Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν σιγοψήνω μια ιδέα για έναρξη επιχείρησης αλλά δεν έχω καταλήξει ακόμη αν τελικά αρχίσω να κάνω τις κινήσεις για να το προχωρήσω. 

Με τα όσα έχω υπολογίσει για την διαδικασία έτσι πρόχειρα καταλήγω πως το κυρίως πρόβλημα για το αν είναι βιώσιμη είναι το μεγάλο ερωτηματικό που έχω με το τι συμφωνίες κάνουν οι κούριερ σε επιχειρήσεις μιας και δεν έχω ξανασυνεργαστεί ειδικά στο "σύστημα" που θα ήθελα να μου προσφέρουν (αν το κάνουν).

Οκ θα μου πείτε πάρε τηλέφωνο ... Σύμφωνοι, αν τελικά το προχωρήσω θα το ψάξω και μόνος μου φυσικά αλλά επειδή όπως είπα είναι αρκετά πρώιμη ιδέα και επειδή πέρα απο τις γνωστές πχ ΓΤ,ACS κτλ υπάρχουν και άλλες πιο άγνωστες ή που δεν ασχολούνται με "λιανική" που έτσι και αλλιώς δεν τις ξέρω ελπίζω στο να βρω μερικούς εδώ που να έχουν γνώση πάνω στο θέμα για να μου δώσουν μια αρχική ιδέα για να κατατοπίσει με το συμφωνίες θα μπορούσα να κλείσω. 

Προκειμένου να μπορεί να γίνει η δουλειά όπως την θέλω θα πρέπει να δώσω στους πελάτες την δυνατότητα να μου στέλνουν πακέτα δωρεάν (να ανοίγω εγώ κωδικό πχ με το που παραγγείλουν την υπηρεσία μου μέσω του site μου και να πηγαίνει η κούριερ και να το παραλαμβάνει) με tracking code για να βλέπει ο πελάτης την εξέλιξη καθώς μετά να έρχεται η κούριερ και να παραλαμβάνει απο την έδρα μου και να τους τα στέλνει πίσω (ιδανικά με την ίδια συσκευασία αλλά αυτό δεν ειναι απαραίτητο,) 

Πχ πως κάνει το skroutz που πληρώνει ο πελάτης συνδρομή και έχει δωρεάν μεταφορικά αλλά επίσης το στέλνει και δωρεάν πίσω σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη;

Ή πως κάνουν κάποια μαγαζιά με ρούχα που σου στέλνουν τα ρούχα και μετά αν αλλάξεις γνώμη τα γυρίζεις πίσω τζάμπα ή ζητάς αντικατάσταση και σου την στέλνουν χωρίς να σε χρεώσουν επιπλέον; 

 

Κάτι τέτοιο ψάχνω όσο αφορά το κομμάτι της κούριερ. 


Το θέμα ειναι θα πρέπει να πληρώνω στάνταρ ταρίφα πχ 5+ ευρώ για κάθε "πήγαινε" και "έλα" ξεχωριστά; 

ή μπορώ να κλείσω συμφωνία Χ αριθμό αποστολών με ένα πάγιο κάθε μήνα να ειναι δωρεάν  ή κάτι παρόμοιο; 

Ιδανικά μιλάμε για τουλάχιστον 3ψίφιο αριθμό αποστολών κάθε μήνα.

Οι παραλαβές στην έδρα μου δεν χρειάζεται να είναι on demand δηλαδή πχ να έρχεται ένα ένα ξεχωριστά κάθε πακέτο απο κάθε πελάτη θα μπορούσαν φαντάζομαι να μου τα φέρνουν όλα μαζί (ότι έχει μαζευτεί) πχ κάθε 2,3 μέρες. 

Υπάρχει δυνατότητα να πηγαίνω εγώ στην έδρα της εταιρίας (εφόσον υπάρχει στην πόλη μου: Καστοριά ) για να τα παραλαμβάνω όταν μαζεύεται ένας χ αριθμός απο εισερχόμενα σε περίπτωση που επηρεάζει κάτι τέτοιο σημαντικά το κόστος. 

Αν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο ποια κούριερ έχει τα πιο συμφέροντα προγράμματα σε αυτή την περίπτωση; 

Μιλάμε για παραλαβές εντός ελλάδας μόνο. 

Δημοσ.

Εγώ όταν είχα πάρει προσφορές απ τα 3-4 μεγάλα, η ACS ήταν η πιο οικονομική. Αλλά γενικά παίρνεις προσφορές και αποφασίζεις γιατί είναι και ανάλογα την περιοχή το ποια θα είναι η καλύτερη για εσένα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Εγώ όταν είχα πάρει προσφορές απ τα 3-4 μεγάλα, η ACS ήταν η πιο οικονομική. Αλλά γενικά παίρνεις προσφορές και αποφασίζεις γιατί είναι και ανάλογα την περιοχή το ποια θα είναι η καλύτερη για εσένα

Για πες μου λίγες παραπάνω λεπτομέρειες σε παρακαλώ πχ τι ζητούσαν ήταν έτσι με πχ πάγιο τον μήνα ή πλήρωνες ξεχωριστά; με τζίρο πάει; με αριθμό πακέτων; τιμές; τέτοια ευχαριστώ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Εγώ όταν είχα πάρει προσφορές απ τα 3-4 μεγάλα, η ACS ήταν η πιο οικονομική. Αλλά γενικά παίρνεις προσφορές και αποφασίζεις γιατί είναι και ανάλογα την περιοχή το ποια θα είναι η καλύτερη για εσένα

H acs; Εγώ αντίθετα τη βρήκα πιο ακριβή το 2017 που έκανα έρευνα αγοράς.

Λοιπόν, πιο φθηνή κατά πάσα πιθανότητα είναι η ελτα κουριερ με χρέωση περίπου 2,20 ανά αποστολή. Κάτι έξτρα (νομίζω 2Ε) για αντικαταβολή. Τιμές προ λίγων μηνών με υποχρέωση 20 αποστολές το μήνα. Νομίζω δεν έχει κάτι φθηνότερο. Γενική ταχυδρ. προσφορά που πήρα το 2017 ήταν με 4,5Ε μαζί με αντικαταβολή ανεξαρτήτως προορισμού και 3,10 για απλή αποστολή εντός πόλης (τιμές χωρις φπα). Στους πελάτες χρέωνα 5Ε και όλα ήταν αντικαταβολή. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής και επιστροφής σε σενα, δεν τη χρεώνεσαι (πολύ καλό αυτό). Ένα κακό που θυμάμαι ότι άργησαν πολύ να μου δώσουν κωδικό (ένα ή δύο μήνες). 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
29 minutes ago, Dr_Pepper said:

Για πες μου λίγες παραπάνω λεπτομέρειες σε παρακαλώ πχ τι ζητούσαν ήταν έτσι με πχ πάγιο τον μήνα ή πλήρωνες ξεχωριστά; με τζίρο πάει; με αριθμό πακέτων; τιμές; τέτοια ευχαριστώ. 

Πας με την σφραγίδα σου και κάνεις αίτηση, μετά σου στέλνουν προσφορά. Η χρέωση είναι ανά αποστολή, χαμηλότερη προφανώς της κανονικής και υπάρχει κι ένα μίνιμουμ κάπου 20 νομίζω αποστολές τον μήνα. Τέλος του μήνα σου έρχεται ένα συγκεντρωτικο τιμολόγιο με όλες τις αποστολές. Σε μένα είχε δώσει 2.5€ για έως 3kg και από κει και πέρα νομίζω 1€ το κιλό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χοντρικά, με έναν μέσο όρο αποστολών γύρω στις 300-400 τον μήνα μπορείς να πετύχεις τιμή συμφωνίας κοντά στα 2€+ΦΠΑ (εώς 2 κιλά, για παραπάνω κιλά υπάρχει έξτρα χρέωση) για απλή αποστολή. Υπολόγισε γύρω στο 1€+ΦΠΑ την υπηρεσία της αντικαταβολής (που προστίθεται στο κόστος της αποστολής).
Έχω εμπειρία με ACS, Speedex & ELTA Courier. Από την εμπειρία μου η ACS ήταν η ακριβότερη (πριν 4-5 χρόνια), με διάφορα έξτρα κόστη όπως χρέωση δυσπρόσιτων περιοχών που οι άλλες εταιρείες δεν έχουν.

Όμως η ACS είναι η courier που λειτουργεί πιο οργανωμένα. Θα επιστρέψει το απαράδοτο δέμα αυστηρά στις 10 ημέρες. Θα καταχωρήσει κάθε κίνηση στο tracking του δέματος για να το παρακολουθείς. Είναι εάν δεν κάνω λάθος η εταιρεία με τις περισσότερες επενδύσεις από το 2020 και μετά στο θέμα κέντρων διαλλογής/αποθηκών κτλ.

54 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Πχ πως κάνει το skroutz που πληρώνει ο πελάτης συνδρομή και έχει δωρεάν μεταφορικά αλλά επίσης το στέλνει και δωρεάν πίσω σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη;

Ή πως κάνουν κάποια μαγαζιά με ρούχα που σου στέλνουν τα ρούχα και μετά αν αλλάξεις γνώμη τα γυρίζεις πίσω τζάμπα ή ζητάς αντικατάσταση και σου την στέλνουν χωρίς να σε χρεώσουν επιπλέον; 

Έχε υπόψιν ότι το να σου παρέχει κάποιο κατάστημα δωρεάν κάποια τέτοια υπηρεσία δεν σημαίνει ότι η courier που συνεργαζεται δεν του τα χρεώνει. Απλά το έχει τοποθετήσει μέσα στο επιχειρηματικο του μοντέλο και ανάλογα τα προϊόντα/ποσοστό κέρδους και τον ενδεχόμενο αυξημένο αριθμό παραγγελιών που θα του φέρει μια τέτοια υπηρεσία, το δίνει ως δωρεάν υπηρεσία στους πελάτες του.

Σχετικά με τα ερωτήματά σου:
 

54 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Το θέμα ειναι θα πρέπει να πληρώνω στάνταρ ταρίφα πχ 5+ ευρώ για κάθε "πήγαινε" και "έλα" ξεχωριστά; 

Η τιμή που θα συμφωνήσεις μπορεί να είναι και καλύτερη από αυτή που αναφέρεις.

54 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

ή μπορώ να κλείσω συμφωνία Χ αριθμό αποστολών με ένα πάγιο κάθε μήνα να ειναι δωρεάν  ή κάτι παρόμοιο; 

Η χρέωση θα γίνεται βάσει του αριθμού των αποστολών που θα πραγματοποιείς.

54 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Οι παραλαβές στην έδρα μου δεν χρειάζεται να είναι on demand δηλαδή πχ να έρχεται ένα ένα ξεχωριστά κάθε πακέτο απο κάθε πελάτη θα μπορούσαν φαντάζομαι να μου τα φέρνουν όλα μαζί (ότι έχει μαζευτεί) πχ κάθε 2,3 μέρες. 

Υπάρχει δυνατότητα να πηγαίνω εγώ στην έδρα της εταιρίας (εφόσον υπάρχει στην πόλη μου: Καστοριά ) για να τα παραλαμβάνω όταν μαζεύεται ένας χ αριθμός απο εισερχόμενα σε περίπτωση που επηρεάζει κάτι τέτοιο σημαντικά το κόστος. 

Δε νομίζω να σου δώσει κάποια εταιρεία καλύτερη τιμή για να πηγαίνεις εσύ να τα παραλαμβάνεις και παραδίδεις στην έδρα τους, απτό να προγραμματίζουν και ένα δρομολόγιο μια φορά την ημέρα να σου φέρνουν πακέτα και να παραλαμβάνουν τις αποστολές σου.

Συνήθως όταν έχεις συμφωνία με courier, συμφωνείτε σε μία ώρα που σε βολεύει (πχ 17:00) και περνάνε κάθε μέρα εκείνη την ώρα να παραλάβουν τις αποστολές σου.
Εάν υπάρχουν αποστολές να σου φέρουν, ισως να σου τις φέρουν και νωρίτερα οι courier που κάνουν γενικά τις παραδόσεις στην πόλη σου.

Επεξ/σία από sunofG
Δημοσ.

20 αποστολές μηνιαίος 

4€ με την αντικαταβολή και την επιστροφή μέσα και παραλαβή από έδρα

Σύνολο 80€ ούτε τα πετρέλαια δεν θα βγαίνουν 

Το πιο πιθανό είναι να σε χρεώσουν 3€ την αποστολή +2 όταν θα υπάρχει αντικαταβολή και +2 αν υπάρξει επιστροφή

Αν θα προσέξεις στο σκκρουτζ οι χρεώσεις για τον πελάτη είναι έτσι και μερικοί έχουν φιξ τα 5€

Αυτό με τα πέντε το έχουν για να καλύψουν την χασούρα από τις επιστροφές από αυτούς που δεν θα επιστρέψουν

Δημοσ.
6 ώρες πριν, 1comment είπε

H acs; Εγώ αντίθετα τη βρήκα πιο ακριβή το 2017 που έκανα έρευνα αγοράς.

Μα τις προσφορές για τους επαγγελματίες δεν τις κάνει η acs, τις κάνει το εκάστοτε κατάστημα, η acs μόνο τον τιμοκατάλογο λιανικής ορίζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/2/2022 στις 8:38 ΜΜ, sunofG είπε

Έχε υπόψιν ότι το να σου παρέχει κάποιο κατάστημα δωρεάν κάποια τέτοια υπηρεσία δεν σημαίνει ότι η courier που συνεργαζεται δεν του τα χρεώνει. Απλά το έχει τοποθετήσει μέσα στο επιχειρηματικο του μοντέλο και ανάλογα τα προϊόντα/ποσοστό κέρδους και τον ενδεχόμενο αυξημένο αριθμό παραγγελιών που θα του φέρει μια τέτοια υπηρεσία, το δίνει ως δωρεάν υπηρεσία στους πελάτες του.

Εννοείται αυτό δεν περιμένω να συλλέγουν τα πακέτα μου τζάμπα γιαυτό μίλησα για κάποια συμφωνία τύπου με πάγιο ή κάτι τέτοιο. 

Σίγουρα όμως τέτοιες εταιρίες δεν τις χρεώνουν 4-5 ευρώ την αποστολή γιατί πχ αν πάρεις παπούτσια 50 ευρώ άντε 10 ευρώ να είναι το κέρδος 

Αν κάποιος πελάτης τα πάρει μετά θέλει να τα δώσει πίσω γιατί τον στενεύουν και του στείλεις πίσω άλλο νούμερο μιλάμε για 3 αποστολές 

1η απο εσένα στον πελάτη
2η απο τον πελάτη σε εσένα
3η απο εσένα στον πελάτη (και αυτό αν τελικά δεν άλλαξε γνώμη πάλι) 

αν ειναι να χρεώνεσαι 4 ευρώ την κάθε αποστολή μιλάμε για 12 ευρώ σύνολο. 

Σίγουρα θα έχουν άλλου είδους συμφωνίες τέτοιες εταιρίες και δεν μου φαίνεται και παράλογο

Πχ κάποιος ανέφερε ότι ούτε τα πετρέλαια δεν θα βγαίνουν δεν νομίζω γιατί τα πετρέλαια ειναι fix κόστος (το ίδιο και το μεροκάματο του οδιγού κτλ)

Οπότε όταν γεμίζει το βανάκι ή νταλίκα απο Χ αριθμό πακέτα με χρέωση λιανικής βγήκαν αυτά τα έξοδα οτιδήποτε παραπάνω ειναι κέρδος

 

Πχ έστω BΑΝ Αθήνα Θεσσαλονίκη ; πχ πες 40 ευρώ τα διόδια (που θα πληρώνουν λογικά λιγότερα γιατί άλλες είναι οι τιμές για ΚΤΕΛ κτλ ) 
και 40 ευρώ τα πετρέλαια (που παίζει και εδώ να λέω πολλά) 

Μιλάμε σύνολο 20 πακέτα για να ξεπληρωθούν τα έξοδα νομίζω ένα βαν χωράει αρκετά παραπάνω απο 20 πακέτα...  επίσης νομίζω ότι έγραψα φουσκωμένες τιμές για διόδια και πετρέλαια 

Μια άλλη ένδειξη ότι το κόστος λιανικής ειναι υπεραρκετό για μεμονωμένο κέρδος ειναι το αντίστοιχο κόστος που χρεώνουν τα ΕΛΤΑ που ειναι αρκετά μικρότερο αλλά όσο αφορά το θέμα αποθήκευση, μεταφορά το κόστος για αυτούς ειναι πάνω κάτω το ίδιο απλά (όχι πάντα) δεν αναλαμβάνουν το last mile) 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Δημοσ.

Στις συμφωνίες αυτές που κάνετε με τις εταιρείες, εξετάζετε καθόλου και το θέμα της ποιότητας της υπηρεσίας ή μόνο την τιμή που σας δίνουν και..."μετά την απομάκρυνση από το ταμειο, ουδεμία ευθύνη φερουμε;". 

Εάν το πρώτο...πολύ περίεργο που βλέπω συγκεκριμένα ονόματα εταιρειών κούριερ που είναι κόκκινα πανιά για ευρύτατες μάζες καταναλωτών (που τελικά εμείς πληρώνουμε την υπηρεσία).

Εάν το δεύτερο (που μάλλον αυτό συμβαίνει βλέποντας τα παραπάνω), δεν απορώ που τα συγκεκριμένα κόκκινα πανιά συνεχίζουν καθημερινά να σπάνε τα ρεκόρ αναξιοπιστίας τους, αφού τα επιλέγουν ολοένα και περισσότεροι, απλά με βάση την τιμή που δίνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

Στις συμφωνίες αυτές που κάνετε με τις εταιρείες, εξετάζετε καθόλου και το θέμα της ποιότητας της υπηρεσίας ή μόνο την τιμή που σας δίνουν και..."μετά την απομάκρυνση από το ταμειο, ουδεμία ευθύνη φερουμε;". 

Εάν το πρώτο...πολύ περίεργο που βλέπω συγκεκριμένα ονόματα εταιρειών κούριερ που είναι κόκκινα πανιά για ευρύτατες μάζες καταναλωτών (που τελικά εμείς πληρώνουμε την υπηρεσία).

Εάν το δεύτερο (που μάλλον αυτό συμβαίνει βλέποντας τα παραπάνω), δεν απορώ που τα συγκεκριμένα κόκκινα πανιά συνεχίζουν καθημερινά να σπάνε τα ρεκόρ αναξιοπιστίας τους, αφού τα επιλέγουν ολοένα και περισσότεροι, απλά με βάση την τιμή που δίνουν.

Φίλε μου στο πλαίσιο της ελληνικής πραγματικότητας δεν υπάρχει κούριερ που να διαφέρει αισθητά όσο αφορά τον τρόπο που εξυπηρετεί τους πελάτες της. 

Οπότε ειναι κάτι που δεν μπορεί κάποιος να αποφύγει. 

Απο την δική μου την σκοπιά με ενδιαφέρει το εξής (να έχουν tracking code) άπαξ και έχουν ή όποια καθυστέρηση ειναι εξετίας της κούριερ και ας αποζημιώσει τον πελάτη όπως αυτή νομίζει/πρέπει (υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή) 

Εμένα με νοιάζει να μην έχω ευθύνη πχ αν χαθεί το πακέτο εξαετίας της κούριερ γιαυτό και θέλω tracking code 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Φίλε μου στο πλαίσιο της ελληνικής πραγματικότητας δεν υπάρχει κούριερ που να διαφέρει αισθητά όσο αφορά τον τρόπο που εξυπηρετεί τους πελάτες της. 

Οπότε ειναι κάτι που δεν μπορεί κάποιος να αποφύγει. 

Απο την δική μου την σκοπιά με ενδιαφέρει το εξής (να έχουν tracking code) άπαξ και έχουν ή όποια καθυστέρηση ειναι εξετίας της κούριερ και ας αποζημιώσει τον πελάτη όπως αυτή νομίζει/πρέπει (υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή) 

Εμένα με νοιάζει να μην έχω ευθύνη πχ αν χαθεί το πακέτο εξαετίας της κούριερ γιαυτό και θέλω tracking code 

 

Χωρις να εχεις απαραιτητα αδικο σε οσα λες απο την μερια σου, αν θες να εχεις ευχαριστημενο τον πελατη, πρεπει να σκεφτεις την μερια του.Το λαθος , λοιπον, που κανουν αρκετα καταστηματα και με δυσαρεστουν ιδιαιτερα, ειναι οτι ενω εχουν να κανουν με λιανικη και παραδοσεις πακετων, μεταθετουν ολη την ευθυνη στους αποκλειστικους συνεργατες τους (κουριερ) που οι ιδιοι επελεξαν και λενε του πελατη "βγαλε ακρη μαζι τους, δεν με νοιαζει", λες και διαλεξε ο πελατης την κουριερ που θα γινει η αποστολη... Οπως ακριβως δηλαδη το θετεις και στο παραπανω ποστ, εσυ. Γενικα η παραδοση του πακετου μεταξυ των δυο συμβαλλομενων μερων καταστημα-πελατης, ειναι 101% ευθυνη καταστηματος. Το αν φταιει ο συνεργατης του καταστηματος, δεν ειναι κατι που πρεπει να αφορα τον πελατη.

Συνεπως, τον πελατη που θα του καθυστερει η παραδοση ή που η κουριερ θα του αφηνει χαρτακι να παει να παραλαβει απο υποκαταστημα, δεν τον ενδιαφερει ποιος φταιει, αλλα οτι ταλαιπωρηθηκε ή οτι δεν παρελαβε στην ωρα του. Καποιοι εξ'αυτων θα διαμαρτυρηθουν σε εσενα, θα τους πεις το ποιημα οτι για ολα φταιει η κουριερ και ολα καλα. Καποιοι αλλοι ομως, δεν προκειται να παραπονεθουν, αλλα λογω της ταλαιπωριας δεν προκειται και να ξαναπαραγγειλουν απο εσενα.

Και για το λογο αυτο, προσωπικα εγω, δεν παραγγελνω απο μαγαζια που συνεργαζονται με ACS. Το ιδιο και κανα 2-3 γειτονες. Θα ψωνισω το ιδιο προιον ακριβοτερα απο μαγαζι που συνεργαζεται με αλλη κουριερ.

Δεν ξερω αν ισχυει το "ολες οι κουριερ ειναι το ιδιο". Ισχυε σιγουρα στη πρωτη καραντινα που πιαστηκαν στον υπνο, αλλα εκτοτε καποιες κουριερ βελτιωθηκαν και καποιες αλλες οχι και τοσο. Θεωρω οτι χειροτερη κουριερ απο την ACS δεν υπαρχει και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να την κανω ισα κι ομοια με τις υπολοιπες. Κοντα στον αποπατο αλλα οχι σαν την acs θεωρω οτι βρισκεται η speedex. Θα παραγγειλω απο μαγαζι που στελνει με speedex πχ. Τελος, γενικη ταχυδρομικη, ελτα κουριερ, skroutz last mile, ειναι ενα level επανω απο τις αλλες δυο. Παντα ομως μιλαω με προσωπικη εμπειρια. Σε αλλες περιοχες μπορει να ειναι το αναποδο.

extra hint: Υπαρχουν μαγαζια που συνεργαζονται με 2-3 κουριερ και κατα την παραγγελια δινουν δυνατοτητα επιλογης στον πελατη, με το αναλογο κοστος ανα κουριερ. Εκει πλεον, ο πελατης δε μπορει να εχει παραπονο απο εσενα, ενω επιπλεον ειναι βεβαιο οτι θα εξυπηρετηθει αριστα, αφου γνωριζει ποια κουριερ τον εξυπηρετει καλυτερα στην περιοχη του. Οποτε σκεψου αυτο το option.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Χωρις να εχεις απαραιτητα αδικο σε οσα λες απο την μερια σου, αν θες να εχεις ευχαριστημενο τον πελατη, πρεπει να σκεφτεις την μερια του.Το λαθος , λοιπον, που κανουν αρκετα καταστηματα και με δυσαρεστουν ιδιαιτερα, ειναι οτι ενω εχουν να κανουν με λιανικη και παραδοσεις πακετων, μεταθετουν ολη την ευθυνη στους συνεργατες τους (κουριερ). Οπως ακριβως δηλαδη το θετεις και στο παραπανω ποστ, εσυ.

Ωστοσο, τον πελατη που θα του καθυστερει η παραδοση ή που η κουριερ θα του αφηνει χαρτακι να παει να παραλαβει απο υποκαταστημα, δεν τον ενδιαφερει ποιος φταιει, αλλα οτι ταλαιπωρηθηκε ή οτι δεν παρελαβε στην ωρα του. Καποιοι εξ'αυτων θα διαμαρτυρηθουν σε εσενα, θα τους πεις το ποιημα οτι για ολα φταιει η κουριερ και ολα καλα. Υπαρχει βεβαια αντιλογος, οτι η κουριερ την οποια θα κατηγορησεις, ειναι συνεργατες σου που εσυ τους διαλεξες. Καποιοι αλλοι ομως, δεν προκειται να παραπονεθουν, αλλα λογω της ταλαιπωριας δεν προκειται και να ξαναπαραγγειλουν απο εσενα. Κι ας φταιει η κουριερ, δεν τους απασχολει.

Και για το λογο αυτο, προσωπικα εγω, δεν παραγγελνω απο μαγαζια που συνεργαζονται με ACS. Το ιδιο και κανα 2-3 γειτονες. Θα ψωνισω το ιδιο προιον ακριβοτερα απο μαγαζι που συνεργαζεται με αλλη κουριερ.

Δεν ξερω αν ισχυει το "ολες οι κουριερ ειναι το ιδιο". Ισχυε σιγουρα στη πρωτη καραντινα που πιαστηκαν στον υπνο, αλλα εκτοτε καποιες κουριερ βελτιωθηκαν και καποιες αλλες οχι και τοσο. Θεωρω οτι χειροτερη κουριερ απο την ACS δεν υπαρχει και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να την κανω ισα κι ομοια με τις υπολοιπες. Κοντα στον αποπατο αλλα οχι σαν την acs θεωρω οτι βρισκεται η speedex. Θα παραγγειλω απο μαγαζι που στελνει με speedex πχ. Τελος, γενικη ταχυδρομικη, ελτα κουριερ, skroutz last mile, ειναι ενα level επανω απο τις αλλες δυο. Παντα ομως μιλαω με προσωπικη εμπειρια. Σε αλλες περιοχες μπορει να ειναι το αναποδο.

extra hint: Υπαρχουν μαγαζια που συνεργαζονται με 2-3 κουριερ και κατα την παραγγελια δινουν δυνατοτητα επιλογης στον πελατη, με το αναλογο κοστος ανα κουριερ. Εκει πλεον, ο πελατης δε μπορει να εχει παραπονο απο εσενα, ενω επιπλεον ειναι βεβαιο οτι θα εξυπηρετηθει αριστα, αφου γνωριζει ποια κουριερ τον εξυπηρετει καλυτερα στην περιοχη του. Οποτε σκεψου αυτο το option.

Εγώ σαν πελάτης (που έζησα σε αρκετές πόλεις της ελλάδας)  δεν έχω δει διαφορά με καμία κούριερ.  Όλες ειναι το ίδιο χάλια :P 

Αυτό που μάλλον συμβαίνει στην περίπτωση σου ειναι πως το υποκατάστημα ACS που σε εξυπηρετεί ειναι χάλια είχα παρόμοια εμπειρία όταν ζούσα στο ηράκλειο με την ACS που στεγαζόταν κοντά στην Χάνδακος (και έκλεισε γιατι άραγε :P ) 

Ήταν 20 βήματα απο το σπίτι μου και συνέχεια είχα θέματα με τα πακέτα είχε και έναν χοντρομπαλά διανομέα που βαριόταν να σηκωθεί απο το παπάκι όσες φορές ήταν αυτός απλά χτυπούσε το κουδούνι και ήθελε εγώ να κατεβώ απο το σπίτι (3ος όροφος με ανσανσερ)  για να παραλάβω απο την εξώπορτα της πολυκατοικίας.... 

 

Σε άλλες ACS δεν είχα τα αντίστιχα θέματα πέρα απο τα κλασικά (πχ να κολλάνε αυτοκόλλητο ότι περάσανε αλλά δεν με βρήκανε για να πάω εγώ απο το κατάστημα) αλλά το ίδιο κάνουν όλες. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Εγώ σαν πελάτης (που έζησα σε αρκετές πόλεις της ελλάδας)  δεν έχω δει διαφορά με καμία κούριερ.  Όλες ειναι το ίδιο χάλια :P 

Αυτό που μάλλον συμβαίνει στην περίπτωση σου ειναι πως το υποκατάστημα ACS που σε εξυπηρετεί ειναι χάλια είχα παρόμοια εμπειρία όταν ζούσα στο ηράκλειο με την ACS που στεγαζόταν κοντά στην Χάνδακος (και έκλεισε γιατι άραγε :P ) 

Ήταν 20 βήματα απο το σπίτι μου και συνέχεια είχα θέματα με τα πακέτα είχε και έναν χοντρομπαλά διανομέα που βαριόταν να σηκωθεί απο το παπάκι όσες φορές ήταν αυτός απλά χτυπούσε το κουδούνι και ήθελε εγώ να κατεβώ απο το σπίτι (3ος όροφος με ανσανσερ)  για να παραλάβω απο την εξώπορτα της πολυκατοικίας.... 

 

Σε άλλες ACS δεν είχα τα αντίστιχα θέματα πέρα απο τα κλασικά (πχ να κολλάνε αυτοκόλλητο ότι περάσανε αλλά δεν με βρήκανε για να πάω εγώ απο το κατάστημα) αλλά το ίδιο κάνουν όλες. 

 

Ναι γιαυτο ειπα για την δικη μου περιπτωση. Παιζει ρολο το υποκαταστημα.

Αλλα γενικα οπως τα διαβαζω αριστερα-δεξια, περισσοτερα παραπονα συναντω για ACS παρα για αλλους.

Σε καθε περιπτωση το point μου ειναι διπλο:

1. Αμφιβαλλω αν ισχυει το "ολες ειναι τα ιδια". Ισως εδω χρειαζεται να το ψαξεις λιγο παραπανω

2. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι πελατοκεντρικη λογικη το "εγω το στειλα το πακετο στην ωρα μου, ας τα βρει ο πελατης με την κουριερ μετα". Οπως ειπα στη σχεση πελατη-καταστηματος, η εγκαιρη παραδοση του πακετου, χωρις ταλαιπωριες, ειναι 101% αποκλειστικη ευθυνη του καταστηματος. Το αν εσυ για τις παραδοσεις επιλεξεις να συνεργαστεις με καποια εταιρεια διανομων δεν αφορα τον πελατη. Πολλω δε μαλλον δεν τον αφορα καθολου εαν η εταιρεια αυτη δεν ανταποκρινεται στις απαιτησεις του. Αντιθετως, ειναι θεμα που πρεπει να απασχολησει εσενα, πριν χασεις την πελατεια σου.

Συνεπως εχει σημασια να διαλεξεις κουριερ και με επιπλεον κριτηρια περαν του κοστους. Το "ολες ιδιες ειναι" ισως να ειναι βολικο σκεπτικο για να αποφυγεις ολα τα παραπανω, αλλα ο πελατης παραμενει αμειλικτος. Δε θα σε ξαναπροτιμησει αν τον ταλαιπωρησει ο συνεργατης σου.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Φίλε μου στο πλαίσιο της ελληνικής πραγματικότητας δεν υπάρχει κούριερ που να διαφέρει αισθητά όσο αφορά τον τρόπο που εξυπηρετεί τους πελάτες της. 

Οπότε ειναι κάτι που δεν μπορεί κάποιος να αποφύγει. 

Απο την δική μου την σκοπιά με ενδιαφέρει το εξής (να έχουν tracking code) άπαξ και έχουν ή όποια καθυστέρηση ειναι εξετίας της κούριερ και ας αποζημιώσει τον πελάτη όπως αυτή νομίζει/πρέπει (υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή) 

Εμένα με νοιάζει να μην έχω ευθύνη πχ αν χαθεί το πακέτο εξαετίας της κούριερ γιαυτό και θέλω tracking code 

 

Με κάλυψε το παρακάτω μήνυμα.

Επίσης, δεν είναι ο πελάτης απευθείας συμβαλλόμενος με την εταιρεία κούριερ, πως και σου ξεφεύγει αυτό; Είναι το κατάστημα. Επόμενος (και έχει αναλυθεί και στο φόρουμ) κανένας συνήγορος του καταναλωτή δεν είναι αρμόδιος να επιλύσει τίποτα. Η αποζημίωση αξιώνεται από το κατάστημα, όχι τον πελάτη του καταστήματος.

Οπότε, επειδή το κακό με τις κούριερ έχει παραγινει και τα καταστήματα εξακολουθούν να έχουν τη λογική που παρέθεσες, εγώ σαν πελάτης κοιτάω ποιο κατάστημα συνεργάζεται με κούριερ της κακιάς ώρας και απλά δεν παραγγέλνω από αυτό. Αν δεν λέει με ποια κούριερ συνεργάζεται, παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω και πάλι ανάλογα την απάντηση είτε θα με έχει σαν πελάτη είτε όχι. Εάν μου πει ότι στέλνει με κάποια αποδεκτή από εμένα και τελική μου στείλει με άλλη, εκεί όχι μόνο με χάνει σαν πελάτη, τρώει και δυσφήμιση στον περίγυρο μου και αρνητική σε skroutz, google maps/whatever. Μέχρι να αλλάξει λογική και ο μαγαζατορας για τον τρόπο που κάνει τις επιλογές του και γενικά το πώς συνδιαλέγεται. 

3 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Χωρις να εχεις απαραιτητα αδικο σε οσα λες απο την μερια σου, αν θες να εχεις ευχαριστημενο τον πελατη, πρεπει να σκεφτεις την μερια του.Το λαθος , λοιπον, που κανουν αρκετα καταστηματα και με δυσαρεστουν ιδιαιτερα, ειναι οτι ενω εχουν να κανουν με λιανικη και παραδοσεις πακετων, μεταθετουν ολη την ευθυνη στους αποκλειστικους συνεργατες τους (κουριερ) που οι ιδιοι επελεξαν και λενε του πελατη "βγαλε ακρη μαζι τους, δεν με νοιαζει", λες και διαλεξε ο πελατης την κουριερ που θα γινει η αποστολη... Οπως ακριβως δηλαδη το θετεις και στο παραπανω ποστ, εσυ. Γενικα η παραδοση του πακετου μεταξυ των δυο συμβαλλομενων μερων καταστημα-πελατης, ειναι 101% ευθυνη καταστηματος. Το αν φταιει ο συνεργατης του καταστηματος, δεν ειναι κατι που πρεπει να αφορα τον πελατη.

Συνεπως, τον πελατη που θα του καθυστερει η παραδοση ή που η κουριερ θα του αφηνει χαρτακι να παει να παραλαβει απο υποκαταστημα, δεν τον ενδιαφερει ποιος φταιει, αλλα οτι ταλαιπωρηθηκε ή οτι δεν παρελαβε στην ωρα του. Καποιοι εξ'αυτων θα διαμαρτυρηθουν σε εσενα, θα τους πεις το ποιημα οτι για ολα φταιει η κουριερ και ολα καλα. Καποιοι αλλοι ομως, δεν προκειται να παραπονεθουν, αλλα λογω της ταλαιπωριας δεν προκειται και να ξαναπαραγγειλουν απο εσενα.

Και για το λογο αυτο, προσωπικα εγω, δεν παραγγελνω απο μαγαζια που συνεργαζονται με ACS. Το ιδιο και κανα 2-3 γειτονες. Θα ψωνισω το ιδιο προιον ακριβοτερα απο μαγαζι που συνεργαζεται με αλλη κουριερ.

Δεν ξερω αν ισχυει το "ολες οι κουριερ ειναι το ιδιο". Ισχυε σιγουρα στη πρωτη καραντινα που πιαστηκαν στον υπνο, αλλα εκτοτε καποιες κουριερ βελτιωθηκαν και καποιες αλλες οχι και τοσο. Θεωρω οτι χειροτερη κουριερ απο την ACS δεν υπαρχει και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να την κανω ισα κι ομοια με τις υπολοιπες. Κοντα στον αποπατο αλλα οχι σαν την acs θεωρω οτι βρισκεται η speedex. Θα παραγγειλω απο μαγαζι που στελνει με speedex πχ. Τελος, γενικη ταχυδρομικη, ελτα κουριερ, skroutz last mile, ειναι ενα level επανω απο τις αλλες δυο. Παντα ομως μιλαω με προσωπικη εμπειρια. Σε αλλες περιοχες μπορει να ειναι το αναποδο.

extra hint: Υπαρχουν μαγαζια που συνεργαζονται με 2-3 κουριερ και κατα την παραγγελια δινουν δυνατοτητα επιλογης στον πελατη, με το αναλογο κοστος ανα κουριερ. Εκει πλεον, ο πελατης δε μπορει να εχει παραπονο απο εσενα, ενω επιπλεον ειναι βεβαιο οτι θα εξυπηρετηθει αριστα, αφου γνωριζει ποια κουριερ τον εξυπηρετει καλυτερα στην περιοχη του. Οποτε σκεψου αυτο το option.

 

Επεξ/σία από _Biohazard_

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...