Dr_Pepper Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε Με κάλυψε το παρακάτω μήνυμα. Επίσης, δεν είναι ο πελάτης απευθείας συμβαλλόμενος με την εταιρεία κούριερ, πως και σου ξεφεύγει αυτό; Είναι το κατάστημα. Επόμενος (και έχει αναλυθεί και στο φόρουμ) κανένας συνήγορος του καταναλωτή δεν είναι αρμόδιος να επιλύσει τίποτα. Η αποζημίωση αξιώνεται από το κατάστημα, όχι τον πελάτη του καταστήματος. Οπότε, επειδή το κακό με τις κούριερ έχει παραγινει και τα καταστήματα εξακολουθούν να έχουν τη λογική που παρέθεσες, εγώ σαν πελάτης κοιτάω ποιο κατάστημα συνεργάζεται με κούριερ της κακιάς ώρας και απλά δεν παραγγέλνω από αυτό. Αν δεν λέει με ποια κούριερ συνεργάζεται, παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω και πάλι ανάλογα την απάντηση είτε θα με έχει σαν πελάτη είτε όχι. Εάν μου πει ότι στέλνει με κάποια αποδεκτή από εμένα και τελική μου στείλει με άλλη, εκεί όχι μόνο με χάνει σαν πελάτη, τρώει και δυσφήμιση στον περίγυρο μου και αρνητική σε skroutz, google maps/whatever. Μέχρι να αλλάξει λογική και ο μαγαζατορας για τον τρόπο που κάνει τις επιλογές του και γενικά το πώς συνδιαλέγεται. Παίδες το έχετε πάει και οι δύο στην φιλοσοφία και πάμε off topic τέσπα, ναι όταν αγοράζεις κάτι απο το κατάστημα δεν είσαι συμβαλλόμενος με την κούριερ αλλά είμαι εγώ και ότι γίνει εξαιτίας της αποζημιώνω τον πελάτη αλλά φυσικά αποζημιώνομαι απο την κούριερ. Στην αντίστροφη περίπτωση του να στείλει ο πελάτης κάτι σε εμένα ειναι συμβαλλόμενος με την κούριερ. Στην τελική δεν μιλάμε για κατάστημα λιανικής πώλησης ο πελάτης θα στέλνει πακέτα σε εμένα επειδή θέλει την υπηρεσία μου. Δεν θέλω να πω τι ακριβώς έχω κατα νού αλλά για να καταλάβεις τι εννοώ θα παραθέσω ένα παρόμοιο μοντέλο (που έχει τις ίδιες ανάγκες όσο αφορά την αποστολή παραλαβή ) Πχ πες ότι ανοίγω εργαστήριο data recovery (δηλαδή επιδιορθώνω και ανακτώ -όπου αυτό ειναι δυνατόν τα δεδομένα ενός σκληρού δίσκου, USB, memory card κτλ) Δεν γίνεται να ξέρω δια μαγείας αν τα δεδομένα ενός σκληρού ειναι ανακτήσιμα ή αν ειναι επιδιορθώσιμος γενικά, τι κάνουν τέτοιες υπηρεσίες; Στέλνεις τον δίσκο σου σε αυτές, ο τεχνικός με την σειρά του τσεκάρει τον δίσκο σου λέει αν μπορεί να στο φτιάξει και βγάζει τιμολόγιο για το κόστος αν συμφωνείς προχωράει αν δεν συμφωνείς στο στέλνει πίσω, αν δεν μπορεί να το φτιάξει στο στέλνει πίσω. Αλλά για να μπορεί να τα κάνει αυτά θα πρέπει αυτές οι αποστολές να μην χρεώνονται με λιανική τιμή εμπορίου γιατί αλλιώς θα μπει μέσα.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν νομιζω να ειναι οφφτοπικ και φιλοσοφικα αυτα που γραφτηκαν. Αντιθετως, εγω τα εγραψα ως βασικο κριτηριο επιλογης του συνεργατη σου, εαν φυσικα σε απασχολει η εικονα σου στον πελατη. Η οποια εννοειται οτι διαμορφωνεται σε μεγαλο ποσοστο και απο τη διαδικασια παραλαβης-παραδοσης. Αν ολα αυτα ωστοσο σου φαινονται αδιαφορα και σε απασχολει αποκλειστικα το αμεσο οικονομικο κοστος σε απολυτους αριθμους χωρις καποιο αλλο κριτηριο, οκ, προσπερνα τις τοποθετησεις μου και καλες δουλειες. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2022 από BackFromHell
Dr_Pepper Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 44 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Δεν νομιζω να ειναι οφφτοπικ και φιλοσοφικα αυτα που γραφτηκαν. Αντιθετως, εγω τα εγραψα ως βασικο κριτηριο επιλογης του συνεργατη σου, εαν φυσικα σε απασχολει η εικονα σου στον πελατη. Η οποια εννοειται οτι διαμορφωνεται σε μεγαλο ποσοστο και απο τη διαδικασια παραλαβης-παραδοσης. Αν ολα αυτα ωστοσο σου φαινονται αδιαφορα και σε απασχολει αποκλειστικα το αμεσο οικονομικο κοστος σε απολυτους αριθμους χωρις καποιο αλλο κριτηριο, οκ, προσπερνα τις τοποθετησεις μου και καλες δουλειες. Όποιος δεν θέλει την υπηρεσία μου επειδή δεν του αρέσει η δωρεάν επιλογή αποστολής σε εμένα απο συγκεκριμένη κούριερ μπορεί αν θέλει να πληρώσει την δική του κούριερ για να μου στείλει πακέτο ή να μην χρησιμοποιήσει την υπηρεσία μου Δεν ξέρω καμιά μεγάλη εταιρία που να προσφέρει δωρεάν παραλαβή/αποστολή απο πολλαπλές κούριερ και ακόμη και αν βρεις μία εγώ δεν έχω το κασέ μεγάλης πολυεθνικής να κάνω συμβόλαια με 100 κούριερ εδώ ζήτημα ειναι αν καταφέρω με μια να κάνω αυτό που σκέφτομαι.
_Biohazard_ Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Παίδες το έχετε πάει και οι δύο στην φιλοσοφία και πάμε off topic τέσπα, ναι όταν αγοράζεις κάτι απο το κατάστημα δεν είσαι συμβαλλόμενος με την κούριερ αλλά είμαι εγώ και ότι γίνει εξαιτίας της αποζημιώνω τον πελάτη αλλά φυσικά αποζημιώνομαι απο την κούριερ. Στην αντίστροφη περίπτωση του να στείλει ο πελάτης κάτι σε εμένα ειναι συμβαλλόμενος με την κούριερ. Στην τελική δεν μιλάμε για κατάστημα λιανικής πώλησης ο πελάτης θα στέλνει πακέτα σε εμένα επειδή θέλει την υπηρεσία μου. Δεν θέλω να πω τι ακριβώς έχω κατα νού αλλά για να καταλάβεις τι εννοώ θα παραθέσω ένα παρόμοιο μοντέλο (που έχει τις ίδιες ανάγκες όσο αφορά την αποστολή παραλαβή ) Πχ πες ότι ανοίγω εργαστήριο data recovery (δηλαδή επιδιορθώνω και ανακτώ -όπου αυτό ειναι δυνατόν τα δεδομένα ενός σκληρού δίσκου, USB, memory card κτλ) Δεν γίνεται να ξέρω δια μαγείας αν τα δεδομένα ενός σκληρού ειναι ανακτήσιμα ή αν ειναι επιδιορθώσιμος γενικά, τι κάνουν τέτοιες υπηρεσίες; Στέλνεις τον δίσκο σου σε αυτές, ο τεχνικός με την σειρά του τσεκάρει τον δίσκο σου λέει αν μπορεί να στο φτιάξει και βγάζει τιμολόγιο για το κόστος αν συμφωνείς προχωράει αν δεν συμφωνείς στο στέλνει πίσω, αν δεν μπορεί να το φτιάξει στο στέλνει πίσω. Αλλά για να μπορεί να τα κάνει αυτά θα πρέπει αυτές οι αποστολές να μην χρεώνονται με λιανική τιμή εμπορίου γιατί αλλιώς θα μπει μέσα. Τώρα γράφεις ότι θα μπεις εσύ μπροστά και θα αποζημιώσεις εσύ τον πελάτη. Να σου θυμίσω τις έγραψες στο προηγούμενο μήνυμα σου στο οποίο απάντησα: "...Απο την δική μου την σκοπιά με ενδιαφέρει το εξής (να έχουν tracking code) άπαξ και έχουν ή όποια καθυστέρηση ειναι εξετίας της κούριερ και ας αποζημιώσει τον πελάτη όπως αυτή νομίζει/πρέπει (υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή) ..."
xrhstosiak Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2022 σε αυτό που σου γράφουν οι δυο παραπάνω έχουν τεράστιο δίκιο προσωπικη εμπειρια απο 2 eshops μικρομεσαια με 500+ παραγγελίες / μηνα το καθένα τους στην γνωστη εταιρία ειχαν ποσοστο επιστροφης που σε καποιες περιοδους πλησιασε επικίνδυνα το 20% !!! το ενα στα πεντε δεματα αλλαξαν συνεργασιες και το ποσοστο τωρα ειναι μονοψηφιο αρα παιζει τεραστιο ρολο η ποιότητα ....
_Biohazard_ Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2022 Και να βάλουμε και τον παράγοντα που είπε ότι θα αποζημιώσει εκείνος τον πελάτη. Πληρώνουμε παράδοση με κούριερ ώστε να έρθει την επόμενη ημέρα (μιλάω για εντός Αττικής, εντός Αθήνας μάλιστα, όχι σε τίποτε δυσπρόσιτα κτλ), σωστά; Εγώ βάζω ότι θα έρθουν και θα το παραδώσουν σωστά (που σπάνια γίνεται ακόμα και αυτό). Ε λοιπόν, με την ακατανομαστη κόκκινη κούριερ έχω αυτήν τη στιγμή πακετακι (ένα παιχνίδι ps5) που της έχει παραδωθεί από το κατάστημα από τις 2/2. 3/2 πήγε στα κεντρικά της στην Πέτρου Ράλλη (άρα μάνι μάνι 1 εργάσιμη της χρειάστηκε μόνο για αυτό!). Έκτοτε από το tracking φαίνεται να βρίσκεται ακόμα εκεί, δεν έχει φύγει καν προς το τοπικό υποκατάστημα, ώστε να ξεκινήσει και η τελική παράδοση. Σε αντίστοιχη περίπτωση τι κάνεις @Dr_Pepper ; α). Σηκώνεις τα χέρια ψηλά και αφήνεις τον πελάτη σου ξεκρεμαστο (όπως κάνει η πλειονότητα των καταστημάτων) και όπως είπες στα πρώτα σου μηνυματα μπορεί να πάει στο συνήγορο του καταναλωτή (κάτι που μετέπειτα συμφωνησες πως δεν ισχύει?); β). Αποζημιώνεις χωρίς πολλά πολλά τον πελάτη σου (πώς και πόσο?) μιας και δεν έχει λάβει την υπηρεσία για την οποία τον χρεωσες και αξιώνεις μετά τη δική σου αποζημίωση από την εταιρεία κούριερ;
Ptotal Δημοσ. 17 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2023 Ελαφρώς οφ τοπικ,υπάρχει δυνατότητα αγορά προϊόντος,δοκιμής και άμεσης επιστροφής ;Πχ αγορά ρούχων ή θα πρέπει να γίνει η αγορά ,δοκιμή και κανονικά επιστροφή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα