κόστος του δικηγόρου σου.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, elpenor είπε

Την οθόνη σου την έσπασε ή το plaisio ή η μεταφορική. Η περίπτωση να σου την αντικαταστήσει η Asus είναι πολύ μικρή, δεν ισχύει καμία εγγύηση για σπασμένα προϊόντα, μόνο για βλάβες που έχουν γίνει κατά την κατασκευή τους.

Πρέπει να κάνεις ξεκάθαρο στο plaisio και στην Asus ότι σου παραδώσανε σπασμένη οθόνη με κάποιο email, ώστε μετά να δώσεις και το email και την απάντηση τους στον συνήγορο του καταναλωτή.

Όσο αφορά τους μεγαλοδικηγόρους δεν παίζουν κανένα σχεδόν ρόλο σε τέτοιες μηνύσεις, το μόνο πρόβλημα είναι το κόστος του δικηγόρου σου.

Μα αν παραδεχτουν ειτε η asus ειτε το πλαισιο οτι το φταιξιμο ηταν δικο τους, θα ειχε γινει αναγκαστικα η αντικατασταση, το θεμα ειναι οτι ριχνουν το μπαλακι ο ενας στον αλλον, με το πλαισιο μονο εχω μιλησει και ριχνουν το φταιξιμο στην asus και μερικα υπονοουμενα για εμας. Συνηγορος του καταναλωτη υπαρχει και χωρις πληρωμη αλλα το θεμα ειναι η ολη διαδικασια με τα δικαστηρια. 

Δημοσ.

Είναι πολύ διαφορετικά να επικοινωνείς μαζί τους με email, αν θέλεις τη γνώμη μου δοκίμασε να στείλεις και στην Asus και στο plaisio.

Δημοσ.

Νομίζω οτι πρέπει να επικοινωνήσεις και με το συνήγορο του καταναλωτή. Κοινοποίησε τον αν στείλεις τελικά το mail σε asus και πλαίσιο.

Και κινήσου όσο πιο άμεσα γίνεται.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, alxnt είπε

Νομίζω οτι πρέπει να επικοινωνήσεις και με το συνήγορο του καταναλωτή. Κοινοποίησε τον αν στείλεις τελικά το mail σε asus και πλαίσιο.

Και κινήσου όσο πιο άμεσα γίνεται.

Οκ θα στειλω στην αντιπροσωπεια της asus. Απο οτι καταλαβα εχει παει εκει το μονιτορ γιατι μιλησαμε με 2 υπαλληλους του πλαισιου και μας ειπαν το ιδιο. Το πλαισιο προς το πατον το μονο που λεει ειναι να περιμενουμε θελουν χρονο αυτα, αλλα νομιζω μας λενε μπαρουφες. Αν κινηθω νομικα με συνηγορο του καταναλωτη ειναι χρονοβορα διαδικαδια η επειδη ειναι το φταιξιμο δικο τους μπορει να βγαλω ακρη γρηγορα; 

Δημοσ.

Δε γνωριζω ποσο χρονοβορα ειναι η διαδικασια απλα θεωρω οτι ειναι καλυτερα να κινηθεις αμεσα, 1ον μηπως το ιδιο το πλαισιο δε θελει να μπλεξει με διαδικασιες και στην αλλαξει αμεσα και 2ον για την περιπτωση που οντως δε συγκινηθουν, το αιτημα σου στο συνηγορο να εχει ημερομηνία οσο γινεται πιο κοντα στην ημερομηνία αγορας και στο περασουν doa.

Δημοσ.
Στις 10/2/2022 στις 5:16 ΜΜ, Klempr είπε

Δυστυχως δε θα κερδισω κατι. Θα χασω και αλλα λεφτα και ποιος ξερει τι μεγαλοδικηγορο θα εχει το αρχιλαμογιο το boss του πλαισιου. Και φασαρια εγινε τους ζητησαμε αντικατασταση η επιστροφη χρηματων δε δεχονται. Καθαρματα και απατεωνες! 

Κυνηγα τους μεχρι να πεσει μαυρο χιονι!!!!

και μην αφησεις να περασουν ημερες , προχωρα , πρωτα με Asus στην οποια ανεφερε το καταστημα που σε την πουλησε και δεν τη δεχεται πισω

Δημοσ.

Τα κεντρικά της asus που γίνεται το νταλαβέρι με service κ.τ.λ. είναι στην Ιταλία.

Επειδή είμαι παθών με τηλεόραση να πω πως σε περίπτωση σπασίματος / ραγίσματος κ.τ.λ., ΔΕΝ καλύπτει η εγγύηση καθώς δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι προηγήθηκε της παράδοσης... Στην δικιά μου περίπτωση έπεσα σε καλό άνθρωπο σε κατάστημα (Media Markt Θεσσαλονίκης) και μου την αντικατέστησε. Μου έδωσε και μια συμβουλή : Όταν αγοράζεις tv η monitor από κατάστημα, κατά την παραλαβή από εκεί, ζήτα να την ανοίξουν για δοκιμή.......

Δημοσ.
3 ώρες πριν, konlift είπε

Τα κεντρικά της asus που γίνεται το νταλαβέρι με service κ.τ.λ. είναι στην Ιταλία.

Επειδή είμαι παθών με τηλεόραση να πω πως σε περίπτωση σπασίματος / ραγίσματος κ.τ.λ., ΔΕΝ καλύπτει η εγγύηση καθώς δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι προηγήθηκε της παράδοσης... Στην δικιά μου περίπτωση έπεσα σε καλό άνθρωπο σε κατάστημα (Media Markt Θεσσαλονίκης) και μου την αντικατέστησε. Μου έδωσε και μια συμβουλή : Όταν αγοράζεις tv η monitor από κατάστημα, κατά την παραλαβή από εκεί, ζήτα να την ανοίξουν για δοκιμή.......

Ναι μας το ειχε πει ενας τεχνικος πως οντως ειναι πολυ δυσκολο να γινει αντικατασταση σε σπασιμο, για αυτο παντα ελεγχος στο καταστημα πριν την αγορα γιατι δε βρισκεις ακρη μετα αλλα που να το φανταζιμασταν. Ξαναπηγαμε σημερα και ηταν ενας υπευθυνος ο οποιος με δικη του ευθυνη μας εδωσε ενα καλο μονιτορ σονυ δειγμα για να κανουμε τη δουλεια μας μεχρι να γινει η αντικατασταση ειπε. Τωρα γινει δε γινει εστω μαλλον κατι θα παρουμε, τουλαχιστον μαλλον δε θα πανε 229 ευρω στον αερα. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/2/2022 στις 10:47 ΜΜ, Klempr είπε

Σημερα, μετα απο μερες που μας αποφευγαν μας ειπαν πως στειλανε φωτογραφιες του σπασιματος στην asus στα κεντρικα στο εξωτερικο.

Καλά αυτό μην το δένεις και κόμπο. Κανε μια βόλτα από το δίπλα θέμα με την οθόνη της Samsung  (Odyssey G9) να δεις τι γίνεται. 1300 ευρώ οθόνη και του την έσπασαν στη μεταφορά. Από παντού παράπονα πάντως για το πλαίσιο αυτές τις μέρες. Γενικώς το customer service τους ήταν ανέκαθεν απαράδεκτο, αλλά τον τελευταίο καιρό δίνει ρεσιτάλ. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, filip123go είπε

Καλά αυτό μην το δένεις και κόμπο. Κανε μια βόλτα από το δίπλα θέμα με την οθόνη της Samsung  (Odyssey G9) να δεις τι γίνεται. 1300 ευρώ οθόνη και του την έσπασαν στη μεταφορά. Από παντού παράπονα πάντως για το πλαίσιο αυτές τις μέρες. Γενικώς το customer service τους ήταν ανέκαθεν απαράδεκτο, αλλά τον τελευταίο καιρό δίνει ρεσιτάλ. 

Αστα να πανε. Πας σε μεγαλη αλυσιδα και δινεις περισσοτερα λεφτα σε σχεση με καταστηματα σκρουτζ με σκοπο να κανεις μια αξιοπιστη αγορα και τελικα σου βγαινει η παναγια. Παντως στο πλαισιο απο οτι εχω καταλαβει με βαση τις καταγγελιες καποιων που διαβασα κανουν οτι μπορουν λενε οτι ειδους μπαρουφες μπορεις να φανταστεις για να μην προχωρησουν σε αντικατασταση των συσκευων τους, δεν ξερω αν λειτουργουν και οι αλλες μεγαλες εταιριες ετσι αλλα πιθανοτατα ναι λιγο πολυ. Μονο για τα public ειχα ακουσει καλα λογια απο κατι γνωστους παλια. 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Klempr είπε

Αστα να πανε. Πας σε μεγαλη αλυσιδα και δινεις περισσοτερα λεφτα σε σχεση με καταστηματα σκρουτζ με σκοπο να κανεις μια αξιοπιστη αγορα και τελικα σου βγαινει η παναγια. Παντως στο πλαισιο απο οτι εχω καταλαβει με βαση τις καταγγελιες καποιων που διαβασα κανουν οτι μπορουν λενε οτι ειδους μπαρουφες μπορεις να φανταστεις για να μην προχωρησουν σε αντικατασταση των συσκευων τους, δεν ξερω αν λειτουργουν και οι αλλες μεγαλες εταιριες ετσι αλλα πιθανοτατα ναι λιγο πολυ. Μονο για τα public ειχα ακουσει καλα λογια απο κατι γνωστους παλια. 

Θα σου πω δικές μου εμπειρίες, που ήμουν καλός πελάτης και του eShop.gr και του public, και του πλαισίου (έχω αφήσει πολλές χιλιάδες ευρώ και στα 3). 

Public: πήρα ένα Samsung Galaxy s21 πριν λίγους μήνες. Είχε ένα σημάδακι στην οθόνη, μου το άλλαξαν χωρίς δεύτερη κουβέντα, μέσα σε ένα τέταρτο (την επόμενη μέρα της παραλαβής μου πήγα στο κατάστημα) και μου έδωσαν και δώρο την επέκταση εγγύησης τους. Υπάρχει και θέμα εδώ μέσα 

 

eShop.gr: χάλασε το 7 μηνών Xiaomi κινητό της γυναίκας μου. Το πήγα το προηγούμενο Σάββατο σε endpoint. Μου ζήτησαν την Πέμπτη να πάω και τον φορτιστή για να γίνει αντικατάσταση.

 

Plaisio: είχα αγοράσει ένα Nintendo 2ds Excel (PokeBall edition, και καλά συλλεκτικό) . Επάνω αριστερά η οθόνη είχε μια γκρι σκιά. Ε, μου έβγαλαν τη πίστη!!! Το στην αντιπροσωπεία το έστειλαν, τι κΟ καλά με τα κεντρικά τις Μοντέρνο μίλησαν, αρνούνταν να μου το αλλάξουν πισματικα. Έκανα τρελή φασαρία μέχρι να γίνει αλλαγή. Και μιλάμε για άτομο που πριν από 1.5 μήνα είχα πάρει καινούρια τηλεόραση και Nintendo switch +5 παιχνίδια από αυτούς (χωριά όλα τα υπόλοιπα που ψώνιζα) . Από τότε ούτε απέξω δεν περνάω. Δικά μου λεφτά δεν πρόκειται να ξανα-μπουν σε αυτό το μαγαζί. 

Με τα άλλα δύο προφανώς και δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Όποιος έχει τις καλύτερες τιμές, από αυτόν ψωνίζω.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...