Προς το περιεχόμενο

Η Sony εξαγόρασε τη Bungie έναντι $3,6 δις, τη δημιουργό των Destiny και των πρώτων Halo


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Sony Interactive Entertainment ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την εταιρεία Bungie, τη δημιουργό του σύμπαντος του Halo και των τεσσάρων πρώτων παιχνιδιών της εμβληματικής σειράς (Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3: ODST και Halo Reach) καθώς και των Destiny και Destiny 2.

Η συμφωνία θα στοιχίσει στη Sony περίπου $3,6 δισεκατομμύρια δολάρια και έρχεται λίγο αφότου η Microsoft «έκλεισε» τη συμφωνία της χρονιάς, εξαγοράζοντας την Activision-Blizzard έναντι $68,7 δισεκατομμυρίων.

Η Bungie θα «συνεχίσει την έκδοση και την ανάπτυξη έχοντας τον δημιουργικό έλεγχο των παιχνιδιών» της σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Pete Parsons.

«Στην SIE βρήκαμε έναν συνεργάτη που μας υποστηρίζει άνευ όρων σε όλα όσα είμαστε και που θέλει να επιταχύνει το όραμά μας για τη δημιουργία ψυχαγωγίας που εκτείνεται σε ολόκληρη τη γενιά, διατηρώντας παράλληλα τη δημιουργική ανεξαρτησία που χτυπά στην καρδιά της Bungie» γράφει στην ανάρτηση του στο blog της εταιρείας ο Pete Parsons. «Όπως εμείς, έτσι και η SIE πιστεύει ότι οι κόσμοι των παιχνιδιών είναι μόνο η αρχή του τι μπορούν να γίνουν οι πνευματικές ιδιοκτησίες μας (IPs). Μαζί, μοιραζόμαστε το όνειρο της δημιουργίας και της προώθησης εμβληματικών franchise που ενώνουν φίλους σε όλο τον κόσμο, οικογένειες από γενιά σε γενιά και θαυμαστές σε πολλές πλατφόρμες και μέσα ψυχαγωγίας» συμπληρώνει.

H Bungie θα εξακολουθήσει να αποτελεί έναν «πολυπλατφορμικό» και ανεξάρτητο εκδότη και στούντιο και θα βρίσκεται δίπλα στους προγραμματιστές της εταιρείας PlayStation Studios, σύμφωνα με όσα μοιράστηκε στο επίσημο blog του PlayStation ο Jim Ryan, Πρόεδρος και Διευθύνοντας Σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment.

«Η παγκόσμιας κλάσης τεχνογνωσία της Bungie στην ανάπτυξη τίτλων για πολλαπλές πλατφόρμες και υπηρεσιών ζωντανού παιχνιδιού θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε το όραμά μας να επεκτείνουμε το PlayStation σε εκατοντάδες εκατομμύρια παίκτες» συμπλήρωσε.

Με τη σειρά της, η Bungie έκανε ξεκάθαρο ότι τα μελλοντικά της παιχνίδια δεν θα κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στο PlayStation. «Όχι. Θέλουμε οι κόσμοι που δημιουργούμε να επεκτείνονται οπουδήποτε παίζουν παιχνίδια οι άνθρωποι. Θα συνεχίσουμε να εκδίδουμε τα παιχνίδια μας, να είμαστε δημιουργικά ανεξάρτητοι και θα συνεχίσουμε να προωθούμε μία, ενοποιημένη κοινότητα Bungie» γράφει η ίδια η εταιρεία σε ένα FAQ που σχετίζεται με την εξαγορά. Η εταιρεία επίσης έκανε γνωστό, ότι η συμφωνία δεν πρόκειται να επηρεάσει το Destiny 2. 

Να θυμίσουμε ότι η Bungie εξαγοράστηκε από την Microsoft το 2020, με τoν τίτλο Halo: Combat Evolved να αναλαμβάνει το δύσκολο έργο του «system seller» για την κονσόλα της Microsoft, Xbox. Επτά χρόνια αργότερα, στις 5 Οκτωβρίου του 2007, και αφού οι δύο εταιρείες είχαν κυκλοφορήσει τo Halo 2, η Microsoft ανακοίνωσε ότι η Bungie γίνεται μία ανεξάρτητη εταιρεία, με την Microsoft να διατηρεί κάποιο μικρό ποσοστό σε αυτή, αλλά και την πνευματική ιδιοκτησία του σύμπαντος του Halo. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν λίγο καιρό μετά το Halo 3: ODST (2008) και το Halo: Reach (2010) με το «Reach» να είναι το τελευταίο παιχνίδι του εξαιρετικά δημοφιλούς franchise που αναπτύχθηκε από τη Bungie. Αργότερα η εταιρεία αφοσιώθηκε στη σειρά Destiny -αφού στο μεταξύ είχε υπογράψει 10ετή συμφωνία με την Activision-Blizzard που ανέλαβε ρόλο εκδότη - με το πρώτο παιχνίδι να κυκλοφορεί το 2013. Η συμφωνία με την Activision-Blizzard τερματίστηκε το 2019 με τη Bungie να διατηρεί στην κατοχή της την πνευματική ιδιοκτησία του Destiny.   


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ξέρω άτομα που παίζουν μόνο αυτό άρα πάει και αυτό για αποκλειστικότητα.

Βλέπω κατακερματισμό τον multiplatform και σε αυτό μόνο χαμένοι θα Βγούμε.

Πάντως από κόντεντ το παιχνίδι τα σπάει θέλεις κάνα χρόνο για να το παίξεις όπως του αρμόζει.

.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, TechnoState είπε

Κίνηση πανικού/ απελπισίας?

Δεν έχει σημασία αν τον έκαναν στον πανικό τους η με ηρεμία. H Bungie είναι απίστευτος developer και το Destiny κουβαλάει κόσμο και έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης περαιτέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, elessar86 είπε

xaxaxa τρομερή απάντηση αγόρασε ένα studio που τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα και στα τελευταία 12 χρόνια έχει βγάλει ένα game!

Πάνω κάτω το κόντεντ του Destiny είναι όσο όλων των Call of Duty την ίδια χρονική περίοδο.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Choutas είπε

Πάνω κάτω το κόντεντ του Destiny είναι όσο όλων των Call of Duty την ίδια χρονική περίοδο.

Πάνω κάτω το Χειρότερο call of duty έχει κάνει τριπλάσιες πωλήσεις απο το Destiny,  πιο πολλά φράγκα βγάζει κ απ το Candy crash 

Επεξ/σία από elessar86
  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδιάφορο. Η Bungie δεν έχει καμία σχέση με την bungie των HALO. Ολοι οι devs εχουν φυγει. 

3 λεπτά πριν, kurokokoro είπε

Εδώ μιλάμε για πόλεμο. Πάντως νομίζω πως ο ανταγωνισμός με αυτή τη μέθοδο δεν κάνει καλό στο gaming.

Όχι φίλε. Ούτε καν. Κίνηση απελπισίας είναι. 

  • Like 5
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πόλεμο και κινήσεις απελπισίας διαβάζουμε?
 

Πιστεύετε ειλικρινά πως μετά την απόκτηση της Activision Blizzard, η Sony είπε «Τι να αγοράσω» και σε μια εβδομάδα μέσα πήρε τη Bungie? 

Προφανώς βρίσκονταν σε συζητήσεις για μήνες. Τώρα το αν ήταν σοφή κίνηση είναι άλλο θέμα και θα δείξει ο χρόνος.

  • Like 23
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως οποίος δεν το έχει παίξει καλύτερα να μην μιλάει για το Destiny. Πολύ απλά δεν ξέρει τι χάνει.

11 λεπτά πριν, elessar86 είπε

Πάνω κάτω το Χειρότερο call of duty έχει κάνει τριπλάσιες πωλήσεις απο το Destiny,  πιο πολλά φράγκα βγάζει κ απ το Candy crash 

Εγώ μίλησα για κόντεντ εσύ μιλάς για πωλήσεις. Πώς να συνεννοηθούμε;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Choutas είπε

Πάντως οποίος δεν το έχει παίξει καλύτερα να μην μιλάει για το Destiny. Πολύ απλά δεν ξέρει τι χάνει.

Εγώ μίλησα για κόντεντ εσύ μιλάς για πωλήσεις. Πώς να συνεννοηθούμε;

Εδώ σχολιάζουμε μία είδηση που είναι η εξαγορά μίας εταιρείας απο μία άλλη σαν απάντηση στον άμεσο ανταγωνιστή της, άρα σχολιάζουμε την επιχειρηματική κίνηση.... άμα η είδηση ήταν για ποιότητα μεταξύ 2 game εκεί μαζί σου θα συμφωνούσα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...