Προς το περιεχόμενο

Ghostwire: Tokyo [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφωνώ σε όλα στα παραπάνω εκτός από την ποικιλία εχθρών που όσο προχωράς εμφανίζονται νέοι εχθροί σήμερα θα μετρήσω να δω πόσοι είναι καταγεγραμενοι στο log αλλά σίγουρα είναι πάνω από 30 όσο προχωράς έρχονται όλο και πιο δύσκολα πνεύματα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα είναι χαοτικό και εκεί που πας να κάνεις βασικό story θα πέσεις και σε loot ψυχών σε sides σε collectibles έχει γενικά πάρα πολλά. Και σίγουρα δεν χάνεις εύκολα ακόμα και στους μεγάλους εχθρούς. Φορτωμένος με φαγητά να είσαι και ακόμα και στη μεγαλύτερη δυσκολία δεν χάνεις. 

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, Arkin said:

Συμφωνώ σε όλα στα παραπάνω εκτός από την ποικιλία εχθρών που όσο προχωράς εμφανίζονται νέοι εχθροί σήμερα θα μετρήσω να δω πόσοι είναι καταγεγραμενοι στο log αλλά σίγουρα είναι πάνω από 30 όσο προχωράς έρχονται όλο και πιο δύσκολα πνεύματα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα είναι χαοτικό και εκεί που πας να κάνεις βασικό story θα πέσεις και σε loot ψυχών σε sides σε collectibles έχει γενικά πάρα πολλά. Και σίγουρα δεν χάνεις εύκολα ακόμα και στους μεγάλους εχθρούς. Φορτωμένος με φαγητά να είσαι και ακόμα και στη μεγαλύτερη δυσκολία δεν χάνεις. 

Στο log μπορεί να φαίνονται αρκετοί στυλιστικά και έχει ενδιαφέρον και το backstory που βασίζεται στα άγχη και τις έγνοιες της γιαπωνέζικης κουλτούρας αλλά δεν υπάρχει κάποια σοβαρή ποικιλία στον τρόπο που οι περισσότεροι από αυτούς κινούνται ή αντιμετωπίζονται. Αν παίζεις πχ ένα dungeon crawler και βρεις red, green, yellow, blue goblins δεν το λες ότι έχεις 4 διαφορετικούς εχθρούς 😄

Στις ώρες που παίζω κι ενώ είμαι στο τέλος του Chapter 3, έχω αντιμετωπίσει εκατοντάδες χαρτογιακάδες, κυρίες με ομπρέλες και παιδάκια σχολείου σε όλες τις παραλλαγές τους και έχω βρει μόνο δύο φορές τις τύπισες που είναι σαν νερόφιδα, μία φορά ένα πνεύμα που είναι αόρατο και σου πετάει ό,τι σκουπίδι βρει και μία φορά (πέρα από το main story) το creepy παιδάκι με το αδιάβροχο. Και δυο τρεις φορές την τύπισα που μοιάζει σαν την μικρή αδερφή της Dimitrescu από το RE. Τα τελευταία τέρατα σου δίνουν και μια πρόκληση στο να αλλάξεις την στρατηγική και να τα αντιμετωπίσεις στα υπόλοιπα απλά run and smash the buttons και η δουλειά γίνεται πανεύκολα. Παντού το ίδιο approach δηλαδή είτε είσαι level1 είτε 20.

Επεξ/σία από Speculoos
  • Like 1
Δημοσ.

το μειονεκτημα κ για εμενα ηταν η επανάληψη στη μαχη. Πανω κατω τα ιδια περιπου εκανα στο μεγαλύτερο τμημα του παιχνιδιου, σε παραπλήσιους τύπους εχθρων. Και εχει πολλους και πολυ συχνα.

Θεωρω οτι αν ηταν λίγο δυσκολότεροι/εξυπνοτεροι και λιγοτεροι σε αριθμο, το παιχνιδι θα ανέβαινε ενα σκαλι πιο πανω.

Περαν αυτού όμως, το απολαυσα πάρα πολύ και δε το περίμενα. Είμαι μεγαλος φαν της Ιαπωνικης ιστορίας και κουλτούρας και βρήκα ιδιαίτερα απολαυστική την ιστορία αλλά και τον τρόπο με τον οποίο έφερναν στο παιχνίδι τόσα yokai και τόσες ιστορίες τους. Το έβαλα μία στο gamepass έτσι για να του ρίξω μια ματια, περιμένοντας οτι μαλλον σε 3-4 ωρες θα βαρεθω. Και τελικά βούλιαξα μέσα του και το καταχάρηκα.

Σίγουρα τίτλος που αξίζει παραπάνω αναγνώριση από αυτή που πηρε.

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Speculoos είπε

Στο log μπορεί να φαίνονται αρκετοί στυλιστικά και έχει ενδιαφέρον και το backstory που βασίζεται στα άγχη και τις έγνοιες της γιαπωνέζικης κουλτούρας αλλά δεν υπάρχει κάποια σοβαρή ποικιλία στον τρόπο που οι περισσότεροι από αυτούς κινούνται ή αντιμετωπίζονται. Αν παίζεις πχ ένα dungeon crawler και βρεις red, green, yellow, blue goblins δεν το λες ότι έχεις 4 διαφορετικούς εχθρούς 😄

Στις ώρες που παίζω κι ενώ είμαι στο τέλος του Chapter 3, έχω αντιμετωπίσει εκατοντάδες χαρτογιακάδες, κυρίες με ομπρέλες και παιδάκια σχολείου σε όλες τις παραλλαγές τους και έχω βρει μόνο δύο φορές τις τύπισες που είναι σαν νερόφιδα, μία φορά ένα πνεύμα που είναι αόρατο και σου πετάει ό,τι σκουπίδι βρει και μία φορά (πέρα από το main story) το creepy παιδάκι με το αδιάβροχο. Και δυο τρεις φορές την τύπισα που μοιάζει σαν την μικρή αδερφή της Dimitrescu από το RE. Τα τελευταία τέρατα σου δίνουν και μια πρόκληση στο να αλλάξεις την στρατηγική και να τα αντιμετωπίσεις στα υπόλοιπα απλά run and smash the buttons και η δουλειά γίνεται πανεύκολα. Παντού το ίδιο approach δηλαδή είτε είσαι level1 είτε 20.

Τώρα κατάλαβα πως το εννοούσες ναι εδώ εν μέρη συμφωνώ μιας και κυρίως συναντάς τους αδύνατους με την ομπρέλα τα κοριτσάκια δημοτικού και τις κυρίες που πετάνε τις κόκκινες μπάλες. 

Χθες βράδυ μετά από ένα 5ωρο βρήκα πολλές φορές και τα νεροφιδα και αυτόν που εξαφανίζεται το κοριτσάκι με το κίτρινο αδιάβροχο λιγότερο και έχω ξεκινήσει να βρίσκω περισσότερες φορές και αστυνόμους με κόκκινα γκλομπ η τους χοντρούς με μαύρη ομπρέλα παιδάκια με μπλε στολές αρκετά πιο δύσκολα από τις μαθήτριες και τον άλλο τον μαλλιά που πέφτει μόνο με φωτιά αρκετά τρομακτικός και τα ιπτάμενα ειδικά το ένα που έρχεται όπου πας μπορεί να γίνει αρκετά δύσκολο αν δεν το βλέπεις ανάλογα το μέρος. Είμαι 40 level στο τέλος του τρίτου chapter με 50% στις ψυχές. Από μεγάλα boss χθες συνάντησα την κόκκινη με το σπαθί έβαλα φώτο στο screenshot thread και μια άλλη ντυμένη στα άσπρα πολύ ψηλή όπως και 4 5 φορές αυτή που μοιάζει με αυτή του village. Δεν ξέρω αν συνάντησες και αυτούς με rage που είναι κόκκινοι και πολύ πιο επιθετικοί. 

Γενικά οι εχθροί είναι πάρα πολλοί σε ποικιλία αλλά τουλάχιστον σε πιο χαμηλό level βρίσκεις τους ίδιους βλεπω ότι όσο ανεβαίνω level συναντάω όλο και πιο δύσκολους κάθε φορά. Πιστεύω θα το διαπιστώσεις ότι ανεβαίνει η δυσκολία όσο ανεβαίνεις σε level. Στις 17 ωρες έχασα μια φορά χθες μου την έπεσαν 5 αστυνόμοι με γκλομπ πολύ επιθετικοί πήγα να πάρω τη ψυχή από ένα που έριξα και μιας και εκεί είσαι επιρρεπής στις επιθέσεις δεν μπορείς να κάνεις μπλοκ με σκότωσαν. 

Χάνονται οι ψυχές που έχεις μαζέψει όταν χάσεις οπότε θέλει προσοχή ειδικά αν έχουμε καμία 30 40 στο μηχάνημα. 

Το γουστάρω το παιχνίδι αρκετά όσο εξελίσσεις και τα skills και με τα totem που σε ανεβάζουν τα ether έχω φτάσει 40 το κλασικό 8 τη φωτιά και 13 τον πάγο κάποιες μάχες γίνονται αρκετά έντονες. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το παιχνιδι ειναι τρελο καψιμο οσο παιζω. Λοιπον. Μολις μπαινουμε στο παιχνιδι εχει μια ξεχωριστη επιλογη του spiders thread. Νομιζα οτι ειναι κατι ξεχωριστο αλλα βλεπω οτι στο κεντρικο παιχνιδι εκανα αποστολες απο το spiders thread update οποτε το ενοποιησαν μαζι με το κεντρικο παιχνιδι? Οπως και να εχει πολυ ωραιες και σε πιο horror κλιμα οι 2 μεγαλες αποστολες στο σχολειο ανατριχιασα αρκετες φορες. Γενικα παει μπαλα οσο ανεβαινεις σε δυναμεις skills ειναι απολαυση και οι μαχες με ολο και πιο δυνατους εχθρους. Θα προσπαθησω για 100% οπως κανω παντα θελει σιγουρα πανω απο 40-45 ωρες οπως το βλεπω για να βρεις τα παντα. Αν εβαζαν και ελληνικα subs θα ηταν το απολυτο εχει υπερβολικα δυσκολο λεξιλογιο με κατι τρελες λεξεις για να κατανοησεις τα παντα απο το τεραστιο lore του παιχνιδιου. 

Screenshot-1.png

  • Like 3
Δημοσ.
On 18/10/2023 at 03:09, Arkin said:

Το παιχνιδι ειναι τρελο καψιμο οσο παιζω. Λοιπον. Μολις μπαινουμε στο παιχνιδι εχει μια ξεχωριστη επιλογη του spiders thread. Νομιζα οτι ειναι κατι ξεχωριστο αλλα βλεπω οτι στο κεντρικο παιχνιδι εκανα αποστολες απο το spiders thread update οποτε το ενοποιησαν μαζι με το κεντρικο παιχνιδι? Οπως και να εχει πολυ ωραιες και σε πιο horror κλιμα οι 2 μεγαλες αποστολες στο σχολειο ανατριχιασα αρκετες φορες. Γενικα παει μπαλα οσο ανεβαινεις σε δυναμεις skills ειναι απολαυση και οι μαχες με ολο και πιο δυνατους εχθρους. Θα προσπαθησω για 100% οπως κανω παντα θελει σιγουρα πανω απο 40-45 ωρες οπως το βλεπω για να βρεις τα παντα. Αν εβαζαν και ελληνικα subs θα ηταν το απολυτο εχει υπερβολικα δυσκολο λεξιλογιο με κατι τρελες λεξεις για να κατανοησεις τα παντα απο το τεραστιο lore του παιχνιδιου. 

Screenshot-1.png

Το side mission στο σχολείο παίζει να είναι το πιο τρομακτικό κομμάτι ολοκλήρου του παιχνιδιού και με μεγάλη διαφορά. Ενώ το υπόλοιπο παιχνίδι είναι απλά μεταφυσικό, το σχολείο είναι καθαρό horror. Ακόμα και οι μάχες είναι ένα κλικ πιο έντονες από το υπόλοιπο παιχνίδι.

Φαίνεται ότι αυτή η αποστολή είναι ξεκάθαρα κάποιο μετέπειτα dlc/update αφου όχι μόνο έχει αλλάξει η αίσθηση του παιχνιδιού αλλά και όσο παίζεις αυτή την αποστολή δεν έχεις πρόσβαση στον υπόλοιπο κόσμο και χάρτη του Τόκυο.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Speculoos είπε

Το side mission στο σχολείο παίζει να είναι το πιο τρομακτικό κομμάτι ολοκλήρου του παιχνιδιού και με μεγάλη διαφορά. Ενώ το υπόλοιπο παιχνίδι είναι απλά μεταφυσικό, το σχολείο είναι καθαρό horror. Ακόμα και οι μάχες είναι ένα κλικ πιο έντονες από το υπόλοιπο παιχνίδι.

Φαίνεται ότι αυτή η αποστολή είναι ξεκάθαρα κάποιο μετέπειτα dlc/update αφου όχι μόνο έχει αλλάξει η αίσθηση του παιχνιδιού αλλά και όσο παίζεις αυτή την αποστολή δεν έχεις πρόσβαση στον υπόλοιπο κόσμο και χάρτη του Τόκυο.

Ναι ειναι πολυ δυνατο και η πιο horror εμπειρια που προσφερει το παιχνιδι ειδικα εκει με το σκελετο τα χρειαστηκα λιγακι την πρωτη φορα που δεν ηξερα οτι αν γυρισεις πλατη σε τρωει. 

Προχωραω δυνατα πηγα 100% στις ψυχες στο μεταξυ εχει αρκετες παραπανω στο χαρτη και μαζευω ΚΚ υποθεσεις και magatama απο yokai για να κανω ολα τα skills. Μου την πεφτουν καθε λογης αντιπαλοι σε ενα side quest εκαναν spawn μαζι οι 2 ψηλες η μια με τα κοκκινα και η αλλη με τα ασπρα με πηραν στο κυνηγι χωρις τα talisman δεν επεφταν δεν ειχα και το wire με τον ΚΚ αλλα ενταξει. Main story ειμαι ακομα εκει που φτιαχνω τη μηχανη του Rinko αρχες chapter 4. Τρελα βολικο το skill για spawn tengu οπου θελουμε πρακτικα πας οπου θελεις ψηλα με αυτο το skill. Και απο βραχιολια το +60% για wind attack το ΚΚ gps και το spirits gps εξαιρετικα. Και το fire +60% damage κανει πολυ δουλεια για τα μεγαλα visitors. Και επειδη θα χρειαστειτε και πολλα λεφτα για να αγορασετε τα παντα απο τα γατια και αυτο που δινει πολυ παραπανω χρηματα απο τα χρυσα totem βοηθαει. Εχω χαλασει κοντα 2 εκατομμυρια μεχρι στιγμης. 

Screenshot-1.png

Δημοσ.

Νερακι εφυγε πραγματικα 40 γεματες ωριτσες. 2 achievements εμειναν απο το spiders thread δεν θα ασχοληθω για την ωρα εκανα τα παντα απο το DLC που βρισκουμε στο βασικο παιχνιδι και φυγαμε για Death Stranding DC. 

Screenshot-1.png

 

Εδω λιγα λογια με τις εντυπωσεις μου για το παιχνιδι

 

  • Like 2
Δημοσ.
7 hours ago, Arkin said:

και φυγαμε για Death Stranding DC

Νόμιζα ότι είχες παίξει το DS και είχες ανεβάσει και screenshots. Ταιριάζει και λίγο με το Ghostwire στο θέμα της απώλειας, της απομόνωσης  και της σύνδεσης με τον άλλο κόσμο. Περιμένω εντυπώσεις μιας και το παράτησα μετά από 7-8 ώρες περίπου.

Όταν ξεκίνησα να παίζω το DS ένοιωσα συναισθήματα που λίγα παιχνίδια μου έχουν δώσει. Κινηματογραφική εμπειρία, εκπληκτική μουσική του συγχωρεμένου Low Roar και όλοι οι χαρακτήρες που με έκαναν να νιώσω σαν τον producer guy του pitch meeting όταν λέει "he's from the other movie!". Ο Kojima κατάφερε να κάνει το fetch quest ένα διαφορετικό game experience. Είναι όμως από τα παιχνίδια που θέλουν dedication. Όταν λόγω δουλειάς έπρεπε να το αφήσω για κάποιο διάστημα δεν μπόρεσα μετά να το ξαναπιάσω με τίποτα. Τελικά το έκανα uninstall για να μπορέσω να βάλω το RDR2 (το οποίο έχει επίσης μπει στον πάγο μέχρι να τελειώσω το Ghostwire). Ίσως το ξαναδώ κάποια στιγμή στο μέλλον.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Νόμιζα ότι είχες παίξει το DS και είχες ανεβάσει και screenshots. Ταιριάζει και λίγο με το Ghostwire στο θέμα της απώλειας, της απομόνωσης  και της σύνδεσης με τον άλλο κόσμο. Περιμένω εντυπώσεις μιας και το παράτησα μετά από 7-8 ώρες περίπου.

Όταν ξεκίνησα να παίζω το DS ένοιωσα συναισθήματα που λίγα παιχνίδια μου έχουν δώσει. Κινηματογραφική εμπειρία, εκπληκτική μουσική του συγχωρεμένου Low Roar και όλοι οι χαρακτήρες που με έκαναν να νιώσω σαν τον producer guy του pitch meeting όταν λέει "he's from the other movie!". Ο Kojima κατάφερε να κάνει το fetch quest ένα διαφορετικό game experience. Είναι όμως από τα παιχνίδια που θέλουν dedication. Όταν λόγω δουλειάς έπρεπε να το αφήσω για κάποιο διάστημα δεν μπόρεσα μετά να το ξαναπιάσω με τίποτα. Τελικά το έκανα uninstall για να μπορέσω να βάλω το RDR2 (το οποίο έχει επίσης μπει στον πάγο μέχρι να τελειώσω το Ghostwire). Ίσως το ξαναδώ κάποια στιγμή στο μέλλον.

Όχι ήθελα να το ξεκινήσω μετά είπαν θα βγει directors cut και έπειτα θα μπει ray tracing. Οπότε το είχα στην αναμονή. Επειδή δεν βλέπω να βάζουν ήρθε η ώρα του. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι κάτι μοναδικό Kojima είναι αυτός δεν έχω διαβάσει τίποτα για ιστορία δεν ξέρω τίποτα για το παιχνίδι μέχρι σήμερα κατι που με εξιτάρει υπερβολικά. Το RDR2 και αν θέλει προσηλωση είναι μαγικό όμως σε όλα του μην το ξεχάσεις να το ξανά πιάσεις μετά το Ghostwire Tokyo. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Speculoos είπε

Όταν ξεκίνησα να παίζω το DS ένοιωσα συναισθήματα που λίγα παιχνίδια μου έχουν δώσει. Κινηματογραφική εμπειρία, εκπληκτική μουσική του συγχωρεμένου Low Roar και όλοι οι χαρακτήρες που με έκαναν να νιώσω σαν τον producer guy του pitch meeting όταν λέει "he's from the other movie!". Ο Kojima κατάφερε να κάνει το fetch quest ένα διαφορετικό game experience. Είναι όμως από τα παιχνίδια που θέλουν dedication.

Έχω παίξει δεκάδες παιχνίδια τα τελευταία χρόνια, αλλά τέτοια δημιουργία συναισθημάτων δεν έχω ζήσει, με διαφορά μέσα στη λίστα των αγαπημένων μου (ίσως και στην κορυφή).
@Arkin απλά υπομονή στην αρχή (4-6 ώρες) μέχρι να πάρεις μηχανή και να διευκολυνθούν οι μεταφορές που κάνεις. Μετά κυλά πιο εύκολα...

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...