Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακομα και εκτος εγγυησης, θα προτιμουσα να δωσω 500 για καινουργια παρα 370 για αγνωστης προελευσης κονσολας. Τουλαχιστον ετσι θα εχω και παλι 2 χρονια εγγυηση. 

  • Like 1
  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ακομα και εκτος εγγυησης, θα προτιμουσα να δωσω 500 για καινουργια παρα 370 για αγνωστης προελευσης κονσολας. Τουλαχιστον ετσι θα εχω και παλι 2 χρονια εγγυηση. 

1 χρονο :P

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Εχεις διαβασει τι λεμε τοσες σελιδες; 

Αυτο παλευουμε.

Ε τι ισχυει λεω. Εχεις πεσει σε μαλ*κες απλα και σε δυσκολευουν χωρις λογο.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ε τι ισχυει λεω. Εχεις πεσει σε μαλ*κες απλα και σε δυσκολευουν χωρις λογο.

Και εγω τοσα χρονια δεν τους χαριζομαι,αλλα αυτο που ζουμε με το ps5 ειναι πρωτογνωρο.
Ελπιζω μεσα στη βδομαδα να εχω καλα νεα και να μη χρειαστει να μπλεκουμε με καταγγελιες.

Αντε να δεχθω τον ενα χρονο εγγυηση για το dualsense,αλλα οτι κανουν τους κινεζους και η κομετρον και ο κωτσος μου χτυπαει στα νευρα.

  • Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, stcp said:

Αυτος που εχει δισκους να βαλει!

 

5 hours ago, StamTheMan said:

Ενας νορμαλ ανθρωπος,που εχει συλλογη με δισκακια ps4/ps5 :P

Και πάλι, δεν θα δώσετε 370 για κονσόλα της οποίας τα parts δεν ξέρετε καν αν έχουν δεκάδες ή εκατοντάδες ώρες πτήσεις πάνω τους, όταν με 500 παίρνετε μηχάνημα του κουτιού. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εμπειρία μου εμένα από ένα χειριστήριο Microsoft δηλωμένο στη σελίδα τους με το σειριακό ήταν ότι το αντικατεστησαν με δικά τους έξοδα στον 1 χρόνο χωρίς μα κ μου. πήγε Γερμανία, βρέθηκε ότι δεν επισκευάζεται μάλλον κ επέστρεψε άλλο. Σημαντικό: η ημερομηνία λήξης εγγύησης με την αντικατάσταση ΔΕΝ ανανεώθηκε, αλλά παρέμεινε να λήξει ως είχε. 

Γενικά με τις φράσεις "θα παω σε δικηγόρο, θα σας κάνω καταγγελία, θα σας τρέχω στα δικαστήρια", αγαπημένες φράσεις στην Ελλάδα, γνωρίζουν στα καταστήματα ότι απλά τα λέτε κ οτι δε θα βγάλετε κάτι ιδιαίτερο για αντικείμενα τέτοιας αξίας. Και καλό είναι να μη λέμε κάτι που νομίζουμε ότι θα έχει αποτέλεσμα κ να νομίζουμε ότι τρομάζουμε κανένα. 

Η καταγγελία είδαμε τι αποτέλεσμα έχει από το Συνήγορο του Καταναλωτή (τα καταστήματα έχουν σίγουρα καλύτερη ενημέρωση πριν από εμάς για το θέμα),

ο δικηγόρος δεν θα εργαστεί για τη ψυχή της μάνας του επίσης, 

τα εξωδικα δε φέρνουν κανένα αποτέλεσμα παρά έξοδα ανευ ουσίας και τέλος 

η δικαστική προσφυγή.... καλά κρασιά για χρόνο κ αποτέλεσμα κ δικαστικά κ δικηγορικά εξοδα, αφού... αν δικαιωθεί κάνεις δε θα αξίζει ότι πάρει σε σχέση με ότι έδωσε. 

ΥΓ. υπάρχει περίπτωση σε διαμάχη να μπει μέσα ο όρος της "παρούσας αξίας", δλδ η αξία που έχει το προϊόν μετά από 13 μήνες πχ κ οχι καινούργιο. Είδαμε άλλωστε παραπάνω στη νομοθεσία τον όρο "επισκευή" ρητά διατυπωμένο και αυτό αφήνει πεδίο ελευθερίας σε κάθε εταιρεία. 

Επεξ/σία από rodosf1
  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, rodosf1 said:

Γενικά με τις φράσεις "θα παω σε δικηγόρο, θα σας κάνω καταγγελία, θα σας τρέχω στα δικαστήρια", αγαπημένες φράσεις στην Ελλάδα, γνωρίζουν στα καταστήματα ότι απλά τα λέτε κ οτι δε θα βγάλετε κάτι ιδιαίτερο για αντικείμενα τέτοιας αξίας. Και καλό είναι να μη λέμε κάτι που νομίζουμε ότι θα έχει αποτέλεσμα κ να νομίζουμε ότι τρομάζουμε κανένα. 

Συμφωνώ. Πάντως έχει τύχει να «εξυπηρετηθώ» πιο γρήγορα όταν είπα σε υπάλληλο «θα επιστρέψω ανήμερα Black Friday που θα είναι πήχτρα το κατάστημα, μαζί με αστυνομία για να καταγράψει το περιστατικό». Μπορεί να τα ακούνε συχνά πυκνά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπουν στην διαδικασία να ρισκάρουν, δεν ξέρουν πόσο τρελός μπορεί να είναι ο άλλος.

2 hours ago, rodosf1 said:

ΥΓ. υπάρχει περίπτωση σε διαμάχη να μπει μέσα ο όρος της "παρούσας αξίας", δλδ η αξία που έχει το προϊόν μετά από 13 μήνες πχ κ οχι καινούργιο. Είδαμε άλλωστε παραπάνω στη νομοθεσία τον όρο "επισκευή" ρητά διατυπωμένο και αυτό αφήνει πεδίο ελευθερίας σε κάθε εταιρεία. 

Ακριβώς, η νομοθεσία μιλάει για «επισκευή», δεν υπάρχει ούτε ένα ανταλλακτικό στο PS5 που να κοστίζει €370, μαζί με τα εργατικά της επισκευής. Οπότε μάλλον τρελίτσα πουλάει το σέρβις της Sony, εκτός κι αν υπάρχει κάπου ο τιμοκατάλογος με τις επισκευές των βλαβών, όπως δίνουν άλλες εταιρείες (π.χ. Samsung στα κινητά).

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 31/1/2022 στις 3:09 ΜΜ, filip123go είπε

Ισχύει. Κοιτούσα να πάρω το ms controller  elite 2 και τελικά δεν το αγόρασα γι αυτό το λόγο (plus ότι έγραφαν πολλοί ότι τους παρουσίασε βλάβες) . 

Τα elite έχουν πλέον 2 χρόνια εγγύηση από ms. Και ναι βγήκαν ελαττωματικά σε μεγάλο ποσοστό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως εγώ σε φτηνό ευτυχώς keyboard της Microsoft δεν έβγαλα άκρη……το πληκτρολόγιο ήταν δώρο , δεν υπήρχε απόδειξη χάλασε στο εξάμηνο και η εταιρία δεν δεχόταν τίποτε χωρίς proof of purchase. Απαράδεκτο για ένα πληκτρολόγιο που παρουσιάστηκε το 2021 και χάλασε το 2021 και να σου λέει ότι χωρίς απόδειξη δεν στο φτιάχνω 

Δημοσ.

Παντού χρειάζεται proof of purchase για εγγύηση, δε μου κάνει εντύπωση. Γι' αυτό όποτε αγοράζεις κάτι συνήθως σου λένε "κρατήστε την απόδειξη, είναι η εγγύηση" 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, thagkol είπε

Παντού χρειάζεται proof of purchase για εγγύηση, δε μου κάνει εντύπωση. Γι' αυτό όποτε αγοράζεις κάτι συνήθως σου λένε "κρατήστε την απόδειξη, είναι η εγγύηση" 

Για αυτο υπαρχουν οι σειριακοι αριθμοι.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/6/2022 στις 11:54 ΠΜ, Malthador είπε

Ενημέρωσε τι θα σου απαντήσουν, αν θα δεχτούν δεύτερο χρόνο εγγύηση και -εφόσον δεν δεχτούν 2ο έτος- αν θα σου δώσουν επιλογή επισκευής ή αν θα σε πάνε κατευθείαν σε refurbrished.

 

Στις 13/7/2022 στις 7:51 ΠΜ, rodosf1 είπε

Γενικά με τις φράσεις "θα παω σε δικηγόρο, θα σας κάνω καταγγελία, θα σας τρέχω στα δικαστήρια", αγαπημένες φράσεις στην Ελλάδα, γνωρίζουν στα καταστήματα ότι απλά τα λέτε κ οτι δε θα βγάλετε κάτι ιδιαίτερο για αντικείμενα τέτοιας αξίας. Και καλό είναι να μη λέμε κάτι που νομίζουμε ότι θα έχει αποτέλεσμα κ να νομίζουμε ότι τρομάζουμε κανένα. 

Μια χαρα τρομαξαν παντως. Εσυ  μην τις λες.

Στις 28/6/2022 στις 7:39 ΜΜ, stcp είπε

 

Ας μην ξαναανοίξουμε αυτή την ατέλειωτη συζήτηση. Εύχομαι να βγάλεις άκρη. Ενημέρωσε μας!

 

 

 

 

Ενημερωση υποθεσης αντικαταστασης καμμενου PS5,μετα το περας του πρωτου χρονου.
Καταστημα Κωτσοβολος Καλαματας.

Μετα τις "απειλες"μου και αφου περασαν περιπου 20 μερες,ελαβα sms οτι η αντικατασταση ολοκληρωθηκε και οτι θα ενημερωθω για την παραλαβη.
Μετα απο καμια βδομαδα μου εστειλα sms να παω να παραλαβω.
Αντικατασταση με την επομενη κονσολα ( οχι το μοντελο που καηκε ),με ζελατινες τριγυρω,αλλα μαλλον refurbished.
Σκετη κονσολα με το μονωτικο επανω.

Οποτε πιεστε τους και απειληστε τους,μην το αφηνετε ετσι.

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 2
  • Thanks 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έγραψα και σε άλλο τοπικ μιας και δεν είχα δει το συγκεκριμένο.

Ξεκινάω διαδικασία rma ps5 αγορασμένο launch day με επέκταση εγγύησης public .

Θα ποσταρω update οποτε έχω νέα γιατί αρχίζει να ενδιαφέρει όλους μας σιγά σιγά η διαδικασία 

Καλή δύναμη 

 

Επεξ/σία από grouspen
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...