Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε ελευθερη  μεταφραση λελει το μαυρο καλωδιο στον αρνητικο πολο και το κοκκινο στον θετικο το βιβλιαρακι .

Το ΤΤ ειναι 20ετιας.

Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο ΤΤ 1ης γενιάς,
η μπαταρία θα είναι γυρισμένη ανάποδα, θα «κοιτάζει» προς τα πίσω
δηλαδή οι πόλοι της μπαταρίας θα είναι πίσω.

Το παξιμάδι που σφίγγει τη μπαταρία θα είναι από μπροστά,
δηλαδή από την άλλη πλευρά από εκείνη που είναι οι πόλοι.

Αν έχεις διαλέξει σωστή τη μπαταρία, αυτό πρέπει να σε βοηθάει
γιατί μετά τα καλώδια έρχονται βολικά από μόνα τους.

ΥΓ:
Όπως ειπώθηκε, κανονικά οι δυο πόλοι έχουν και διαφορετική διάμετροι.

Επεξ/σία από nemom
  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, nemom είπε

Στο ΤΤ 1ης γενιάς,
η μπαταρία θα είναι γυρισμένη ανάποδα, θα «κοιτάζει» προς τα πίσω
δηλαδή οι πόλοι της μπαταρίας θα είναι πίσω.

Το παξιμάδι που σφίγγει τη μπαταρία θα είναι από μπροστά,
δηλαδή από την άλλη πλευρά από εκείνη που είναι οι πόλοι.

Αν έχεις διαλέξει σωστή τη μπαταρία, αυτό πρέπει να σε βοηθάει
γιατί μετά τα καλώδια έρχονται βολικά από μόνα τους.

ΥΓ:
Όπως ειπώθηκε, κανονικά οι δυο πόλοι έχουν και διαφορετική διάμετροι.

Ποιος εχει πιο μεγαλη διαμετρο ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ποιος εχει πιο μεγαλη διαμετρο ?

Κατά πάσα πιθανότητα το θετικό είναι ,
αλλά επειδή δεν το έχω 1000% δε στο δένω κιόλας.
Θα το βρεις όμως και από μόνος σου
γιατί πολύ απλά δε θα μπαίνει το ίδιο ο μικρός ακροδέκτης στον παχύτερο πόλο.
Επίσης ο θετικός πόλος πρέπει να συνδέεται με την ασφαλειοθήκη, οπότε τον βρίσκεις κι έτσι.

Θα στο πω και χοντρικά όμως
στο αμάξι σου θα βάλεις τη μπαταρία όπως σου είπα:
με τους πόλους πίσω και το σφιγκτήρα-παξιμάδι μπροστά.

Με αυτή τη διάταξη λοιπόν
ο αρνητικός πόλος θα είναι εξωτερικά (προς το φτερό)
ενώ ο θετικός πόλος θα είναι εσωτερικά (προς τη μηχανή).
Στο θετικό πόλο θα κουμπώσει και η ασφαλειοθήκη.

Θα είναι κάπως έτσι
351019808_Screenshotfrom2022-02-0423-03-14.png.2d9a13a913bbb1e7589f7eea4fb5bc6a.png

Επεξ/σία από nemom
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Θα το κοιταξω αυριο .Η μπαταρια ειναι Bosch σε ενα ΤΤ που πηγαν να ...ζωντανεψω με εκκινητη μπαταριας .Τα καταφερα ισως και με τυχη .

Παρε το μανο της γυναικας σου και στο + πολο κανε ενα κόκκινο σημαδι, οχι βεβαια πάνω στον πολο κάπου στο σωμα της μπαταρίας

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σημερα που ειχε πιο καλο φως οντως η μπαταρια εχει + και - H φωτο ειναι απο Citroen C1

20220205_102705.jpg

Φαινεται ότι είναι ο δεξιά το - ,οπως βλεπουμε την φωτό,γιατι πάει στο σασί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Φαινεται ότι είναι ο δεξιά το - ,οπως βλεπουμε την φωτό,γιατι πάει στο σασί.

Οπως βλεπουμε την φωτογραφια αριστερα ειναι το  +

33.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγα και εβγαλα τον αρνητικο πολο τωρα 

ΗΘλε γερμανικο Νο 11 να κανει γωνια αλλα ειχα μονο το κλασικο και με παιδεψε 

Θα ψαξω σε skroutz για γωνιακο Νο 11 να υπαρχει 

Λογικα σε λιγες μερες θα ξαναπαρει εμπρος κανονικα .

 

 

20210310132807_force_polygono_kleidi_goniako_75_7561012a.jpeg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως γενικά το ιδανικό είναι η φόρτιση εκτός αυτοκίνητου όταν φτάσει σε αυτό το σημείο ώστε να έχεις πάλι την μέγιστη απόδοση της μπαταρίας για όλο το χειμώνα.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...