James Bon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Όπως βλέπουμε παρακάτω, η Γερμανική πολιτεία έχει προβλέψει ότι στα ΑΕΙ θα σπουδάζουν μαθητές υψηλών και μέσων επιδόσεων. Παρότι η Γερμανική κοινωνία δεν αυτοπροσδιορίζεται ως ταξική ή ελιτίστικη, το σύστημα των τριών επιπέδων θεωρείται αποδοτικό και γενικά δεν αμφισβητείται. Πηγή: Γερμανικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από James Bon 3
xgol Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, nitsa21 είπε Ποοος εισαι εσυ που θα κρινεις οτι ενας μαθητης δεν επιδεχεται βελτιωση αρα να τον μαντρωσουμε σε σχολειο 3ης διαλογης. Η διαβαθμιση των μαθητων γινεται ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ. Οταν κατακτησει τις απραιτητες γνωσεις, δειξει επιμελεια και ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ, μπορει να ανεβει στην πανω βαθμιδα ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ. Στα γραφω κεφαλαια για να σε βοηθησω. Αλλα την καραμελα στην Ελλαδα την εχουμε ζησει. Κανενας να μην αξιολογειται, κανενας να μην εχει ευθυνη και υποχρεωσεις, κανενας να μη ξεχωριζει. Μια κομποστοποιηση ανθρωπων ικανων και ανικανων, σε μια κοινωνια που η αριστεια και η ικανοτητα δε ξερω αν ειναι ρετσινια, σιγουρα δεν ειναι ομως ο τροπος για να παει κανεις μπροστα. Ποιος θα τολμουσε να αντιστρεψει τα παραπανω, αρχιζοντας φυσικα, απο τις νεες γενιες και τους μαθητες; Κανεις - το συστημα δουλευει ωραιοτατα ετσι, για τους λιγους. Επισης μιλας για ρατσισμους και καιαδες, και αναφερεσαι σε κοινωνιες ετη φωτος μπροστα στο θεμα του ρατσισμου συγκριτικα με αυτη που ζεις εσυ (!). Αυτο και μονο θα επρεπε να σε προβληματισει και να σε κανει να μη μπλεκεισαυτα που διαβαζεις απο συνομιλητες σου, με την ψυχικη σου κατασταση. 49 λεπτά πριν, James Bon είπε Όπως βλέπουμε παρακάτω, η Γερμανική πολιτεία έχει προβλέψει ότι στα ΑΕΙ θα σπουδάζουν οι μαθητές υψηλών και μέσων επιδόσεων. Παρότι η Γερμανική κοινωνία δεν αυτοπροσδιορίζεται ως ταξική ή ελιτίστικη, το σύστημα των τριών επιπέδων θεωρείται αποδοτικό και γενικά δεν αμφισβητείται. Πηγή: Γερμανικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Ο Καιάδας που βρίσκεται στο γράφημα;! 1
DrKo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 2 ώρες πριν, nitsa21 είπε Καλως η κακως ο μαεστρος ειναι ο διδασκων και ο δεκτης ο διδασκομενος. Αυτό είναι αντίληψη περασμένων ετών, απαρχαιωμένη, και πλέον δεν ακολουθείται από σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα. Καλά λέει ο άλλος ότι αυτά που λες ελπίζει-ουμε να προέρχονται από την ημιμάθειά σου. 2 ώρες πριν, nitsa21 είπε Διαφωνεις στον επιτελικο ρολο του σχολειου σαν μοχλο αναπτυξης? Έεεετσι... έσκασε η αριστεία! 2 ώρες πριν, nitsa21 είπε Διαφωνεις οτι ο δασκαλος πλαθει ανθρωπους (αυτος ηταν ο πυγμαλιων και οχι τραγουδιστης στην εθνικη οδο) Το εκπαιδευτικό σύστημα τους πλάθει. Ο δάσκαλος είναι απλά ο εκτελεστής. Δεν τους πλάθει αυτός, δεν κάνει αυτός τις επιλογές της ύλης. Ξανά, μακάρι αυτά που λες να έρχονται από την ημιμάθειά σου. 2 ώρες πριν, nitsa21 είπε Αυτα εγραψα και μονο,για πες μας λοιπον σε ποιο απο αυτα διαφωνεις για να καταλαβουμε.Ποιο απο αυτα τα παραπανω ειναι παρακμιακο? Για μία ακόμα φορά, γράφεις πολλά και ό,τι να 'ναι, και μετά παραφράζεις τι είχες γράψει για να πάρεις το focus από τα μαργαριτάρια που έγραψες. 2 ώρες πριν, James Bon είπε Όπως βλέπουμε παρακάτω, η Γερμανική πολιτεία έχει προβλέψει ότι στα ΑΕΙ θα σπουδάζουν μαθητές υψηλών και μέσων επιδόσεων. Εδώ κάνει το λάθος ο Έλληνας, όπως το έκανες και εσύ. Δεν είναι θέμα επιδόσεων. Όλοι όσοι θα σπουδάσουν, θα έχουν καλές επιδόσεις. Αυτό που διαφέρει είναι ο κλάδος και το πώς εκφράζονται οι καλές επιδόσεις των ανθρώπων. Ο Έλληνας, δυστυχώς, έχει μάθει ότι η εκπαίδευση είναι εκδικητική, ανταγωνιστική, και μία ευκαιρία για να λένε ότι κάνανε κάτι όσοι δεν καταφέρανε να πιάσουν μία σταθερή δουλειά με περισσότερα χρήματα βάσει του πτυχίου τους. Ο διαχωρισμός των ανθρώπων στην εκπαίδευση δεν γίνεται βάσει του "ποιος είναι καλός; Αυτός θα πάει ΑΕΙ. Ποιος είναι μέτριος; Αυτός θα πάει ΤΕΙ". OMG και 3 LOL. Πού ζείτε ορισμένοι; Στο μεσαίωνα; Ο διαχωρισμός γίνεται με βάσει το πού είναι καλύτερος ο κάθε μαθητής. Κάποιοι έχουν έφεση στο να διαχειρίζονται αφηρημένες έννοιες, ενώ άλλοι είναι καλύτεροι στο να καταλαβαίνουν τα υλικά που δουλεύουν με τα χέρια τους. Η έφεση του κάθε ένα ανιχνεύεται από το εκπαιδευτικό σύστημα, βάσει ψυχολόγων και επιδόσεων στα διαφορετικά μαθήματα. Έτσι, στον κάθε ένα προτείνεται τι να κάνει και τι να ακολουθήσει. Ούτε στην Γερμανία ούτε και αλλού, δεν απαγορεύεται κάποιος μαθητής που δεν έχει έφεση σε θεωρητικές σπουδές να πάει στο "Gymnasium" στο παράδειγμά σου. Δεν θα ήταν το καλύτερο για αυτόν όμως, για αυτό συνήθως κάθε μαθητής ακολουθεί τις προτάσεις. Η εκπαίδευση υπάρχει για να ξεκλειδώσει το potential των ανθρώπων, όχι για να δημιουργήσει αντιπαλότητες και να αναπαράγει ιεραρχίες που συμφέρουν μερικούς αλλά όχι την κοινωνία στο σύνολο της. Για αυτό και στην Ελλάδα η εκπαίδευση θα είναι πάντα χάλια αλλά σε Βόρειες Χώρες θα είναι από τις καλύτερες στον κόσμο. 2 2 1
velociraptoras Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 7/2/2022 στις 1:23 ΜΜ, filipN είπε - Αντιπαιδαγωγικό δεν είναι ότι δεν είναι «φιλολαϊκό». - Και ως «φιλολαϊκό» θα τολμούσα να χαρακτηρίσω το μέτρο που είναι απλά-και πρόσκαιρα-ευνοϊκό (φαινομενικά) για την πλατιά μάζα του λαού. Δεν υπηρετεί στην πράξη-και μακροπρόθεσμα-τα λαϊκά συμφέροντα και τα συμφέροντα της χώρας, όπως κάνει ένα πραγματικά φιλολαϊκό (χωρίς εισαγωγικά) μέτρο, αλλά άλλου είδους σκοπιμότητες, πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές. ενα οργανωμένο και σωστα εξοπλισμένο σχολείο που θα δινει εμφαση στις επιστημες ναι θα ηταν παιδαγωγικό. πριν το δουμε στην πράξη ομως και βλέποντας οτι πολλά προτυπα ειναι πρότυπα μονο στο ονομα δεν το λες παιδαγωγικό αλλά να λένε οτι κάτι κάνουν. σαν το "σκοιλ ελικικου" της καραντίνας και την "προγεννητική αγωγή" της κεραμέως που αν δε γινοταν βουκινο στα σοσιαλ θα εφταναν να βραβευονται για τις επιτυχίες τους... 6 ώρες πριν, James Bon είπε Όπως βλέπουμε παρακάτω, η Γερμανική πολιτεία έχει προβλέψει ότι στα ΑΕΙ θα σπουδάζουν μαθητές υψηλών και μέσων επιδόσεων. Παρότι η Γερμανική κοινωνία δεν αυτοπροσδιορίζεται ως ταξική ή ελιτίστικη, το σύστημα των τριών επιπέδων θεωρείται αποδοτικό και γενικά δεν αμφισβητείται. Πηγή: Γερμανικό Εκπαιδευτικό Σύστημα η Γερμανία εχει κι ενα καταπληκτικό συστημα τεχνική εκπαίδευσης ενω στην Ελλάδα τα τεχνικά λυκεια και τα δημόσια ΙΕΚ είναι παρατημένα. πόσα λύκεια δεν εχουν ειδικότητες με ζητηση και αναγκάζονται τα παιδια από τα 15 να ζουν μονα σε άλλες πόλεις για να πανε για ηλεκτρολόγοι ή ηλεκτρονικοί ή μηχανικοί οχημάτων γιατι στην περιοχή τους εχει μονο διοίκησης επιχειρήσεων κομμωτικής και θερμουδραυλικών? επίσης στη Γερμανια το μαθημα γίνεται στην τάξη, στην Ελλάδα ελάχιστοι καθηγητές κανουν μάθημα στην ταξη και η πλειοψηφία των μαθητων γυμνασίου και λυκείου παει φροντιστηριο σε ποσα μαθήματα. Εμένα μου αρέσει το συστημα της Γερμανίας. Μπορουμε να το υποστηρίξουμε με τον ιδιο τρόπο? Μάλλον όχι. 4 ώρες πριν, DrKo είπε Ο διαχωρισμός γίνεται με βάσει το πού είναι καλύτερος ο κάθε μαθητής. Κάποιοι έχουν έφεση στο να διαχειρίζονται αφηρημένες έννοιες, ενώ άλλοι είναι καλύτεροι στο να καταλαβαίνουν τα υλικά που δουλεύουν με τα χέρια τους. Η έφεση του κάθε ένα ανιχνεύεται από το εκπαιδευτικό σύστημα, βάσει ψυχολόγων και επιδόσεων στα διαφορετικά μαθήματα. Έτσι, στον κάθε ένα προτείνεται τι να κάνει και τι να ακολουθήσει. Ούτε στην Γερμανία ούτε και αλλού, δεν απαγορεύεται κάποιος μαθητής που δεν έχει έφεση σε θεωρητικές σπουδές να πάει στο "Gymnasium" στο παράδειγμά σου. Δεν θα ήταν το καλύτερο για αυτόν όμως, για αυτό συνήθως κάθε μαθητής ακολουθεί τις προτάσεις. Η εκπαίδευση υπάρχει για να ξεκλειδώσει το potential των ανθρώπων, όχι για να δημιουργήσει αντιπαλότητες και να αναπαράγει ιεραρχίες που συμφέρουν μερικούς αλλά όχι την κοινωνία στο σύνολο της. Για αυτό και στην Ελλάδα η εκπαίδευση θα είναι πάντα χάλια αλλά σε Βόρειες Χώρες θα είναι από τις καλύτερες στον κόσμο. Ακριβως. Εδω απλά αντιγράφουμε την εικονα ενος συστηματος αλλά όχι το πως λειτουργεί Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2022 από velociraptoras
pcmasterrace123 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Στις 6/2/2022 στις 10:24 ΜΜ, xgol είπε Αν μ πεις εσυ πρωτα γτ ειναι αντιπαιδαγωγικα. Έχουμε και λέμε ,πρώτα από όλα τα διαγωνίσματα από μόνα τους δεν αρκούν για να αποτιμηθεί το επίπεδο ενός μαθητή γιατί γίνονται μία φορά το τετράμηνο σε συγκεκριμένα κομμάτια της ύλης. Γίνετε να πάρεις δέκα επειδή δεν διάβασες μία σελίδα η μία παράγραφο. Τα διαγωνίσματα θα είχαν νόημα αν γινόντουσαν πιο τακτικά (τουλάχιστον μία φορά τον μήνα). Όσο αφορά τους βαθμούς δεν θα έπρεπε να υπήρχαν στα σχολεία ,ο σκοπός του σχολείου είναι να βγείς σωστός άνθρωπος στην κοινωνία με μία γκάμα από γενικές γνώσεις ,θα έπρεπε να υπήρχε ένα σύστημα pass fail αντί για μια βαθμολογική κλίμακα από το 0 εως το 20. Ο λόγος είναι διότι οι βαθμοί δεν είναι αξιοκρατικοί ,επιρεάζονται από ένα διαγώνισμα το τετράμηνο και επίσης όπως ανέφερα από πάνω ο σκοπός του σχολείο είναι να σε κάνει λειτουργικό μέλος της κοινωνίας ,το να βάλεις ένα ποσό δίπλα στο κάθε μάθημα είναι το λιγότερο άστοχο . Τέλος το μόνο που καταφέρνουν οι βαθμοί είναι να προκαλούν πίεση στα παιδιά από τους γονείς τους που νομίζουν ότι το σκασμένο τους πρέπει να έχει 20 στα πάντα αλλιώς είναι άχρηστο.
DrKo Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, pcmasterrace123 είπε ο σκοπός του σχολείου είναι να βγείς σωστός άνθρωπος στην κοινωνία με μία γκάμα από γενικές γνώσεις Όχι, ο σκοπός του σχολείου είναι να διασφαλίσει ότι θα αποκτήσει κάθε μαθητής την ελάχιστη απαιτούμενη γνώση της εκπαιδευτικής ύλης που έχει προδιαγράψει το υπουργείο παιδείας. Δεν υπάρχει κανένα μάθημα για να γίνει κανείς «σωστός άνθρωπος». Επιπροσθέτως, οι αναφορές για «σωστούς ανθρώπους» είναι από μόνες τους αναχρονιστικές, αντί-παιδαγωγικές, και καθόλου inclusive. 1 ώρα πριν, pcmasterrace123 είπε θα έπρεπε να υπήρχε ένα σύστημα pass fail αντί για μια βαθμολογική κλίμακα από το 0 εως το 20. Σύμφωνα με ποια σύγχρονη παιδαγωγική θεωρία θα πρέπει η αξιολόγηση να είναι μόνο ON/OFF; Γιατί σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες που ακολουθούνται σε κράτη πρότυπα πάνω στην εκπαίδευση, αυτό που γράφεις είναι λάθος. 1 2
filip123go Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 6 λεπτά πριν, DrKo είπε Όχι, ο σκοπός του σχολείου είναι να διασφαλίσει ότι θα αποκτήσει κάθε μαθητής την ελάχιστη απαιτούμενη γνώση της εκπαιδευτικής ύλης που έχει προδιαγράψει το υπουργείο παιδείας. Δεν υπάρχει κανένα μάθημα για να γίνει κανείς «σωστός άνθρωπος». Επιπροσθέτως, οι αναφορές για «σωστούς ανθρώπους» είναι από μόνες τους αναχρονιστικές, αντί-παιδαγωγικές, και καθόλου inclusive. Spoiler
pcmasterrace123 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 12 λεπτά πριν, DrKo είπε Όχι, ο σκοπός του σχολείου είναι να διασφαλίσει ότι θα αποκτήσει κάθε μαθητής την ελάχιστη απαιτούμενη γνώση της εκπαιδευτικής ύλης που έχει προδιαγράψει το υπουργείο παιδείας. Δεν υπάρχει κανένα μάθημα για να γίνει κανείς «σωστός άνθρωπος». Επιπροσθέτως, οι αναφορές για «σωστούς ανθρώπους» είναι από μόνες τους αναχρονιστικές, αντί-παιδαγωγικές, και καθόλου inclusive. Σύμφωνα με ποια σύγχρονη παιδαγωγική θεωρία θα πρέπει η αξιολόγηση να είναι μόνο ON/OFF; Γιατί σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες που ακολουθούνται σε κράτη πρότυπα πάνω στην εκπαίδευση, αυτό που γράφεις είναι λάθος. Άσε τις εξυπνάδες ,το ίδιο πράγμα είπα ,να αποκτήσει μία γκάμα από γενικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για να γίνει κανείς λειτουργικό μέλος της κοινωνίας. Αυτή την γκάμα από γενικές γνώσεις τις αποφασίζει το υπουργείο. Το "σωστός άνθρωπος" δεν ήταν και η καλύτερη λέξη που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω οπότε μην στέκεσαι εκεί. Το pass / fail είναι δικιά μου πρόταση δεν σημαίνει πως είναι σωστή ,δώσε αντιεπιχειρήματα και θα σου πω ότι έχεις δίκιο και ότι λέω βλακείες.
DrKo Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, pcmasterrace123 είπε Ο λόγος είναι διότι οι βαθμοί δεν είναι αξιοκρατικοί ,επιρεάζονται από ένα διαγώνισμα το τετράμηνο Οι βαθμοί είναι οι αριθμοί. Η βαθμολόγηση είναι η πράξη του να προσδίδεις ένα βαθμό σε κάτι. Θα ήταν φρόνιμο κανείς να ξέρει να μιλάει πριν να μιλήσει για το τι είναι η βαθμολόγηση. Οι βαθμοί δεν είναι ούτε αξιοκρατικοί ούτε μη αξιοκρατικοί. Επίσης, η βαθμολόγηση μόνο από ένα διαγώνισμα είναι μη αντιπροσωπευτική. Όχι μη αξιοκρατική.
pcmasterrace123 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, DrKo είπε Οι βαθμοί είναι οι αριθμοί. Η βαθμολόγηση είναι η πράξη του να προσδίδεις ένα βαθμό σε κάτι. Θα ήταν φρόνιμο κανείς να ξέρει να μιλάει πριν να μιλήσει για το τι είναι η βαθμολόγηση. Οι βαθμοί δεν είναι ούτε αξιοκρατικοί ούτε μη αξιοκρατικοί. Επίσης, η βαθμολόγηση μόνο από ένα διαγώνισμα είναι μη αντιπροσωπευτική. Όχι μη αξιοκρατική. Όταν λέω ότι οι βαθμοί δεν είναι αξιοκρατικοί αναφέρομαι σε αυτούς που τους βάζουν ,αν οι βαθμοί ήταν αξιοκρατικοί όσοι έγραφαν 5 ,θα έπερναν 5 ,το οποίο προφανώς δεν συμβαίνει. Edit : Τώρα αν στέκεσαι στο ότι είναι λάθος η χρήση της λέξης ,συγνώμη που δεν είμαι τόσο μορφωμένος όσο εσύ ,κατάλαβες το point μου όμως. Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2022 από pcmasterrace123
filipN Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, DrKo είπε [...] ...σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες που ακολουθούνται σε κράτη πρότυπα πάνω στην εκπαίδευση, αυτό που γράφεις είναι λάθος. Μπορείς να μας ενημερώσεις ποιες είναι αυτές οι παιδαγωγικές θεωρίες (συγκεκριμένα), ποιά είναι αυτά τα κράτη πρότυπα και ποια από αυτές τις παιδαγωγικές θεωρίες ακολουθεί το κάθε ένα από αυτά; Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2022 από filipN
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα