Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Amazon Prime στην Αμερική συμπεριλαμβάνει και το Prime Video, η είναι κάτι ανεξάρτητο που αφορά στην γρήγορη αποστολή παραγγελιών? 

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θες με απλά μαθηματικά να καταλάβεις πως οι αυξήσεις είναι τελείως δυσανάλογες σε σχέση με την πραγματική επιβάρυνση που καλείται να καλύψει η εταιρεία;
Έστω ότι ήθελε πχ 100.000ε τον μήνα που πέρασε σε καύσιμα για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες της και μετά τον διπλασιασμό των τιμών των καυσίμων θα πρέπει να πληρώσει 200.000ε τον επόμενο μήνα με δεδομένο πως ο αριθμός των παραγγελιών παραμένει σταθερός. Οι συνδρομητές της είναι πχ 500.000.000, πόσο τις εκατό θα πρέπει να αυξήσει τις συνδρομές της ώστε να καλύψει την αύξηση στα καύσιμα; 
Για να μην μπλέξεις με υπολογισμούς κβαντομηχανικής απλά πρόσθεσε 1ε αύξηση σε κάθε συνδρομή και πες μου πως αυτά τα επιπλέον 500.000.000ε σε έσοδα δικαιολογούν τα 200.000ε της αύξησης των καυσίμων.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stefstefan είπε

Θες με απλά μαθηματικά να καταλάβεις πως οι αυξήσεις είναι τελείως δυσανάλογες σε σχέση με την πραγματική επιβάρυνση που καλείται να καλύψει η εταιρεία;
Έστω ότι ήθελε πχ 100.000ε τον μήνα που πέρασε σε καύσιμα για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες της και μετά τον διπλασιασμό των τιμών των καυσίμων θα πρέπει να πληρώσει 200.000ε τον επόμενο μήνα με δεδομένο πως ο αριθμός των παραγγελιών παραμένει σταθερός. Οι συνδρομητές της είναι πχ 500.000.000, πόσο τις εκατό θα πρέπει να αυξήσει τις συνδρομές της ώστε να καλύψει την αύξηση στα καύσιμα; 
Για να μην μπλέξεις με υπολογισμούς κβαντομηχανικής απλά πρόσθεσε 1ε αύξηση σε κάθε συνδρομή και πες μου πως αυτά τα επιπλέον 500.000.000ε σε έσοδα δικαιολογούν τα 200.000ε της αύξησης των καυσίμων.

Εσύ που ξέρεις πόσο αυξήθηκε το κόστος των μεταφορών ;

Η αύξηση της συνδρομής είναι 17%, σου φαίνεται παράλογο να έχει αυξηθεί στο ίδιο ποσοστό και το κόστος των μεταφορών ;   

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stamstergios είπε

Φυσικά. Στην Ελλάδα είναι πιο ακριβό να κάνεις το ο,τιδήποτε λόγω πολιτικοοικονομικών παραγόντων. Στην Αγγλία, Γερμανία, Ολανδία κλπ επίσης. Στην Ρουμανία δεν υπάρχουν καπιταλιστές να θέλουν μεγάλα κέρδη;

 

Ο Βιν Ντίζελ είναι άστοχο παράδειγμα γιατί δεν είναι σύνηθες αγαθό και η τιμή του δεν εξαρτάται από άλλους οικονομικούς παράγοντες ούτε υπακούει στους ίδιους κανόνες προσφοράς-ζήτησης με τα κοινά αγαθά. Την ίδια αύξηση θα έκανε είτε ζούμε στο 2022 είτε στο 1950.

 

Άσχετο με το θέμα. 

1. Άρα το θέμα είναι τα μεγάλα κέρδη κι όχι οι αυξήσεις στις πρώτες ύλες. Αυτό επισημαίνω κι εγώ.
2. Ο Βιν Ντίζελ προσφέρει τις υπηρεσίες του σε ένα στούντιο, σε έναν παραγωγό κτλ. Το ίδιο κάνουν και οι εταιρείες προς εμάς. Προσφέρουν μία υπηρεσία για την οποία ζητούν αντάλλαγμα. Το θέμα είναι πως δικαιολογεί την αύξηση στις απαιτήσεις του;
3. Καθόλου άσχετο γιατί έχει να κάνει με το πρώτο. 

Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Εσύ που ξέρεις πόσο αυξήθηκε το κόστος των μεταφορών ;

Η αύξηση της συνδρομής είναι 17%, σου φαίνεται παράλογο να έχει αυξηθεί στο ίδιο ποσοστό και το κόστος των μεταφορών ;   

Εγώ σου έδωσα ένα παράδειγμα όπου η αύξηση στα καύσιμα είναι 5πλάσια σε σχέση με το 17% και ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση τα μεγέθη είναι δυσανάλογα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stefstefan είπε

Εγώ σου έδωσα ένα παράδειγμα όπου η αύξηση στα καύσιμα είναι 5πλάσια σε σχέση με το 17% και ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση τα μεγέθη είναι δυσανάλογα. 

Δηλαδή το κόστος μεταφοράς περιλαμβάνει μόνο την τιμή της βενζίνης, και τίποτα άλλο 

Ούτε λάστιχα, ούτε λάδια, ούτε σέρβις, ούτε οχήματα ούτε τίποτα άλλο 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, stefstefan είπε

Θες με απλά μαθηματικά να καταλάβεις πως οι αυξήσεις είναι τελείως δυσανάλογες σε σχέση με την πραγματική επιβάρυνση που καλείται να καλύψει η εταιρεία;
Έστω ότι ήθελε πχ 100.000ε τον μήνα που πέρασε σε καύσιμα για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες της και μετά τον διπλασιασμό των τιμών των καυσίμων θα πρέπει να πληρώσει 200.000ε τον επόμενο μήνα με δεδομένο πως ο αριθμός των παραγγελιών παραμένει σταθερός. Οι συνδρομητές της είναι πχ 500.000.000, πόσο τις εκατό θα πρέπει να αυξήσει τις συνδρομές της ώστε να καλύψει την αύξηση στα καύσιμα; 
Για να μην μπλέξεις με υπολογισμούς κβαντομηχανικής απλά πρόσθεσε 1ε αύξηση σε κάθε συνδρομή και πες μου πως αυτά τα επιπλέον 500.000.000ε σε έσοδα δικαιολογούν τα 200.000ε της αύξησης των καυσίμων.

θα αρκούσε μια αύξηση στα όρια του πληθωρισμού, αυτό είναι και ο πληθωρισμός anyway, το θέμα είναι πόσο συχνά γίνονται αναπροσαρμογές με βάση τον πληθωρισμό στις συνδρομητικές υπηρεσίες. Μιλάμε πάντως για 15% αύξηση όταν ο πληθωρισμός είναι περίπου 5%. Απ΄την άλλη όμως ένα κοντέινερ της Αμαζον από $2000 πήγε στις $15000 για να το φέρει από Κίνα Αμερική όποτε δεν είχαμε 100% αύξηση αλλά 750%. Ταυτόχρονα αν δεις το lord of the rings θα κοστίσει 460εκ για την πρωτη σεζον οποτε απο θα διατεθεί δωρεαν στο πραιμ έχει μια αυξηση στην συνδρομη.

Το τι περιθώριο κέρδους θέλει και μπορεί να έχει μια επιχείρηση είναι δική της απόφαση. Αν τρέχει αλγόριθμο και της λέει ότι και να αυξήσει την τιμή δε θα χάσει πελάτες δε βρίσκω λόγο να μην το κάνει. Αν πάλι χάσει μπορεί να αναθεωρήσει. Ο σκοπός της κάθε επιχείρησης είναι να μεγιστοποιήσει το κέρδος όχι να παρέχει κοινωνικές υπηρεσίες. Το κάνουμε πρώτο εξάμηνο στα οικονομικά λολ.

  • Like 2
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, nikosgalis είπε

Κρύψτε την είδηση μην τη δουν στο Skroutz και αυξήσουν τη συνδρομή στο Skroutz+

Μην ανησυχεις η τιμη που εχει το σκρουτζ την εχει να μαζεψει κοσμο να γλυκαθει και μετα θα το ανεβασει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zygorito είπε

θα αρκούσε μια αύξηση στα όρια του πληθωρισμού, αυτό είναι και ο πληθωρισμός anyway, το θέμα είναι πόσο συχνά γίνονται αναπροσαρμογές με βάση τον πληθωρισμό στις συνδρομητικές υπηρεσίες. Μιλάμε πάντως για 15% αύξηση όταν ο πληθωρισμός είναι περίπου 5%. Απ΄την άλλη όμως ένα κοντέινερ της Αμαζον από $2000 πήγε στις $15000 για να το φέρει από Κίνα Αμερική όποτε δεν είχαμε 100% αύξηση αλλά 750%. Ταυτόχρονα αν δεις το lord of the rings θα κοστίσει 460εκ για την πρωτη σεζον οποτε απο θα διατεθεί δωρεαν στο πραιμ έχει μια αυξηση στην συνδρομη.

Το τι περιθώριο κέρδους θέλει και μπορεί να έχει μια επιχείρηση είναι δική της απόφαση. Αν τρέχει αλγόριθμο και της λέει ότι και να αυξήσει την τιμή δε θα χάσει πελάτες δε βρίσκω λόγο να μην το κάνει. Αν πάλι χάσει μπορεί να αναθεωρήσει. Ο σκοπός της κάθε επιχείρησης είναι να μεγιστοποιήσει το κέρδος όχι να παρέχει κοινωνικές υπηρεσίες. Το κάνουμε πρώτο εξάμηνο στα οικονομικά λολ.

Καλά τα μαθηματικά σου και χωρίς δόση ειρωνείας, αλλά το κόστος ναύλων δεν αφορά το περιεχόμενο, πχ το περιεχόμενο ενός κοντέινερ μπορεί να κοστίζει 50.000.000ε. συνεπώς το κόστος διαμοιράζεται μπορούμε να πούμε και αν το 5.000.000 αφορά και την ποσότητα των προιόντων τότε αυτομάτως μιλάμε για επιβάρυνση στον καταναλωτή απειροελάχιστη. 
Συμφωνώ με τη τιμή ισορροπίας που μεγιστοποιεί το κέρδος, αλλά έχουμε να κάνουμε και με τακτικές απληστίας αρκετές φορές από εταιρείες που προφασίζονται διάφορους παράγοντες για επιπλέον αυξήσεις.

6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Δηλαδή το κόστος μεταφοράς περιλαμβάνει μόνο την τιμή της βενζίνης, και τίποτα άλλο 

Ούτε λάστιχα, ούτε λάδια, ούτε σέρβις, ούτε οχήματα ούτε τίποτα άλλο 

Έπιασα τα καύσιμα ως παράδειγμα γιατί τελευταία υπήρξε έκρηξη στις τιμές των καυσίμων. Λάστιχα, λάδια, σέρβις και λοιποί παράγοντες είναι πάνω κάτω σταθεροί παράγοντες και προβλέψιμοι. Μία εκρηκτική αύξηση των καυσίμων σε περιόδους κρίσης και ιδίως τους χειμώνες χρησιμοποιείται πολλές φορές ως λόγος για αυξήσεις. Για αυτό και ως παράδειγμα. Αλλά το θέμα είναι πως οι τιμές των καυσίμων μετά από τις αναπηδήσεις τείνουν να επανέρχονται σε νορμάλ επίπεδα, οι αυξήσεις όμως παραμένουν. Καταλαβαίνεις πιο είναι το θέμα;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, stefstefan είπε

Έπιασα τα καύσιμα ως παράδειγμα γιατί τελευταία υπήρξε έκρηξη στις τιμές των καυσίμων. Λάστιχα, λάδια, σέρβις και λοιποί παράγοντες είναι πάνω κάτω σταθεροί παράγοντες και προβλέψιμοι. Μία εκρηκτική αύξηση των καυσίμων σε περιόδους κρίσης και ιδίως τους χειμώνες χρησιμοποιείται πολλές φορές ως λόγος για αυξήσεις. Για αυτό και ως παράδειγμα. Αλλά το θέμα είναι πως οι τιμές των καυσίμων μετά από τις αναπηδήσεις τείνουν να επανέρχονται σε νορμάλ επίπεδα, οι αυξήσεις όμως παραμένουν. Καταλαβαίνεις πιο είναι το θέμα;

όχι, δεν είναι όλοι οι παράγοντες προβλέψιμοι

Ένα ζευγάρι λάστιχα για παπάκι έχει πάρει 25-30% πάνω σε λιγότερο από 6 μήνες, τη στιγμή που η τιμή του ήταν σχεδόν σταθερή για μια δεκαετία 

Αν έχεις ένα στόλο χιλιάδων οχημάτων, καταλαβαίνεις τι αύξηση στο κόστος λειτουργίας είναι αυτή ή θεωρείς ότι οι τιμές στα προϊόντα θα επανέλθουν αν κάποια στιγμή μειωθεί το κόστος των καυσίμων ; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, stefstefan είπε

1. Άρα το θέμα είναι τα μεγάλα κέρδη κι όχι οι αυξήσεις στις πρώτες ύλες. Αυτό επισημαίνω κι εγώ.
2. Ο Βιν Ντίζελ προσφέρει τις υπηρεσίες του σε ένα στούντιο, σε έναν παραγωγό κτλ. Το ίδιο κάνουν και οι εταιρείες προς εμάς. Προσφέρουν μία υπηρεσία για την οποία ζητούν αντάλλαγμα. Το θέμα είναι πως δικαιολογεί την αύξηση στις απαιτήσεις του;
3. Καθόλου άσχετο γιατί έχει να κάνει με το πρώτο. 

Εγώ σου έδωσα ένα παράδειγμα όπου η αύξηση στα καύσιμα είναι 5πλάσια σε σχέση με το 17% και ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση τα μεγέθη είναι δυσανάλογα. 

1. Μάλλον δεν κατάλαβες. Στην Ελλάδα είναι πιο ακριβό από τη Ρουμανία για ΟΛΕΣ τις επιχειρήσεις να κάνουν το ο,τιδήποτε. Άρα είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να προσφέρει η κάθε Cosmote υπηρεσίες σε τιμές Ρουμανίας. (όχι ότι δεν έχει περιθώρια βελτίωσης)

2. Ο Βιν Ντίζελ φίλε μου αυξάνει αυτά που ζητάει γιατί EINAI O ΒΙΝ ΝΤΙΖΕΛ!! Προσφορά του αγαθού "Βιν Ντίζελ" = 1, ζήτηση του αγαθού "Βιν Ντίζελ" = πολλά εκατομμύρια κόσμος ->  όλες οι εταιρείες παραγωγής του κόσμου. O Bιν Ντίζελ είναι αγαθό πολυτελείας (Είδη πολυτελείας - Βικιπαίδεια (wikipedia.org)) για τις εταιρείες παραγωγής και η τιμή του είναι εντελώς άσχετη με τις οικονομικές συγκυρίες ενός τόπου.

3.  Σου κάνει εντύπωση πως ο 2ος πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου κάνει μια τέτοια αγορά;

Αναφορά σε κείμενο

Εγώ σου έδωσα ένα παράδειγμα όπου η αύξηση στα καύσιμα είναι 5πλάσια σε σχέση με το 17% και ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση τα μεγέθη είναι δυσανάλογα. 

Είναι αδύνατο να υπολογίσεις ακιβώς κι εσύ κι εγώ την συνάρτηση τιμής ενός αγαθού ως προς τα κόστη παραγωγής όταν έχεις ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ παραγωγής. Τέτοιες απλοϊκές συσχετίσεις μόνο ανόητοι πολιτικάντηδες τις κάνουν. Ευγενικά.

Επεξ/σία από stamstergios
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, stamstergios είπε

1. Μάλλον δεν κατάλαβες. Στην Ελλάδα είναι πιο ακριβό από τη Ρουμανία για ΟΛΕΣ τις επιχειρήσεις να κάνουν το ο,τιδήποτε. Άρα είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να προσφέρει η κάθε Cosmote υπηρεσίες σε τιμές Ρουμανίας. (όχι ότι δεν έχει περιθώρια βελτίωσης)

2. Ο Βιν Ντίζελ φίλε μου αυξάνει αυτά που ζητάει γιατί EINAI O ΒΙΝ ΝΤΙΖΕΛ!! Προσφορά του αγαθού "Βιν Ντίζελ" = 1, ζήτηση του αγαθού "Βιν Ντίζελ" = πολλά εκατομμύρια κόσμος ->  όλες οι εταιρείες παραγωγής του κόσμου. O Bιν Ντίζελ είναι αγαθό πολυτελείας (Είδη πολυτελείας - Βικιπαίδεια (wikipedia.org)) για τις εταιρείες παραγωγής και η τιμή του είναι εντελώς άσχετη με τις οικονομικές συγκυρίες ενός τόπου.

3.  Σου κάνει εντύπωση πως ο 2ος πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου κάνει μια τέτοια αγορά;

Είναι αδύνατο να υπολογίσεις ακιβώς κι εσύ κι εγώ την συνάρτηση τιμής ενός αγαθού ως προς τα κόστη παραγωγής όταν έχεις ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ παραγωγής. Τέτοιες απλοϊκές συσχετίσεις μόνο ανόητοι πολιτικάντηδες τις κάνουν. Ευγενικά.

1. Ε τότε μη λάβεις ως παράδειγμα την Ρουμανία και πάρε την Βρετανία ή την Γερμανία και εξήγησε μου πως έχουν φθηνότερη κινητή ή φθηνότερο γάλα.
2. Ο Βιν Ντίζελ ως μέρος ενός οργανισμού παραγωγής θεάματος κατά το δοκούν αυξάνει ή μειώνει το κόστος εργασίας του. Με συνέπεια αυτό να περνάει και στον καταναλωτή κάποια στιγμή δλδ στους θεατές. Εδώ εξετάζουμε την αιτία, το σκεπτικό του πίσω από την αύξηση, και το οποίο δεν δικαιολογείται από κανέναν αυξημένο κόστος εργασίας για αυτόν. 
3. Δεν μου κάνει εντύπωση, απλά τονίζω πως για να εξυπηρετηθεί μία τέτοια ανάγκη απαιτείται από τον ίδιο να αυξήσει και το εισόδημα του για να καλυφθεί μια τέτοια αγορά, οπότε πάει περίπατο το επιχείρημα της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών. Με λίγα λόγια στην τελική τιμή ενός προϊόντος υπάρχει και ο παράγοντας απληστία και η τελική τιμή δεν έχει να κάνει πάντα με το κόστος υλών+κόστος παραγωγής+κόστος μεταφοράς+κέρδος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω. θα γεμίσουμε συνδρομητικά και σιγα σιγα θα ανεβαίνουν οι τιμές σε όλα (gaming/movies/music) γιατι πολύ απλα μεχρι τωρα κανένα μοντέλο δεν βγάζει τα λεφτα του. Οι επενδυτές που ρίχνουν $$$ σε υπηρεσίες με χασούρα γιατι βλέπουν το μέλλον, ακριβώς αυτο το μέλλον βλέπουν. Που θα ειναι πλέον κερδοφόρες αυτες οι υπηρεσίες χωρίς να πρεπει κάποιος να ρίχνει συνεχως κεφάλαια. Για να γίνει αυτο θα πρεπει να πληρώνεις πολλα παραπάνω απο 5-10-15 ευρω για τοσο περιεχόμενο. Οποιος ονειρέυεται οτι θα ακούει ολη τη μουσική που γράφτηκε ποτε με 7 ευρω, θα παιζει παιχνιδια day one που κοστισαν εκατομμυρια για 10ευρω και θα βλέπει σειρες και ταινιες με 12, να αλλάξει πλευρό. Αργα η γρήγορα οι μεγάλες υπηρεσίες θα φτάσουν στο 15+ευρω για να μπορούν να έχουν ΚΕΡΔΗ. Κανένας δεν στήνει κολλοσό για να βγάζει 50-100-150 μυρια το χρονο γιατι ειναι ψίχουλα.

Εσυ τι νομιζεις οτι τα συνδρομητικα δεν εχουν κερδη κ μπαινουν μεσα??

Το netflix μονο απ το squid game ειχε έσοδα 1 ΔΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ. Μόνο από μία σειρά. Μιλαμε για αμυθητα ποσά.

Οι αυξησεις γινονται λογω ενεργειακης κρισης το οποιο εχει αντικτυπο στα πάντα..........και γινεται ξεκαθαρα για να συνεχίσουν να έχουν τα κερδη που είχαν.

Bεβαια δεν καταλαβαινουν πως ο κοσμος θα παει στον φθηνοτερο του ανταγωνισμού.

Επεξ/σία από karnezis
Δημοσ.

Άμα το επιχειρηματικό μοντέλο είναι κακό θα πάνε στον ανταγωνιστή.

Προφανώς η Amazon και η κάθε Amazon ή Netflix ξέρει τι κάνει. Όταν μιλάμε για οικονομία κλίμακας και αφορά εκατοντάδες εκατομμύρια συνδρομητές δεν είναι απόφαση που την πήραν 3 άκυρα άτομα σε ένα forum που τους φάνηκε καλή ή κακή μια τιμή Χ. Η Amazon αυτή τη στιγμή δεν είναι ο μεγαλύτερος retailer παγκοσμίως αλλά η μεγαλύτερη εταιρία logistics. 

Υπάρχει ένα σημείο στο οποίο φθίνει η αύξηση πελατών, πχ το βλέπουμε στο Netflix, δεν πέτυχε τους στόχους σε αύξηση αλλά τους αύξησε λιγότερο από τα εκτιμώμενα.  Θυμάμαι κόσμο να κράζει ότι η αύξηση στη συνδρομή θα ακυρώσει συνδρομές. Δεν επιβεβαιώθηκαν αντ' αυτού ανέβηκαν με φθίνοντος ρυθμούς.

Αν η εταιρία Χ θέλει να έχει λειτουργικό κέρδος 45% μαγκιά της αν το κρατήσει. Σημαίνει το προϊόν που προσφέρει κοστολογείται από τον κόσμο τόσο.

Αν ο κόσμος το θεωρεί ακριβό θα στραφεί σε άλλον. Αλήθεια υπάρχει εναλλακτικός του Amazon prime;

Επίσης υπάρχουν άτομα που μπορεί να έχουν και Netflix και amazon prime και disney γιατί δε μπλέκουν με πειρατικά και γουστάρουν να δουν 2-3 σειρές στο καθένα. Συμβαίνει.

  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, kostasfalcon said:

Vpn και καθάρισες….

Για το Prime μόνο αν είσαι σε χώρα που δεν έχει αποθήκες. Διότι υποθέτω ότι δεν θα προβλέπεται να έχεις συνδρομή Αργεντινής/Τουρκίας/whatever και να βάζεις για διεύθυνση παράδοσης την πραγματική σου, άλλης χώρας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...