Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση κονσολών


leodary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ έχω ps5 1.5 έτους μίλησα στο Πλαίσιο πήγα στο κατάστημα μίλησα με τα κεντρικά ξανα και ξανά ενημέρωσα ότι θα πάω δικαστικά και δεν ενδιαφέρθηκαν οπότε αναγκαστικά δικηγόρο και υπομονή όπως μου πρότειναν από τον συνήγορο του καταναλωτή.

Επεξ/σία από apostolosapok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, apostolosapok είπε

Και εγώ έχω ps5 1.5 έτους μίλησα στο Πλαίσιο πήγα στο κατάστημα μίλησα με τα κεντρικά ξανα και ξανά ενημέρωσα ότι θα πάω δικαστικά και δεν ενδιαφέρθηκαν οπότε αναγκαστικά δικηγόρο και υπομονή όπως μου πρότειναν από τον συνήγορο του καταναλωτή.

Λυπαμαι που δεν σε βοηθησε ουτε ο ΣΤΚ.
Το καλο ειναι οτι μπορεις να παρεις πιο πολλα με το δικηγορο,αλλα θελει υπομονη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/8/2022 στις 9:07 ΠΜ, grouspen είπε

Έγραψα και σε άλλο τοπικ μιας και δεν είχα δει το συγκεκριμένο.

Ξεκινάω διαδικασία rma ps5 αγορασμένο launch day με επέκταση εγγύησης public .

Θα ποσταρω update οποτε έχω νέα γιατί αρχίζει να ενδιαφέρει όλους μας σιγά σιγά η διαδικασία 

Καλή δύναμη 

 

Ελπίζω να πάνε όλα καλά.

Σε PS4 Pro με επέκταση εγγύησης το οποίο χάλασε στον 1,5 χρόνο, μου έδωσαν άλλο το οποίο δεν είχε καν κουμπωθεί καλά στο κέλυφος, με αποτέλεσμα να τρίζει απίστευτα και να κάνει απίστευτο θόρυβο (και ήταν το 7216β, αθόρυβο σχεδόν, μοντέλο).

Τους το επέστρεψα την επομένη, το ξανα πήρα μετά από μια βδομάδα και στις παρατήρησεις της επισκευής έγραφε "επανατοθέτηση πλαστικών".  :p 

 

Δυστυχώς, όσο και να μ'αρέσουν τα Playstation, δεν ρισκάρω ποτέ να πάρω κάποιος χωρίς έξτρα εγγύηση ακόμα κι αν το πουλάει κάποιος εδω μεσα πχ ετοιμοπαραδοτο στα 350€ . Μία το PS3 fat που είχα πάρει day one το 2006, μία το PS4 Pro, δεν έχω και πολλή εμπιστοσυνη πλέον 

Επεξ/σία από ParafronGR
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας, θα ήθελα να αναφέρω την εμπειρία μου σχετικά με το PS5 που αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα καταστήματων με είδη τεχνολογίας και ηλεκτρικές συσκευές και τί συνέβη όταν στους 14 μήνες η κονσόλα εμφάνισε κάποια βλάβη.

Προς mediamarkt

Συσκευή: PS5 CFI-1016A  SERIAL NUMBER:  .......

Ημερομηνία αγοράς: 8/6/21

 

8/6/21 αγόρασα ένα ps5. Την προηγούμενη εβδομάδα εμφάνισε κάποιο πρόβλημα (σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά) και η συσκευή δεν ενεργοποιείται. Αμέσως ήρθα σε επικοινωνία τόσο με τα mediamarkt όσο και με το εξουσιοδοτημένο service της Sony την cometron. Μου είπανε να στείλω την κονσόλα στην cometron μέσω courier για έλεγχο όπως και έκανα την ίδια κιόλας ημέρα Παρασκευή 26 Αυγούστου. 

Την Δευτέρα το service της cometron ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου για να με ενημερώσει σχετικά με την εξέλιξη. Επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή και ότι δεν επισκευάζεται αλλά χρήζει αντικατάστασης. Όμως, η Sony μου είπε ως κατασκευαστής καλύπτει μόνο ένα έτος εγγύηση και η κονσόλα έχει κλείσει 14 μήνες από την ημερομηνία αγοράς σύμφωνα με το παραστατικό αγοράς που τους έστειλα από το mediamarkt. Έτσι, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι θα πρέπει να συνεννοηθώ με τον πωλητή (mediamarkt) ώστε να καλύψει το ίδιο την αντικατάσταση στα πλαίσια των 24μηνών εγγύησης. 

Κατόπιν, επικοινώνησα με τα mediamarkt τηλεφωνικώς, τους εξήγησα τί μου είπαν από το service της Sony και μου επιβεβαίωσαν ότι θα αναλάβει το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης το mediamarkt στα πλαίσια της εγγύησης 24 μηνών. Μίλησα με πολλούς εκπροσώπους τηλεφωνικά και όλοι μα όλοι μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι εντός εγγύσης 24 μηνών αρκεί να πάω την κονσόλα στο σέρβις κάποιου καταστήματός τους. Τους ρώτησα επανειλημμένα αν με καλύπτει η εγγύση 24 μηνών και η απάντηση όσες φορές επικοινώνησα μαζί τους ήταν: ΑΣΦΑΛΩΣ!!!!! Μου ζήτησαν να τους πάω την κονσόλα αλλά τους εξήγησα ότι διαμένω στην επαρχία και δεν έχω πρόσβαση ούτε σε κατάστημα mediamarkt ούτε στο service της Sony. Άλλωστε η κονσόλα βρισκόταν ήδη στο service της Sony. Με διαβεβαίωσαν ότι θα επικοινωνήσει το κατάστημα με το service για να γίνει η συνεννόηση μεταξύ τους ώστε να προχωρήσουν στα προβλεπόμενα (επισκευή ή αντικατάσταση αν χρειαστεί). Μάλιστα μου είπαν ότι το αίτημα θα γινόταν ύπο τη μορφή του κατεπείγοντος ώστε η επικοινωνία με το service της Sony να γίνει άμεσα αυθημερόν ώστε να μην χρειαστεί να επιστραφεί η χαλασμένη κονσόλα σε εμένα πάλι πίσω. Η Sony εξέτασε την κονσόλα και έβγαλε και αναφορά βλάβης την οποία μου έστειλε μέσω email και αναφέρει το πρόβλημα και ότι δεν επιδιορθώνεται αλλά χρήζει αντικατάστασης. (Το email τους το προώθησα).    

Κάπου εκεί χάθηκε η εξέλιξη του αιτήματος και η επικοινωνία που περίμενα να έχω από τα mediamarkt. Oυδέποτε επικοινώνησε ο πωλητής (mediamarkt) μαζί μου μέχρι που από το service της Sony και πιο συγκεκριμένα ο υπεύθυνος του τμήματος PlayStation με ενημέρωσε ότι ακόμη τα mediamarkt δεν έχουν έρθει σε επικοινωνία μαζί τους για να προχωρήσει η διαδικασία. Οπότε μου επέστρεψαν πίσω την κονσόλα ώστε να την πάω ο ίδιος σε κάποιο κατάστημα mediamakrt αυτοπροσώπως. 

Και από εκεί ξεκινάει ο 2ος γολγοθάς. Επισκέφτηκα ένα κατάστημα mediamarkt της θεσσαλονίκης (έκανα 300 χιλιόμετρα πήγαινε έλα για αυτήν τη δουλεία) για να τους παραδώσω την κονσόλα και να συζητήσω μαζί τους τί γίνεται από εδώ και πέρα. Άκουσα απίστευτα πράγματα από τους υπευθύνους του service του καταστήματος, μεταξύ των οποίων: π.χ. ότι μ' ενημέρωσαν λάθος όλοι οι συνάδελφοί τους από τα κεντρικά των mediamarkt (τους ανέφερα μάλιστα και κάποιο από τα ονόματα διότι κράτησα στοιχεία με όσους επικοινωνησα). Επίσης, ότι γιατί πήγα σε αυτούς αφού την κονσόλα την αγόρασα online και θα έπρεπε να την πάω στην Αθήνα.... Ακόμη, ότι θα έπρεπε να γνωρίζω ότι η sony καλύπτει με 1 χρόνο εγγύηση παρότι αυτοί στη σελίδα τους δεν αναγράφουν πουθενά ότι πρόκειται για εγγύση 1 έτους.... πράγμα το οποίο είναι εξαπάτηση διότι θα έπρεπε να αναφέρουν αν η εγγύση είναι 1 έτος, όπως επίσης και στην απόδειξη αγοράς. Η απόκρυψη αυτής της  πληροφορίας για τον πελάτη τόσο στην απόδειξη αγοράς όσο και στην σελίδα του καταστήματος καθιστά εξαπάτηση. Toυς έδειξα μάλιστα και επικοινωνία που είχα με εκπρόσωπο των καταστημάτων mediamarkt μέσα από το chat της ιστοσελίδας τους, όπου είχα κάνει screenshot την συζήτηση ώστε να έχω ντοκουμέντα αν χρειαστεί. Στην επικοινωνία μάλιστα που είχα μαζί του στο chat του ζήτησα και link για να μου δείξει πού φαίνεται ότι καλύπτεται η κονσόλα με 24 μήνες και μου είπε αυτολεξεί: ότι είναι 24 μήνες!!! και ότι επείδη στα mediamarkt δεν έχουν διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή θα μου στείλει link από τα public όπου αναγράφεται ξεκάθαρα εγγύηση 24 μηνών. Στην ερώτησή μου αν είναι public και mediamarkt το ίδιο μου απάντησε: είναι το ίδιο!!! (σύμφωνα με τα λεγόμενά του). Αφού ανέβηκαν οι τόνοι πήραν τη συσκευή για να κάνουν όλη τη διαδικασία από την αρχή όπως μου είπαν (να την στείλουν δηλαδή πάλι στη sony κλπ κλπ να περνάει ο χρόνος...) λέγοντας μου χαρακτηριστικά ότι είναι δύσκολο να γίνει η δουλειά μου....

Τους ενημέρωσα πως την επόμενη φορά που θα έρθω στο κατάστημα θα έιναι για να πάρω την κονσόλα επισκευασμένη ή ανακατασκευασμένη ή καινούργια... Τους ανέφερα ότι η sony είναι ο κατασκευαστής/προμηθευτής και ότι μπορεί να καλύπτει 1 έτος εγγύηση αλλά εγώ την συσκευή την αγόρασα από τα mediamarkt!!! Αυτοί ειναι οι πωλητές και όχι η sony και υποχρεούνται να ακολουθούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία δηλαδή 2 χρόνια εγγύηση (π.χ. δείτε τί αναγράφει ένα άλλο γνωστό κατάστημα στα προϊόντα της apple που πουλάει! 1 χρόνο εγγύηση από apple + 1 χρόνο από το κατάστημα!!!!!!!)

Εννόειται πως αν δεν γίνει επισκευή ή αντικατάσταση θα κινηθώ με σύνηγορο του καταναλωτή και νομικά με δικηγόρο.

Αναμένω ενημέρωση για την εξέλιξη από το κατάστημα. Στη συνέχεια θα ενημερώσω και εδώ για να γνωρίζει ο κόσμος, αναλόγως αποτελέσματος, πού αφήνει τα χρήματά του ειδικά αυτούς τους δύσκολους καιρούς και τί συμπεριφορά και τί aftersale τον περιμένει αν προκύψει κάποια βλάβη.

Η συνέχεια λοιπόν προσεχώς.... 

Υ.γ.: οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή καλοδεχούμενη

 

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

 

 

 

Στιγμιότυπο 2022-09-03, 02.25.26.png

Επεξ/σία από cuculos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Se7en92 said:

Ποια καταστηματα κανουν επεκταση εγγυησης?

Από τις μεγάλες αλύσιδες αν όχι όλοι τότε σχεδόν όλοι.  Όπου βέβαια με την επέκταση εγγύησης απλά δίνεις στην Soy/Commetron να συνεχίσει αυτό που κάνει τόσο καιρό (1 χρόνος εγγύηση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλη η λαμογιά είναι της Sony... και κάθεται ο κοσμάκης και παίζει το σπασμένο τηλέφωνο μεταξύ Sony-Cometron-Plaisio/Public/Mediamarkt κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, cuculos είπε

Καλησπέρα σας, θα ήθελα να αναφέρω την εμπειρία μου σχετικά με το PS5 που αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα καταστήματων με είδη τεχνολογίας και ηλεκτρικές συσκευές και τί συνέβη όταν στους 14 μήνες η κονσόλα εμφάνισε κάποια βλάβη.

Οτι και να λενε,εμενα ο Κωτσος μου εκανε αντικατασταση στους 15 μηνες.
Οποτε δεν γινεται το καθε μαγαζακι να κανει ουτε του κατεβει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω ο κωτσος ειναι ο καλυτερος

και με 4 χρονια που δινει

public και Media δινουν απο 3
 

και δε νομιζω να δινει αλλο μαγαζι

μονο αυτοι οι τρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Οτι και να λενε,εμενα ο Κωτσος μου εκανε αντικατασταση στους 15 μηνες.
Οποτε δεν γινεται το καθε μαγαζακι να κανει ουτε του κατεβει.

Το ότι τελικά στο αντικατέστησαν μετά από δεκάδες τηλέφωνα, γραπτά μηνύματα, emails, απειλές, φωνές κτλ, δείχνει το πόσο αναξιόπιστοι είναι στη Sony και δεν είναι λόγος για να πανηγυρίζουμε.

Αυτό δεν είναι RMA, το κάστρο του Τακέσι είναι. Μετά από τόσες δεκαετίες κυριαρχίας στη βιομηχανία του gaming θα έπρεπε να είχαν το καλύτερο RMA.

Τέλος το ότι δίνουν μόλις ένα χρόνο εγγύηση στα PS5 εμένα προσωπικά μου ακούγετε πολύ κάπως.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεχνάμε πως στα ανακατασκευασμένα τα δίνει με εγγύηση απαράδεκτη." Η επισκευή ή η αντικατάσταση είναι εγγυημένη για έως 3 (τρεις) μήνες και για το υπόλοιπο της αρχικής εγγύησης κατασκευαστή της SIEE."  Βρίσκει και τα κάνει αλλά κυρίως δεν σέβεται τον καταναλωτή που την στηρίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μένετε αυστηρά on-topic χωρίς να αρπάζεστε. Ο καθένας καταθέτει την άποψή του και την εμπειρία του. 

Και τελοσπάντων, κάθε κατάστημα διαχειρίζεται διαφορετικά το θέμα της νόμιμης εγγύησης, deal with it. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να το ξεκαθαρίσουμε, μέχρι το 1 έτος που δίνει εγγύηση κονσόλας η Sony, θα έχεις αντικατάσταση σε περίπτωση ζημιάς χωρίς πολλά πολλά..Αφού περάσει το 1 έτος, θα είσαι στο έλεος του μαγαζιού που θα πρέπει να σου αξιοποιήσει τα 2 έτη εγγύησης που λέει η νομοθεσία.

Γι' αυτό όταν αγοράζετε από αλυσίδες, δώστε τα +50 ευρώ για την επέκταση εγγύησης.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως παίδες έχω ένα έγγραφο Γερμανού που αναφέρει τον χρόνο εγγύησης που δίνει σε κάθε εταιρεία. Στα ps5/xbox δίνει ένα χρόνο στο switch 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...