blueakamah Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Πιστευω οτι θα δυσκολέψουν κι άλλο τα πράγματα. Μονο με χρηματα και επιδοτήσεις δεν καταφέρνεις παρα μονο να κερδιζεις λιγο χρονο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N1ko5zAN Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris.04 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, eko13 είπε Ρε παιδιά μας δουλεύουν? Η ελλειψη τσιπ, δεν ωφειλεται σε έλλειψη πρώτων υλών? Τι να χρηματοδοτησεις τότε? Νομίζω τα εργοστάσια (που δεν είναι πολλά λόγο υψηλού κόστους γιατί η διαδικασία παραγωγής θέλει ακριβές τεχνικές) δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στην ζήτηση. Τα τσιπς φτιάχνονται κυρίως από πυρίτιο που είναι άφθονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billysdrama Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 λεφτα υπαρχουν 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kosianos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 θα δωσει μερικα και ο δικος μας απο τα ταμεια ειπε μην αγχωνεστε καρτες γραφικων με 100 ευρω ξανα εδω !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TrObAs Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Καλημέρα παιδιά . Εγώ δεν έχω καταλάβει τελικά αν αυτή η έλλειψη ημιαγωγών οφείλετε σε έλλειψη πρώτον υλών / πολύ μεγάλη ζήτηση σε σημείο που οι γραμμές παραγωγής δεν μπορούν να την καλύψουν / εξαιτίας μικρότερων παραγγελιών από τις εταιρίες , που λόγω covid φοβήθηκαν ότι δεν θα υπήρχε η ίδια αγοραστική δύναμη στους εν δυνάμη πελάτες τους (Με αποτέλεσμα να μπουν άλλες εταιρίες στην γραμμή παραγωγής και αυτό να οδηγήσει στην καθυστέρηση ανανέωσης του stock). Όσες φορές έχω προσπαθήσει να κατανοήσω την αιτία που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση διαβάζω μια από τις παραπάνω εκδοχές...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
killerx3 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Άμα το σχέδιο το είχε μόνο η Ελλάδα δεν θα βλέπαμε τσιπ ούτε το 2025. 🥲 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kingmouf Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 44 λεπτά πριν, TrObAs είπε Καλημέρα παιδιά . Εγώ δεν έχω καταλάβει τελικά αν αυτή η έλλειψη ημιαγωγών οφείλετε σε έλλειψη πρώτον υλών / πολύ μεγάλη ζήτηση σε σημείο που οι γραμμές παραγωγής δεν μπορούν να την καλύψουν / εξαιτίας μικρότερων παραγγελιών από τις εταιρίες , που λόγω covid φοβήθηκαν ότι δεν θα υπήρχε η ίδια αγοραστική δύναμη στους εν δυνάμη πελάτες τους (Με αποτέλεσμα να μπουν άλλες εταιρίες στην γραμμή παραγωγής και αυτό να οδηγήσει στην καθυστέρηση ανανέωσης του stock). Όσες φορές έχω προσπαθήσει να κατανοήσω την αιτία που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση διαβάζω μια από τις παραπάνω εκδοχές...... Είναι κάποια από αυτά σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό και είναι και αρκετά άλλα. Η διαδικασία κατασκευής είναι περίπλοκη και χρονοβόρα. Πρακτικά απαιτούνται 2-3 μήνες για την ολοκλήρωση από τη στιγμή που ξεκινήσει η παραγωγή ενός ολοκληρωμένου. Έχουμε λοιπόν ένα δύσκολο συνδυασμό από τα παρακάτω: - προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα - προβλήματα λόγω lockdowns που οδήγησαν σε μερικό ή πλήρες κλείσιμο γραμμών παραγωγής για κάποιο σημαντικό χρονικό διάστημα - τεράστια αύξηση ζήτησης απότομα (μεγάλη αγοραστική πίεση για τη κάλυψη νέων αναγκών (π.χ. τηλεργασία), μετάβαση σε νέα συστήματα (π.χ. είμαστε στη μετάβαση από 4G σε 5G δίκτυα, τεράστιες επενδύσεις σε συστήματα για AI/ML), μετάβαση σε διαφορετικές γραμμές παραγωγής με αυξημένη χρήση ηλεκτρονικων συσκευών (Industrial IoT / Industry 4.0), εκτόξευση της χρήσης ημιαγωγών σε εφαρμογές όπως αυτοκίνητα, μεγάλη καταναλωτική πίεση λόγω αγορών προϊόντων σε αντίθεση με τις υπηρεσίες (π.χ. έξοδος για φαγητό, ποτό, ταξίδια, διασκέδαση, υπηρεσίες αναψυχής κτλ κτλ που περιορίστηκαν εξαιρετικά λόγω COVID)) - αδυναμία πρόβλεψης της ζήτησης με αποτέλεσμα να μείνουν πίσω πολλές παραγγελίες (ειδικά αυτοκινητοβιομηχανίες) - εξαιρετικός περιορισμός των εργαστασίων που παράγουν ολοκληρωμένα και εκτόξευση του κόστους τους - ειδικά για advanced nodes (14nm and below) - +++ Μέσα σε όλα αυτά, πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες. Για παράδειγμα, η μελέτη, κατασκευή και εξοπλισμός ενός εργοστασίου ημιαγωγών είναι μια αρκετά χρονοβόρα υπόθεση. Πρακτικά απαιτεί 2-3 χρόνια κατ'ελάχιστο. Είναι επίσης εξαιρετικά κοστοβόρα. Για advanced nodes συζητάμε για ποσά που ξεκινάνε από 4-5 δις δολλάρια και παίρνουμε την ανιούσα από εκεί. Κατά συνέπεια, ας μη νομίζουμε ότι αυτά τα 43 δις που αναφέρει η ανακοίνωση είναι κάτι που πρόκειται να δημιουργήσει στρατιά εργοστασίων... ακόμα και όλα να δίνονταν για εργοστάσια, δεν θα μπορούσαν να φτιαχτούν πάνω από... 1-2... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TrObAs Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 8 λεπτά πριν, kingmouf είπε Είναι κάποια από αυτά σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό και είναι και αρκετά άλλα. Η διαδικασία κατασκευής είναι περίπλοκη και χρονοβόρα. Πρακτικά απαιτούνται 2-3 μήνες για την ολοκλήρωση από τη στιγμή που ξεκινήσει η παραγωγή ενός ολοκληρωμένου. Έχουμε λοιπόν ένα δύσκολο συνδυασμό από τα παρακάτω: - προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα - προβλήματα λόγω lockdowns που οδήγησαν σε μερικό ή πλήρες κλείσιμο γραμμών παραγωγής για κάποιο σημαντικό χρονικό διάστημα - τεράστια αύξηση ζήτησης απότομα (μεγάλη αγοραστική πίεση για τη κάλυψη νέων αναγκών (π.χ. τηλεργασία), μετάβαση σε νέα συστήματα (π.χ. είμαστε στη μετάβαση από 4G σε 5G δίκτυα, τεράστιες επενδύσεις σε συστήματα για AI/ML), μετάβαση σε διαφορετικές γραμμές παραγωγής με αυξημένη χρήση ηλεκτρονικων συσκευών (Industrial IoT / Industry 4.0), εκτόξευση της χρήσης ημιαγωγών σε εφαρμογές όπως αυτοκίνητα, μεγάλη καταναλωτική πίεση λόγω αγορών προϊόντων σε αντίθεση με τις υπηρεσίες (π.χ. έξοδος για φαγητό, ποτό, ταξίδια, διασκέδαση, υπηρεσίες αναψυχής κτλ κτλ που περιορίστηκαν εξαιρετικά λόγω COVID)) - αδυναμία πρόβλεψης της ζήτησης με αποτέλεσμα να μείνουν πίσω πολλές παραγγελίες (ειδικά αυτοκινητοβιομηχανίες) - εξαιρετικός περιορισμός των εργαστασίων που παράγουν ολοκληρωμένα και εκτόξευση του κόστους τους - ειδικά για advanced nodes (14nm and below) - +++ Μέσα σε όλα αυτά, πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες. Για παράδειγμα, η μελέτη, κατασκευή και εξοπλισμός ενός εργοστασίου ημιαγωγών είναι μια αρκετά χρονοβόρα υπόθεση. Πρακτικά απαιτεί 2-3 χρόνια κατ'ελάχιστο. Είναι επίσης εξαιρετικά κοστοβόρα. Για advanced nodes συζητάμε για ποσά που ξεκινάνε από 4-5 δις δολλάρια και παίρνουμε την ανιούσα από εκεί. Κατά συνέπεια, ας μη νομίζουμε ότι αυτά τα 43 δις που αναφέρει η ανακοίνωση είναι κάτι που πρόκειται να δημιουργήσει στρατιά εργοστασίων... ακόμα και όλα να δίνονταν για εργοστάσια, δεν θα μπορούσαν να φτιαχτούν πάνω από... 1-2... Ευχαριστώ για την διευκρίνιση! Ας ξεκινήσουν με ένα δύο εργοστάσια να υπάρχει δυνατότητα μερικής αποδέσμευσης από την εξάρτηση της Ευρώπης από την Κίνα και εν καιρό λογικά θα ενισχυθεί ο κλάδος αυτός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
infamous2456 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, TrObAs είπε Καλημέρα παιδιά . Εγώ δεν έχω καταλάβει τελικά αν αυτή η έλλειψη ημιαγωγών οφείλετε σε έλλειψη πρώτον υλών / πολύ μεγάλη ζήτηση σε σημείο που οι γραμμές παραγωγής δεν μπορούν να την καλύψουν / εξαιτίας μικρότερων παραγγελιών από τις εταιρίες , που λόγω covid φοβήθηκαν ότι δεν θα υπήρχε η ίδια αγοραστική δύναμη στους εν δυνάμη πελάτες τους (Με αποτέλεσμα να μπουν άλλες εταιρίες στην γραμμή παραγωγής και αυτό να οδηγήσει στην καθυστέρηση ανανέωσης του stock). Όσες φορές έχω προσπαθήσει να κατανοήσω την αιτία που οδήγησε σε αυτή την κατάσταση διαβάζω μια από τις παραπάνω εκδοχές...... Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα. Ο κοβιντ γενικά δημιούργησε θέμα στις εφοδιαστικές αλυσίδες, όχι μόνο στους ημιαγωγούς. Συμβάλλει κι αυτό αλλά τα βασικότερα αίτια είναι δύο. Το πρώτο είναι η ξαφνική έκρηξη στη ζήτηση για ημιαγωγούς σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Από ηλεκτρονικές συσκευές(βλέπε τηλεργασία, τηλεκπαίδευση κλπ) σε όλον τον κόσμο ταυτόχρονα, σε αύξηση παραγγελιών για αμάξια, σε αύξηση της χρήσης των ημιαγωγών από αμάξια(παλαιότερα η χρήση ημιαγωγών σε αυτοκίνητα ήταν περιορισμένη, πλέον με κάθε νέα γενιά αυξάνεται ο αριθμός ημιαγωγών που χρησιμοποιεί κάθε αμάξι, άρα και η συνολική ζήτηση παρόλο που σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να παραμένει ίδιος ο αριθμός πωλήσεων των αυτοκινήτων. Αυτή η τάση μόνο θα αυξηθεί με την άνοδο της δημοτικότητας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.) Το δεύτερο είναι η έλλειψη επενδύσεων στα legacy nodes (40nm και πίσω, σε αυτά εντοπίζεται η έλλειψη κατά βάση) από τη μεριά των κατασκευαστών ημιαγωγών. Στον τομέα των ημιαγωγών, μια επένδυση σήμερα, όσο μεγάλη και να είναι, μεταφράζεται σε αυξημένη παραγωγή τουλάχιστον 3 με 4 χρόνια αργότερα. Οι κατασκευαστές ημιαγωγών δεν προέβλεψαν σωστά την αύξηση στη ζήτηση που θα υπήρχε σήμερα και δεν έκαναν τις απαραίτητες επενδύσεις όταν έπρεπε(το 2017,2018,2019, 2020 δηλαδή) με αποτέλεσμα να μην αυξήθηκε η παραγωγική τους ικανότητα παράλληλα με τη ζήτηση. Στα advanced nodes βέβαια αυτό το πρόβλημα είναι περιορισμένο γιατί εκεί συνεχίστηκαν οι επενδύσεις κανονικά. Τώρα "τρέχουν" να αυξήσουν την ικανότητα παραγωγής τους αλλά όσο και να τρέξουν , χρειάζεται αρκετός καιρός. Προβλέπεται ότι απο τα μέσα με τέλος του 2022 θα αρχίσει να υπάρχει ξανά μια βελτίωση στην αντιστοίχιση ζήτησης-παραγωγής που πιστεύουν θα έχει πέσει κάπως η ζήτηση και θα έχει αυξηθεί κάπως η παραγωγή. Στην πράξη βέβαια, όπως στα περισσότερα πράγματα η κατάσταση είναι λίγο πιο περίπλοκη γιατί υπάρχουν bottlenecks σε διάφορα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, όχι μόνο στα τελικά εργοστάσια παραγωγής. Πχ η asml που κατασκευάζει τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές ημιαγωγών έχει ήδη back-orders για τα επόμενα χρόνια. Υπάρχουν ελλείψεις στα substrates που είναι απαραίτητα για την κατασκευή τους κλπ κλπ. Και επειδή είναι υπερ specialized industry δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες για να καλύψουν γρήγορα το κενό που ξαφνικά εμφανίστηκε. Τέλος, έκανε ακόμα χειρότερο το πρόβλημα το just in time manufacturing που χρησιμοποιεί μεγάλο μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας, που για να μειωθεί η έκθεση της κάθε εταιρίας σε κίνδυνο, οι παραγγελίες είναι τόσες-όσες και δεν κρατάνε στοκ(απλοποιημένα, δεν ξέρω και τον τρόπο λειτουργίας της κάθε εταιρείας ακριβώς). Γι αυτό μιλάνε για την ανάγκη να θωρακιστούν οι εφοδιαστικές αλυσίδες, να υπάρχει μεγαλύτερη εφεδρεία δηλαδή που χρειάζεται χρήματα και ρίσκο(και μάλλον μόνο κυβερνήσεις είναι διατεθημένες να καλύψουν). Και γι αυτό αυτά τα νομοσχέδια σε ΗΠΑ και ΕΕ δεν θα έχουν κανένα απολύτως αντίκτυπο άμεσα στην κατάσταση που επικρατεί, θα χρειαστούν τουλάχιστον κάποια χρόνια για να αρχίσουν να έχουν αποτελέσματα(και αυτό αν διατεθούν σωστά τα χρήματα, μεγάλο αν σε κάθε τι που αφορά επιδοτήσεις για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας) Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2022 από infamous2456 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KnightRider Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 21 ώρες πριν, Hetfield είπε Αρα εσυ προτεινεις τα φρεσκα τσιπακια που δεν παρηχθησαν ιδανικα και δεν μπορουν να χρονιστουν οσο τα high end να πετιουνται; Φιλτατε κανενας κατασκευαστης δεν μπορει να ξερει τι ποιοτητας τσιπακι θα βγει μετα την παραγωγη εκ των προτερων. Η διαλογη γινεται εκ των υστερων. Να μην μπαίνουν στην διαδικασία να δημιουργούν low end,, για ποιο λόγο να αγοράζουμε καινούργιο low end επεξεργαστή όταν η απόδοση του είναι χειρότερη από παλιότερο επεξεργαστή ??? Τζάμπα σπατάλη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
infamous2456 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, KnightRider είπε Να μην μπαίνουν στην διαδικασία να δημιουργούν low end,, για ποιο λόγο να αγοράζουμε καινούργιο low end επεξεργαστή όταν η απόδοση του είναι χειρότερη από παλιότερο επεξεργαστή ??? Τζάμπα σπατάλη Efficiency είναι ένας λόγος, έχεις την ίδια ταχύτητα με χαμηλότερη κατανάλωση συνήθως. Αλλά το βασικότερο όπως σου εξήγησαν και παραπάνω είναι ότι δεν δημιουργούν low end τσιπακια κατά βάση. Τα τσιπακια που έχουν προβλήματα σε κάποια σημεία τους, πχ δεν δουλεύουν μερικοί πυρήνες κλπ, αντί να τα πετάξουν, απενεργοποιούν τα προβληματικά μέρη και τα πουλάνε σαν low end chip. Binning λέγεται, μπορείς να το ψάξεις για περισσότερες πληροφορίες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dieksodo Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 λοιπον μπαινεις ισνομνια διαβαζεις ενα ωραιο νεο λες επιτελους να λυθει ενα προβλημα που υοαρχει στη παγκοσμια οικονομια πως θα λυθει καθε λογικος ανθρωπος σκεφτεται το προφανες θα γινουν ιδιωτικες επενδυσεις στην ΕΕ απο εταιριες τσιπ και θα αρχισουν να φτιαχνουν τσιπ πως περιμενει ενας λογικος ανθρωπος να γινει αυτο? 1)μεσω αυξηση της ανταγωνιστικοτητας της ενωσης 2) κιντρα για για επιχειρηματικοτηα στο χωρο των ημιαγωγων 3) φοροελαφρυνσεις σε εταιριες εμποριας των παραπανω 4)παροχη δωρεαν χωρων για δημιουργια εργοστασιων 5)μειωση γραφειοκρατιας επιχειρησεων που δραστηριοποιουνται στο χωρο 6) επιδοτησεις εργαζομενων πχ να πληρωνει η ΕΕ μερος των ασφαλιστρων ή μερος του μισθου εκπαιδευομενων νεων 7) και αλλα πολλα αντα αυτου τι διαβαζουμε? Η ΕυρωπαικηΕνωσηΣοβιετικωνΣοσιαλιστικωνΔημοκρατιων θα φορολογησει τους πολιτες της κανα 40 δις δηλαδη αντι να μας δωσει 40 δις για να αγορασουμε καμια καρτα γραφικων που εχουν παει στο θεο θα μας τα παρει κιολας και θα ταδωσει που? σε εταιριες ημιαγωγων? οοοοοοοχι αλλα σε ερευνα και αναπτυξη δηλαδη μεταφραση σε μερικα κοπροσκυλα που θα βγαλοιυν διαφορες περισπουδαστες πανεπιστημιακες αναλυσεις που θα καταληξουν σε καποιο συρταρι φυσικα δεν το λεει αμεσα αλλα εμμεσως πισω απο ωραιες λεξεις τυπου "εις βάθος κατανόησης του οικοσυστήματος¨¨ "της αξιακής αλυσίδας των ημιαγωγών." και φυσικα επιδοτησεις και επιδοτησεις και επιδοτησεις δηλαδη κρατικοδιαιτος καπιταλισμος που φυσικα θα διευκολυνει απλως μερικους επιτηδιους που θαερθουν για να φανε τις επιδοτησεις και αφου βγαλουν μερικα λεφτα θα φυγουν κατευθειαν για κινα για να στησουν σοβαρα εργοστασια νταξει καλα θα παει και αυτο 16 hours ago, Havik said: Ε.Ε. πετάει €43 δισεκατομμύρια..... θες να αντιμετωπίσεις την "έλλειψη" τσιπ; φορολόγησε ή απαγόρευσε τα shit coins, problem solved. γιατι ως γνωστον η βενεζουελα ή η κινα που ειναι απο τους μεγαλυτερους παραγωγους κρυπτο βρισκονται στην ευρωπη 16 hours ago, KnightRider said: Να βάλουν χέρι στις εταιρίες πχ την Intel στο να μην παράγουν 100 διαφορετικά μοντέλα επεξεργαστών + επιτέλους να σταματήσουν να παράγουν τους σαπιους Celeron που είναι χειρότεροι κι από τους Core 2 Quad !!! "λοιπον παιδια βρηκα τη λυση θα πουμε στην ιντελ τι θα φτιαχνει και τι δε θα φτιαχνει γιατι εμεις στο καφενειο του ινσομνια ξερουμε καλυτερα την αγορα απο την μεγαλυτερη εταιρια στον πλανητη" ωραια ιδεα επομενη γραμμουλα ο σταματης απο μενιδι παναθηναικος αλλα αντικειμενικος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KnightRider Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 10 ώρες πριν, dieksodo είπε "λοιπον παιδια βρηκα τη λυση θα πουμε στην ιντελ τι θα φτιαχνει και τι δε θα φτιαχνει γιατι εμεις στο καφενειο του ινσομνια ξερουμε καλυτερα την αγορα απο την μεγαλυτερη εταιρια στον πλανητη" ωραια ιδεα επομενη γραμμουλα ο σταματης απο μενιδι παναθηναικος αλλα αντικειμενικος Είδαμε και την Intel πόσο έξυπνοι είναι.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orgixmh Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Η Ευρώπη χρειάζεται άμεσα εργοστάσια παραγωγής ημιαγωγών, το κοστος κατασκευής άλλωστε δεν θα εχει τεράστια διαφορα απο την Κινα καθώς πλεον τα μεροκάματα των Κινεζων δεν ειναι αυτα που ηταν το 1980, τα εργοστάσια δουλευουν με τρομερα λιγοτερο προσωπικό σε σχεση με το 80 και πλεον αδυνατω να καταλαβω τους λογους που καποιος θα επενδύσει στην Κινα και οχι στην ΕΕ. Πρεπει σιγα σιγα η ΕΕ να μεταφερει την παραγωγή της εντός της ένωσης και εμεις σαν καταναλωτές να υποστηρίξουμε τέτοιου είδους προσπάθειες. Επίσης θα πρεπει να να ενταχθεί περιβαλλοντικός φορος στα εισαγόμενα απο την Κινα καθώς τα εργοστάσια εκει δρουν ανενόχλητα οσο αναφορά το περιβάλλον. Με λιγα λογια η αποψη μου ειναι οτι πρωτα θα πρεπει να δώσουν σοβαρά κίνητρα στους επενδυτες ώστε η Κινα να ειναι ελαχιστα συμφέρουσα σε σχεση με την ΕΕ. Η αποπαγκοσμιοποίηση εχει ξεκινήσει και αν δεν γινουν σοβαρες τομες στην ΕΕ μεσα στα επομενα 10 χρονια θα αντιμετωπίσουμε σοβαρα προβλήματα, τοσο σαν Ελληνες οσο και σαν Ευρωπαίοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα