Προς το περιεχόμενο

Sifu [PC]


>-Nosakos<-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Sifu, απο την εταιρεία Sloclap, είναι ένα ιδιαίτερο third person παιχνίδι δράσης-beat 'em όπου οι μάχες γίνονται σώμα με σώμα μέσω kung-fu. Εδώ παίρνετε τον έλεγχο ενός kung fu μαθητευόμενου που σκοπός του είναι η εκδίκηση. Το ιδιαίτερο στοιχείο του παιχνιδιού είναι ότι σε κάθε θάνατο αντί να επιστρέφετε στην αρχή, μεγαλώνετε σε ηλικία και σε δύναμη.

Reviews:

 

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aυτο το συστημα του με τα lvl που πρεπει να τα παιζεις ξανα και ξανα για να μην φτασεις καποια στιγμη να εισαι 60 χρονων παππους δεν μου αρεσει καθολου.

Πολυ σληροπυρηνικο μου φαινεται και οχι τοσο διασκεδαστικο.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί που είναι το πρόβλημα να είσαι παππούς? Μπορείς να χωθείς ακόμη και ως 60 χρονών μπάρμπας και να κάνεις τόπι στο ξύλο τα νεούδια. 'Έτσι, ώστε να μάθουνε να σέβονται. 😅 

Το παιχνίδι είναι τύπου Roguelike, οπότε αν δεν σου αρέσει το είδος μάλλον δεν θα το ευχαριστηθείς. Απο κει και πέρα, προτείνω να το δοκιμάσεις καθώς είναι μοναδικό στο είδος του.

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
Δημοσ.

Το παιχνίδι είναι στην ίδια κατηγορία με returnal, sekiro κλπ. Δεν είναι για όλους δηλαδή. Πχ για μένα σίγουρα πια δεν είναι, κυρίως γιατί δεν έχω την όρεξη να ξαναπαίξω 4-5 φορές το ίδιο level μέχρι να το βγάλω σε μια καλή ηλικία για να προχωρήσω στην συνέχεια. Δεν είναι δηλαδή παιχνίδι που δε μπορώ να το βγάλω αν κάτσω να παίξω σοβαρά. Αλλά στη διαδικασία "του να κάτσω να παίξω σοβαρά" θα σπαστώ. Είτε από κάποιο cheap hit λόγω ότι δε βλέπω κάποιο mob με αυτή τη κάμερα, είτε γιατί έχει πολύ γρήγορα strings με unblockables κάποιο boss και δεν έχω μάθει ακόμα όλα τα patterns τις πρώτες φορές, είτε φυσικά γιατί δεν έχω ούτε τα reflex ούτε το eye/hand coordination που είχα μικρότερος. Θα έπρεπε να υπήρχε και ez mode οπού κάνει reset η ηλικία μετά από κάθε boss. Ας έκαναν πιο δύσκολα τα levels αργότερα, δε θα με ένοιαζε. Δεν αφαιρεί αυτό κάτι από την εμπειρία.

Για τον ίδιο λόγο δεν ασχολήθηκα με το returnal (σιχαίνομαι bullethells πόσο μάλλον με gamepad) και για τον ίδιο λόγο με έφτασε στα όρια το Sekiro και δε το έχω παίξει δεύτερη φορά από τότε (αφού έχει 0 replayability χωρίς διαφορετικά builds ουσιαστικά και δε θέλω να χαλάσω και το LB με το spam του)😁.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτες εντυπώσεις μετά την ολοκλήρωση του πρώτου επιπέδου, μετά την πολύ όμορφη εισαγωγή και το έξυπνο tutorial κατά τη διάρκεια τιμής εμφάνισης του τιτλου και των συντελεστών.

Πολύ ιδιαίτερο παιχνίδι, έχει ένα δικό του καρτουνίστικο σε ένα βαθμό ύφος, πολύ ενδιαφέρον στήσιμο, δεξιότητες και σύστημα αναβάθμισής τους που όπως είναι λογικό  εμπεριέχει το στοιχείο της επιλογής ανάλογα με τα xp που κερδίζεις. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι μπορείς να τις αγοράσεις προσωρινά η μόνιμα με αντίστοιχα μεγαλύτερο κόστος σε xp.

Τα deaths έχουν αντίκτυπο στην ηλικία του χαρακτήρα όπως έχει ειπωθεί. Ο χαρακτήρας μας εκκινεί από τα 20 έτη. Αν χάσεις μια φορά και επιλέξεις να σηκωθείς και να συνεχίσεις τη μάχη τους η ηλικία σου αυξάνεται κατά ένα έτος. Αν σε συγκεκριμένη μάχη χάσεις δύο ή τρεις φορές τότε η ηλικία σου αυξάνεται κατά δύο ή τρία έτη αντίστοιχα αν επιλέξεις να σηκωθείς και να το ξαναπαλέψεις.

Φυσικά έχεις την επιλογή να τα παρατήσεις αλλά εκεί χάσεις όσες δεξιότητες δεν έχεις αγοράσει μόνιμα. Έχει ένα στοιχείο στρατηγικής αυτό και είμαι σίγουρος ότι σε κάποιο σημείο θα χρειαστεί να κάνω quit και να αρχίσω από κάποιο προγενέστερο σημείο 

Το παιχνίδι είναι χάσιμο με τρομερή ατμόσφαιρα και χρώμα πολεμικών τεχνών, μεγάλη ποικιλία κινήσεων και πολύ εντυπωσιακή απόδοση τους από τον πρωταγωνιστή αλλά και τους αντιπάλους. Μπορεις να χρησιμοποιήσεις και αντικείμενα στις μάχες εκτός από τα χέρια σου, αντικείμενα που είτε παίρνεις από εχθρούς που εξουδετερώνεις είτε από τους χώρους στους οποίους κινείσαι. Ήχος, μουσική και εφέ στο ίδιο επίπεδο συμπληρώνοντας ένα πολύ εντυπωσιακό παζλ.

Μένει να δω αν αυτή η αρχική εντύπωση θα παραμείνει και στο τέλος η ξεθυμάνει, αν και από ότι βλέπω στα σχεδόν διθυραμβικά  reviews μπορεί να θέσει υποψηφιότητα και για ενα από τα παιχνίδια της χρονιάς. Κρατάμε μικρό καλάθι ομως και όλα θα φανούν στην πορεία.

Χρειάζεται σίγουρα ένα patch καθώς φαίνεται σαν κάτι να μην έχουν τελειώσει. Ενώ γενικά η λειτουργία του είναι άψογη, έχει κάποια θεματάκια.  Εμφανίζεται για παράδειγμα ο αριθμός του build κατω δεξιά στις οθόνες φόρτωσης πριν από το κάθε επίπεδο και κάποια ακαριαία  σπασίματα  στην κίνηση όταν πχ ανοίγεις μια πόρτα, σα να φορτώνει κάτι. Αυτό συμβαίνει μια φορά σε κάποιες πόρτες και είναι λίγο ξενέρωμα να το βλέπεις γιατί δεν υπάρχει λόγος να γίνεται κάτι τέτοιο.

Το παιχνίδι υποστηρίζει Dlss αλλά το απενεργοποίησα και το τρέχω native 2560 x 1440 σε 3080ti και αυτό σημαίνει ότι θα παρέχει βελτιωμένη απόδοση σε πολλά διαφορετικά build και αναλύσεις.

Τέλος νομίζω ότι είναι καλύτερα να βάλω το xbox η dualsense χειριστήριο καθώς οι συνδυασμοί πλήκτρων δε γίνονται εύκολα με το πληκτρολόγιο, τουλάχιστον τώρα στα αρχικά στάδια και μέχρι να εξοικειωθώ με το σύστημα μάχης 

Αυτά τα ολίγα.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/2/2022 στις 11:29 ΜΜ, ilos είπε

Το παιχνίδι είναι στην ίδια κατηγορία με returnal, sekiro κλπ. Δεν είναι για όλους δηλαδή. Πχ για μένα σίγουρα πια δεν είναι, κυρίως γιατί δεν έχω την όρεξη να ξαναπαίξω 4-5 φορές το ίδιο level μέχρι να το βγάλω σε μια καλή ηλικία για να προχωρήσω στην συνέχεια. Δεν είναι δηλαδή παιχνίδι που δε μπορώ να το βγάλω αν κάτσω να παίξω σοβαρά. Αλλά στη διαδικασία "του να κάτσω να παίξω σοβαρά" θα σπαστώ. Είτε από κάποιο cheap hit λόγω ότι δε βλέπω κάποιο mob με αυτή τη κάμερα, είτε γιατί έχει πολύ γρήγορα strings με unblockables κάποιο boss και δεν έχω μάθει ακόμα όλα τα patterns τις πρώτες φορές, είτε φυσικά γιατί δεν έχω ούτε τα reflex ούτε το eye/hand coordination που είχα μικρότερος. Θα έπρεπε να υπήρχε και ez mode οπού κάνει reset η ηλικία μετά από κάθε boss. Ας έκαναν πιο δύσκολα τα levels αργότερα, δε θα με ένοιαζε. Δεν αφαιρεί αυτό κάτι από την εμπειρία.

Για τον ίδιο λόγο δεν ασχολήθηκα με το returnal (σιχαίνομαι bullethells πόσο μάλλον με gamepad) και για τον ίδιο λόγο με έφτασε στα όρια το Sekiro και δε το έχω παίξει δεύτερη φορά από τότε (αφού έχει 0 replayability χωρίς διαφορετικά builds ουσιαστικά και δε θέλω να χαλάσω και το LB με το spam του)😁.

Και μόνο η ταύτιση που έκανες με τα returnal, sekiro, κτλ, είναι αποτρεπτικός παράγοντας για μένα να αγοράσω το παιχνίδι. Δεν τα μπορώ καθόλου αυτού του είδους τα παιχνίδια ούτε όταν ήμουν μικρότερος ούτε τώρα 😛.

Κρίμα, γιατί φαινόταν διασκεδαστικό από τα videos.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gregpec2 είπε

Και μόνο η ταύτιση που έκανες με τα returnal, sekiro, κτλ, είναι αποτρεπτικός παράγοντας για μένα να αγοράσω το παιχνίδι. Δεν τα μπορώ καθόλου αυτού του είδους τα παιχνίδια ούτε όταν ήμουν μικρότερος ούτε τώρα 😛.

Κρίμα, γιατί φαινόταν διασκεδαστικό από τα videos.

Αν δεν έχεις όρεξη να βάλεις ώρες για να το τελειοποιήσεις το gameplay σου, καλύτερα να μην ασχοληθείς. Το πρόβλημα με αυτό το παιχνίδι είναι ότι το sekiro και το returnal έχουν και άλλα πράγματα να ασχοληθείς/ανακαλύψεις πέρα από το combat. Αυτό το παιχνίδι είναι μια on the rails εμπειρία κάθε φορά με τα ίδια δωμάτια, τους ίδιους εχθρούς και τα ίδια bosses. Τα "shortcuts" ελάχιστα διαφοροποιούν το σκηνικό, άσε που οι περισσότεροι δε τα χρησιμοποιούν ώστε να φαρμάρουν περισσότερα points πριν το boss. Στο sekiro πχ αν κολλήσεις σε μια area που ήταν ένα optional boss (i'm looking at you demon of hatred 😁), μπορείς να την παρατήσεις για αργότερα ή και να μην ασχοληθείς καν. Το returnal είναι ακόμα καλύτερο γιατί αλλάζει τα πάντα σε κάθε run από rooms,εχθρούς,όπλα,paracites κλπ. Εδώ θα χάσεις ξέρω εγώ 2-3 φορές στο 2ο level που έχει γερό difficulty spike μέχρι να το βγάλεις και όταν με το καλό θα το βγάλεις θα είσαι τίποτα 50 χρονών και θα συνειδητοποιήσεις ότι δε μπορείς να βγάλεις με αυτή την ηλικία το υπόλοιπο game...

Οπότε θα ξαναπαίξεις το 2ο level 15-20-30 φορές μέχρι να έχεις το perfect run, ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ LAYOUT ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ MINIBOSSES ΚΑΙ BOSS. Το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι ότι ΔΕΝ βγαίνει γιατί είναι "δύσκολο", το πρόβλημα είναι η επανάληψη ΜΕΧΡΙ να βγει (που όσο χειρότερος είναι ένας παίχτης τόσο περισσότερο χρόνο θα του πάρει).  Για μένα είναι μεγάλο design flaw, όσο hardcore και να είναι ένας παίχτης θα σπαστεί. Για σκέψου όταν έπαιζες το demons souls πρώτη φορά, να έχανες στον phalanx καμια 10ριά φορές και μετά όταν πήγαινες στις επόμενες areas και έχανες άλλες 10-20 να έκανε restart όλο το παιχνίδι...

Πάντως επειδή το combat του σαν flow, speed και skill required είναι από τα καλύτερα που έχω δει σε videogame από το λίγο που το δοκίμασα, πιστεύω θα έχει cult following και υποψηφιότητες για GOTY από το niche audience που είναι σε θέση να το ευχαριστηθεί πραγματικά.

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.

Δεν μπορώ να ακούω για δυσκολία όταν ο άλλος έβγαλε το Sekiro blindfolded. :P

Τουλάχιστον έχει checkpoints, όχι σαν το Returnal που μπήκε με patch το suspend.

Πάντως για Φεβρουάριο άμα είναι να παίξεις ένα hardcore game αυτό μάλλον θα είναι το Elden Ring.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Υποψήφιο για goty αυτό το παιχνίδι; με τα παιχνιδια που αναμενονται φέτος ουτε καν. Ήδη πέρασε και δεν ακούμπησε. Ελάχιστο hype, ανύπαρκτο μάρκετιγκ, τιμή που δεν βοηθάει και έπεσε ανάμεσα σε dead light 2 και lost ark. Το Δεκέμβρη δεν θα το θυμάται κανένας. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...