Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Θα ήθελα να περιγράψω την ιστορία μου με το πλαίσιο και να μου προτείνετε επόμενες κινήσεις (πχ. αν αξίζει να συνεχίσω με δικηγόρους κλπ κλπ..). Πάω στο πλαίσιο και βλέπω μια Odyssey G9 εκθεσιακή στα 1300. Μου λένε δεν υπάρχει άλλη. Λέω τι να κάνουμε, ας πάρουμε την εκθεσιακή. Ζητάω κουτί, μου λέει δεν υπάρχει. Λέω ωραία κάνε μου μια καλή συσκευασία ή κάτι τέλος πάντων για να μπορέσω να τη μεταφέρω με το αμάξι και να μη σπάσει. Μου τη παραδίδει όπως βλέπετε κάτω στη φώτο, όλη η οθόνη εκτεθιμένη (κλάμα). Πάω σπίτι να τη βγάλω απο το αμάξι και έχει χτύπημα πάνω δεξιά και έχει ραγίσει και το πάνελ απο μέσα. Δεν την ανοίγω καν και φεύγω καρφί πλαίσιο την επόμενη μέρα. 

Μπαίνω με την οθόνη και πάω κατευθείαν στο Service. Έρχεται και ο προϊστάμενος, με μια μαγκιά, "είναι δικό σας λάθος" κλπ κλπ τα κλασικά. Λέω θέλω να πάει για DOA. Και λένε οκευ τη στέλνουμε στη Samsung για DOA αν και 99% δεν θα την εγκρίνει η SAMSUNG. Λέω καλά, στείλτην και θα το δούμε. (Η απόδειξη αναγράφει για αντικατάσταση με DOA, με αρτια αρχικη συσκευασια κλπ κλπ).

Κατευθείαν τηλ στη samsung να τους ενημερώσω για το συμβάν οι οποίοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν και να εγκρίνουν τo DOA καθώς ότι πουλάνε είναι συσκευασμένο, ενώ το προϊον που αγόρασα ο reseller τους μου το έδωσε χωρίς. Επίσης μου λένε να μάθω και να τους ενημερώσω σε ποιο Service της Samsung θα παει. Μετα απο μια μέρα μαθαίνω και τους ενημερώνω. 

Περνάνε 6 μέρες, με παίρνει η SAMSUNG και μου λέει που είναι ρε παιδί μου η οθόνη; (Το πλαίσιο και καλα θα την έστελνε μια μέρα μετά, αφού τους τη γύρισα) 
Λέω, δεν ήρθε τίποτα; Μου λένε "όχι". 
Παίρνω τηλ Πλαίσιο και τους ρωτάω να μου πούνε τι παίζει. Μου λενε τη στείλαμε στα κεντρικά μας και η επισκευή είναι ασύμφορη. Απαντάω πως η συμφωνία μας ήταν άλλη και ότι θα πήγαινε η οθόνη στη SAMSUNG.
Δεν βγάζω άκρη και πάω από το κατάστημα τους. Πάω στο ίδιο άτομο στο σέρβις καθώς ο προΪστάμενος είναι στην είσοδο για να πουλάει υφάκι και μόνο. Του λέω (στο σερβις) άλλα είπατε, άλλα κάνετε. Ψέματα οτι θα παει η οθόνη στη SAMSUNG κλπ κλπ.  Ρωτάω που είναι η οθόνη, μου απαντάει εδώ στο καταστημα. Και λέω ειμαι σιγουρος οτι δε πήγε ουτε στα κεντρικά ποτέ. 
Και επίσης του λέω οτι περιμένεις να περάσουν 2 εβδομαδες να με πάρεις τηλ να μου πεις οτι η SAMSUNG έδωσε άκυρο κλπ κλπ. Αλλά σας πρόλαβα και είχα ηδη πληροφορηση απο τη Samsung ότι η οθόνη δε πήγε ποτέ.

Θα βρω το δίκιο μου με δικηγόρο; Να ξεκινήσω να πηγαίνω κάθε μερα μπας και δωσουν κανα πιστωτικό; Να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή; Ή εχω χάσει 1300 ευρώ. 

12.jpg

11.jpg

  • Sad 2
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

φίλε λυπάμαι....

καταρχάς το δίκιο σου μετά την καταγγελία θα το βρεις έστω και αργοπορημένα.

μια παρατήρηση μόνο με βάση τη περιγραφή σου.

κακώς παρέλαβες εκθεσιακή δίχως συσκευασία και με τέτοιο ελεεινό πακετάρισμα σε προϊόν με πάνω από 3 μηδενικά στη τιμή αγοράς.

δηλαδή όντως τώρα πως να αποδεχθεί η samsung οτι το Π στην έδωσε σε τέτοιο γυφτέ πακετάρισμα και δίχως κουτί. Και να θέλει δηλαδή δε γίνεται.

Για μένα η φασαρία και η συγκέντρωσή σου είναι ξεκάθαρα με το Π και το συγκεκριμένο κατάστημα.

αν το κινήσεις νομικά μπορείς να ξεκινήσεις με εξώδικο για αρχή (50ευρώ στα 1300 δεν είναι κάτι) και βλέπεις.

Επίσης το αν θα δεχθεί το Π να ανοίξει και τις κάμερες για να σου δώσουν το υλικό οτι την παρέλαβες έτσι χάλια....

τι να πω...ψύλλο στα άχυρα να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας....

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο υπεύθυνος και το κατάστημα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, greekfragma είπε

φίλε λυπάμαι....

καταρχάς το δίκιο σου μετά την καταγγελία θα το βρεις έστω και αργοπορημένα.

μια παρατήρηση μόνο με βάση τη περιγραφή σου.

κακώς παρέλαβες εκθεσιακή δίχως συσκευασία και με τέτοιο ελεεινό πακετάρισμα σε προϊόν με πάνω από 3 μηδενικά στη τιμή αγοράς.

δηλαδή όντως τώρα πως να αποδεχθεί η samsung οτι το Π στην έδωσε σε τέτοιο γυφτέ πακετάρισμα και δίχως κουτί. Και να θέλει δηλαδή δε γίνεται.

Για μένα η φασαρία και η συγκέντρωσή σου είναι ξεκάθαρα με το Π και το συγκεκριμένο κατάστημα.

αν το κινήσεις νομικά μπορείς να ξεκινήσεις με εξώδικο για αρχή (50ευρώ στα 1300 δεν είναι κάτι) και βλέπεις.

Επίσης το αν θα δεχθεί το Π να ανοίξει και τις κάμερες για να σου δώσουν το υλικό οτι την παρέλαβες έτσι χάλια....

τι να πω...ψύλλο στα άχυρα να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας....

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ο υπεύθυνος και το κατάστημα.

Αυτο τους ειπα. Πηρατε τα 1300 και ολα καλα. Ενα πακετάρισμα του λέω, ολόκληρο πλαίσιο δε μπορειτε να το κανετε ; Μου λεει δε πακετάρουμε μεγάλα προϊοντα. Δε μπορούμε. Τότε του λέω ρε φίλε δέ το πουλάς. Επίσης του λέω κουτί γιατί δεν υπάρχει; και μου λεει ο πωλητής, που να το κρατήσουμε; πιάνει χώρο. Και λέω σόρρυ κιόλας, ολόκληρο πλαίσιο είσαι, τόσες αποθήκες. Απαράδεκτοι. 

Επεξ/σία από AlexPc
Δημοσ.
Just now, AlexPc said:

Αυτο τους ειπα. Πηρατε τα 1300 και ολα καλα. Ενα πακετάρισμα λέω ολόκληρο πλαίσιο δε μπορειτε να το κανετε σωστα; Μου λεει δε πακετάρουμε μεγάλα προϊοντα. Δε μπορούμε. Τότε του λέω ρε φίλε δέ το πουλάς. Επίσης του λέω κουτί γιατί δεν υπάρχει; και μου λεει ο πωλητής, που να το κρατήσουμε; πιάνει χώρο. Και λέω σόρρυ κιόλας, ολόκληρο πλαίσιο είσαι, τόσες αποθήκες. Απαράδεκτοι. 

αστείες δικαιολογίες.

αυτό που μπορείς άνετα να πεις είναι οτι πως θα τηρηθεί το DOA δίχως συσκευασία;

και κάτι πολύ σημαντικό.

η απόδειξη ΓΡΑΦΕΙ εκθεσιακή; αν γράφει θα σε δικαιώσει η Samsung εφαρμόζοντας DOA κατεξαίρεση και θα καθαρίσει εκείνη απέναντι στο Π.

αν δε γράφει ξέρεις.....τους πάς τρένο!!!!! μέσω δικηγόρου όμως.

Δημοσ.

Στείλε τους ένα email στο Πλαίσιο, με cc την ΓΓ και το ΙΝΚΑ, καθώς και ότι email της Samsung βρεις. Εδώ παίζεται σοβαρά το όνομα της εταιρείας. Αυτός θα είναι ο πυλώνας σου. Η φήμη της Samsung και η απαράδεκτη συμπεριφορά του καταστήματος. Θα τα εξιστορείς όλα, όπως μας τα έγραψες, αλλά πιο αναλυτικά.

Στείλε το παντού, εχθές.

  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

αστείες δικαιολογίες.

αυτό που μπορείς άνετα να πεις είναι οτι πως θα τηρηθεί το DOA δίχως συσκευασία;

και κάτι πολύ σημαντικό.

η απόδειξη ΓΡΑΦΕΙ εκθεσιακή; αν γράφει θα σε δικαιώσει η Samsung εφαρμόζοντας DOA κατεξαίρεση και θα καθαρίσει εκείνη απέναντι στο Π.

αν δε γράφει ξέρεις.....τους πάς τρένο!!!!! μέσω δικηγόρου όμως.

Δεν γράφει εκθεσιακή. Άλλα εχω φωτογραφίες και έχουν και τις κάμερες τους. 

1 λεπτό πριν, UncleKim είπε

Στείλε τους ένα email στο Πλαίσιο, με cc την ΓΓ και το ΙΝΚΑ, καθώς και ότι email της Samsung βρεις. Εδώ παίζεται σοβαρά το όνομα της εταιρείας. Αυτός θα είναι ο πυλώνας σου. Η φήμη της Samsung και η απαράδεκτη συμπεριφορά του καταστήματος. Θα τα εξιστορείς όλα, όπως μας τα έγραψες, αλλά πιο αναλυτικά.

Στείλε το παντού, εχθές.

Στη SAMSUNG έθιξα αυτο το θέμα. Οτι χαλάει το brand name ένας reseller. Τους σύγκρινα και με την Apple (τους είπα ότι ποτέ δε θα δίνανε συσκευή χωρίς συσκευασία). Εκεί το παραδέχτηκαν και είπαν πως ναι αυτό που έκανε το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι αδηανόητο. 

Δημοσ.
Just now, AlexPc said:

Δεν γράφει εκθεσιακή. Άλλα εχω φωτογραφίες και έχουν και τις κάμερες τους. 

εφόσον δε γράφει εκθεσιακή και έχεις και φωτογραφίες με τη παραλαβή τρένο!

όπως έγραψε και το παλικάρι θείοςΚιμ.

email με τις φωτογραφίες και περιγραφή της κατάστασης στα κεντρικά Π.

cc σε Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ΙΝΚΑ, και Samsung.

Αναμένεις εντός 2-3 ημερών το ΠΟΛΥ απάντηση και παράλληλα ΑΝ θες για να εξασφαλιστείς καλύτερα και ένα εξώδικο μέσω δικηγόρου σου ξανά προς το Π για τη πρόθεσή σου να τους τρέξεις νομικά.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να προσθέσω, οτι καλό θα ήταν να αναφέρεις και τι απαιτείς. Πλήρες πιστωτικό ? Αντικατάσταση με νέα ίδια ? Με τι θα ικανοποιείται το αίτημα σου ανεξάρτητα από τι λέει ο νόμος. Θα βάλεις το μαξιμουμ των απαιτήσεων σου. Γνώμη μου, μην δεχτείς επισκευή σε καμία περίπτωση.

Επεξ/σία από UncleKim
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Να προσθέσω, οτι καλό θα ήταν να αναφέρεις και τι απαιτείς. Πλήρες πιστωτικό ? Αντικατάσταση με νέα ίδια ? Με τι θα ικανοποιείται το αίτημα σου ανεξάρτητα από τι λέει ο νόμος. Θα βάλεις το μαξιμουμ των απαιτήσεων σου. Γνώμη μου, μην δεχτείς επισκευή σε καμία περίπτωση.

Σε ευχαριστώ. Θα ζητήσω τα λεφτά πίσω. Δε πρόκειται να δεχτώ ούτε επισκευή, ούτε πιστωτικό, λόγω της συμπεριφοράς τους. 

Επεξ/σία από AlexPc
  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, AlexPc είπε

Σε ευχαριστώ. Θα ζητήσω τα λεφτά πίσω. Δε πρόκειται να δεχτώ ούτε επισκευή, ούτε πιστωτικό, λόγω της συμπεριφοράς τους. 

Εκτός αν απαιτήσεις καινούρια ίδια :). Σε καμία περίπτωση επισκευή.

Δημοσ.

Συγνώμη ρε παιδιά για να καταλάβω. Είδες την εκθεσιακή και συμφώνησες να την αγοράσεις χωρίς κουτί και για συσκευασία αυτή την απαλλοτρίωση που μας δείχνεις. Και την άλλη μέρα τους την πας σπασμένη. Και ζητάς να σε καλύψει η samsung, ενώ πιθανώς την έχεις σπάσει εσύ στην διαδρομή, ενώ από την μεριά σου θεωρείς υπεύθυνο το κατάστημα για την κακή συσκευασία.

Έχω καταλάβει καλά; Αφήνω για την ώρα στην άκρη τους παπάδες που σου είπαν, ότι θα την στείλουν κλπ.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, gianniz_k said:

Συγνώμη ρε παιδιά για να καταλάβω. Είδες την εκθεσιακή και συμφώνησες να την αγοράσεις χωρίς κουτί και για συσκευασία αυτή την απαλλοτρίωση που μας δείχνεις. Και την άλλη μέρα τους την πας σπασμένη. Και ζητάς να σε καλύψει η samsung, ενώ πιθανώς την έχεις σπάσει εσύ στην διαδρομή, ενώ από την μεριά σου θεωρείς υπεύθυνο το κατάστημα για την κακή συσκευασία.

Έχω καταλάβει καλά; Αφήνω για την ώρα στην άκρη τους παπάδες που σου είπαν, ότι θα την στείλουν κλπ.

 

Φίλε σοβαρά είδες τη φωτογραφία;

Εγώ δε θα την κούναγα έτσι ούτε 2 μέτρα εντός του καταστήματος. ο πελάτης ζήτησε πακετάρισμα και του έκαναν αυτό που βλέπεις.

Εσύ το θεωρείς αποδεκτό τύλιγμα για ΚΥΡΤΟ ΠΑΝΕΛ 40+ιντσών με 1πόντο φυσαλίδα και μάλιστα η δεξιά πλευρά ακάλυπτη σχεδόν;

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

Φίλε σοβαρά είδες τη φωτογραφία;

Εγώ δε θα την κούναγα έτσι ούτε 2 μέτρα εντός του καταστήματος. ο πελάτης ζήτησε πακετάρισμα και του έκαναν αυτό που βλέπεις.

Εσύ το θεωρείς αποδεκτό τύλιγμα για ΚΥΡΤΟ ΠΑΝΕΛ 40+ιντσών με 1πόντο φυσαλίδα και μάλιστα η δεξιά πλευρά ακάλυπτη σχεδόν;

Καλημερα. 

Αυτό λέω ρε συ, για αυτό χαρακτήρισα απαλλοτρίωση το πακετάρισμα. Δεν έπρεπε να την πάρει έτσι. Τώρα θα έχει μπλέξει σε μια κατάσταση που οι τύποι θα του λένε εσύ την έσπασες και ας μην την έπαιρνες. 

Και να πω την αλήθεια αν η samsung τον καλύψει θα είναι έκπληξη για μένα. Το κατάστημα θα πρέπει να τον καλύψει γιατί κακώς την έδωσαν έτσι. Και εκθεσιακό χωρίς συσκευασία, μου μυρίζει επιστροφή από προηγούμενο πελάτη

Δημοσ.

Καλημέρα. Δεν είναι σε θέση ο καθένας να ξέρει τι θεωρείται ανεκτό πακετάρισμα ούτε και είναι η δουλειά του. Ο πελάτης ζήτησε συσκευασία. Του είπαν δεν έχει και θα στη πακετάρουμε. Και έκαναν αυτό.

Το μοναδικό να προσάψουμε στον AlexPC είναι οτι θα έπρεπε να επιμείνει να γίνει σωστότερο πακετάρισμα. εφόσον όμως έχει αποδεικτικά το πως του την έδωσαν έχει κάθε λόγο να ρίχνει το φταίξιμο στο κατάστημα ακόμα και μέσα στο αυτοκίνητο να έσπασε.

ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΣ 49 ίντσες ΚΥΡΤΟΥ ΠΑΝΕΛ με 1 πόντο φυσαλίδα εκτεθειμένη!

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...