Προς το περιεχόμενο

Μη διαθεσιμότητα προϊόντος που έχω ήδη πληρώσει


chriskourou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, 

Πριν μια περίπου εβδομάδα παρήγγειλα ένα λαπτοπ από το Media Markt. Το προϊόν έδειχνε διαθέσιμο και η εταιρεία έλαβε τα χρήματα της αξίας του. 
 

Δυο, τρεις μέρες μετά το mail επιβεβαίωσης για την καταχώρηση της παραγγελίας, μου ηρθε και το mail χρέωσης. 
 

Μετά από σημερινή επικοινωνία -καθώς δεν εξελίσσονταν η πορεία του προϊόντος- με ενημέρωσαν πως το προϊόν τελικά δεν είναι και δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμο.
 

Μου πρότειναν αρχικά να πάρω κάτι άλλο και τους απάντησα πως αν δεν υπάρχει το προϊόν θέλω τα χρήματα μου πίσω και συμφώνησαν. 
 

Συμβαίνει συχνά να χρεώνεται κάποιος για προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο και δεν επίκειται να γίνει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Συμβαίνει συχνά να χρεώνεται κάποιος για προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο και δεν επίκειται να γίνει ;

Όχι, πρώτη φορά έχει ξανασυμβεί πάλι ξανά. 😅

Δεν υπάρχει αλλού? 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nabuko είπε

Όχι, πρώτη φορά έχει ξανασυμβεί πάλι ξανά. 😅

Δεν υπάρχει αλλού? 

 

Δεν υπάρχει όχι.

Ήταν το hp omen με τον 5800 και την 3060 που βγαίνει συχνά πυκνά σε ψιλόπροσφορά. Και μάλιστα το παρηγγειλα κυριολεκτικά 5 λεπτά μετά την ειδοποίηση που έλαβα για την προσφορά. 

Αλλά εντάξει πες πως το πρόλαβε άλλος οκ. Το να παίρνει η εταιρεία τα χρήματα 2-3 μέρες μετά, ΧΩΡΙΣ να επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα, δε θα έπρεπε να συμβαίνει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...