chriskourou Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα, Πριν μια περίπου εβδομάδα παρήγγειλα ένα λαπτοπ από το Media Markt. Το προϊόν έδειχνε διαθέσιμο και η εταιρεία έλαβε τα χρήματα της αξίας του. Δυο, τρεις μέρες μετά το mail επιβεβαίωσης για την καταχώρηση της παραγγελίας, μου ηρθε και το mail χρέωσης. Μετά από σημερινή επικοινωνία -καθώς δεν εξελίσσονταν η πορεία του προϊόντος- με ενημέρωσαν πως το προϊόν τελικά δεν είναι και δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμο. Μου πρότειναν αρχικά να πάρω κάτι άλλο και τους απάντησα πως αν δεν υπάρχει το προϊόν θέλω τα χρήματα μου πίσω και συμφώνησαν. Συμβαίνει συχνά να χρεώνεται κάποιος για προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο και δεν επίκειται να γίνει ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 6 λεπτά πριν, chriskourou είπε Συμβαίνει συχνά να χρεώνεται κάποιος για προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο και δεν επίκειται να γίνει ; Όχι, πρώτη φορά έχει ξανασυμβεί πάλι ξανά. 😅 Δεν υπάρχει αλλού? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, Nabuko είπε Όχι, πρώτη φορά έχει ξανασυμβεί πάλι ξανά. 😅 Δεν υπάρχει αλλού? Δεν υπάρχει όχι. Ήταν το hp omen με τον 5800 και την 3060 που βγαίνει συχνά πυκνά σε ψιλόπροσφορά. Και μάλιστα το παρηγγειλα κυριολεκτικά 5 λεπτά μετά την ειδοποίηση που έλαβα για την προσφορά. Αλλά εντάξει πες πως το πρόλαβε άλλος οκ. Το να παίρνει η εταιρεία τα χρήματα 2-3 μέρες μετά, ΧΩΡΙΣ να επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα, δε θα έπρεπε να συμβαίνει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα