Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενδιαφέρομαι για την σχολή τεχνολογίας τροφίμων Καλαμάτας η οποία πλέον έχει γίνει πέντε έτη και το πτυχίο αναγνωρίζεται ως πανεπιστήμιου και όχι ΤΕΙ. Άκουσα οτι το πέμπτο έτος σε σχολές αναγνωρίζεται ως master αλλα δεν ξέρω αν ισχύει για την συγκεκριμένη. Επίσης τι προοπτικές έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα και τι επιλογές μεταπτυχιακού θα προτείνατε

Δημοσ.

η σχολή σου δίνει πτυχίο τεχνολόγου τροφίμων. ακόμα όμως δεν εχουν διευκρινιστεί τα επαγγελματικά δικαιώματα οσων αποφοιτούν από πρωην ΤΕΙ  και παιρνουν πτυχίο πανεπιστημίου. Το 5ο  ετος αναγνωρίζεται ακαδημαικά ως μάστερ, δηλαδή μπορείς να συνεχίσεις απευθείας σε διδακτορικό. Ίσως να μετράει και σε κάποιες προκθρήξεις για το δημόσιο. Θα μπορείς να εργαστείς μελλοντικά σε εργαστήρια αναλυσεων τροφίμων ή σε βιομηχανίες αλλά ο ρόλος είναι αρκετα περιορισμένος, εχει όμως αρκετή ζητηση ακόμα. Αν σε ενδιαφέρει πολύ η επιστήμη των τροφίμων πήγαινε σε σχολή χημείας και μετα κανε μαστερ στη χημεία τροφίμων ή δηλωσε πρώτα το χημικών μηχανικών (εχει υψηλότερη βαση εισαγωγής από τα τμηματα χημείας), θα εχεις περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα και δυνατότητες επαγγελματικής και μισθολογικής εξέλιξης (το αρνητικό ειναι η χαμηλή ζητηση στην αγορά εργασίας καθως ενα εργαστήριο μπορεί να εχει 10 τεχνολόγους αλλά χρειάζεται μόνο εναν χημικο για τις υπογραφές).  

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/2/2022 στις 1:47 ΜΜ, Darkfi3 είπε

Ενδιαφέρομαι για την σχολή τεχνολογίας τροφίμων Καλαμάτας η οποία πλέον έχει γίνει πέντε έτη και το πτυχίο αναγνωρίζεται ως πανεπιστήμιου και όχι ΤΕΙ. Άκουσα οτι το πέμπτο έτος σε σχολές αναγνωρίζεται ως master αλλα δεν ξέρω αν ισχύει για την συγκεκριμένη. Επίσης τι προοπτικές έχει το συγκεκριμένο επάγγελμα και τι επιλογές μεταπτυχιακού θα προτείνατε

Αυτό ασφαλώς θα το έχεις δει:

http://fst.uop.gr/index.php/2016-03-08-09-28-59/2016-03-08-09-49-06

Τα επαγγελματικά δικαιώματα παραμένουν τα ίδια.

Το πέμπτο έτος όντως αναγνωρίζεται ως μάστερ.

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Μέχρι πριν από 3-4 χρόνια το επίπεδο σε διδακτικό προσωπικό και σε φοιτητές ήταν τρομακτικά χαμηλό. Υπήρχαν τρομερές ελλείψεις σε εξοπλισμό, πολλές φορές καθηγητές που δεν μένουν στην Καλαμάτα και πάνε μόνο για το μάθημα δεν εμφανίζονταν ποτέ κτλ.

Αν σε ενδιαφέρει ο κλάδος τότε δες για το ΓΠΑ, η κατάρτιση είναι πολύ πιο ευρεία και ανώτερη από οποιοδήποτε τμήμα χημικού ή χημικού μηχανικού.

Δημοσ.

Σχετικό με το αντικείμενο η πρόσφατη είδηση ότι 50 τμήματα ΑΕΙ θα συγχωνευτούν/κλείσουν, μέσα σε αυτά σίγουρα και κάποια γεωτεχνικών επιστημών, υπάρχουν 44 τμήματα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Κι ένα άρθρο γνώμη ενός καθηγητή του ΓΠΑ σχετικά με την κατάσταση και αυτό που λέγαμε παραπάνω για το ελλιπές διδακτικό προσωπικό αυτών των περιφερειακών τμημάτων όπως πχ της Καλαμάτας. Υπάρχουν τμήματα με 8 μέλη ΔΕΠ και υπόσχονται πρόγραμμα σπουδών 50+ μαθημάτων, δηλαδή κάθε καθηγητής διδάσκει πάνω από 6 μαθήματα, πολλές φορές τελείως άσχετα μεταξύ τους. Προφανώς σε ένα επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δε θα υπήρχε σοβαρό πρόβλημα, ένας Μαθηματικός πχ στο Γυμνάσιο μπορεί να διδάσκει και Γεωγραφία, αλλά στην τριτοβάθμια είναι τελείως διαφορετικό το πλαίσιο, δεν αποτελεί προέκταση του σχολείου ένα πανεπιστήμιο, και φυσικά ούτε λόγος για χρόνο για ερευνητικό έργο.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Speculoos είπε

 

Κι ένα άρθρο γνώμη ενός καθηγητή του ΓΠΑ σχετικά με την κατάσταση και αυτό που λέγαμε παραπάνω για το ελλιπές διδακτικό προσωπικό αυτών των περιφερειακών τμημάτων όπως πχ της Καλαμάτας. Υπάρχουν τμήματα με 8 μέλη ΔΕΠ και υπόσχονται πρόγραμμα σπουδών 50+ μαθημάτων, δηλαδή κάθε καθηγητής διδάσκει πάνω από 6 μαθήματα, πολλές φορές τελείως άσχετα μεταξύ τους. Προφανώς σε ένα επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δε θα υπήρχε σοβαρό πρόβλημα, ένας Μαθηματικός πχ στο Γυμνάσιο μπορεί να διδάσκει και Γεωγραφία, αλλά στην τριτοβάθμια είναι τελείως διαφορετικό το πλαίσιο, δεν αποτελεί προέκταση του σχολείου ένα πανεπιστήμιο, και φυσικά ούτε λόγος για χρόνο για ερευνητικό έργο.

κι ομως ακόμα και στο γυμνασιο όταν ασχετες ειδικότητες κανουν ασχετα μαθηματα οι μαθητες εχουν μετά κενα και δεν εχει ολος ο κοσμος λεφτά για φροντιστηρια. στην τριτοβαθμια συνηθως τα κενα των μελων ΔΕΠ καλύπτονται από ωρομισθιους, καθηγητες αλλων τμημάτων, υποτροφους διδακτορες και επικουρικά από φοιτητες ακόμα και προπτυχιακούς μεγαλύτερων ετων! μάλιστα ειναι πολύ ευκολο να σου αναθέσουν ενα εργαστηριο ενω εισαι μεταπτυχιακός ή τελειόφοιτος αλλά πολύ δυσκολο να σε προσλάβουν σαν εργαστηριακό συνεργάτη αν εχεις ηδη πτυχίο και μεταπτυχιακό αλλά όχι διδακτορικό. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ώς Μαστερ το 5ο έτος αναγνωρίζεται απο τις σχολές και τα τμήματα που μπορούν να δώσουν κάποια βεβαίωση. Επίσημα το υπουργείο νομίζω δεν έχει αναγνωρίσει κάτι τέτοιο, συνεπώς δεν λαμβάνεις χαρτί απο την σχολή ποθ να αναφέρει μαστερ.

Πάντως Καλαμάτα είναι ωραίο μέρος για να μείνεις. Κάθεσαι και καλοκαίρι για διακοπές! 😃

Επεξ/σία από tzitzikas2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...