Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω αφού συμπλήρωσες το έντυπο Δ211 και μάζεψες τα απαραίτητα χαρτιά που πρέπει να επισυνάψεις στα αιτήμα το αίτημα σε ποιά κατηγορία του Μητρώου το έκανες?

Δημοσ.
2 hours ago, OuraniaCh said:

Καλημέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω αφού συμπλήρωσες το έντυπο Δ211 και μάζεψες τα απαραίτητα χαρτιά που πρέπει να επισυνάψεις στα αιτήμα το αίτημα σε ποιά κατηγορία του Μητρώου το έκανες?

 

Προς: Φορολογία

Για ποιον θέλετε να αποστείλετε αίτημα;: Εκπροσωπώ άλλον Φορολογούμενο
Τύπος εκπροσώπησης: Λοιπά πρόσωπα με νόμιμη εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο
Διαδικασία: Έναρξη εργασιών φυσικών προσώπων που δεν εξυπηρετούνται μέσω της ΕΨΠ Gov.gr.
Τμήμα: ΤΜΗΜΑ Ε - ΔΙΟΙΚ Κ ΜΗΧΑΝ ΥΠΟΣΤ

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Έκανα πρόσφατα την διαδικασία έκδοσης ΑΦΜ και άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού για τα κοινόχρηστα. Έχει μειώσει την ενασχόλησή μου με τα κοινόχρηστα κατά ένα 80%, γιατί έβαλα πάγιες εντολές, όλοι πληρώνουν τα κοινόχρηστα ηλεκτρονικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Οπότε αποφάσισα να συνοψίσω όλα τα βήματα:

Έκδοση ΑΦΜ για τα κοινόχρηστα

  1. Κατεβάζετε το έγγραφο Δ211 από το https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-09/D211.pdf
  2. Συμπληρώνετε το έγγραφο Δ211 ως εξής:
    1. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    2. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    3. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.5 Επωνυμία" εισάγετε το όνομα πχ. "Διαχείρηση πολυκτοικίας οδού Παλαιολόγου 98 Νέα Φιλαδέλφεια"
    4. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.6 ΔΟΥ" εισάγετε το όνομα της ΔΟΥ πχ. "ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ"
    5. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.18 Τηλέφωνο" εισάγετε το σταθερό τηλέφωνο του διαχειριστή
    6. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.19 Κινητό Τηλέφωνο" εισάγετε το κινητό τηλέφωνο του διαχειριστή
    7. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας" εισάγεται το "68.32.11.04"  (Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.taxheaven.gr/news/60528/o-neos-kad-gia-afm-polykatoikiwn-kai-ktiriwn)
    8. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    9. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.1 ΑΦΜ" εισάγετε το ΑΦΜ του διαχειριστή
    10. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.2 Ενέργεια Έναρξη Διακοπή" επιλέγετε "'Εναρξη"
    11. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    12. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.4 Ονοματεπώνυμο - Επωνυμία" εισάγετε το Ονοματεπώνυμο του διαχειριτή
    13. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.5 Είδος Σχέσης" εισάγετε "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ"
    14. Αφήνετε όλα τα υπόλοιπα πεδία κενά
  3. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  4. Στέλνετε ηλεκτρονικά την αίτηση έκδοσης ΑΦΜ στην εφορία
    1. Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/) στα Αιτήματά μου
    2. Συνδέεστε με τον προσωπικό λογαριασμό του διαχειριστή
    3. Επιλέξτε "Νέο Αίτημα"
    4. Στην ενότητα "Κατηγορία υπηρεσιών" επιλέγετε "Φορολογία"
    5. Στην ενότητα "Στοιχεία Ενδιαφερόμενου" επιλέγετε "Για μένα" (Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά έτσι μου είπαν από την εφορία να κάνω)
    6. Στην ενότητα "Διαδικασία":
      1. Στο πεδίο "Θεματική Ομάδα" επιλέγετε "Μητρώο"
      2. Στο πεδίο "Διαδικασία" επιλέγετε "Έναρξη/Μεταβολή/Διακοπή υπό ίδρυση επιχείρησης."
      3. Στο πεδίο "Υπηρεσία Υποβολής Αιτήματος" επιλέγεται την ΔΟΥ σας
      4. Στο πεδίο "Τμήμα Υπηρεσίας Υποβολής" επιλέγεται "ΤΜΗΜΑ Ε - ΔΙΟΙΚ Κ ΜΗΧΑΝ ΥΠΟΣΤ" (Είναι η μοναδική επιλογή από ότι έχω δει)
    7. Στη ενότητα "Μήνυμα και Δικαιολογητικά":
      1. Eισάγετε πεδίο "Αίτημα" το παρακάτω:
        Ονομάζομαι ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και είμαι αυτή την περίοδο ο διαχειριστής στην πολυκατοικία που μένω στην οδό ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. Κατόπιν απόφασης της γενική συνέλευσης της πολυκατοικίας μας αιτούμαι την έκδοση Α.Φ.Μ. για την πολυκατοικία μας προκειμένου να μπορέσουμε να ανοίξουμε τραπεζικό λογαριασμό για την διαχείριση των κοινοχρήστων. Επισυνάπτω την σύσταση της οριζόντιας ιδιοκτησίας, την δήλωση Δ211 καθώς και το πρακτικό απόφασης της γενικής συνέλευση της πολυκατοικίας μας που με ορίζει υπεύθυνο να καταθέσω αυτό το αίτημα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
      2. Επιλέγετε και ανεβάζετε στο πεδίο "Σχετικά έγγραφα" τα εξής έγγραφα:
        • Το έγγραφο Δ211
        • Το πρακτικό γενικής συνέλευσης για την έκδοση του ΑΦΜ
        • Το καταστατικό της πολυκατοικίας (μιας και περιλαμβάνει στην σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας)

Είστε έτοιμοι! Απλά περιμένετε (υπομονετικά) την εφορία να προβεί στην έκδοση του ΑΦΜ.

 

Άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού

  1. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  2. (προαιρετικό) Ανοίξτε ένα e-mail στο όνομα της πολυκατοικίας (για να μην βάλετε το προσωπικό σας e-mail)
  3. (προαιρετικό) Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ" που έχω επισυνάψει για την αύξηση του ορίου πληρωμών που ορίζει το καταστατικό ώστε να μπορείτε να θέσετε ένα υψηλό όριο στις πάγιες εντολές για να λειτουργούν απροβλημάτιστα (πχ. όταν υπάρχουν λογαριασμοί φυσικού αερίου που έχουν μεγάλα ποσά). 
  4. Παίρνετε την τράπεζα και κλείνετε ραντεβού για άνοιγμα λογαριασμού κοινοχρήστων πολυκατοικίας (Ο διαχειριστής θα πάει στην τράπεζα)
  5. Παίρνετε μαζί σας τα εξής έγγραφα
    • Το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ"
    • Το έγγραφο έκδοσης του ΑΦΜ της πολυκατοικίας
    • Το καταστατικό της πολυκατοικίας
    • Την ταυτότητά σας

Είστε έτοιμοι! Μετά μπορείτε να βάλετε πάγιες εντολές και να κάνετε την ζωή σας σαν διαχειριστής αρκετά πιο απλή.

 

 

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ.dotx ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.dotx ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ.dotx

Επεξ/σία από hammer83
  • Like 6
  • Thanks 9
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχουν συνεισφέρει στην συζήτηση!

Έχω προχωρήσει τα βήματα μέχρι και την υποβολή της αίτησης, και δυστυχώς μου βγάζει μνμ "Η υποβολή του αιτήματος απέτυχε"

Μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει..??

Σας ευχαριστώ και πάλι,

Μαρίνα.

 

Η υποβολή του αιτήματος απέτυχε.png

Δημοσ.
15 hours ago, marinainl said:

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους που έχουν συνεισφέρει στην συζήτηση!

Έχω προχωρήσει τα βήματα μέχρι και την υποβολή της αίτησης, και δυστυχώς μου βγάζει μνμ "Η υποβολή του αιτήματος απέτυχε"

Μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει..??

Σας ευχαριστώ και πάλι,

Μαρίνα.

 

Η υποβολή του αιτήματος απέτυχε.png

Μήπως ήταν κάποιο θέμα της στιγμής/μέρας; Θα το δοκίμαζα ξανά (από Δευτέρα ίσως) να δω αν βγάζει το ίδιο μήνυμα.

Αν και δε φαίνεται θέμα του Browser, δοκίμασες με διαφορετικό (π.χ. chrome/firefox κτλ);

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 24/11/2023 στις 9:17 ΜΜ, hammer83 είπε

Καλησπέρα,

Έκανα πρόσφατα την διαδικασία έκδοσης ΑΦΜ και άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού για τα κοινόχρηστα. Έχει μειώσει την ενασχόλησή μου με τα κοινόχρηστα κατά ένα 80%, γιατί έβαλα πάγιες εντολές, όλοι πληρώνουν τα κοινόχρηστα ηλεκτρονικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Οπότε αποφάσισα να συνοψίσω όλα τα βήματα:

Έκδοση ΑΦΜ για τα κοινόχρηστα

  1. Κατεβάζετε το έγγραφο Δ211 από το https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-09/D211.pdf
  2. Συμπληρώνετε το έγγραφο Δ211 ως εξής:
    1. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    2. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    3. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.5 Επωνυμία" εισάγετε το όνομα πχ. "Διαχείρηση πολυκτοικίας οδού Παλαιολόγου 98 Νέα Φιλαδέλφεια"
    4. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.6 ΔΟΥ" εισάγετε το όνομα της ΔΟΥ πχ. "ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ"
    5. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.18 Τηλέφωνο" εισάγετε το σταθερό τηλέφωνο του διαχειριστή
    6. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.19 Κινητό Τηλέφωνο" εισάγετε το κινητό τηλέφωνο του διαχειριστή
    7. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας" εισάγεται το "68.32.11.04"  (Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.taxheaven.gr/news/60528/o-neos-kad-gia-afm-polykatoikiwn-kai-ktiriwn)
    8. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    9. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.1 ΑΦΜ" εισάγετε το ΑΦΜ του διαχειριστή
    10. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.2 Ενέργεια Έναρξη Διακοπή" επιλέγετε "'Εναρξη"
    11. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    12. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.4 Ονοματεπώνυμο - Επωνυμία" εισάγετε το Ονοματεπώνυμο του διαχειριτή
    13. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.5 Είδος Σχέσης" εισάγετε "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ"
    14. Αφήνετε όλα τα υπόλοιπα πεδία κενά
  3. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  4. Στέλνετε ηλεκτρονικά την αίτηση έκδοσης ΑΦΜ στην εφορία
    1. Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/) στα Αιτήματά μου
    2. Συνδέεστε με τον προσωπικό λογαριασμό του διαχειριστή
    3. Επιλέξτε "Νέο Αίτημα"
    4. Στην ενότητα "Κατηγορία υπηρεσιών" επιλέγετε "Φορολογία"
    5. Στην ενότητα "Στοιχεία Ενδιαφερόμενου" επιλέγετε "Για μένα" (Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά έτσι μου είπαν από την εφορία να κάνω)
    6. Στην ενότητα "Διαδικασία":
      1. Στο πεδίο "Θεματική Ομάδα" επιλέγετε "Μητρώο"
      2. Στο πεδίο "Διαδικασία" επιλέγετε "Έναρξη/Μεταβολή/Διακοπή υπό ίδρυση επιχείρησης."
      3. Στο πεδίο "Υπηρεσία Υποβολής Αιτήματος" επιλέγεται την ΔΟΥ σας
      4. Στο πεδίο "Τμήμα Υπηρεσίας Υποβολής" επιλέγεται "ΤΜΗΜΑ Ε - ΔΙΟΙΚ Κ ΜΗΧΑΝ ΥΠΟΣΤ" (Είναι η μοναδική επιλογή από ότι έχω δει)
    7. Στη ενότητα "Μήνυμα και Δικαιολογητικά":
      1. Eισάγετε πεδίο "Αίτημα" το παρακάτω:
        Ονομάζομαι ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και είμαι αυτή την περίοδο ο διαχειριστής στην πολυκατοικία που μένω στην οδό ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. Κατόπιν απόφασης της γενική συνέλευσης της πολυκατοικίας μας αιτούμαι την έκδοση Α.Φ.Μ. για την πολυκατοικία μας προκειμένου να μπορέσουμε να ανοίξουμε τραπεζικό λογαριασμό για την διαχείριση των κοινοχρήστων. Επισυνάπτω την σύσταση της οριζόντιας ιδιοκτησίας, την δήλωση Δ211 καθώς και το πρακτικό απόφασης της γενικής συνέλευση της πολυκατοικίας μας που με ορίζει υπεύθυνο να καταθέσω αυτό το αίτημα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
      2. Επιλέγετε και ανεβάζετε στο πεδίο "Σχετικά έγγραφα" τα εξής έγγραφα:
        • Το έγγραφο Δ211
        • Το πρακτικό γενικής συνέλευσης για την έκδοση του ΑΦΜ
        • Το καταστατικό της πολυκατοικίας (μιας και περιλαμβάνει στην σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας)

Είστε έτοιμοι! Απλά περιμένετε (υπομονετικά) την εφορία να προβεί στην έκδοση του ΑΦΜ.

 

Άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού

  1. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  2. (προαιρετικό) Ανοίξτε ένα e-mail στο όνομα της πολυκατοικίας (για να μην βάλετε το προσωπικό σας e-mail)
  3. (προαιρετικό) Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ" που έχω επισυνάψει για την αύξηση του ορίου πληρωμών που ορίζει το καταστατικό ώστε να μπορείτε να θέσετε ένα υψηλό όριο στις πάγιες εντολές για να λειτουργούν απροβλημάτιστα (πχ. όταν υπάρχουν λογαριασμοί φυσικού αερίου που έχουν μεγάλα ποσά). 
  4. Παίρνετε την τράπεζα και κλείνετε ραντεβού για άνοιγμα λογαριασμού κοινοχρήστων πολυκατοικίας (Ο διαχειριστής θα πάει στην τράπεζα)
  5. Παίρνετε μαζί σας τα εξής έγγραφα
    • Το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ"
    • Το έγγραφο έκδοσης του ΑΦΜ της πολυκατοικίας
    • Το καταστατικό της πολυκατοικίας
    • Την ταυτότητά σας

Είστε έτοιμοι! Μετά μπορείτε να βάλετε πάγιες εντολές και να κάνετε την ζωή σας σαν διαχειριστής αρκετά πιο απλή.

 

 

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ.dotx 14.38 kB · 35 downloads ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.dotx 14.29 kB · 27 downloads ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ.dotx 14.4 kB · 26 downloads

Καλησπέρα πολυ κατατοπιστικό το ποστ σου και ειμαι υποψηφιος διαχείρισης και μαλλον θα το αξιοποιήσω. Μια ερώτηση. Αυτο με τις παγιες εντολες πως εξυπηρετει ακριβως; Περνει αυτόματα τις οφειλες των ενοικων; Πως τις δημιουργω; Μονος καπως με e-banking ημεσω τραπεζας; Ειναι ευκολο να εξηγήσεις τα βηματα αναλυτικά για την παγια εντολη;; Ευχαριστώ

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 24/11/2023 στις 9:17 ΜΜ, hammer83 είπε

Καλησπέρα,

Έκανα πρόσφατα την διαδικασία έκδοσης ΑΦΜ και άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού για τα κοινόχρηστα. Έχει μειώσει την ενασχόλησή μου με τα κοινόχρηστα κατά ένα 80%, γιατί έβαλα πάγιες εντολές, όλοι πληρώνουν τα κοινόχρηστα ηλεκτρονικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Οπότε αποφάσισα να συνοψίσω όλα τα βήματα:

Έκδοση ΑΦΜ για τα κοινόχρηστα

  1. Κατεβάζετε το έγγραφο Δ211 από το https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-09/D211.pdf
  2. Συμπληρώνετε το έγγραφο Δ211 ως εξής:
    1. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    2. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    3. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.5 Επωνυμία" εισάγετε το όνομα πχ. "Διαχείρηση πολυκτοικίας οδού Παλαιολόγου 98 Νέα Φιλαδέλφεια"
    4. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.6 ΔΟΥ" εισάγετε το όνομα της ΔΟΥ πχ. "ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ"
    5. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.18 Τηλέφωνο" εισάγετε το σταθερό τηλέφωνο του διαχειριστή
    6. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.19 Κινητό Τηλέφωνο" εισάγετε το κινητό τηλέφωνο του διαχειριστή
    7. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας" εισάγεται το "68.32.11.04"  (Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.taxheaven.gr/news/60528/o-neos-kad-gia-afm-polykatoikiwn-kai-ktiriwn)
    8. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    9. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.1 ΑΦΜ" εισάγετε το ΑΦΜ του διαχειριστή
    10. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.2 Ενέργεια Έναρξη Διακοπή" επιλέγετε "'Εναρξη"
    11. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    12. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.4 Ονοματεπώνυμο - Επωνυμία" εισάγετε το Ονοματεπώνυμο του διαχειριτή
    13. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.5 Είδος Σχέσης" εισάγετε "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ"
    14. Αφήνετε όλα τα υπόλοιπα πεδία κενά
  3. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  4. Στέλνετε ηλεκτρονικά την αίτηση έκδοσης ΑΦΜ στην εφορία
    1. Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/) στα Αιτήματά μου
    2. Συνδέεστε με τον προσωπικό λογαριασμό του διαχειριστή
    3. Επιλέξτε "Νέο Αίτημα"
    4. Στην ενότητα "Κατηγορία υπηρεσιών" επιλέγετε "Φορολογία"
    5. Στην ενότητα "Στοιχεία Ενδιαφερόμενου" επιλέγετε "Για μένα" (Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά έτσι μου είπαν από την εφορία να κάνω)
    6. Στην ενότητα "Διαδικασία":
      1. Στο πεδίο "Θεματική Ομάδα" επιλέγετε "Μητρώο"
      2. Στο πεδίο "Διαδικασία" επιλέγετε "Έναρξη/Μεταβολή/Διακοπή υπό ίδρυση επιχείρησης."
      3. Στο πεδίο "Υπηρεσία Υποβολής Αιτήματος" επιλέγεται την ΔΟΥ σας
      4. Στο πεδίο "Τμήμα Υπηρεσίας Υποβολής" επιλέγεται "ΤΜΗΜΑ Ε - ΔΙΟΙΚ Κ ΜΗΧΑΝ ΥΠΟΣΤ" (Είναι η μοναδική επιλογή από ότι έχω δει)
    7. Στη ενότητα "Μήνυμα και Δικαιολογητικά":
      1. Eισάγετε πεδίο "Αίτημα" το παρακάτω:
        Ονομάζομαι ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και είμαι αυτή την περίοδο ο διαχειριστής στην πολυκατοικία που μένω στην οδό ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. Κατόπιν απόφασης της γενική συνέλευσης της πολυκατοικίας μας αιτούμαι την έκδοση Α.Φ.Μ. για την πολυκατοικία μας προκειμένου να μπορέσουμε να ανοίξουμε τραπεζικό λογαριασμό για την διαχείριση των κοινοχρήστων. Επισυνάπτω την σύσταση της οριζόντιας ιδιοκτησίας, την δήλωση Δ211 καθώς και το πρακτικό απόφασης της γενικής συνέλευση της πολυκατοικίας μας που με ορίζει υπεύθυνο να καταθέσω αυτό το αίτημα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
      2. Επιλέγετε και ανεβάζετε στο πεδίο "Σχετικά έγγραφα" τα εξής έγγραφα:
        • Το έγγραφο Δ211
        • Το πρακτικό γενικής συνέλευσης για την έκδοση του ΑΦΜ
        • Το καταστατικό της πολυκατοικίας (μιας και περιλαμβάνει στην σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας)

Είστε έτοιμοι! Απλά περιμένετε (υπομονετικά) την εφορία να προβεί στην έκδοση του ΑΦΜ.

 

Άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού

  1. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  2. (προαιρετικό) Ανοίξτε ένα e-mail στο όνομα της πολυκατοικίας (για να μην βάλετε το προσωπικό σας e-mail)
  3. (προαιρετικό) Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ" που έχω επισυνάψει για την αύξηση του ορίου πληρωμών που ορίζει το καταστατικό ώστε να μπορείτε να θέσετε ένα υψηλό όριο στις πάγιες εντολές για να λειτουργούν απροβλημάτιστα (πχ. όταν υπάρχουν λογαριασμοί φυσικού αερίου που έχουν μεγάλα ποσά). 
  4. Παίρνετε την τράπεζα και κλείνετε ραντεβού για άνοιγμα λογαριασμού κοινοχρήστων πολυκατοικίας (Ο διαχειριστής θα πάει στην τράπεζα)
  5. Παίρνετε μαζί σας τα εξής έγγραφα
    • Το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ"
    • Το έγγραφο έκδοσης του ΑΦΜ της πολυκατοικίας
    • Το καταστατικό της πολυκατοικίας
    • Την ταυτότητά σας

Είστε έτοιμοι! Μετά μπορείτε να βάλετε πάγιες εντολές και να κάνετε την ζωή σας σαν διαχειριστής αρκετά πιο απλή.

 

 

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ.dotx 14.38 kB · 41 downloads ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.dotx 14.29 kB · 32 downloads ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ.dotx 14.4 kB · 31 downloads

Καλημέρα!

Αν και η συζήτηση είναι αρκετά παλιά ευελπιστώ σε μια διευκρίνηση. 

Στο πεδίο "Διαδικασία" επιλέγετε "Έναρξη/Μεταβολή/Διακοπή υπό ίδρυση επιχείρησης φυσικού προσώπου ή μη φυσικού προσώπου;

Ευχαριστώ!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 24/11/2023 στις 9:17 ΜΜ, hammer83 είπε

Καλησπέρα,

Έκανα πρόσφατα την διαδικασία έκδοσης ΑΦΜ και άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού για τα κοινόχρηστα. Έχει μειώσει την ενασχόλησή μου με τα κοινόχρηστα κατά ένα 80%, γιατί έβαλα πάγιες εντολές, όλοι πληρώνουν τα κοινόχρηστα ηλεκτρονικά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Οπότε αποφάσισα να συνοψίσω όλα τα βήματα:

Έκδοση ΑΦΜ για τα κοινόχρηστα

  1. Κατεβάζετε το έγγραφο Δ211 από το https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-09/D211.pdf
  2. Συμπληρώνετε το έγγραφο Δ211 ως εξής:
    1. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    2. Στο πεδίο "1 Γενικές Πληροφορίες/1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    3. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.5 Επωνυμία" εισάγετε το όνομα πχ. "Διαχείρηση πολυκτοικίας οδού Παλαιολόγου 98 Νέα Φιλαδέλφεια"
    4. Στο πεδίο "2 Στοιχεία Φορολογούμενου/2.6 ΔΟΥ" εισάγετε το όνομα της ΔΟΥ πχ. "ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ"
    5. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.18 Τηλέφωνο" εισάγετε το σταθερό τηλέφωνο του διαχειριστή
    6. Στο πεδίο "3 Στοιχεία Επιχείρησης/3.19 Κινητό Τηλέφωνο" εισάγετε το κινητό τηλέφωνο του διαχειριστή
    7. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας" εισάγεται το "68.32.11.04"  (Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.taxheaven.gr/news/60528/o-neos-kad-gia-afm-polykatoikiwn-kai-ktiriwn)
    8. Στο πεδίο "7 Στοιχεία Δραστηριοτήτων Επιχείρησης/7.1.1 Ενέργεια" επιλέγετε "'Εναρξη"
    9. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.1 ΑΦΜ" εισάγετε το ΑΦΜ του διαχειριστή
    10. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.2 Ενέργεια Έναρξη Διακοπή" επιλέγετε "'Εναρξη"
    11. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.3 Ημερομηνία" επιλέγετε την ημερομηνία που θα στείλετε την αίτηση στην εφορία
    12. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.4 Ονοματεπώνυμο - Επωνυμία" εισάγετε το Ονοματεπώνυμο του διαχειριτή
    13. Στο πεδίο "8 Στοιχεία Εκπροσώπησης/8.1 Εκπρόσωπος Α/8.1.5 Είδος Σχέσης" εισάγετε "ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ"
    14. Αφήνετε όλα τα υπόλοιπα πεδία κενά
  3. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  4. Στέλνετε ηλεκτρονικά την αίτηση έκδοσης ΑΦΜ στην εφορία
    1. Πηγαίνετε στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (https://www.aade.gr/) στα Αιτήματά μου
    2. Συνδέεστε με τον προσωπικό λογαριασμό του διαχειριστή
    3. Επιλέξτε "Νέο Αίτημα"
    4. Στην ενότητα "Κατηγορία υπηρεσιών" επιλέγετε "Φορολογία"
    5. Στην ενότητα "Στοιχεία Ενδιαφερόμενου" επιλέγετε "Για μένα" (Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά έτσι μου είπαν από την εφορία να κάνω)
    6. Στην ενότητα "Διαδικασία":
      1. Στο πεδίο "Θεματική Ομάδα" επιλέγετε "Μητρώο"
      2. Στο πεδίο "Διαδικασία" επιλέγετε "Έναρξη/Μεταβολή/Διακοπή υπό ίδρυση επιχείρησης."
      3. Στο πεδίο "Υπηρεσία Υποβολής Αιτήματος" επιλέγεται την ΔΟΥ σας
      4. Στο πεδίο "Τμήμα Υπηρεσίας Υποβολής" επιλέγεται "ΤΜΗΜΑ Ε - ΔΙΟΙΚ Κ ΜΗΧΑΝ ΥΠΟΣΤ" (Είναι η μοναδική επιλογή από ότι έχω δει)
    7. Στη ενότητα "Μήνυμα και Δικαιολογητικά":
      1. Eισάγετε πεδίο "Αίτημα" το παρακάτω:
        Ονομάζομαι ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και είμαι αυτή την περίοδο ο διαχειριστής στην πολυκατοικία που μένω στην οδό ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. Κατόπιν απόφασης της γενική συνέλευσης της πολυκατοικίας μας αιτούμαι την έκδοση Α.Φ.Μ. για την πολυκατοικία μας προκειμένου να μπορέσουμε να ανοίξουμε τραπεζικό λογαριασμό για την διαχείριση των κοινοχρήστων. Επισυνάπτω την σύσταση της οριζόντιας ιδιοκτησίας, την δήλωση Δ211 καθώς και το πρακτικό απόφασης της γενικής συνέλευση της πολυκατοικίας μας που με ορίζει υπεύθυνο να καταθέσω αυτό το αίτημα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
      2. Επιλέγετε και ανεβάζετε στο πεδίο "Σχετικά έγγραφα" τα εξής έγγραφα:
        • Το έγγραφο Δ211
        • Το πρακτικό γενικής συνέλευσης για την έκδοση του ΑΦΜ
        • Το καταστατικό της πολυκατοικίας (μιας και περιλαμβάνει στην σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας)

Είστε έτοιμοι! Απλά περιμένετε (υπομονετικά) την εφορία να προβεί στην έκδοση του ΑΦΜ.

 

Άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού

  1. Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ" που έχω επισυνάψει. (Tip: τα χιλιοστά θα τα βρείτε στο καταστατικό της πολυκατοικίας")
  2. (προαιρετικό) Ανοίξτε ένα e-mail στο όνομα της πολυκατοικίας (για να μην βάλετε το προσωπικό σας e-mail)
  3. (προαιρετικό) Συμπληρώνετε ένα Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης της πολυκατοικίας σαν το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ" που έχω επισυνάψει για την αύξηση του ορίου πληρωμών που ορίζει το καταστατικό ώστε να μπορείτε να θέσετε ένα υψηλό όριο στις πάγιες εντολές για να λειτουργούν απροβλημάτιστα (πχ. όταν υπάρχουν λογαριασμοί φυσικού αερίου που έχουν μεγάλα ποσά). 
  4. Παίρνετε την τράπεζα και κλείνετε ραντεβού για άνοιγμα λογαριασμού κοινοχρήστων πολυκατοικίας (Ο διαχειριστής θα πάει στην τράπεζα)
  5. Παίρνετε μαζί σας τα εξής έγγραφα
    • Το "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ"
    • Το έγγραφο έκδοσης του ΑΦΜ της πολυκατοικίας
    • Το καταστατικό της πολυκατοικίας
    • Την ταυτότητά σας

Είστε έτοιμοι! Μετά μπορείτε να βάλετε πάγιες εντολές και να κάνετε την ζωή σας σαν διαχειριστής αρκετά πιο απλή.

 

 

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΦΜ.dotx 14.38 kB · 42 downloads ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΙΟΥ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.dotx 14.29 kB · 33 downloads ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ - ΤΡΑΠΕΖΑ.dotx 14.4 kB · 32 downloads

Σε ευχαριστούμε πολύ είσαι πολύ κατατοπιστικός!!!!!!!!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πηγα να ανοιξω λογαριασμο για τα κοινοχρηστα στη eurobank και ο υπαλληλος μου εδωσε να συμπληρωσω μια στοιβα χαρτια για το ανοιγμα του λογαριασμου και οτι θα περασει απο εγκριση απο τη eurobank για να ανοιξει.. Γιατι αυτο? ετσι ειναι η διαδικασια?? εχω βγαλει αφμ

Δημοσ.
14 hours ago, s_mduck said:

Πηγα να ανοιξω λογαριασμο για τα κοινοχρηστα στη eurobank και ο υπαλληλος μου εδωσε να συμπληρωσω μια στοιβα χαρτια για το ανοιγμα του λογαριασμου και οτι θα περασει απο εγκριση απο τη eurobank για να ανοιξει.. Γιατι αυτο? ετσι ειναι η διαδικασια?? εχω βγαλει αφμ

Εκεί έχω βγάλει κι εγώ γιατί μας βόλευε όλους, απλά τραγικοί. Δε μπορούν να κάνουν ένα διαχωρισμό εταιρικών λογαριασμών με λογαριασμό κοινοχρήστων πολυκατοικίας.

Να ξέρεις ότι σε κάθε ανανέωση διαχειριστή θα σου ζητάει τα ίδια χαρτιά

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, thodoris1985 είπε

Εκεί έχω βγάλει κι εγώ γιατί μας βόλευε όλους, απλά τραγικοί. Δε μπορούν να κάνουν ένα διαχωρισμό εταιρικών λογαριασμών με λογαριασμό κοινοχρήστων πολυκατοικίας.

Να ξέρεις ότι σε κάθε ανανέωση διαχειριστή θα σου ζητάει τα ίδια χαρτιά

Ναι το καταλαβα οτι θελει καθε φορα.. εκτως αν δοκιμασω σε αλλη τράπεζα. Σου ανοιξαν στο τελος εσενα; Σ ζητησαν να βγαλεις σφραγίδα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, s_mduck said:

Ναι το καταλαβα οτι θελει καθε φορα.. εκτως αν δοκιμασω σε αλλη τράπεζα. Σου ανοιξαν στο τελος εσενα; Σ ζητησαν να βγαλεις σφραγίδα;

Έχω ανοίξει ναι. Σφραγίδα εννοείται ότι δεν έβγαλα. Γενικά είναι τυπικό το θέμα αλλά είναι πολύ δυσκοίλιοι και μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Πάντως το δοκίμασα και περνάει αν κάνετε εκλογή για πάνω από 1 χρόνο που προβλέπεται από τον κανονισμό.
Επίσης, κάθε φορά που θα πρέπει να κάνεις ανανέωση των εγγράφων, θα πρέπει να το κάνεις 1+ μήνα νωρίτερα γιατί αν περάσει η ημερομηνία θα ακυρωθεί η κάρτα και θα χρειάζεται νέα.

Εγώ αναγκαστικά πήγα εκεί γιατί μας βολεύει όλους, αν δεν έχεις θέμα να πας και αλλού, δοκίμασε και alpha bank που νομίζω ότι είναι πολύ πιο εύκολο.

Το θεωρώ πολύ χαζό κάποιος ΕΕ να μπορεί να ανοίξει προσωπικό λογαριασμό (χωρίς χρέωση) και να τον δηλώνει ως εταιρικό στην εφορία (η οποία το δέχεται κανονικότατα και καλά κάνει) και τα κοινόχρηστα να μου λένε από την τράπεζα ότι δε μπορώ (άσχετο με εφορία αυτό).

Επεξ/σία από thodoris1985
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

το τηλεφωνο (σταθερο η κινητο) εχει κάποιο νόημα απ τη στιγμή που ο διαχειριστής αλλάζει? Αν βάλεις απλα email το δεχονται?

Δημοσ.

Καλημερα

Ηθελα και γω σαν διαχειριστης να ανοιξω λογαριασμο της πολυκατοικιας πιο πολυ για οποιον θελει να πληρωνει ηλεκτρονικα και για να εχουμε ολο το αποθεματικο εκει.Απλα μου ειπαν απο την Εθνικη που μιλησα οτι πρεπει να βαλω δικαιουχο το ονομα μου και καθε φορα που αλλαζει ο διαχειριστης να πηγαινουμε ο νεος και ο παλιος μαζι στην τραπεζα για να αλλαζουμε δικαιουχο.Εχετε βρει κανενα αλλο τροπο ή τραπεζα με πιο ευκολες διαδικασιες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...