Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατά την εγκατάσταση του συστήματος πάντα ο εγκαταστάτης το προγραμματίζει ή υπάρχουν και εταιρίες που προσφέρουν έτοιμα προγράμματα για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων;

Δημοσ.

Ο εγκαταστατης το ρυθμίζει, χαρτογραφοντας τη λειτουργία του αυτοκινήτου σε βενζίνη. 

Άλλο το πρόγραμμα των εταιρειών προς το πείραγμα ίππων κτλ και άλλο η χαρτογράφηση για λειτουργία lpg/cng

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, terry308 said:

Ο εγκαταστατης το ρυθμίζει, χαρτογραφοντας τη λειτουργία του αυτοκινήτου σε βενζίνη. 

Τι εννοείς "χαρτογραφώντας τη λειτουργία του αυτοκινήτου σε βενζίνη";

 

1 hour ago, terry308 said:

Άλλο το πρόγραμμα των εταιρειών προς το πείραγμα ίππων κτλ και άλλο η χαρτογράφηση για λειτουργία lpg/cng

Με ποια έννοια είναι άλλο; Εννοείτε ότι ο στόχος δεν είναι η βελτίωση, αλλά και αυτό πρόγραμμα λειτουργίας δεν είναι;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, techPro είπε

Κατά την εγκατάσταση του συστήματος πάντα ο εγκαταστάτης το προγραμματίζει ή υπάρχουν και εταιρίες που προσφέρουν έτοιμα προγράμματα για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων;

υπάρχουν έτοιμα "κονσέρβες" ,αλλά απαραίτητα για να μην έχεις προβλήματα σου ρυθμίζει στο δρόμο το μικτό ψεκασμό

η "βρώμα" οτι χαλά το μοτέρ απο εκεί βγήκε, βάζανε κονσέρβες με 500€

για cng πλην του παραπάνω κόστους , υπολόγιζε και οτι χάνεις το χώρο αποσκευών μιας και είναι άλλου τύπου η δεξαμενή και δεν μπαίνει στη ρεζέρβα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, korakios said:

υπάρχουν έτοιμα "κονσέρβες" ,αλλά απαραίτητα για να μην έχεις προβλήματα σου ρυθμίζει στο δρόμο το μικτό ψεκασμό

η "βρώμα" οτι χαλά το μοτέρ απο εκεί βγήκε, βάζανε κονσέρβες με 500€

Το έτοιμο πρόγραμμα γιατί να χαλάει τον κινητήρα; Για παράδειγμα ένα πρόγραμμα chip tuning από σοβαρή εταιρία που είναι εξονυχιστικά δοκιμασμένο σε ένα μοντέλο αυτοκινήτου για συγκεκριμένο κινητήρα πωλείται έτοιμο και το περνούν σε χιλιάδες αυτοκίνητα. Γιατί να είναι πιο επικίνδυνο από ένα πρόγραμμα που έχει γίνει στο πόδι και ο εγκαταστάτης το εφαρμόζει πρώτη φορά σε ένα όχημα;

 

9 minutes ago, korakios said:

για cng πλην του παραπάνω κόστους , υπολόγιζε και οτι χάνεις το χώρο αποσκευών μιας και είναι άλλου τύπου η δεξαμενή και δεν μπαίνει στη ρεζέρβα

Το γνωρίζω αυτό, όπως επίσης και την ελλιπή διάθεσή του στην αγορά.

Επεξ/σία από techPro
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, techPro είπε

Το γνωρίζω αυτό, όπως επίσης και την ελλιπή διάθεσή του στην αγορά.

αν εννοείς πρατήρια , ναι , αλλιώς για μετατροπή δε σε ενδιαφέρουν εργοστασιακά μοντέλα

3 λεπτά πριν, techPro είπε

Το έτοιμο πρόγραμμα γιατί να χαλάει τον κινητήρα;

γιατί προφανώς δεν είναι σωστή η ρύθμιση , εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης , αν το φορτώνεις , αν είσαι μέσα στη κίνηση κτλ κτλ

 

Δημοσ.
19 minutes ago, korakios said:

γιατί προφανώς δεν είναι σωστή η ρύθμιση , εξαρτάται απο τον τρόπο οδήγησης , αν το φορτώνεις , αν είσαι μέσα στη κίνηση κτλ κτλ

Προφανώς για να υπάρχει πρόβλημα το πρόγραμμα δεν είναι σωστό. Αλλά περιμένει κανείς το αντίθετο. Όταν το πρόγραμμα διατίθεται έτοιμο και περνάει σε δεκάδες ή εκατοντάδες εγκεφάλους για τον ίδιο κινητήρα όποια προβλήματα εντοπίζονται και διορθώνονται. Πιο πιθανό δεν είναι το λάθος όταν το πρόγραμμα φτιάχνεται επί τόπου για κάποιο αυτοκίνητο πρώτη φορά;

Δημοσ.
Στις 30/1/2022 στις 3:14 ΜΜ, techPro είπε

Κατά την εγκατάσταση του συστήματος πάντα ο εγκαταστάτης το προγραμματίζει ή υπάρχουν και εταιρίες που προσφέρουν έτοιμα προγράμματα για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων;

Εάν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και βάλεις σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού έρχεται βάσει του αριθμού κινητήρα έτοιμος ο εγκέφαλος και .

Εάν είναι εμεσου ψεκασμού ο εγκατάστατης φτιάχνει το χάρτη υγραερίου επάνω στο αμάξι , κάτι το οποίο απαιτεί το αμάξι να βγει στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες και εν κινήσει με το Η/Υ.

Δημοσ.
22 hours ago, meletis_m said:

Εάν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και βάλεις σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού έρχεται βάσει του αριθμού κινητήρα έτοιμος ο εγκέφαλος και .

Πάντα ακολουθείται ο αρχικός τύπος ψεκασμού ή κατά την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου μπορεί να επιλέξει κανείς ανάμεσα στους 2 τύπους;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, techPro είπε

Πάντα ακολουθείται ο αρχικός τύπος ψεκασμού ή κατά την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου μπορεί να επιλέξει κανείς ανάμεσα στους 2 τύπους;

Δεν μπορείς να επιλέξεις μετέπειτα .

Παίζει ρόλο τι λειτουργία έχει ο κινητήρας σε  ψεκασμο. Απλώς εάν βάλεις σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού σύστημα έμμεσου ψεκασμού θα δουλέψει βέβαια, αλλά θα καταναλώνει και περισσότερο ποσοστό βενζίνης .

  • Thanks 1
Δημοσ.
On 02/02/2022 at 16:31, meletis_m said:

Απλώς εάν βάλεις σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού σύστημα έμμεσου ψεκασμού θα δουλέψει βέβαια, αλλά θα καταναλώνει και περισσότερο ποσοστό βενζίνης .

Το αντίστροφο δε δουλεύει καν δηλαδή.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, techPro είπε

Το αντίστροφο δε δουλεύει καν δηλαδή.

Δουλεύει αλλά χειρότερο για τη δική σου τσέπη . Τα άμεσου ψεκασμού σύστημα έχουν ένα κόστος παραπάνω από τα εμμεσου ψεκασμού. Σε κινητήρα έμμεσου ψεκασμού εάν βάλεις έμμεσου ψεκασμού και ρυθμιστεί σωστά και δουλεύει σωστά το αμάξι δεν έχεις θέματα. 

Εσύ τι κινητήρα έχεις ; 

Δημοσ.

Εαν ειναι "απλος" ο ξεκασμος, ουσιαστικα λεει το προγραμμα αν 0.1msec ψεκασμος βενζινης, τοτε 0.15msec lpg. Πολυ χοντρικα για να καταλαβεις. Ο σωστος εγκαταστατης βαζει εναν χρονο ψεκασμου λοιπον, και μετα κοιταει τα trimmings καυσιμου ωστε να ειναι κοντα στο 0 ή οσο πρεπει να ειναι. ετσι καταλαβαινει οτι στελνει τη σωστη ποσοτητα καυσιμου στο σωστο χρονο. Εαν ειναι λιγοτερο το καυσιμο πιθανα να στεγνωσει ο χωρος καυσης και να σπασει κατι, αν ειναι περισσοτερο δεν σπαει τοσο ευκολα, αλλα θα μπουκωνει δεν θα εχει αποκριση το γκαζι θα ειναι με μειωμενη δυναμη το αυτοκινητο.


 

Γενικως πως παει, ψαχνεις καποιον απο γνωστους ο οποιος να ειναι αξιοπιστος και να ξερει τη δουλεια του. Εαν εισαι σε Αθηνα/Θεκ/κη υπαρχουν αρκετοι, εαν εισαι επαρχια εκει ειναι δυσκολοτερο να βρεις.

Υπαρχουν και καποιοι εγκεφαλοι οπου διαβαζουν τα trimmings και διορθωνουν μονοι τους, το δυσκολο εκει ειναι να βρεις καποιον που να γνωριζει πως να τους εγκαθιστα.
Υπαρχουν αυτοκινητα που θελουν μικτο ψεκασμο.
Υπαρχουν αυτοκινητα που θελουν οι βαλβιδες ρυθμισμα.


Γενικα η "καλυτερη" λυση ειναι να βρεις καποιον με τον ιδιο κινητηρα και να δεις ποσα χλμ εχει, που το εβαλε, κτλ κτλ.

 

Δημοσ.
8 hours ago, meletis_m said:

Δουλεύει αλλά χειρότερο για τη δική σου τσέπη .

Στην εγκατάσταση ή και στην κατανάλωση χωρίς να βελτιώνεται η απόδοση;

Έμμεσου ψεκασμού έχω, ατμοσφαιρικό.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, techPro είπε

Στην εγκατάσταση ή και στην κατανάλωση χωρίς να βελτιώνεται η απόδοση;

Έμμεσου ψεκασμού έχω, ατμοσφαιρικό.

Στο κόστος απόκτησης του συστήματος . Και εγω σε 2 ατμοσφαιρικά έμμεσου ψεκασμου ( με μηχανικές βαλβίδες) , είχα βαλει έμμεσου ψεκασμου και έκανα με το καθένα 150,000 χιλιόμετρα +. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...