Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, zygorito είπε

εμείς αγοράζουμε απαλαρίνα λικέρ μαστίχα. Να δοκιμάσω ένωσις λόγω της τιμής ή δε θα είναι ωραίο γευστικά δλδ; 

Προσωπικά δεν θα το  ξαναπάρω.το απαλαρινα δεν το ξέρω. Σκινο περνω

  • Like 2
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έκανα παραγγελία 04/02/2022 και τα πράγματα ήρθαν 14/02/2022. Πέρα από το γεγονός ότι πήρε 10 μέρες η παραγγελία να παραδοθεί το κουτί παραδόθηκε από την ACS ανοικτό, έτσι ακριβώς:

327545113_.png.d2a4481702274b437098f1037b1e3120.png

Δυστυχώς την παραγγελία παρέλαβε η μητέρα μου καθότι εγώ εργαζόμουν και δε πρόσεξε την κατάσταση της συσκευασίας κατά την παράδοση.

Από μέσα έλειπαν και κάποια προϊόντα.

1676961785_.png.6e197e60d1fea02382691012114db6fd.png

Επιπλέον των παραπάνω είχα παραγγείλει και κάτι μπάρες δημητριακών και ένα αποσμητικό ποδιών.

Δε ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή η ACS αλλά αυτό μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.

Δεν είναι κάνα μεγάλο ποσό και δε θα πεινάσουμε αλλά είναι μία εικόνα του τρόπου που κάποιοι κάνουν τη δουλειά τους.

 

  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dchatz είπε

Επιπλέον των παραπάνω είχα παραγγείλει και κάτι μπάρες δημητριακών και ένα αποσμητικό ποδιών.

Δε ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή η ACS αλλά αυτό μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.

Απόδειξη δεν είχε μέσα η συσκευασία; αν είχε και ήταν όλα γραμμένα να κάνετε καταγγελία στην κούριερ.

  • Like 1
Δημοσ.

Στις παραλαβές δεμάτων από το συγκεκριμένο κατάστημα ουδέποτε είχα πρόβλημα, προσωπικά.

Ούτε καθυστέρηση, το αντίθετο θα έλεγα (μετράει πάντα και το πού ακριβώς στέλνονται).

Τις περισσότερες φορές, μάλιστα, μέχρι και ΔΩΡΑ έβαζαν μέσα στα πακέτα τους (διάφορες καραμέλες/τσίχλες).

 

Προφανώς για την συγκεκριμένη δική σου περίπτωση ευθύνεται κατά πάσα πιθανότητα η εταιρεία courier.

  • Like 6
Δημοσ.

σίγουρα φταίει η κούριερ να έφυγε ετσι απο την εταιρία των προϊόντων δύσκολα. εγω θα έστελνα στην εταιρία mastihashop τη φωτογραφία και θα τους έλεγα τι λείπει απο μεσα, και με τη σειρά τους αυτοι να βάλουν κωλοχερο εκει που πρέπει.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dchatz είπε

Δε ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή η ACS αλλά αυτό μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.

Δεν είναι κάνα μεγάλο ποσό και δε θα πεινάσουμε αλλά είναι μία εικόνα του τρόπου που κάποιοι κάνουν τη δουλειά τους.

 

Ξέχασε το να φταίει το Mastihashop 99% κάποιος γιούφτος από την ACS το έκανε αυτό. Μου έχει τύχει κι εμένα, οι ταχυμεταφορές όλες είναι ξέφραγο αμπέλι. Μη το αφήσεις έτσι βάλε χέρι να φύγει αυτός που το έκανε κλοτσηδόν. 

Επεξ/σία από pinakas0
  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, someone- είπε

σίγουρα φταίει η κούριερ να έφυγε ετσι απο την εταιρία των προϊόντων δύσκολα. εγω θα έστελνα στην εταιρία mastihashop τη φωτογραφία και θα τους έλεγα τι λείπει απο μεσα, και με τη σειρά τους αυτοι να βάλουν κωλοχερο εκει που πρέπει.

👍

Δημοσ.
8 ώρες πριν, someone- είπε

σίγουρα φταίει η κούριερ να έφυγε ετσι απο την εταιρία των προϊόντων δύσκολα. εγω θα έστελνα στην εταιρία mastihashop τη φωτογραφία και θα τους έλεγα τι λείπει απο μεσα, και με τη σειρά τους αυτοι να βάλουν κωλοχερο εκει που πρέπει.

το έχω κάνει ήδη. Ευχαριστω

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, dchatz είπε

Έκανα παραγγελία 04/02/2022 και τα πράγματα ήρθαν 14/02/2022. Πέρα από το γεγονός ότι πήρε 10 μέρες η παραγγελία να παραδοθεί το κουτί παραδόθηκε από την ACS ανοικτό, έτσι ακριβώς:

327545113_.png.d2a4481702274b437098f1037b1e3120.png

Δυστυχώς την παραγγελία παρέλαβε η μητέρα μου καθότι εγώ εργαζόμουν και δε πρόσεξε την κατάσταση της συσκευασίας κατά την παράδοση.

Από μέσα έλειπαν και κάποια προϊόντα.

1676961785_.png.6e197e60d1fea02382691012114db6fd.png

Επιπλέον των παραπάνω είχα παραγγείλει και κάτι μπάρες δημητριακών και ένα αποσμητικό ποδιών.

Δε ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή η ACS αλλά αυτό μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.

Δεν είναι κάνα μεγάλο ποσό και δε θα πεινάσουμε αλλά είναι μία εικόνα του τρόπου που κάποιοι κάνουν τη δουλειά τους.

 

Κρίμα... Κάποιος στην διαδρομή πείναγε πολύ φαίνεται...

Και σε μένα έχει αργήσει, δεν έχω παραλάβει ακόμη, είμαι στις 10 ημέρες...

Πάντως την προηγούμενη φορά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος και από την παράδοση και από τα προιόντα.

Δημοσ.

και σε μένα άργησε λίγο, ήρθε όντως με ACS, αλλά όλα ήταν οκ.

Με την ACS έχω πολλά μαζεμένα, με το Φέσσα γενικά (YOU, Infoquest κλπ)

Δημοσ.
Στις 15/2/2022 στις 8:51 ΜΜ, dchatz είπε

Έκανα παραγγελία 04/02/2022 και τα πράγματα ήρθαν 14/02/2022. Πέρα από το γεγονός ότι πήρε 10 μέρες η παραγγελία να παραδοθεί το κουτί παραδόθηκε από την ACS ανοικτό, έτσι ακριβώς:

327545113_.png.d2a4481702274b437098f1037b1e3120.png

Δυστυχώς την παραγγελία παρέλαβε η μητέρα μου καθότι εγώ εργαζόμουν και δε πρόσεξε την κατάσταση της συσκευασίας κατά την παράδοση.

Από μέσα έλειπαν και κάποια προϊόντα.

1676961785_.png.6e197e60d1fea02382691012114db6fd.png

Επιπλέον των παραπάνω είχα παραγγείλει και κάτι μπάρες δημητριακών και ένα αποσμητικό ποδιών.

Δε ξέρω αν φταίει το μαγαζί ή η ACS αλλά αυτό μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.

Δεν είναι κάνα μεγάλο ποσό και δε θα πεινάσουμε αλλά είναι μία εικόνα του τρόπου που κάποιοι κάνουν τη δουλειά τους.

 

Συγνωμη αλλα πως δεχθηκες να παραλαβεις ετσι; 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, li@m είπε

Συγνωμη αλλα πως δεχθηκες να παραλαβεις ετσι; 

Μα δε το λέω ξεκάθαρα; Ένας άνθρωπος μεγάλης ηλικίας που δεν έχει συνηθίσει αυτόν τον τρόπο αγορών και θεωρεί ότι απλώς εξυπηρετεί να παραλάβει, δε πάει το μυαλό του παραπέρα. Φυσικά αν ήμουν εγώ δε θα παραλάμβανα. Από την άλλη οι περισσότεροι άνθρωποι εργαζόμαστε, δε γίνεται να καθόμαστε σπίτι 3-4 ώρες αναμένοντας μία παραλαβή.

"Δυστυχώς την παραγγελία παρέλαβε η μητέρα μου καθότι εγώ εργαζόμουν και δε πρόσεξε την κατάσταση της συσκευασίας κατά την παράδοση. "

Δημοσ.

Τελικά νόμιζα; ότι μόνο εγώ έχω πρόβλημα με την acs αλλά τελικά βλέπω ότι το πρόβλημα είναι γενικό.

Δέχομαι 5-6 παραλαβές την έβδομάδα και μακράν είναι οι χειρότεροι.

Πριν κανενα χρόνο σε τηλεφώνικη μου επικοινωνία με τον courier  τους άρχισε να με βρίζει , απειλές κτλ.

Με τα πολλά και ύστερα από παρέμβαση μου στα κεντρικά πήρε πόδι.

Οι παρόντες (και οι παρουσες )υπάλληλοι είναι ευγενέστατοι αλλά έχουν ξεκινήσει το παιχνιδι του δεν παραδίδω.

Παίρνουν τηλέφωνο χτυπάει μία φορα το κλείνουν και όταν παίρνεις πίσω έχουν φραγη. Επίσης παραδίδουν την παραγγελία σε άλλο υποκατάστημα της πόλης , λόγω λάθους  με αποτέλεσμα όταν φτάσει στο σωστό υποκατάστημα να πρέπει να το παραλάβεις εσύ.

Όλα αυτά για να μην παραδώσουν.

Όποτε δεν με εκπλήσσει η κλοπή.

 

Προτείνω βέβαια πέρα από την acs να ενημερωθεί και το mastiha και ο συνήγορος του καταναλωτή.

 

Για το γαμώτο.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...