Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ. 

Το πρόβλημα που έχει προκύψει δεν το έχω εγώ αλλά γνωστός μου. 

Από 8 Δεκεμβρίου έχει γίνει αναφορά βλάβης στη Vodafone και έχει γίνει αλλαγή ρουτερ zte108n. 

Το πρόβλημα είναι ότι το λαμπάκι ίντερνετ στο ρουτερ είναι κόκκινο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πρόσβαση στο Internet.. Το τηλέφωνο δουλεύει κανονικά. 

Τι μπορεί να φταίει.. 

1)Η εσωτερική καλώδιοση? 

2)κάποια λάθος ρύθμιση από την Vodafone που έχει κλείσει το ίντερνετ? 

3)το ρουτερ? (έχει αλλαχθεί πρόσφατα) 

4)το DSLAM της Vodafone ? 

5)ο ΟΤΕ? 

6)κάποιος συνδυασμός με τα παραπάνω? 

 Το πρόβλημα έχει από τον Δεκέμβριο και κάθε τόσο στέλνουν μήνυμα ότι βρίσκεται υπό επίλυση.. 

 

 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Με άλλο ρουτερ δοκίμασε ;

Δεν έχει άλλο ρουτερ να δοκιμάσει... 

Και με το καινούριο από Vodafone πάλι το ίδιο κάνει. 

30 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Θέμα δικό τους είναι, DSLAM ή δίκτυο κορμού. Να τους ζαλίσει να το λύσουν…

Και εγώ αυτό πιστεύω και ότι λύνεται το θέμα από το τηλέφωνο αν πετύχεις κάποιον που ξέρει .

Έχει περάσει πολύς καιρός πάντως.. 

Μήπως να ζητήσει τεχνικό? αλλά τι να δει αν το πρόβλημα είναι στο DSLAM τζάμπα θα έρθει νομιζω.. 

 

 

Δημοσ.

 

29 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μην αναλωνόμαστε σε θεωρίες χωρις λογο.

 

Έχω διαβάσει διαφορά θέματα για   adsl/vdsl/fttx κλπ.. Και νομίζω η λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα(κόκκινο λαμπάκι ίντερνετ) μπορεί να δοθεί εύκολα από το τηλέφωνο αν πετύχεις κάποιο καλό τεχνικό. 

Τώρα ανέφερες αν έχει voip τηλεφωνία η pots και προβληματιστικα και υπέθεσα μήπως να απευθυνθώ και στον ΟΤΕ μαζί με την Vodafone (κάποιο ραντεβού μαζί με τεχνικούς από τους 2 παροχους) γιατί έχει περάσει αρκετός καιρός και δεν βλέπω να λύνεται το πρόβλημα.. 

 

Δεν θέλω να κουράζω αλλά έχει περάσει καιρός και ψάχνω λύσεις. 

Αν συνεχίσει το πρόβλημα δεν ξέρω κατά ποσο η αλλαγή παρόχου θα βοηθήσει.. Έγινε και ανανέωση συμβόλαιου πρόσφατα.. 

Δημοσ.

Δεν έχει να κάνει με ΟΤΕ σε καμμία περίπτωση. Το πρόβλημα είναι δικό τους καθαρά. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει διορθωθεί όλο αυτό το διάστημα που αναφέρεις. Τεχνικός θα έπρεπε να πάει τουλάχιστον στο κέντρο, να κάνει δοκιμές στην συγκεκριμένη πόρτα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...