Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια, εχω παραγγειλει απο τη προηγουμενη Δευτερα 31/1/22 δυο προιοντα, ενα απο εξωτερικο απο Ρουμανια και ενα απο Καρδιτσα(ειμαι Αθηνα κεντρο), και παρ'ολο που και τα δυο επρεπε να εχουν ερθει εντος 1-3 εργασιμων ημερων, εχουν περασει 7 εργασιμες και οι παραγγελιες αφαντες. Απο Παρασκευη 4/2/22 εχουν κολλησει το ενα της DPD στη Θεσσαλονικη και το αλλο της ACS ειναι 4 μερες στο δρομο απ'το hub στη πετρου ραλλη προς το καταστημα στους αμπελοκηπους. Εχω στειλει email και στις δυο εταιρειες, και εννοειται δεν εχω λαβει απαντηση. Στο τηλεφωνο(οταν το σηκωνουν) δεν μου απαντανε ευθεως και μια φορα με ειρωνευτηκαν κιολας οτι δεν θα παθω κατι να περιμενω λιγες μερες παραπανω. Τι κανω σε αυτη τη περιπτωση;

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, truman2193 είπε

οτι δεν θα παθω κατι να περιμενω λιγες μερες παραπανω. Τι κανω σε αυτη τη περιπτωση;

Θα περιμένεις λίγες μέρες παραπάνω όπως όλος ο κόσμος. 

  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Θα περιμένεις λίγες μέρες παραπάνω όπως όλος ο κόσμος. 

Ωραια απαντηση ευχαριστω. Κανεις λαθος φιλε, οταν η παραγγελια μου γραφει 1-3 μερες περιμενω να την εχω απο 1-3 ημερες. Οχι να εχει φτασει 7, να μην μου λενε τι θα γινει με τη παραγγελια και να με ειρωνευονται και απο πανω -οπως κανεις και εσυ-. Αν ηταν εξ'αρχης να εκανε τοσο θα μπορουσα να ειχα ενημερωθει. Προφανως για να πιεζω τοσο χρειαζομαι αμεσα τα προιοντα και δεν εχω καμια ορεξη να περιμενω 10 μερες για κατι που επρεπε να ειχε ερθει απο 1-3. Αν ειναι δυνατον, αμα δεν μπορουν να το κλεισουν το μαγαζι.  

Επεξ/σία από truman2193
  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, truman2193 είπε

και να με ειρωνευονται και απο πανω -οπως κανεις και εσυ-.

Ότι να ναι. Εγώ φταίω που ασχολήθηκα.  

  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ότι να ναι. Εγώ φταίω που ασχολήθηκα.  

Μα συγνωμη κιολας, ειναι απαντηση το να περιμενεις παραπανω, για κατι που επρεπε να χει ερθει εδω και τουλαχιστον 4 μερες; Δεν εδωσες καμια ουσιαστικη απαντηση, και με ειρωνευτηκες εμμεσα χωρις λογο. 

  • Like 1
Δημοσ.

αντικειμενικα, δε μπορείς να κάνεις και πολλα πέραν του να περιμένεις ή να στείλεις παράπονο στο κατάστημα απο το οποίο αγόρασες και να τους πεις για την καθυστέριση. Κ ίσως τους ψησεις να σου επιστρεψουν ενα μικρο ποσό των μεταφορικων.
Η άλλη λύση ειναι να τους πεις οτι αφού δεν ηρθε στις ημέρες που σου ειχαν ταξει, πλέον δε σε ενδιαφερει κ δε το παραλαμβάνεις. Αλλα πολλα καταστηματα εχουν στα ψιλα γράμματα οτι δεν ειναι υπευθηνα για καθυστερίσεις στην παράδοση οποτε...

Γενικα οι μεταφορικες ειναι απαραδεκτες και καθε χρονο ολο κ χειροτερες. Η DPD ειναι για εμενα οτι χειροτερο. Στα τελευταια χρόνια μου εχουν φερει 4 πακετα.

το 1, το αφησαν εξω απο την πορτα της πολυκατοικίας, πανω στο δρομο, για να το κλεψει ο οποιοσδηποτε. Πως δε το τσιμπησε κανεις, ιδεα δεν εχω, αλλα τα πραγματα μεσα ειχαν χτυπηθει άσχημα και 2 ειχαν σπασει.

τη 2η κ 3η, τον περιμενα στην πορτα κ μου ηρθε μυνημα οτι περασε κ δε με βρηκε. Κ εγω ημουν στην πορτα γιατι ηξερα οτι ερχεται (το ειχα δει στο live tracker) κ ετρεχα να το παρω απο καταστημα.

την 4η χθες, παλι "δε με βρηκε", αφησε το πακετο στο καταστημα κ οταν το πηρα, τα μισα ηταν σπασμενα παλι.

Δημοσ.

Μόνο υπολομονή και δυστυχώς ανάλογα με την περιοχή αλλάζει και η ποιότητα κάθε καταστήματος.

Προσωπικά πάντα μα πάντα έχουν τρελές καθυστερήσεις αντικείμενα που μου έρχονται με ACS και χτυπημένα συχνά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"viii.   Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν  των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€."

https://connect2.acscourier.net/info/general_terms.htm?v=636745285026666202

 

Κάποτε θα πρεπει να αρχισουμε να μην τους χαριζομαστε μπας και βελτιωσουν τις υπηρεσιες τους. 

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, visualizer είπε

"viii.   Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν  των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€."

https://connect2.acscourier.net/info/general_terms.htm?v=636745285026666202

 

Κάποτε θα πρεπει να αρχισουμε να μην τους χαριζομαστε μπας και βελτιωσουν τις υπηρεσιες τους. 

Μόνο που η αποζημίωση αφορά το κατάστημα (αυτός είναι ο πελάτης της courier όχι εσύ σαν αγοραστής)

Επεξ/σία από Inuyasha
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων καταβάλλονται στον αποστολέα εφόσον αυτός είναι ο ιδιοκτήτης, ή αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του υπέρ του παραλήπτη εφόσον αυτός είναι ο ιδιοκτήτης της αποστολής, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου, η σε τρίτον εφόσον αυτός είναι ο εντολέας και ιδιοκτήτης της παραλαβής.

Mπορει να επικοινωνήσει με το καταστημα που το αγορασε και να πραξει αναλογα, η αποστολη ειναι πληρωμενη απο τον πελατη !!

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 1
  • 1 χρόνο αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...