gkate15 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Καλησπέρα παιδιά, θέλω λίγο τη βοήθεια σας. Τις επόμενες μέρες πρόκειται να μετακομίσω σε άλλη πόλη. Αυτή τη στιγμή έχω σύνδεση Vodafone VDSL 50 και στη περιοχή που θα μετακομίσω μου προσφέρουν μέχρι ADSL 30. Η COSMOTE είναι ο μόνος πάροχος που διαθέτει VDSL στη συγκεκριμένη περιοχή. Το συμβόλαιο στη VODAFONE είναι 24μηνο και διανύεται ο 10ος μήνας. Ξέρουμε αν ο λόγος αδυναμίας παροχής της υπάρχουσας σύνδεσης μου στη νέα πόλη είναι λόγος διακοπής συμβολαίου χωρίς πέναλτι; Ευχαριστώ για το χρόνο σας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Το συμβόλαιο που εχεις υπογράψει αφορά συγκεκριμένη διεύθυνση, οπότε δεν μπορείς να φύγεις χωρις πέναλτι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) ADSL 30άρι δεν υπάρχει. VDSL 30άρι από Α/Κ ναι. Όσο για το πέναλτι, δεν το γλιτώνεις αφού μπορούν να σου παρέχουν υπηρεσία έστω και υποδεέστερη... Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από SaFiS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hln3 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 12 ώρες πριν, SaFiS είπε ADSL 30άρι δεν υπάρχει. VDSL 30άρι από Α/Κ ναι. Όσο για το πέναλτι, δεν το γλιτώνεις αφού μπορούν να σου παρέχουν υπηρεσία έστω και υποδεέστερη... Και να μην έχει καθόλου διαθεσιμότητα πάλι εφαρμόζεται τέλος διακοπής αφού το αρχικό συμβόλαιο έγινε για συγκεκριμένη διεύθυνση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Το συμβόλαιο δεσμεύει και τα 2 μέρη. Μεταφορά γραμμής σε άλλη διεύθυνση, είτε στην ίδια περιοχή είτε σε άλλη της χώρας, επιτρέπεται και υποχρεωτικά την υποστηρίζουν όλοι οι πάροχοι. Αλίμονο αν γινόταν διαφορετικά. Ζητάς λοιπόν από τον πάροχο μεταφορά της γραμμής στην άλλη διεύθυνση. Από την στιγμή που πρόκειται για άλλη πόλη, δεν γίνεται να κρατήσεις τον ίδιο αριθμό και υποχρεωτικά θα πάρεις νέο, με παράλληλη νέα σύνδεση που θα ξεκινά νέο 24μηνο δέσμευσης. Τι προβλέπει τώρα ο κανονισμός. Καταρχήν δεσμεύεσαι με το υπάρχον συμβόλαιο για ακόμη 14 μήνες. Ζητάς την μεταφορά της σύνδεσης και ο πάροχος υποχρεούται να την υλοποιήσει. Αν ωστόσο δεν μπορεί να σου παρέξει τις ίδιες υπηρεσίες που έχεις τώρα στη νέα διεύθυνση, έχει δικαίωμα να σου δώσει υπηρεσίες σε χαμηλότερο πακέτο, εφόσον υπάρχει τέτοιο σε εκείνη την θέση. Διαφορετικά έχεις δικαίωμα να διακόψεις αζημίως την υπάρχουσα σύμβαση. Την παραπάνω επικοινωνία και αίτηση, θα τα κάνεις εγγράφως ζητώντας αντίστοιχη απάντηση. Μόνο έτσι θα έχεις αποδεικτικά στοιχεία των επίσημων θέσεων της εταιρείας (και όχι ότι αναφέρουν τηλεφωνικά), ώστε αν χρειαστεί να βρεις το δίκιο σου καταφεύγοντας στην ΕΕΤΤ. Υπόψη, το ότι υπάρχει πάροχος που προσφέρει καλύτερο ή/και οικονομικότερο πακέτο υπηρεσιών στη νέα θέση, είναι παντελώς άσχετο. Ο κανονισμός είναι σαφής όσον αφορά τα ενεργά συμβόλαια, με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των αντισυμβαλλόμενων μερών. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2022 από jkoukos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 11 hours ago, hln3 said: Και να μην έχει καθόλου διαθεσιμότητα πάλι εφαρμόζεται τέλος διακοπής αφού το αρχικό συμβόλαιο έγινε για συγκεκριμένη διεύθυνση. Δεν ισχύει αυτό. Αν δεν μπορεί να σου δώσει υπηρεσία είναι υποχρεωμένος να σε αφήσει να φύγεις ατελώς. Δλδ δεν έχεις δικαίωμα να μετακομίσεις επειδή έχεις συμβόλαιο?? Τα υπόλοιπα είναι "κολπάκια" για πελάτες που δεν ξέρουν τα δικαιώματά τους. Η Cyta, που το γνωρίζω από περιπτώσεις φίλων, το εφάρμοζε κανονικότατα. Ισχύει ότι έγραψε ο @jkoukos από πάνω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 14 λεπτά πριν, SaFiS είπε Δεν ισχύει αυτό. Αν δεν μπορεί να σου δώσει υπηρεσία είναι υποχρεωμένος να σε αφήσει να φύγεις ατελώς. Δλδ δεν έχεις δικαίωμα να μετακομίσεις επειδή έχεις συμβόλαιο?? Τα υπόλοιπα είναι "κολπάκια" για πελάτες που δεν ξέρουν τα δικαιώματά τους. Η Cyta, που το γνωρίζω από περιπτώσεις φίλων, το εφάρμοζε κανονικότατα. Ισχύει ότι έγραψε ο @jkoukos από πάνω... Η cyta πάει πέθανε Το συμβολαιο ισχυει μόνο είναι για την διεύθυνση που υπέγραψες. Να μετακόμισης μπορείς και να σου μεταφέρει εκει την συνδεση σου. Αυτο που δεν μπορεις είναι να αποχωριστεί χωρις πρόστιμο αν δεν μπορεί να σου μεταφέρει εκεί την σύνδεση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 8 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Αυτο που δεν μπορεις είναι να αποχωριστεί χωρις πρόστιμο αν δεν μπορεί να σου μεταφέρει εκεί την σύνδεση Λάθος! Υπάρχει πρόβλεψη από τον κανονισμό. Ισχύουν στο ακέραιο αυτά που ανέφερα προηγουμένως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hln3 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2022 8 ώρες πριν, jkoukos είπε Το συμβόλαιο δεσμεύει και τα 2 μέρη. Μεταφορά γραμμής σε άλλη διεύθυνση, είτε στην ίδια περιοχή είτε σε άλλη της χώρας, επιτρέπεται και υποχρεωτικά την υποστηρίζουν όλοι οι πάροχοι. Αλίμονο αν γινόταν διαφορετικά. Ζητάς λοιπόν από τον πάροχο μεταφορά της γραμμής στην άλλη διεύθυνση. Από την στιγμή που πρόκειται για άλλη πόλη, δεν γίνεται να κρατήσεις τον ίδιο αριθμό και υποχρεωτικά θα πάρεις νέο, με παράλληλη νέα σύνδεση που θα ξεκινά νέο 24μηνο δέσμευσης. Τι προβλέπει τώρα ο κανονισμός. Καταρχήν δεσμεύεσαι με το υπάρχον συμβόλαιο για ακόμη 14 μήνες. Ζητάς την μεταφορά της σύνδεσης και ο πάροχος υποχρεούται να την υλοποιήσει. Αν ωστόσο δεν μπορεί να σου παρέξει τις ίδιες υπηρεσίες που έχεις τώρα στη νέα διεύθυνση, έχει δικαίωμα να σου δώσει υπηρεσίες σε χαμηλότερο πακέτο, εφόσον υπάρχει τέτοιο σε εκείνη την θέση. Διαφορετικά έχεις δικαίωμα να διακόψεις αζημίως την υπάρχουσα σύμβαση. Την παραπάνω επικοινωνία και αίτηση, θα τα κάνεις εγγράφως ζητώντας αντίστοιχη απάντηση. Μόνο έτσι θα έχεις αποδεικτικά στοιχεία των επίσημων θέσεων της εταιρείας (και όχι ότι αναφέρουν τηλεφωνικά), ώστε αν χρειαστεί να βρεις το δίκιο σου καταφεύγοντας στην ΕΕΤΤ. Υπόψη, το ότι υπάρχει πάροχος που προσφέρει καλύτερο ή/και οικονομικότερο πακέτο υπηρεσιών στη νέα θέση, είναι παντελώς άσχετο. Ο κανονισμός είναι σαφής όσον αφορά τα ενεργά συμβόλαια, με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των αντισυμβαλλόμενων μερών. Για πες μας και ποιος κανονισμός είναι αυτός για να τον μάθουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jkoukos Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Κανονισμός Γενικών Αδειών και αφορά την λειτουργία των εταιρειών και των παρεχόμενων υπηρεσιών. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2022 28 λεπτά πριν, jkoukos είπε Κανονισμός Γενικών Αδειών και αφορά την λειτουργία των εταιρειών και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για όσους βαριούνται να ψάχνουν, το κείμενο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα