Προς το περιεχόμενο

ΤROC Advance 1.0 ή Puma st line design?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.

Οι προσφορές που έχω μου βγαίνουν στα ίδια συνολικά λεφτά (εννοώ υπολογίζοντας τόκους), ετοιμοπαράδοτα και τα 2.

Νομίζω ότι το troc με τραβάει περισσότερο παρ όλο που σαν εξοπλισμό φαίνεται να υπερτερεί το ford, μου ακούγονται όμως αστεία τα 2 χρόνια εγγυησης της VG.

Από τα υπόλοιπα της κατηγορίας δεν μου αρέσει κάποιο εκτός του 2008, λογικά θα το δώ.

Thoughts  ? υπάρχει κάποιο σημαντικό προτέρημα/ μειονέκτημα που έχει να αναφέρει κάποιος εκτός των 2 ετών εγγύησης του troc ?

Δημοσ.

Με τις δεκάδες προφάσεις για να μην βάλουν στην εγγύηση την οποιαδήποτε ζημιά, τους περίεργους όρους και τα αστεράκια, έχω καταλήξει να θεωρώ ανέκδοτο τις ίδιες τις εγγυήσεις. Επειδή πήρα το συγκεκριμένο αμάξι πριν 3 χρόνια (T-ROC 1.0, έκδοση Advance) ήταν το τελευταίο που μ' απασχόλησε. :P

Αυτό που δε μ' αρέσει στο Puma, είναι ο (σχετικά) χωρίς ροπή κινητήρας ( σχεδόν 20% πάνω το T-ROC, με 200 Nm έναντι 170 ). Ενώ έχει ιπποδύναμη, δε ξέρω τι σκ*τά κατάφεραν. Από την άλλη, έχει ένα τσακ καλύτερο εξοπλισμό, όπως λες.

Δημοσ.

Εάν πάτε στο troc επειδή και εγώ αυτό έχω οπωσδήποτε να δείτε με το tech pack. Έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων, ασύρματο CarPlay/android ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, κάμερα οπισθοπορείας. Δεν μετάνιωσα ποτέ τα +800 ευρώ που έδωσα.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Haldol είπε

Με τις δεκάδες προφάσεις για να μην βάλουν στην εγγύηση την οποιαδήποτε ζημιά, τους περίεργους όρους και τα αστεράκια, έχω καταλήξει να θεωρώ ανέκδοτο τις ίδιες τις εγγυήσεις. Επειδή πήρα το συγκεκριμένο αμάξι πριν 3 χρόνια (T-ROC 1.0, έκδοση Advance) ήταν το τελευταίο που μ' απασχόλησε. :P

Αυτό που δε μ' αρέσει στο Puma, είναι ο (σχετικά) χωρίς ροπή κινητήρας ( σχεδόν 20% πάνω το T-ROC, με 200 Nm έναντι 170 ). Ενώ έχει ιπποδύναμη, δε ξέρω τι σκ*τά κατάφεραν. Από την άλλη, έχει ένα τσακ καλύτερο εξοπλισμό, όπως λες.

Δεν πολυσυμφωνώ για αυτό που γράφεις για την εγγύηση. 
Είναι τεράστιο ατού υπέρ των Ford (και όσων έχουν παραπάνω από τα κοροϊδίστικα 2 χρόνια των VW).
Φυσικά εάν πέσεις σε μ@λκ@ εισαγωγέα/αντιπρόσωπο θα σου βγάλει την πίστη. Όπως σε όλα που δικαιούσαι φυσικά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς να πάρεις άλλη προσφορά από γείτονα αντιπροσωπεία, άλλης πόλεως πχ, όπως επίσης μπορείς να ζητήσεις δώρο την επέκταση της στα 4 χρόνια,  4 χρόνια ή 80.000χλμ ότι παρέλθει πρώτο (για το T-Roc) 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
17 ώρες πριν, kotsoz είπε

Καλησπέρα, είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.

Οι προσφορές που έχω μου βγαίνουν στα ίδια συνολικά λεφτά (εννοώ υπολογίζοντας τόκους), ετοιμοπαράδοτα και τα 2.

Νομίζω ότι το troc με τραβάει περισσότερο παρ όλο που σαν εξοπλισμό φαίνεται να υπερτερεί το ford, μου ακούγονται όμως αστεία τα 2 χρόνια εγγυησης της VG.

Από τα υπόλοιπα της κατηγορίας δεν μου αρέσει κάποιο εκτός του 2008, λογικά θα το δώ.

Thoughts  ? υπάρχει κάποιο σημαντικό προτέρημα/ μειονέκτημα που έχει να αναφέρει κάποιος εκτός των 2 ετών εγγύησης του troc ?

Το troc εχει πολυ κακη πλαστικουρα στο εσωτερικο, που τριζει κιολας.

  • Like 5
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, hountalass είπε

Τα έχεις δει και τα δύο από κοντά;

Έχεις κάνει td;

Θα γράψω αργότερα γιατί έχω κάνει test και στα δύο

Ναι τα έχω κάνει td και τα 2. Το troc μ αρέσει πιο πολύ γιατι καθόμουν πιο ψηλά.

8 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Εάν πάτε στο troc επειδή και εγώ αυτό έχω οπωσδήποτε να δείτε με το tech pack. Έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων, ασύρματο CarPlay/android ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, κάμερα οπισθοπορείας. Δεν μετάνιωσα ποτέ τα +800 ευρώ που έδωσα.

Δυστυχώς δεν υπάρχει σε ετοιμοπαραδοτο. 

Δημοσ.

Ωραία άρα έχεις μια εικόνα. Εάν έχεις ξεκαθαρίσει σε θέμα χώρων το ροκ υπερέχει.

Σε κατανάλωση καλύτερο το πούμα σε κίνηση πόλης περισσότερο περί τα 6.5 λίτρα μέση.

Σε επιδόσεις το πούμα είναι ένα κλικ καλύτερο αλλά και το ροκ κινεί το αμάξωμα ικανοποιητικά.

Σε τι χρήματα βγαίνουν και τα δύο;;

Τώρα παραθέτω ένα κείμενο από ένα άλλο φόρουμ για το puma:

Τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης Puma ST-Line Design είναι τα εξής:

  1. Δυνατότητα κλεισίματος μόνο από το υπάρχον διαθέσιμο απόθεμα στο FSO. Όχι ειδικές
    παραγγελίες.
  2. Καμία αλλαγή στην εξωτερική σχεδίαση/εμφάνιση σε σχέση με την ST-Line έκδοση.
  3. Καμία αλλαγή στην ανώτατη τελική τιμή του οχήματος σε σχέση με την ST-Line έκδοση.
  4. Ο εργοστασιακός της εξοπλισμός βασίζεται στην βασική έκδοση ST-Line, με ελαφρώς
    διαφοροποιημένο εξοπλισμό ως ακολούθως:
    • Κάμερα οπισθοπορείας
    • Αναλογικός πίνακας οργάνων (αντί του ψηφιακού)
    • Λειτουργία πλοήγησης μέσω σύνδεσης του κινητού τηλεφώνου (Android auto &
    Apple carplay) όπου αυτό υποστηρίζεται και όχι μέρος του βασικού εξοπλισμού
    SYNC.
    *Συνεχίζει να διατίθεται το ενσωματωμένο Modem στον βασικό εξοπλισμό
    **Δε διατίθεται η προειδοποίηση παραβίασης απαγορευτικού σήματος (Wrong
    Way Alert)
    *** Συνεχίζουν να διατίθενται όλα τα συστήματα ασφαλείας
    ✓ Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης & αυτόματο φρενάρισμα
    ✓ Υποβοήθηση & προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας
    ✓ Αναγνώριση ορίων ταχύτητας
    ✓ Προειδοποίησης κόπωσης οδηγού

η FMH έχει εξασφαλίσει στην παραγωγή 300 αυτοκίνητα της εν λόγω έκδοσης τα οποία αναμένονται στην χώρα μας το άμεσα προσεχές διάστημα (παραγωγή 10-17/1/’22) ως ακολούθως:
• ST-LINE DESIGN 5D 1.0T 125 MHEV M6 FWD: 240 οχήματα
• ST-LINE DESIGN 5D 1.0T 125 MHEV POWERSHIFT FWD: 60 οχήματα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kotsoz είπε

Δυστυχώς δεν υπάρχει σε ετοιμοπαραδοτο. 

Εάν καταλήξεις στο T-ROC, και δεν υπάρχει τρομερή βιασύνη, αξίζει με 1000 να περιμένεις. Είναι χάος η διαφορά απ' τον απλό πίνακα οργάνων. Εάν οδηγήσεις ψηφιακό και ξαναμπείς σε "βελονάτο" μετά, νομίζεις ότι γύρισες 30 χρόνια πίσω. Ακόμα και στο ίδιο αμάξι :P 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Συνεχίζοντας το t roc vs puma,

το πουμα έχει διάφορα θεματάκια συναρμογής και προβλήματα με την μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Γενικά στην Ρουμανία όπου κατασκευάζεται δεν κάνουν καλή δουλειά. Από εσωτερικό εμένα μου κάνει σαν εργονομία αλλά σε σχέση με το 2008 πχ είναι εποχή 2017. Αλλά είναι καθαρά υποκειμενικό. Και το τ ροκ είναι κλάσσικό στο εσωτερικό και δεν τολμάει αλλά μου αρέσει περισσότερο μισό κλικ.

Με το ροκ παίρνεις περισσότερο αμάξι. Το μεγάλο γίνεται μικρό ενώ το αντίθετο όχι. Εκτός αν είσαι εντάξει με τους χώρους του πούμα πχ αν δεν έχεις οικογένεια.

Αν και τα δύο είναι στην ίδια η σχετικά ίδια τιμή θα έπαιρνα αυτό που τικάρει τα περισσότερα κουτάκια στην λίστα μου! (για εσένα δηλαδή δες ποιο σου δίνει τα περισσότερα).

Μπες στις ομάδες στο fb σε πουμα και τ ροκ να παρεις μια ιδέα από άλλους ιδιοκτήτες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, hountalass είπε

Συνεχίζοντας το t roc vs puma,

το πουμα έχει διάφορα θεματάκια συναρμογής και προβλήματα με την μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Γενικά στην Ρουμανία όπου κατασκευάζεται δεν κάνουν καλή δουλειά. Από εσωτερικό εμένα μου κάνει σαν εργονομία αλλά σε σχέση με το 2008 πχ είναι εποχή 2017. Αλλά είναι καθαρά υποκειμενικό. Και το τ ροκ είναι κλάσσικό στο εσωτερικό και δεν τολμάει αλλά μου αρέσει περισσότερο μισό κλικ.

Με το ροκ παίρνεις περισσότερο αμάξι. Το μεγάλο γίνεται μικρό ενώ το αντίθετο όχι. Εκτός αν είσαι εντάξει με τους χώρους του πούμα πχ αν δεν έχεις οικογένεια.

Αν και τα δύο είναι στην ίδια η σχετικά ίδια τιμή θα έπαιρνα αυτό που τικάρει τα περισσότερα κουτάκια στην λίστα μου! (για εσένα δηλαδή δες ποιο σου δίνει τα περισσότερα).

Μπες στις ομάδες στο fb σε πουμα και τ ροκ να παρεις μια ιδέα από άλλους ιδιοκτήτες

Αναλυτικοτατο! Ευχαριστώ πολύ!!

Γενικά και εμενα νομίζω το vg με τραβάει πιο πολυ. Αν υπήρχε με το tech θα το επελεγα for sure. 

Για τους χώρους του puma που ανέφερες, μου φαίνεται πως για ένα παιδι που ειναι στα πλάνα και ευελπιστούμε να ερθει σύντομα, ειναι μια χαρά. 

Νομίζω τελικά πως θα περιμένω να δω πρώτα το 2008 πριν καταλήξω ρισκάροντας να χάσω και τα 2 ετοιμοπαραδοτα του θέματος.

5 ώρες πριν, Haldol είπε

Εάν καταλήξεις στο T-ROC, και δεν υπάρχει τρομερή βιασύνη, αξίζει με 1000 να περιμένεις. Είναι χάος η διαφορά απ' τον απλό πίνακα οργάνων. Εάν οδηγήσεις ψηφιακό και ξαναμπείς σε "βελονάτο" μετά, νομίζεις ότι γύρισες 30 χρόνια πίσω. Ακόμα και στο ίδιο αμάξι :P 

 

Βιασύνη δεν υπάρχει, αλλά με αγχώνουν κατι 15μηνα που διαβάζω για παραγγελίες όπως πχ τογιοτα.. νομίζω πως αν καταλήξω στο troc θα περιμένω το πιο πλουσιο πακέτο. 

 

BTW νομίζα ότι πλέον βγαίνει το face-lift γιατι το βλέπω στους δρόμους αλλα έμενα το "παλιο" μου δείξανε...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, kotsoz είπε

BTW νομίζα ότι πλέον βγαίνει το face-lift γιατι το βλέπω στους δρόμους αλλα έμενα το "παλιο" μου δείξανε...

Το face-lift δεν έχει βγει ακόμα, αλλά μάλλον θα βγει μεσ' το '22. Που το βλέπεις στους δρόμους; 😮

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Το face-lift δεν έχει βγει ακόμα, αλλά μάλλον θα βγει μεσ' το '22. Που το βλέπεις στους δρόμους; 😮

 

έχω δει 2... ένα βύρωνα ένα χολαργό... λες να έκανα τόσο λάθος 😕 ??

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...