Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

https://www.imerisia.gr/oikonomia/34393_ilektrokinisi-pote-i-epidotisi-gia-ilektriko-ih-ayxanetai-sta-11000eu-pos
 

χθες διάβασα αυτό το άρθρο , και πληρώ μερικά κριτήρια από αυτά οποτε θα έχω μια καλή έκπτωση . Το θέμα είναι αξίζει κάποιος να πάρει ηλεκτρικό αυτόκινητο , είναι αξιόπιστα  ;; Να σημειώσω ότι αποστάσεις που κάνω κυρίως είναι εντός πόλης και 2-3 φορές το μήνα κινούμαι και εκτός .Επίσης αυτή η προωθητική ενέργεια αφορά καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα η και plug-in hybrid ??

Δημοσ.

Ηλεκτρικό αμάξι θα έπαιρνα μόνο για δεύτερο. Με αγχώνει πολύ το να πρέπει να πάω κάπου γρήγορα ή εκτός προγράμματος και να μην έχω μπαταρία...

  • Like 2
Δημοσ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/751680-η-προοπτική-της-ηλεκτροκίνησης/

χιλιοειπωμένα

αν φορτίζεις με νυχτερινό σε φθηνό πάροχο (περσινό πρόγραμμα) ή τζάμπα στη δουλειά , οκ , ίσως βγάζεις τις μπαταρίες σε περίπτωση ζημιάς

αν σε καλύπτει το 50% της αυτονομίας που δίνει ο κατασκευαστείς είσαι οκ .

αν υπάρχει δωρεάν ταχυφορτιστής στη διαδρομή που πας εκτός , οκ

Τώρα αν είναι να δώσεις 40 + χιλιάρικα , τότε μη συζητάμε τζάμπα , πάρτο και όσο κρατήσει

 

Όταν "θα" τότε "θα" (πάει σε συγκεκριμένα άτομα)

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, savageharis είπε

https://www.imerisia.gr/oikonomia/34393_ilektrokinisi-pote-i-epidotisi-gia-ilektriko-ih-ayxanetai-sta-11000eu-pos
 

χθες διάβασα αυτό το άρθρο , και πληρώ μερικά κριτήρια από αυτά οποτε θα έχω μια καλή έκπτωση . Το θέμα είναι αξίζει κάποιος να πάρει ηλεκτρικό αυτόκινητο , είναι αξιόπιστα  ;; Να σημειώσω ότι αποστάσεις που κάνω κυρίως είναι εντός πόλης και 2-3 φορές το μήνα κινούμαι και εκτός .Επίσης αυτή η προωθητική ενέργεια αφορά καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα η και plug-in hybrid ??

Η προωθητικη ενέργεια αφορα μονο τα αμιγως ηλεκτρικα. 

Ενα ηλεκτρικο SUV(πχ Vw id.4) κοστιζει με την επιδότηση οσο περίπου ενα αντιστοιχων χωρων και εξοπλισμου συμβατικο SUV, αλλα εχει πολυ χαμηλοτερο κοστος μετακινησης αν εχεις χωρο να το φορτιζεις. 

Εχεις δικο σου χώρο να το φορτιζεις; 

Αν οχι, τοτε και θα ταλαιπωρησε χανοντας χρονο φορτιζοντας το και θα κοστιζει αρκετα η φορτιση του. 

 

Αν κανεις γυρω στα 15.000χλμ/ετος, με το 80% αυτων στην πολη, ένα σύγχρονο μεσαιο SUV με κινητηρα βενζίνης(καταναλωση περι τα 8lt/100km και 1.8€/litre) θα θελει καυσιμα γυρω στα 2.160€/ετος. (8/100*15.000*1,8€)=2160€ 

Ενα αντίστοιχο ηλεκτρικο SUV με καταναλωση 20kWh/100km και χρεωση 0,10€/kWh, θα θελει 20/100*15.000*0,1= 300€/ετος

Αν δεν εχεις παει ηδη σε φθηνο πρόγραμμα στην ΔΕΗ(0,10€/kWh), τοτε πας στο τωρινο φθηνο που είναι στα 0,18/kWh και το κοστος χρησης ανα ετος παει στα 540€ απο 300€ που υπολογισαμε.

Στα 2160-540=1620€ που εξοικονομεις ανα ετος, πρέπει να προσθεσεις και τα 110-160€ τελη που θα γλυτωνεις. 

Η εξοικονόμηση είναι δηλαδή γυρω στα 1750€/ετος,δηλαδη 12.250€ σε βαθος 7ετιας.

Ολα αυτα αν μπορείς να φορτιζεις το αυτοκίνητο σπιτι σου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, haHa είπε

Η προωθητικη ενέργεια αφορα μονο τα αμιγως ηλεκτρικα. 

Ενα ηλεκτρικο SUV(πχ Vw id.4) κοστιζει με την επιδότηση οσο περίπου ενα αντιστοιχων χωρων και εξοπλισμου συμβατικο SUV, αλλα εχει πολυ χαμηλοτερο κοστος μετακινησης αν εχεις χωρο να το φορτιζεις. 

Εχεις δικο σου χώρο να το φορτιζεις; 

Αν οχι, τοτε και θα ταλαιπωρησε χανοντας χρονο φορτιζοντας το και θα κοστιζει αρκετα η φορτιση του. 

 

Αν κανεις γυρω στα 15.000χλμ/ετος, με το 80% αυτων στην πολη, ένα σύγχρονο μεσαιο SUV με κινητηρα βενζίνης(καταναλωση περι τα 8lt/100km και 1.8€/litre) θα θελει καυσιμα γυρω στα 2.160€/ετος. (8/100*15.000*1,8€)=2160€ 

Ενα αντίστοιχο ηλεκτρικο SUV με καταναλωση 20kWh/100km και χρεωση 0,10€/kWh, θα θελει 20/100*15.000*0,1= 300€/ετος

Αν δεν εχεις παει ηδη σε φθηνο πρόγραμμα στην ΔΕΗ(0,10€/kWh), τοτε πας στο τωρινο φθηνο που είναι στα 0,18/kWh και το κοστος χρησης ανα ετος παει στα 540€ απο 300€ που υπολογισαμε.

Στα 2160-540=1620€ που εξοικονομεις ανα ετος, πρέπει να προσθεσεις και τα 110-160€ τελη που θα γλυτωνεις. 

Η εξοικονόμηση είναι δηλαδή γυρω στα 1750€/ετος,δηλαδη 12.250€ σε βαθος 7ετιας.

 

Ολα αυτα αν μπορείς να φορτιζεις το αυτοκίνητο σπιτι σου.

Όχι μένω σε πολυκατοικία , δεν έχω δυνατότητα φόρτισης σπίτι μου .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, savageharis είπε

Όχι μένω σε πολυκατοικία , δεν έχω δυνατότητα φόρτισης σπίτι μου .

Αρα αν δεν εχεις φορτιση δωρεάν στην δουλειά σου(μερικές εταιρείες το προσφέρουν), τοτε θα φορτιζεις σε σημεια φορτισης που σημαινει χρέωση γυρω στο 0,5€/kWh( 5 φορές ακριβοτερα απο το σπίτι) και φυσικα διαρκεια φορτισης καμια ωρα. 

Με την τρεχουσα υποδομη φορτιστων κλπ στην Ελλάδα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν βολεύει οσους δεν μπορουν να φορτισουν σπιτι τους.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, savageharis είπε

Όχι μένω σε πολυκατοικία , δεν έχω δυνατότητα φόρτισης σπίτι μου .

σιγά, νοικιάζεις ένα γκαράζ , λεπτομέρειες 😂

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, korakios είπε

σιγά, νοικιάζεις ένα γκαράζ , λεπτομέρειες 😂

Και γκαραζ να νοικιασει φορτιστή δεν πρόκειται να βρει.

Πρέπει το γκαραζ να είναι δικό σου

Δημοσ.

άστο φίλε, δε κάνει.

Το ηλεκτρικό έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Μην ακούς μερικούς εδώ μέσα που μας πρήζουν με τα ηλεκτρικά λες και έχουν μετοχές. Δηλαδή έχουμε φάει τέτοια προπαγάνδα που δε θέλω να ακούσω για ηλεκτρικό. Σε μερικά χρόνια ίσως. Τώρα όχι.

Δώσε τόσα λεφτά και όταν ξεκινήσεις να κάνεις ένα ταξίδι οργάνωσε ολόκληρο σχέδιο για το που θα φορτίζεις (με εναλλακτικές γιατί αν γίνει καμια στραβή σε βλέπω να σπρώχνεις) λες και οργανώνεις τη ληστεία του αιώνα. Κι αφού μένεις σε πολυκατοικία, πέτα μπαλαντέζα κάτω να φορτίζεις. για γέλια η υπόθεση

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Και γκαραζ να νοικιασει φορτιστή δεν πρόκειται να βρει.

Πρέπει το γκαραζ να είναι δικό σου

νταξ , νοικιάζει μια μονοκατοικία , πετά και φωτοβολταϊκά , ζάχαρη 😁

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...