Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

θέλω να βγάλω ΑΦΜ στην πολυκατοικία για να ανοίξω λογαριασμό σε τράπεζα έτσι ώστε να πληρώνουν όλοι εκεί τα κοινόχρηστα.

Δεν υπάρχουν έσοδα/ενοίκιο κτλ για κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας, οπότε ζητάω την έκδοση ΑΦΜ μόνο για τον παραπάνω λόγο.

Διαβάζω κάπου ότι πρέπει να συμπληρώσω/στείλω το έντυπο Δ211 ως διαχειριστής, αλλά δεν ξέρω καθόλου τι επιλογές πρέπει να κάνω στο συγκεκριμένο έντυπο.

Υπάρχει κάποιο πρότυπο/μπούσουλας ώστε να το συμπληρώσω και να το δώσω μαζί με ό,τι άλλο χρειάζεται στην εφορία;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Επεξ/σία από thodoris1985
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/2/2022 στις 1:08 ΜΜ, thodoris1985 είπε

Καλησπέρα,

θέλω να βγάλω ΑΦΜ στην πολυκατοικία για να ανοίξω λογαριασμό σε τράπεζα έτσι ώστε να πληρώνουν όλοι εκεί τα κοινόχρηστα.

Δεν υπάρχουν έσοδα/ενοίκιο κτλ για κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας, οπότε ζητάω την έκδοση ΑΦΜ μόνο για τον παραπάνω λόγο.

Διαβάζω κάπου ότι πρέπει να συμπληρώσω/στείλω το έντυπο Δ211 ως διαχειριστής, αλλά δεν ξέρω καθόλου τι επιλογές πρέπει να κάνω στο συγκεκριμένο έντυπο.

Υπάρχει κάποιο πρότυπο/μπούσουλας ώστε να το συμπληρώσω και να το δώσω μαζί με ό,τι άλλο χρειάζεται στην εφορία;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Βρήκα αυτό:

Το έντυπο είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), στην ενότητα του καταλόγου των εντύπων (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikesypire sies/katalogosentypon). Η δήλωση μπορεί να υποβληθεί είτε ψηφιακά είτε σε έντυπη μορφή.

https://eleftherostypos.gr/oikonomia/885059-bima-bima-i-ekdosi-afm-gia-polykatoikies-ti-prepei-na-gnorizete/amp/

Αλλά δεν το έχω κάνει για να σου πω σίγουρα.

Ισχύει, δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες στο ίντερνετ και είναι περίεργο έντυπο. Αν δεν βρεθεί άλλος λογιστής εδώ, ίσως σε καθοδηγήσουν στην εφορία με την συμπλήρωση.

Επεξ/σία από SilentVoice
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έντυπο δεν είναι περίεργο, είναι το γενικό έντυπο για έναρξη επιχείρησης.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πως να το συμπληρώσω για πολυκατοικία αν και πιστεύω ότι δεν είναι πολλά που πρέπει να συμπληρωθούν (λογικά οι 2 πρώτες σελίδες). Απλά δε θα βρεθεί άκρη να ρωτήσω τους ιδιοκτήτες να πληρώσουμε λογιστή για να το κάνει.

Γι' αυτό θέλω να ξέρω τα πεδία που χρειάζονται

Επεξ/σία από thodoris1985
  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Έχει βγάλει κανείς (μη φοροτεχνικός) άκρη αναφορικά με τη συμπλήρωση του εντύπου Δ211 για την έκδοση ΑΦΜ πολυκατοικίας;

Έχει όντως άπειρες επιλογές και δεν είναι καθόλου προφανές τι πρέπει να συμπληρωθεί.

Και όπως αναφέρει και thodoris1985 αντε να εξηγείς μετά στους υπόλοιπους ιδιοκτήτες τι αφορά η χρέωση λογιστή στα κοινόχρηστα...

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Προσωπικα ειμαι διαχειριστης και δεν εχω επιχειρησει να κανω κατι τετοιο,εχω ηδη αρκετα προβληματα.

Βεβαια αν μιλαμε για καποια μεγαλη πολυκατοικια και για μη αυτονομη θερμανση, ισως ειναι αναγκαιο γιατι οι τζιροι θα δημιουργουν προβλημα

Δημοσ.

Όταν είσαι ΕΕ και έχεις και 1000άρια κάθε μήνα μόνο για θέρμανση (φυσικό άεριο), αυτό είναι πρόβλημα.

Ούτε είναι λύση να κάθομαι έστω και για 2-3 μέρες με όλα αυτά τα λεφτά μέσα στο σπίτι μου.

Η αρχική μου ερώτηση συνεχίζει να ισχύει.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι...

Παντού βλέπω γράφουν για το Δ211 το οποίο όμως έχει να κάνει με έναρξη. Κι εγώ νόμιζα ότι το Δ210 είναι αυτό που χρειάζεται από τη στιγμή που η πολυκατοικία δεν έχει ΑΦΜ......

Οπότε ρωτάω εγώ τώρα, από τη στιγμή που η πολυκατοικία δεν έχει ακόμα ΑΦΜ και ΠΡΕΠΕΙ να συμπληρώσω σίγουρα τις κατηγορίες 1 και 2 (στο Δ211), τι ΑΦΜ βάζω στην υποκατηγορία 2.1; Το αφήνω κενό;

Και η άλλη ερώτηση μου έχει να κάνει με την υποκατηγορία 1.2 (του Δ211). Τι συμπληρώνω;

  1. Φυσικό πρόσωπο
  2. Νομικό πρόσωπο ή Νομική οντότητα
  3. Υπο ίδρυση Επιχείρηση

Μάλλον το 2;

Επεξ/σία από thodoris1985
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να απαντήσω στο δικό μου ερώτημα.

Με βοήθησε φίλη λογίστρια, αλλά και λόγω του ότι η κάθε ΔΟΥ μπορεί να τα θέλει λίγο διαφορετικά, με πήραν και από τη ΔΟΥ σήμερα και συμπλήρωσα κάποια πράγματα που ήθελαν και εκδόθηκε ήδη ΑΦΜ για την πολυκατοικία που μένω.

2.5 Επωνυμία: Διαχείριση πολυκατοικίας οδού _ΟΔΟΣ_ _ΑΡΙΘΜΟΣ_ _ΠΕΡΙΟΧΗ_

2.6 ΔΟΥ: Τη ΔΟΥ στην οποία ανήκει η πολυκατοικία

3.13 Τηλέφωνο: Το σταθερό του διαχειριστή

3.14 Κινητό: Το κινητό του διαχειριστή

3.15 email: δεν ζητήθηκε αλλά το έβαλα

7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας: 68.32.11.01

8.1.1 ΑΦΜ: Το ΑΦΜ του διαχειριστή

8.1.3 Ημερομηνία: Την ημερομηνία της αίτησης

8.1.4 Ονοματεπώνυμο - Επωνυμία: Το ονοματεπώνυμο του διαχειριστή

8.1.5 Είδος σχέσης: Διαχειριστής

 

Πέρα από τα παραπάνω, ζητήθηκε επίσης

  • ταυτότητα διαχειριστή
  • πρακτικό γενικής συνέλευσης στο οποίο φαίνεται η εκλογή του διαχειριστή
  • οι αρχικές σελίδες από το συμβόλαιο της πολυκατοικίας (θέλουν να φαίνεται ο αριθμός του συμβολαίου στην πρώτη σελίδα και στην 2-3-4 ~κάπου εκεί~ η διεύθυνση της πολυκατοικίας)
  • Επίσης έβαλα και το καταστατικό
Επεξ/σία από thodoris1985
  • Like 2
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέχασα και το πολύ βασικό

7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας: 68.32.11.01

Το οποίο στην ουσία είναι "Υπηρεσίες Διαχείρισης Κτιρίων Πολυκατοικιών"

Επεξ/σία από thodoris1985
  • Like 1
Δημοσ.

thodoris1985 με έσωσες! Τελικα στην υποκατηγορία 1.2 (του Δ211) τι συμπλήρωσες;

  1. Φυσικό πρόσωπο
  2. Νομικό πρόσωπο ή Νομική οντότητα
  3. Υπο ίδρυση Επιχείρηση

Επίσης, αν όλα τα διαμερίσματα είναι ενός ιδιοκτήτη, τότε χρειάζονται πρακτικό + καταστατικό ή αρκεί η σύσταση οριζοντιων ιδιοκτησιών;

Δημοσ.
6 hours ago, MyrtoA said:

thodoris1985 με έσωσες! Τελικα στην υποκατηγορία 1.2 (του Δ211) τι συμπλήρωσες;

  1. Φυσικό πρόσωπο
  2. Νομικό πρόσωπο ή Νομική οντότητα
  3. Υπο ίδρυση Επιχείρηση

Επίσης, αν όλα τα διαμερίσματα είναι ενός ιδιοκτήτη, τότε χρειάζονται πρακτικό + καταστατικό ή αρκεί η σύσταση οριζοντιων ιδιοκτησιών;

Δεν έχω συμπληρώσει κανένα άλλο πεδίο. Μόνο αυτά που ανέφερα.

Αν είναι ενός ιδιοκτήτη, τότε είναι εύκολο να βγει και πρακτικό εκλογής διαχειριστή. Αν και είναι ανούσιο, πιστεύω θα χρειαστεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Εβγαλα προχτες ΑΦΜ. Το μονο που θελει ειναι φωτοτυπια καταστατικου, φωτυπια πρακτικων που εκλεγεται ο διαχειριστης και φωτοτυπια ταυτοτητας του αιτουντος (προφανως του διαχειριστη).

 

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 13/4/2022 στις 9:15 ΜΜ, thodoris1985 είπε

Για να απαντήσω στο δικό μου ερώτημα.

Με βοήθησε φίλη λογίστρια, αλλά και λόγω του ότι η κάθε ΔΟΥ μπορεί να τα θέλει λίγο διαφορετικά, με πήραν και από τη ΔΟΥ σήμερα και συμπλήρωσα κάποια πράγματα που ήθελαν και εκδόθηκε ήδη ΑΦΜ για την πολυκατοικία που μένω.

2.5 Επωνυμία: Διαχείριση πολυκατοικίας οδού _ΟΔΟΣ_ _ΑΡΙΘΜΟΣ_ _ΠΕΡΙΟΧΗ_

2.6 ΔΟΥ: Τη ΔΟΥ στην οποία ανήκει η πολυκατοικία

3.13 Τηλέφωνο: Το σταθερό του διαχειριστή

3.14 Κινητό: Το κινητό του διαχειριστή

3.15 email: δεν ζητήθηκε αλλά το έβαλα

7.1 Κωδικός Κύριας Δραστηριότητας: 68.32.11.01

8.1.1 ΑΦΜ: Το ΑΦΜ του διαχειριστή

8.1.3 Ημερομηνία: Την ημερομηνία της αίτησης

8.1.4 Ονοματεπώνυμο - Επωνυμία: Το ονοματεπώνυμο του διαχειριστή

8.1.5 Είδος σχέσης: Διαχειριστής

 

Πέρα από τα παραπάνω, ζητήθηκε επίσης

  • ταυτότητα διαχειριστή
  • πρακτικό γενικής συνέλευσης στο οποίο φαίνεται η εκλογή του διαχειριστή
  • οι αρχικές σελίδες από το συμβόλαιο της πολυκατοικίας (θέλουν να φαίνεται ο αριθμός του συμβολαίου στην πρώτη σελίδα και στην 2-3-4 ~κάπου εκεί~ η διεύθυνση της πολυκατοικίας)
  • Επίσης έβαλα και το καταστατικό

Καλησπέρα, στην εφορία που ανήκω εγώ (Γλυφάδας), μου ζητήθηκε επίσης να συμπληρώσω στο Δ211 τα εξής:

10.5 Οδός - Αριθμός
10.6 Τ.Κ. - Περιοχή - Δήμος/Κοινότητα
10.7 Νομός
10.8 Τηλέφωνο

Επίσης ο ΚΑΔ έχει αλλάξει και είναι ο:   68.32.11.04

Τα υπόλοιπα παραμένουν όπως περιγράφονται και παραπάνω, τα οποία ήταν πάρα πολύ επεξηγηματικά, με βοήθησαν αφάνταστα και ευχαριστώ πάρα πολύ όλους όσους έγραψαν.

Στις 21/4/2022 στις 11:37 ΠΜ, Vassilis1968 είπε

Παιδιά καλημέρα.

Πως υποβάλλεται ηλεκτρονικά το εντυπο Δ211 για το άνοιγμα του ΑΦΜ της πολυκατοικίας;

 

Υποβάλλεται ηλεκτρονικά μέσα από τα αιτήματα του διαχειριστή, με την υποσημείωση στα σχόλια ότι πρόκειται για έκδοση ΑΦΜ πολυκατοικίας στην οποία να αναφέρεται ότι είσαι διαχειριστής. Το αίτημα το αποστέλλεις ως δικό σου αίτημα και όχι ως αίτημα εκπροσωπώντας κάποιον άλλον, όποιος μπει στα αιτήματα της ΑΔΑΕ θα καταλάβει τι εννοώ. Συνιστώ όμως να γίνει το αίτημα και στη συνέχεια να κλείσει ο ενδιαφερόμενος ραντεβού με την εφορία, διότι αν περιμένει απάντηση στο αίτημά του, θα περιμένει κάνα μήνα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...