Προς το περιεχόμενο

Duster 1.5dCI vs S-Cross Mild Hybrid


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, paylidis είπε

9? Τόσο πολύ?
8.6 έχω με το ίδιο μοτέρ εντός πολης (πολύ σπάνια θα βγει εκτός τώρα που έχω το cng). Και έχω αρκετά βαρύ πόδι να φανταστείς. 
Παντως όχι 29 για kodiaq δε θα έδινα, 21500 μου το έδιναν πριν 1.5 χρόνο με πολύ καλό εξοπλισμό και δε το πηρα επειδή θα άλλαζε μοντέλο κ του έλειπαν φώτα led κλπ.
Σίγουρα παντως ήταν και είναι εντυπωσιακό Αμαξι και ίσως ήταν πιο σοφή επιλογη αλλά πήγα με την καρδιά κ όχι το μυαλό (τώρα που το σκεφτομαι και μου έφυγε η κάψα αντιλαμβάνομαι ότι θα το είχα ήδη εξοφλήσει ενώ τώρα έχω ακόμα 2.5 χρονια)

 

δε κοιτάς μήπως παίζει κανένα μεταχειρο σε καλή τιμή;

 

Ειδάλλως Suzuki από εμένα όπως προείπα. 

Tο ειχα το μοτερ σε kodiaq οπως ειπα. 
Σε ταξιδι εκτος πολης 6.5-7.5 και μικτο 8.5-9.
Δυστυχως θελω χρηματοδοτηση αλλιως θα κοιταγα μεταχειρο.

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, leoy είπε

Tο ειχα το μοτερ σε kodiaq οπως ειπα. 
Σε ταξιδι εκτος πολης 6.5-7.5 και μικτο 8.5-9.
Δυστυχως θελω χρηματοδοτηση αλλιως θα κοιταγα μεταχειρο.

Νομίζω κ το Q3 ίδιο βαρος έχει σχεδόν για αυτό μου κάνει εντύπωση το 9… μόνο μέσα στην πόλη το φτανω τόσο 

 

τσεκαρε αντιπροσωπείες μήπως έχουν κανένα ξεχασμένο test drive ή στελέχους. Αυτοί κάνουν χρηματοδότηση κανονικά κ στο μεταχειρισμένο 

Δημοσ.

Επίσης βάλε στην εξίσωση την πολύ πετυχημένη υλοποίηση τετρακίνησης (Allgrip) από τη Suzuki σε σχέση με τον απλό συνεκτικό συμπλέκτη του Duster. Που θα κάνει μεγάλη διαφορά όχι τόσο εκτός δρόμου αλλά σε ολισθηρό οδόστρωμα με ταχύτητες ταξιδιού. Έχω το Vitara 2019 και πραγματικά σου εμπνέει μεγάλη ασφάλεια οδηγώντας το σε βροχή και χιόνι.

Δημοσ.

Suzuki και από μένα. Ποιοτικότερο, πιο αξιόπιστο, ομορφότερο, ασφαλέστερο. Όσο για το diesel, μη σκέφτεσαι μόνο τα 600-700 ευρώ το χρόνο στα καύσιμα, σκέψου και τις πιθανές βλάβες που μπορεί να βγάλει και να εξανεμιστεί αυτό το κέρδος. Αν κινείσαι συχνά σε αστικό περιβάλλον, το diesel θέλει "ντάντεμα" με αναγεννήσεις dpf, προσοχή στα πρατήρια κλπ 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Astreos είπε

Suzuki και από μένα. Ποιοτικότερο, πιο αξιόπιστο, ομορφότερο, ασφαλέστερο. Όσο για το diesel, μη σκέφτεσαι μόνο τα 600-700 ευρώ το χρόνο στα καύσιμα, σκέψου και τις πιθανές βλάβες που μπορεί να βγάλει και να εξανεμιστεί αυτό το κέρδος. Αν κινείσαι συχνά σε αστικό περιβάλλον, το diesel θέλει "ντάντεμα" με αναγεννήσεις dpf, προσοχή στα πρατήρια κλπ 

Adblue

Δημοσ.

Δεν με αγχωνει το DPF, μενω καπανδριτι και θα κανω minimum 45 xlm πηγαινε ελα οταν παω δουλεια αθήνα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Σας λέει ο άνθρωπος ξεκάθαρα οτι είναι επαρχία χωρίς φανάρια και του λέτε για πόλη και DPF κτλ

Ακόμη και στην επαρχία η χρήση παίζει μεγάλο ρόλο. Ξέρω γνωστούς που κάναν ζημιές σε diesel, γιατί το 80% των μετακινήσεών τους ήταν μέσα στο χωριό/κωμόπολη (σχολεία, σούπερ κλπ). Οι μικρές/συχνές αποστάσεις επιβαρύνουν όλους τους θερμικούς κινητήρες, τα diesel όμως ακόμη περισσότερο

Επεξ/σία από Astreos
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, leoy είπε

Δεν με αγχωνει το DPF, μενω καπανδριτι και θα κανω minimum 45 xlm πηγαινε ελα οταν παω δουλεια αθήνα!

Είσαι για Diesel φίλε. 

  • Like 2
Δημοσ.

Είμαι σε αναζήτηση τετρακίνητου suv και ανάμεσα σε αυτά ακριβώς τα δυο που σ' ενδιαφέρουν κι εσένα(4κίνητα φυσικά)

Ποιοτικά και σε θέματα ασφάλειας το Suzuki είναι σαφώς ανώτερο σε όλα του.Το ίδιο και σε χώρους καμπίνας με ελαφρώς μικρότερο πορτ μπαγκαζ όμως.

Όσο για την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και σε ποσότητα καυσίμου είναι το ίδιο.Στην ομάδα του Duster στο Fb τα παιδιά εκεί λένε οτι τους βγάζει 700km το γέμισμα(4κίνητο πάντα με 50άρι ντεπόζιτο) που σημαίνει λίγο πάνω απο 7lt/100km.Για τη διαφορά τιμής τώρα ... μπορείς να  υπολογίσεις πάνω κάτω πόσο παραπάνω θα πληρώνεις το χρόνο ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνεις.Αυτό που ίσως θα πρεπε να χεις στο νου σου, εφόσον δεν κάνεις και λίγα χιλιόμετρα, είναι ότι μελλοντικά(με το πέρας της εγγύησης φυσικά) θα μπορούσες να εγκαταστήσεις κιτ lpg ή ακόμα καλύτερα και cng με θαυματουργά για την τσέπη σου αποτελέσματα.Πλέον έχει πολύ σοβαρές εταιρίες και εγκαταστάτες με πολύ αξιόπιστα κιτς.

Τέλος επειδή κι εγώ έψαχνα για μεταχειρισμένο, με τις τιμές που ζητάνε οι περισσότεροι στο car.gr ... στην ουσία δεν πουλάνε.Ένα παράδειγμα ανάμεσα σε πάρα πολλά Suzuki SX4 S-Cross 4x4 2020 όχι υβριδικό το ζητάνε 20000 ακατέβατα με αγορά πριν 2 χρόνια στα 22500 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂. Βέβαια μαγκιά τους και να τα χαίρονταί αλλά μάλλον ... θα τα χαίρονται για καιρό ακόμα.

Τέλος εμένα η ζυγαριά άρχισε να γέρνει επικίνδυνα προς το Suzuki. Μου ζητάν και για τα 2(Duster 4x4 1.5dci, SX4 All Grip) τα ίδια περίπου λεφτά 26500 κλειδί.Ε όχι ρε συ.... για το Duster είναι πολλά. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Vitara όχι?

Και για Vitara 4x4 κοίταξα εγώ.Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, λίγο μικρότερο απ' το SX4. Απλά θεωρώ οτι τα σχεδόν 2000 που ζητάει παραπάνω το SX4  θα τα πάρεις πίσω σε μεταπώληση μιας και το Vitara θα αλλάξει στα επόμενα 2 χρόνια ενώ το SX4 είναι εντελώς καινούργιο μοντέλο.

Γνώμη μου πάντα και πάντα όσον αφορά τις 4x4 εκδόσεις.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, leoy είπε

Tο ειχα το μοτερ σε kodiaq οπως ειπα. 
Σε ταξιδι εκτος πολης 6.5-7.5 και μικτο 8.5-9.
Δυστυχως θελω χρηματοδοτηση αλλιως θα κοιταγα μεταχειρο.

Το Duster θα το καταευχαριστηθείς χωρίς να το λυπάσαι. Από τα πιο οικονομικά dieses 4x4. Στo kodiaq 4x2 δεν έχω τέτοια κατανάλωση. Για να δω 8.5 πρέπει να πηγαίνω @@@@@ η μέση μου είναι στα 7.4 με normal οδήγηση. Αν παώ χαλαρά πέφτει και κάτω απο 7.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Το Duster θα το καταευχαριστηθείς χωρίς να το λυπάσαι. Από τα πιο οικονομικά dieses 4x4. Στo kodiaq 4x2 δεν έχω τέτοια κατανάλωση. Για να δω 8.5 πρέπει να πηγαίνω @@@@@ η μέση μου είναι στα 7.4 με normal οδήγηση. Αν παώ χαλαρά πέφτει και κάτω απο 7.

Μαλλον θα κάνεις πολλα b-roads, εγω εμενα μεταμορφωση και εκανα πολυ μικρες αποστασεις με καμια πιο μακρινη βολτα το ΣΚ και το αμαξι εγραφε 8.5-9. Ταξιδι επεφτα χαλαρα στο 7 και στο  6 αν προσεχα .
Β-roads με 70-80χλμ τοτε η καταναλωση θα επεφτε και κατω απο 6. Εντυπωσιακο νουμερο για 1.5 τονο αμαξι και 150αλογα.
Ισως τωρα που μενω καπανδριτι και κανω πολλα b-roads να ειχα και γενικα καλυτερη καταναλωση.
Παντως εκει που ειναι σημερα η βενζινη (1.90 σχεδον) το να αγορασω βενζινη μου φένεται τραγικο.

Εχω και ενα auris diesel 1.4 και του κάνω πολυ απροσεχτη οδηγηση και με το ζορι πιανει 5.7. Αν εκανα τετοια οδηγηση με βενζινη θα χτυπαγα 10+.
Αυτο ειναι το θετικο του diesel κατα την εμπειρια μου.

6 ώρες πριν, duckino είπε

Είμαι σε αναζήτηση τετρακίνητου suv και ανάμεσα σε αυτά ακριβώς τα δυο που σ' ενδιαφέρουν κι εσένα(4κίνητα φυσικά)

Ποιοτικά και σε θέματα ασφάλειας το Suzuki είναι σαφώς ανώτερο σε όλα του.Το ίδιο και σε χώρους καμπίνας με ελαφρώς μικρότερο πορτ μπαγκαζ όμως.

Όσο για την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και σε ποσότητα καυσίμου είναι το ίδιο.Στην ομάδα του Duster στο Fb τα παιδιά εκεί λένε οτι τους βγάζει 700km το γέμισμα(4κίνητο πάντα με 50άρι ντεπόζιτο) που σημαίνει λίγο πάνω απο 7lt/100km.Για τη διαφορά τιμής τώρα ... μπορείς να  υπολογίσεις πάνω κάτω πόσο παραπάνω θα πληρώνεις το χρόνο ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνεις.Αυτό που ίσως θα πρεπε να χεις στο νου σου, εφόσον δεν κάνεις και λίγα χιλιόμετρα, είναι ότι μελλοντικά(με το πέρας της εγγύησης φυσικά) θα μπορούσες να εγκαταστήσεις κιτ lpg ή ακόμα καλύτερα και cng με θαυματουργά για την τσέπη σου αποτελέσματα.Πλέον έχει πολύ σοβαρές εταιρίες και εγκαταστάτες με πολύ αξιόπιστα κιτς.

Τέλος επειδή κι εγώ έψαχνα για μεταχειρισμένο, με τις τιμές που ζητάνε οι περισσότεροι στο car.gr ... στην ουσία δεν πουλάνε.Ένα παράδειγμα ανάμεσα σε πάρα πολλά Suzuki SX4 S-Cross 4x4 2020 όχι υβριδικό το ζητάνε 20000 ακατέβατα με αγορά πριν 2 χρόνια στα 22500 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂. Βέβαια μαγκιά τους και να τα χαίρονταί αλλά μάλλον ... θα τα χαίρονται για καιρό ακόμα.

Τέλος εμένα η ζυγαριά άρχισε να γέρνει επικίνδυνα προς το Suzuki. Μου ζητάν και για τα 2(Duster 4x4 1.5dci, SX4 All Grip) τα ίδια περίπου λεφτά 26500 κλειδί.Ε όχι ρε συ.... για το Duster είναι πολλά. 



Ετσι ειναι 26 για duster πολλα!
Νομιζω duster αξιζει να πας τελικα στο υγραεριο να τσεπωσεις την διαφορα στα χρηματα. στα 20+ εχεις καλυτερες επιλογές.
Στα 26 ομως μετα λες μηπως να αφησω τα 4χ4? και να παω καλύτερα  για κανα Qasquai, tushon η tiguan? Γιατι οσο και να το κανουμε το s-cross ειναι μικρο σε μεγεθος.

6 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Vitara όχι?

Πολυ μικρό ρε φιλε ετσι οπως βγαινει πια. Ειναι σαν σουπερ μινι υπερυψωμενο. Ειναι για εργενηδες η μικρες αναγκες χωρων γενικα.

Επεξ/σία από leoy
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, leoy είπε

Μαλλον θα κάνεις πολλα b-roads, εγω εμενα μεταμορφωση και εκανα πολυ μικρες αποστασεις με καμια πιο μακρινη βολτα το ΣΚ και το αμαξι εγραφε 8.5-9. Ταξιδι επεφτα χαλαρα στο 7 και στο  6 αν προσεχα .
Β-roads με 70-80χλμ τοτε η καταναλωση θα επεφτε και κατω απο 6. Εντυπωσιακο νουμερο για 1.5 τονο αμαξι και 150αλογα.
Ισως τωρα που μενω καπανδριτι και κανω πολλα b-roads να ειχα και γενικα καλυτερη καταναλωση.
Παντως εκει που ειναι σημερα η βενζινη (1.90 σχεδον) το να αγορασω βενζινη μου φένεται τραγικο.

Εχω και ενα auris diesel 1.4 και του κάνω πολυ απροσεχτη οδηγηση και με το ζορι πιανει 5.7. Αν εκανα τετοια οδηγηση με βενζινη θα χτυπαγα 10+.
Αυτο ειναι το θετικο του diesel κατα την εμπειρια μου.



Ετσι ειναι 26 για duster πολλα!
Νομιζω duster αξιζει να πας τελικα στο υγραεριο να τσεπωσεις την διαφορα στα χρηματα. στα 20+ εχεις καλυτερες επιλογές.
Στα 26 ομως μετα λες μηπως να αφησω τα 4χ4? και να παω καλύτερα  για κανα Qasquai, tushon η tiguan? Γιατι οσο και να το κανουμε το s-cross ειναι μικρο σε μεγεθος.

Πολυ μικρό ρε φιλε ετσι οπως βγαινει πια. Ειναι σαν σουπερ μινι υπερυψωμενο. Ειναι για εργενηδες η μικρες αναγκες χωρων γενικα.

Tuscon 4x4 στα 33000 στη μεσαία έκδοση  και πραγματική κατανάλωση 9-10.Qashqai και tiguan δεν ξέρω, δεν τα είδα αν και γενικά φίλος μηχανικός μου χει πει μακριά απο όμιλο VW και TSI κινητήρες.Το S-CROSSπήγες να το δεις; Δεν είναι μικρό.Αν εξαιρέσεις το πορτ μπαγκαζ του που είναι λίγο μεγαλύτερο στο Duster, οι χώροι καμπίνας είναι πολύ καλύτεροι.Στο Duster αν ρυθμίσω τη θέση του οδηγού και κάτσω μετά πίσω, ακουμπάν τα γόνατά μου και είμαι 1,90.Στο S-Cross αντίστοιχα υπάρχει και κενό.Ακόμα και στο Vitara κάθεσε καλύτερα.Νομίζω οτι πρέπει να τα δεις από κοντά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...