Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις αν και ήταν σαρκάστηκες μερικές το δέχομαι και αυτό!

Δεν έλαβα καμια ενημέρωση για την παραπάνω ώρα ούτε για το έξτρα κόστος όταν πας σε ένα μαγαζί που είπατε πολλοί πχ παίρνω τζιν και μου λέει έχουμε και αυτό το τζιν (έχει καρτελάκι με τιμή) και στην τελική μπορώ να πω αα δεν το ήξερα οτί ειναι παραπάνω πάω πάσο! Οταν παρέχεις υπηρεσία και έχεις κλήσει ένα "πακέτο" προσπαθείς να κάνεις upselling άμα θέλεις αλλά ενημερώνεις πες οτι είναι 1.5 ώρα αντι για 1 πες οτί θα κοστίσει παραπάνω μην με βάζεις στην αίθουσα και μετά μου λες είναι 100€! Κάτσε ρε φίλε εγώ για 60€ έκλεισα το 100€ από που προέκυψε? Και προφανώς όταν είσαι ξαπλωμένος σε ένα σκοτεινό δωμάτιο δεν βλέπεις την ώρα για να καταλάβεις την διαφορά απο 1 σε 1.50! Αυτό είναι με νευρίασε και ούτε έχω τσαντίλα με το κατάστημα απλά έλαβα 0 ενημέρωση!

Διαβάζοντας και άλλες κριτικές του μαγαζιού το έχουν ξανα κάνει οπότε μάλλον είναι τακτική τους (η αμέλια τους δεν ξέρω)

2 ώρες πριν, Th3Beh0ldeR είπε

Εδώ μιλάμε ο τύπος άφησε κακή κριτική για υπηρεσία που συμφώνησε να του παρέχουν λες και του έβαλαν μαχαίρι στο λαιμό. Δηλαδή πάω εγώ κάπου που έχω συμφωνήσει να δώσω για μια υπηρεσία ένα Χ ποσό για μια ώρα, μου κάνουν επιτόπου αντιπρόταση να δώσω Χ+Υ ποσό αλλά για παραπάνω ώρα, συμφωνώ σ΄ αυτό και μετά πάω σαν κοτούλα στο σπίτι και τους κάνω κακή κριτική επειδή δεν μπορούσα να τους πω απλά ότι δεν το θέλω. Και όλο αυτό τώρα είναι φυσιολογικό;

Κλεινεις ραντεβού να σου πλύνουν το αμάξι και σου λέει είναι 10€! Το πάς και σου λέει θα στο περάσω και ένα χέρι με κερί για να γυαλίσει και να κρατήσει το χρώμα παραπάνω και λες οκ μάλλον προσπαθεί να με προσέξει και εν τέλη σου λέει φίλε 20€ είναι οτάν πας να το πάρεις πίσω δεν είναι μ@@@κια? Συμφώνισες κάπου για παραπάνω ποσό?

Παροχή υπηρεσιών είναι οχί αγοραπωλησία πρέπει να είναι ξεκάθαρα κάποια πράγματα

Τέλος πάντων την κριτηκή την έσβησα αν και θα έπρεπε κάπως ο κόσμος να ενημερωθεί για την τακτική του μαγαζιού ίσως αφήσω μια "μετρια" κριτική στο μέλλον! Να ξαναπάω έστω και με δώρο δεν θα πήγαινα! Δεν ήταν το κόστος που με πείραξε είναι η τακτική του "προσπαθώ να σου πάρω όσο πιο πολλά μπορώ"

  • Sad 1
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, 4four είπε

Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις αν και ήταν σαρκάστηκες μερικές το δέχομαι και αυτό!

 

Εσενα το προβλημα σου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ποιο ηταν;
Η εξτρα χρεωση η τα δηθεν προσωπικα στοιχεια που ΕΣΥ ΕΔΩΣΕΣ;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, papp0us είπε

Με όσα έχω διαβάσει εδω μέσα, αν είχα μαγαζί θα το είχα κλείσει από μόνος μου , μόνο και μόνο για την πιθανότητα που ένας τέτοιος "πελάτης" ερχόταν να ζητήσει τα ρέστα που συμφώνησε σε έξτρα υπηρεσίες, αλλα μετά στεναχωρήθηκε που τις πλήρωσε και έβαλε αρνητική βαθμολογία στο Google.

Το μόνο που με σοκάρει είναι οτι πήρε και τηλέφωνο για να διαπραγματευτεί την τρέλα του καθενός. Ήρωες.

Τώρα για το τηλέφωνο, η βαθμολογία στο Google, ήταν λίγο πολύ σαν να τους έπαιρνες τηλέφωνο και να τους έλεγες οτι δεν έμεινες καθόλου ευχαριστημένος που ηταν καλο το μασάζ, αλλα συμφώνησες (με απειλή όπλου;) για άλλο πρόγραμμα, οπότε πήραν τηλέφωνο για να δουν που στράβωσες. Αν το έδωσες εσύ το τηλέφωνο δε βλέπω το περίεργο, τα δεδομένα που σου ζήτησαν τα χρησιμοποίησαν για να επικοινωνήσουν με εσένα, και η επικοινωνία ήταν σχετική με την υπηρεσία για την οποία άφησες το τηλέφωνο. 

Βασικα αν διάβασες καλά το πρώτο post, συμφώνησε για επιπλέον υπηρεσίες αλλά νόμιζε πως θα είναι στην ίδια τιμή, κατά τα άλλα συμφωνώ σε όλα. 

Επειδη και εγώ την πάτησα έτσι κάποτε, έπρεπε να ρωτήσει πρώτα η έστω να τους το πει όταν του είπαν την επιπλέον τιμή. 

Γενικά, είναι και λάθος τακτική του επαγγελματία να προτείνει κάτι χωρίς να λέει τιμή, θα μπορούσε να πει προφέρω και το τάδε επιπλέον σε τόσα  ευρώ χαμηλότερα σε σχέση με το κανονικό, αλλά είναι και λάθος τακτική του πελάτη να το θεωρεί αυτονόητο πως δεν θα πληρώσει παραπάνω, οπότε έπρεπε να ρωτήσει. 

Η κριτική που άφησε στην google είναι γενικώς άστοχη και παιδαριωδης, αφού και συμφώνησε για επιπλέον υπηρεσία χωρίς να ρωτήσει αλλά και πλήρωσε εκεί χωρίς να τους πει τίποτα. Σκεφτηκε λοιπόν κακόβουλα.

Οσο για το τηλέφωνο και το όνομα, τα περί προσωπικών δεδομένων είναι απλά για γέλια και για κλάματα. Άμα έγραψες στα σχόλια όνομα και επώνυμο τότε λογικό είναι να σε κατάλαβαν από τα στοιχεία που έδωσες και έχουν στο πελατολόγιο, προφανώς έχουν και το τηλ σου. Δεν έκαναν καμία χακερια ούτε κάτι πονηρό. Το ότι σε πήραν επίσης για να ρωτήσουν αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα τότε είναι υπέρ τους, υπάρχουν μερικοί άλλοι που μπορεί να σε πάρουν και να ζητήσουν τα ρέστα η να απειλήσουν με μηνύσεις.

Εγω αν ήμουν στην θέση σου παίζει να την κατέβαζα και να δεχόμουν την προσφορά τους, άμα ήμουν και με την κοπέλα μου, δεν χανουμε τέτοιες ευκαιρίες!

1 ώρα πριν, 4four είπε

 

Κλεινεις ραντεβού να σου πλύνουν το αμάξι και σου λέει είναι 10€! Το πάς και σου λέει θα στο περάσω και ένα χέρι με κερί για να γυαλίσει και να κρατήσει το χρώμα παραπάνω και λες οκ μάλλον προσπαθεί να με προσέξει και εν τέλη σου λέει φίλε 20€ είναι οτάν πας να το 

Σε αυτή την περιπτωση, τους το λες όταν σου ανακοινώσουν τη τιμή. Αλλά γενικά θα έπρεπε να ξέρεις ότι παίζονται τέτοια από επαγγελματίες και πωλητές εκτός αν είσαι μικρός η άπειρος που και πάλι δεν παίζει να μην σου έχει τύχει. Εδώ κάλεσα γιατρό στο σπίτι γιατί είχα πυρετό και μου είπε αν θέλω να μου κάνει και ένα έξτρα τεστ φρίκης εκτός του rapid test, συμφώνησα, δεν μου είπε τίποτα για την τιμή, ήταν αυτονόητο ότι χρεώνονται το έλεγε και η ιστοσελίδα της εταιρείας. Σιγά λοιπόν μην δεν στο κάνουν αυτό οπουδήποτε αλλού, πρέπει να τους ρωτάς. 

Δημοσ.

Εγώ πάντως δίνω ένα δίκιο στο TS και πιστεύω ότι έπρεπε να αφήσει μια μέτρια κριτική προς το κατάστημα καθώς σίγουρα το κάνουν εκ του πονηρού και είναι εύκολο να ξεγελαστεί ο πελάτης

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kage είπε

λεγε ο παυλος εισαι? 😛

uhm5zuv.jpg

αυτος ετσι οπως γραφει ειναι με το ενα ποδι στο insomnia και με το αλλο στο bourdela 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vs_skg είπε

αυτος ετσι οπως γραφει ειναι με το ενα ποδι στο insomnia και με το αλλο στο bourdela 😂

Οχι φίλε μου δυστυχώς δεν είμαι αυτός καθώς την έσβησα κιολας την αξιολόγηση!

486391830_Screenshot2022-02-07at08_04_41.png.6c2883a1bfad879aec7aa6c16bd3942d.png

Επίσης ο "κύριος" στο τηλέφωνο (γιατί hot stone θεραπεία κάναμε εν τέλη) μου είπε ναι σωστά σας χρέωσαν η hotstone είναι 1.5 ώρη θεραπεία απλά ήταν λάθος τους που δεν σας ενημέρωσαν!
Στο μόνο σημείο που έχουν τιμοκατάλογο (facebook) δεν αναφέρει καν οτι έχουν 1.5 ώρα διάρκεια μασάζ οπότε απο που και ως που είναι 1.5 ώρη θεραπεία by default?

Αντε είμαι ζώο εγώ και επέσα "θύμα" του upselling απο το 1 στο 1.5 πως με πας λέγοντας μου αυτό είναι το στάνταρ??

Επίσης διαβάζοντας αρνητικά σχόλια προσπάθησαν άλλες 2 φορές να μας πλασάρουν έξτρα πακέτο χωρίς ενημέρωση χρημάτων (μασάζ με ζεστό κερί και να κάνουμε ντουζ πριν φύγουμε) τα οποία αρνηθήκαμε χωρίς καν να ξέρουμε οτί είναι έξτρα!

Ωραία τακτική έχει το κατάστημα μπράβο!

Μου φαίνεται θα αφήσω πάλι την αξιολόγηση απλά όχι με 2 αστέρια ίσως το αλλάξω σε 3!

Επεξ/σία από 4four
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...