Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, θέλω λίγο τη βοήθεια σας.

Τις επόμενες μέρες πρόκειται να μετακομίσω σε άλλη πόλη.

Αυτή τη στιγμή έχω σύνδεση Vodafone VDSL 50 και στη περιοχή που θα μετακομίσω μου προσφέρουν μέχρι ADSL 30. 

Η COSMOTE είναι ο μόνος πάροχος που διαθέτει VDSL στη συγκεκριμένη περιοχή.

Το συμβόλαιο στη VODAFONE είναι 24μηνο και διανύεται ο 10ος μήνας.

Ξέρουμε αν ο λόγος αδυναμίας παροχής της υπάρχουσας σύνδεσης μου στη νέα πόλη είναι λόγος διακοπής συμβολαίου χωρίς πέναλτι;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ADSL 30άρι δεν υπάρχει. VDSL 30άρι από Α/Κ ναι. Όσο για το πέναλτι, δεν το γλιτώνεις αφού μπορούν να σου παρέχουν υπηρεσία έστω και υποδεέστερη...

Επεξ/σία από SaFiS
Δημοσ.
12 ώρες πριν, SaFiS είπε

ADSL 30άρι δεν υπάρχει. VDSL 30άρι από Α/Κ ναι. Όσο για το πέναλτι, δεν το γλιτώνεις αφού μπορούν να σου παρέχουν υπηρεσία έστω και υποδεέστερη...

Και να μην έχει καθόλου διαθεσιμότητα πάλι εφαρμόζεται τέλος διακοπής αφού το αρχικό συμβόλαιο έγινε για συγκεκριμένη διεύθυνση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το συμβόλαιο δεσμεύει και τα 2 μέρη. Μεταφορά γραμμής σε άλλη διεύθυνση, είτε στην ίδια περιοχή είτε σε άλλη της χώρας, επιτρέπεται και υποχρεωτικά την υποστηρίζουν όλοι οι πάροχοι. Αλίμονο αν γινόταν διαφορετικά.

Ζητάς λοιπόν από τον πάροχο μεταφορά της γραμμής στην άλλη διεύθυνση. Από την στιγμή που πρόκειται για άλλη πόλη, δεν γίνεται να κρατήσεις τον ίδιο αριθμό και υποχρεωτικά θα πάρεις νέο, με παράλληλη νέα σύνδεση που θα ξεκινά νέο 24μηνο δέσμευσης.

Τι προβλέπει τώρα ο κανονισμός. Καταρχήν δεσμεύεσαι με το υπάρχον συμβόλαιο για ακόμη 14 μήνες. Ζητάς την μεταφορά της σύνδεσης και ο πάροχος υποχρεούται να την υλοποιήσει. Αν ωστόσο δεν μπορεί να σου παρέξει τις ίδιες υπηρεσίες που έχεις τώρα στη νέα διεύθυνση, έχει δικαίωμα να σου δώσει υπηρεσίες σε χαμηλότερο πακέτο, εφόσον υπάρχει τέτοιο σε εκείνη την θέση. Διαφορετικά έχεις δικαίωμα να διακόψεις αζημίως την υπάρχουσα σύμβαση.

Την παραπάνω επικοινωνία και αίτηση, θα τα κάνεις εγγράφως ζητώντας αντίστοιχη απάντηση. Μόνο έτσι θα έχεις αποδεικτικά στοιχεία των επίσημων θέσεων της εταιρείας (και όχι ότι αναφέρουν τηλεφωνικά), ώστε αν χρειαστεί να βρεις το δίκιο σου καταφεύγοντας στην ΕΕΤΤ.

Υπόψη, το ότι υπάρχει πάροχος που προσφέρει καλύτερο ή/και οικονομικότερο πακέτο υπηρεσιών στη νέα θέση, είναι παντελώς άσχετο. Ο κανονισμός είναι σαφής όσον αφορά τα ενεργά συμβόλαια, με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των αντισυμβαλλόμενων μερών.

 

Επεξ/σία από jkoukos
  • Like 2
Δημοσ.
11 hours ago, hln3 said:

Και να μην έχει καθόλου διαθεσιμότητα πάλι εφαρμόζεται τέλος διακοπής αφού το αρχικό συμβόλαιο έγινε για συγκεκριμένη διεύθυνση.

Δεν ισχύει αυτό. Αν δεν μπορεί να σου δώσει υπηρεσία είναι υποχρεωμένος να σε αφήσει να φύγεις ατελώς. Δλδ δεν έχεις δικαίωμα να μετακομίσεις επειδή έχεις συμβόλαιο?? Τα υπόλοιπα είναι "κολπάκια" για πελάτες που δεν ξέρουν τα δικαιώματά τους. Η Cyta, που το γνωρίζω από περιπτώσεις φίλων, το εφάρμοζε κανονικότατα. Ισχύει ότι έγραψε ο @jkoukos από πάνω...

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Δεν ισχύει αυτό. Αν δεν μπορεί να σου δώσει υπηρεσία είναι υποχρεωμένος να σε αφήσει να φύγεις ατελώς. Δλδ δεν έχεις δικαίωμα να μετακομίσεις επειδή έχεις συμβόλαιο?? Τα υπόλοιπα είναι "κολπάκια" για πελάτες που δεν ξέρουν τα δικαιώματά τους. Η Cyta, που το γνωρίζω από περιπτώσεις φίλων, το εφάρμοζε κανονικότατα. Ισχύει ότι έγραψε ο @jkoukos από πάνω...

Η cyta πάει πέθανε

Το συμβολαιο ισχυει μόνο είναι για την διεύθυνση που υπέγραψες. Να μετακόμισης μπορείς και να σου μεταφέρει εκει την συνδεση σου.

Αυτο που δεν μπορεις είναι να αποχωριστεί χωρις πρόστιμο αν δεν μπορεί να σου μεταφέρει εκεί την σύνδεση

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αυτο που δεν μπορεις είναι να αποχωριστεί χωρις πρόστιμο αν δεν μπορεί να σου μεταφέρει εκεί την σύνδεση

Λάθος! Υπάρχει πρόβλεψη από τον κανονισμό. Ισχύουν στο ακέραιο αυτά που ανέφερα προηγουμένως.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, jkoukos είπε

Το συμβόλαιο δεσμεύει και τα 2 μέρη. Μεταφορά γραμμής σε άλλη διεύθυνση, είτε στην ίδια περιοχή είτε σε άλλη της χώρας, επιτρέπεται και υποχρεωτικά την υποστηρίζουν όλοι οι πάροχοι. Αλίμονο αν γινόταν διαφορετικά.

Ζητάς λοιπόν από τον πάροχο μεταφορά της γραμμής στην άλλη διεύθυνση. Από την στιγμή που πρόκειται για άλλη πόλη, δεν γίνεται να κρατήσεις τον ίδιο αριθμό και υποχρεωτικά θα πάρεις νέο, με παράλληλη νέα σύνδεση που θα ξεκινά νέο 24μηνο δέσμευσης.

Τι προβλέπει τώρα ο κανονισμός. Καταρχήν δεσμεύεσαι με το υπάρχον συμβόλαιο για ακόμη 14 μήνες. Ζητάς την μεταφορά της σύνδεσης και ο πάροχος υποχρεούται να την υλοποιήσει. Αν ωστόσο δεν μπορεί να σου παρέξει τις ίδιες υπηρεσίες που έχεις τώρα στη νέα διεύθυνση, έχει δικαίωμα να σου δώσει υπηρεσίες σε χαμηλότερο πακέτο, εφόσον υπάρχει τέτοιο σε εκείνη την θέση. Διαφορετικά έχεις δικαίωμα να διακόψεις αζημίως την υπάρχουσα σύμβαση.

Την παραπάνω επικοινωνία και αίτηση, θα τα κάνεις εγγράφως ζητώντας αντίστοιχη απάντηση. Μόνο έτσι θα έχεις αποδεικτικά στοιχεία των επίσημων θέσεων της εταιρείας (και όχι ότι αναφέρουν τηλεφωνικά), ώστε αν χρειαστεί να βρεις το δίκιο σου καταφεύγοντας στην ΕΕΤΤ.

Υπόψη, το ότι υπάρχει πάροχος που προσφέρει καλύτερο ή/και οικονομικότερο πακέτο υπηρεσιών στη νέα θέση, είναι παντελώς άσχετο. Ο κανονισμός είναι σαφής όσον αφορά τα ενεργά συμβόλαια, με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των αντισυμβαλλόμενων μερών.

 

Για πες μας και ποιος κανονισμός είναι αυτός για να τον μάθουμε.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Κανονισμός Γενικών Αδειών και αφορά την λειτουργία των εταιρειών και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Για όσους βαριούνται να ψάχνουν, το κείμενο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...