Hacker?pcs Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 1 hour ago, insomniac01 said: και η Microsoft μετοχες Linux. Get me the Linux manager! Πάντως η Microsoft τα τελευταία χρόνια έχει μεγάλη προσφορά στην open source κοινότητα 1
jimgrivas Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Μα η σονυ το έκανε αυτό για να έχει content για το Spartacus καθώς νέα ip ενδεχόμενος από την bungie να είναι μέσα κει day one…επίσης θα αναπτύξει σίγουρα κάποια αποκλειστικά στο μέλλον δεν θα τους αφήσουν έτσι οι Ιάπωνες γενικά ήταν κίνηση πανικού από πέρυσι με την Bethesda τώρα μένει η μς να πάρει rockstar και μετά τέλος
BlueBlade Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Για την ιστορία. Η Sony έχει ήδη ανακοινώσει πως δεν θα επηρεάσει τις πωλήσεις των παιχνιδιών της Bungie σε άλλες κονσόλες. Άρα και εγώ δεν καταλαβαίνω προς τι η εξαγορά. Για το exclusive περιεχόμενο που θα υπάρχει στις Playstation εκδόσεις; Όπως και να έχει, αν και τα 3.6 δις μου φαίνονται πολλά τουλάχιστον για την φάση που είναι η εταιρία τα τελευταία χρόνια (Μόνο Destiny). Παρόλα αυτά όλοι ξέρουμε τι Studio είναι και τι μπορεί να προσφέρει. Από την άλλη, δεν βλέπω να μένει όρθιο τίποτα σε λίγο. Όλα θα χωριστούν σε MS και Sony. Αν μπει και η Apple στο παιχνίδι όπως φημολογείται, με τα κεφάλαια που διαθέτει καληνύχτα ζωή. Δεν θα μείνει ούτε ένας ελεύθερος publisher/developer στην αγορά. 9 λεπτά πριν, jimgrivas είπε μένει η μς να πάρει rockstar και μετά τέλος Ακραίο, για να αγοράσει την Rockstar πρέπει να αγοράσει την 2k. Η οποία 2k στην κατάσταση που είναι δεν έχει λόγο να πουληθεί. Τώρα αν τους σκάσει η MS τίποτα 500 εκατομμύρια για να τους αγοράσει ε εκεί έχει θα έχει καταντήσει ολίγον ανέκδοτο η ιστορία. 1 ώρα πριν, Lobo10 είπε Δεν έχει μείνει ούτε ένας από τους Devs που έφτιαξαν το Halo στην Bungie. Εκτός αυτού, τα δικαιώματα του Halo ανήκουν αποκλειστικά στην Microsoft. Για την Bungie, το κεφάλαιο Halo έχει κλείσει για πάντα.
Stefanos683 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) η μαικροσοφτ για λογους ασφαλειας ακυρωσε οτι συστημα απο ι7 7700 κ κατω . αν κανει κατι αναλογο σε κανα δυο χρονια στα παιχνιδια να δεις τι εχει να γινει , θα πει παρτε νεα κονσολα ή νεα γραφικα του χιλιαρικου, τα παλια καντε τα μπρελοκ ή επιδοτηση 20 ευρωπουλα για νεα συσκευης Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2022 από Stefanos683 1
SaberNero Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 10 λεπτά πριν, BlueBlade είπε Για την ιστορία. Η Sony έχει ήδη ανακοινώσει πως δεν θα επηρεάσει τις πωλήσεις των παιχνιδιών της Bungie σε άλλες κονσόλες. Άρα και εγώ δεν καταλαβαίνω προς τι η εξαγορά. Για το exclusive περιεχόμενο που θα υπάρχει στις Playstation εκδόσεις; Πολύ απλό. Η εξαγορά της Bungie παρέχει δύο τεράστια πλεονεκτήματα στην Sony. Πρώτον, ένας live service τίτλος μεγάλου βεληνεκούς είναι πηγή καθαρών εσόδων προς την Bungie και πλέον και την Sony, είτε βρίσκεται στο PC, είτε στο Xbox, είτε στο PlayStation. Καλώς ή κακώς, το «παιχνίδι» έχει πάει αρκετά χρόνια τώρα στις online πλατφόρμες και το ψηφιακό περιεχόμενο αποτελεί τεράστια πηγή εσόδων για την εταιρεία. Το PlayStation δεν είχε dedicated studio για την ανάπτυξη τέτοιων τίτλων, ακόμα και αν έχουν γίνει προσπάθειες, ή και γίνονται, όπως το Factions 2 ή ένα multiplayer Horizon, δεν νομίζω πως θα φτάσουν το επίπεδο του Destiny (ή του CoD). Δεύτερον, μιλάμε για ένα studio 700-800 ατόμων, ή και παραπάνω, με τεράστια τεχνογνωσία σε τομείς που η Sony υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό την δεδομένη στιγμή, τα FPS και τα live service games. Θεωρώ απολύτως λογικό να παραξενεύεται ο κόσμος με την κίνηση, αλλά αξίζει να σημειωθεί πως η Bungie γενικά έχει μια ιστορία που σχεδόν την χαρακτηρίζει η ανεξαρτησία της. Γι'αυτό και το PR είναι τόσο εμφατικό γύρω από αυτό. Σίγουρα οι fans θα ήθελαν να ακούσουν πως η εταιρεία θα φτιάχνει παιχνίδια για το PlayStation μόνο, που για να είμαι ειλικρινής δεν το αποκλείω ως σενάριο στο όχι-τόσο-κοντινό μέλλον, αλλά για την Sony βγάζει περισσότερο νόημα να κρατήσει το τωρινό userbase ως έχει και να μην αλλοιώσει την κουλτούρα της Bungie. 3
BlueBlade Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 15 λεπτά πριν, SaberNero είπε , ένας live service τίτλος μεγάλου βεληνεκούς είναι πηγή καθαρών εσόδων προς την Bungie και πλέον και την Sony, είτε βρίσκεται στο PC, είτε στο Xbox, είτε στο PlayStation. Καλά εννοείται δεν διαφωνώ. Καταλαβαίνω την λογική που έχει από οικονομική πλευρά. Αλλά και πάλι όσα κέρδη και να έχει, τα 3.6δις τα ακούω πολλά. Αν αναλογιστείς ότι η MS με 7δις πήρε έναν ολόκληρο Publisher και μεταξύ των τίτλων και το World of Warcraft (εκεί και να μιλάμε για Live service και έσοδα)
vorlon68 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 9 λεπτά πριν, BlueBlade είπε Καλά εννοείται δεν διαφωνώ. Καταλαβαίνω την λογική που έχει από οικονομική πλευρά. Αλλά και πάλι όσα κέρδη και να έχει, τα 3.6δις τα ακούω πολλά. Αν αναλογιστείς ότι η MS με 7δις πήρε έναν ολόκληρο Publisher και μεταξύ των τίτλων και το World of Warcraft (εκεί και να μιλάμε για Live service και έσοδα) 68 δις και οχι 7.
WolvesInTheThroneRoom Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 43 λεπτά πριν, Stefanos683 είπε η μαικροσοφτ για λογους ασφαλειας ακυρωσε οτι συστημα απο ι7 7700 κ κατω . αν κανει κατι αναλογο σε κανα δυο χρονια στα παιχνιδια να δεις τι εχει να γινει , θα πει παρτε νεα κονσολα ή νεα γραφικα του χιλιαρικου, τα παλια καντε τα μπρελοκ ή επιδοτηση 20 ευρωπουλα για νεα συσκευης Ναι την MS περιμεναμε γι΄αυτο. Οταν η Sony σου πουλαγε PS4 400 ευρω να βγαλεις την γενιά και 3 μολις χρόνια μετα σου ζηταγε αλλα 400 για το Pro γιατι αλλιως "δεν θα επαιζες 4K" ηταν καλα. 25 λεπτά πριν, SaberNero είπε Πολύ απλό. Η εξαγορά της Bungie παρέχει δύο τεράστια πλεονεκτήματα στην Sony. Πρώτον, ένας live service τίτλος μεγάλου βεληνεκούς είναι πηγή καθαρών εσόδων προς την Bungie και πλέον και την Sony, είτε βρίσκεται στο PC, είτε στο Xbox, είτε στο PlayStation. Καλώς ή κακώς, το «παιχνίδι» έχει πάει αρκετά χρόνια τώρα στις online πλατφόρμες και το ψηφιακό περιεχόμενο αποτελεί τεράστια πηγή εσόδων για την εταιρεία. Το PlayStation δεν είχε dedicated studio για την ανάπτυξη τέτοιων τίτλων, ακόμα και αν έχουν γίνει προσπάθειες, ή και γίνονται, όπως το Factions 2 ή ένα multiplayer Horizon, δεν νομίζω πως θα φτάσουν το επίπεδο του Destiny (ή του CoD). Δεύτερον, μιλάμε για ένα studio 700-800 ατόμων, ή και παραπάνω, με τεράστια τεχνογνωσία σε τομείς που η Sony υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό την δεδομένη στιγμή, τα FPS και τα live service games. Θεωρώ απολύτως λογικό να παραξενεύεται ο κόσμος με την κίνηση, αλλά αξίζει να σημειωθεί πως η Bungie γενικά έχει μια ιστορία που σχεδόν την χαρακτηρίζει η ανεξαρτησία της. Γι'αυτό και το PR είναι τόσο εμφατικό γύρω από αυτό. Σίγουρα οι fans θα ήθελαν να ακούσουν πως η εταιρεία θα φτιάχνει παιχνίδια για το PlayStation μόνο, που για να είμαι ειλικρινής δεν το αποκλείω ως σενάριο στο όχι-τόσο-κοντινό μέλλον, αλλά για την Sony βγάζει περισσότερο νόημα να κρατήσει το τωρινό userbase ως έχει και να μην αλλοιώσει την κουλτούρα της Bungie. Θα συμφωνουσα αλλα το Destiny (που ειναι διασκεδαστικοτατο game) δεν το λες και μηχανη χρηματων
leontas3 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 σε λίγα χρόνια δεν θα θυμόμαστε ούτε την sony, ούτε την microsoft αλλά ούτε και την nintendo. έρχεται νέος παίχτης και θα ταράξει πολύ τα νερά. Αυτό το ξέρουν ήδη sony και ms και προσπαθούν να πάρουν όσα πιο πολλά studios μπορούν κυρίως για να μην πέσουν στα χέρια του νέου παίκτη, το κόστος απόκτησης έρχεται σε δεύτερη μοίρα. 3
NickTG Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 7 minutes ago, leontas3 said: σε λίγα χρόνια δεν θα θυμόμαστε ούτε την sony, ούτε την microsoft αλλά ούτε και την nintendo. έρχεται νέος παίχτης και θα ταράξει πολύ τα νερά. Αυτό το ξέρουν ήδη sony και ms και προσπαθούν να πάρουν όσα πιο πολλά studios μπορούν κυρίως για να μην πέσουν στα χέρια του νέου παίκτη, το κόστος απόκτησης έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Πόσο λίγα χρόνια? Ποιος είναι αυτός ο παίκτης? 1
Choutas Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 11 λεπτά πριν, leontas3 είπε σε λίγα χρόνια δεν θα θυμόμαστε ούτε την sony, ούτε την microsoft αλλά ούτε και την nintendo. έρχεται νέος παίχτης και θα ταράξει πολύ τα νερά. Αυτό το ξέρουν ήδη sony και ms και προσπαθούν να πάρουν όσα πιο πολλά studios μπορούν κυρίως για να μην πέσουν στα χέρια του νέου παίκτη, το κόστος απόκτησης έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ο μαρμαρωμένος βασιλιάς;
kosmsamo Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, NickTG είπε Πόσο λίγα χρόνια? Ποιος είναι αυτός ο παίκτης?
SaberNero Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 11 λεπτά πριν, WolvesInTheThroneRoom είπε Θα συμφωνουσα αλλα το Destiny (που ειναι διασκεδαστικοτατο game) δεν το λες και μηχανη χρηματων Δεν ξέρω αν έχεις κάποια πηγή που λέει το αντίθετο, αλλά και το Destiny είχε πολύ επιτυχημένο launch, που βέβαια στην πορεία το παιχνίδι έπεσε, και το Destiny 2 διατηρεί μια μεγάλη βάση χρηστών. Γενικά, το μοντέλο του base game + expansions + microtransactions είναι κερδοφόρο πολύ συχνά, με σχετικά μικρό κόστος για την εταιρεία. Αλλά για να μην παρεξηγούμαι δεν λέω πως είναι μηχανή χρημάτων όπως το θέτεις, αν και πιστεύω πως έχει βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω, αλλά δεν παύει να είναι μια σειρά με πολλούς casual και hardcore παίχτες, και με την Bungie να ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα έχοντας την πείρα από τα δύο αυτά παιχνίδια.
vorlon68 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 20 λεπτά πριν, NickTG είπε Πόσο λίγα χρόνια? Ποιος είναι αυτός ο παίκτης? Μάλλον νομίζει οτι η Apple θα βγάλει κονσόλα και θα τους κλείσει όλους....... 😂
NickTG Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 21 minutes ago, vorlon68 said: Μάλλον νομίζει οτι η Apple θα βγάλει κονσόλα και θα τους κλείσει όλους....... 😂 Έχει βγάλει κάτι κοντινό: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Apple_Pippin Δεν θα έλεγα ότι εντυπωσίασε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα