Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από αυτά που έχω διαβάσει (και εδώ φυσικά έχω μορφωθεί αρκετά) αντιλαμβάνομαι πως το αποτέλεμα θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει. Ναι, να γνωρίζουμε τον νόμο και να μπορούμε να τον χειριστούμε και εμείς (και να μην είμαστε επαγγελματικά σχετικοί με το θέμα) στην περίπτωση στραβής, που κακά τα ψέματα, μοιραία θα μας χαλάσει μια συσκευή μας στο εγγύς μέλλον. 

Το αποτέλεσμα αφορά στο να δικαιωθείς προφανώς. Οι περισσότεροι αναλώνεστε imo στο ίδιο το νομικό πλαίσιο και το πως ερμηνεύεται.

Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δικηγόροι (υποτίθεται άνθρωποι που χειρίζοντα τα νομικά) ερμηνεύουν διαφορετικά κάποια ''παραθυράκια'' του νόμου. 

Εμείς αρκεί να γνωρίζουμε τα βασικά και ας ερμηνεύονται όπως θέλει ο καθένας. 

Στο ποιον ή ποιους πρέπει να πιέσουμε πρέπει να εστιαστεί imo, και πόσο επιθετικά/γρήγορα πρέπει να γίνει αυτό καθώς με κάποια καταστήματα όταν έρχεται η ώρα της στραβής, το να είσαι παθητικός ακροατής/θεατής, δεν βοηθάει.

Εμείς έχουμε να κάνουμε με το κατάστημα το οποίο μας πούλησε ένα προϊόν. Στην δική μου (μικρή ευτυχώς) εμπειρία στις στραβές δεν δέχτηκα ποτέ να μιλήσω με τρίτους σε ότι αφορά service κτλ. Στο 2ο κιόλας mail, πόσο μάλλον όταν αφορά κάτι το οποίο έφτασε DOA, έχω κάνει γνωστό πως αν δεν κινηθεί η διαδικασία όπως ορίζει ο νόμος (δεν με ενδιαφέρει πως πάει να πλασάρει την εμπορική του εγγύηση ο κατασκευαστής) θα κινηθώ νομικά. Θέλοντας ή μη έχουν πάρει το μήνυμα ότι δεν έχουν να κάνουν με άνθρωπο που θα κάτσει ήσυχος σε αυτά που του λένε. 9/10 φορές που θα πιέσεις (δεν μιλάμε για παράλογες απαιτήσεις) θα βγεις δικαιωμένος imo.

Δεν το παίζω μάγκας or sth, ούτε θα φωνάξω, ούτε θα ξεσπάσω σε έναν υπάλληλο που στην τελική μπορεί να βρεθεί και αυτός με την σειρά του στην θέση μου ως καταναλωτής. Προσπαθώ απλώς να κρατώ γραπτές αποδείξεις *για αυτό προτιμώ τα mails, και να τους κυνηγήσω αν είναι εντελώς γτπ μαζί μου και σε αυτά που μου λένε ή γράφουν στην περίπτωση μου.

Και όχι, προφανώς και δεν θα κάνω φασαρία επειδή τα έπαιξε η μπαταρία του dualsense μου μετά από 1.5 χρόνο ή τα έπαιξε το analog stick από το πολύ FIFA και γιατί οι φίλοι μου παίζουν λες και έχουν προηγούμενα με τα χειριστήρια. Αν μου τα πιει το ps5 στους 13.5 μήνες (ενώ η Sony δίνει 1 χρόνο πχ εγγύηση εκεί θα έχουμε μια μάχη αλλά θα την κερδίσουμε με κάποιο τρόπο. Γνωρίζετε προφανώς οι περισσότεροι παρευρισκόμενοι συμφορουμίτες ότι κανένα (ειδικά τα μεγάλα καταστήματα) δεν θέλουν να χαλάσουν το κούτελο τους. Ε εκεί πατάμε εμείς. Δεν πάμε να εξαπατήσουμε κανέναν αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει όντως υπαιτιότητα του αγοραστή για το ελαττωματικό προϊόν που προέκυψε εντός εγγύησης(εμπορικής ή νόμιμης) πρέπει να βρούμε το δίκιο μας κινούμενοι νομικά αν συναντήσουμε stubbornness στην αντίπερα όχθη.

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 31/1/2022 στις 4:06 ΜΜ, DiAvOl είπε

Καλή τύχη. Όταν σου έρθει γράψε να μας πεις.

Μόλις παρέλαβα το controller του xbox series x ευτυχώς το έλεγξα και δεν ειχε κανένα πρόβλημα όλα λειτουργούν άψογα! 

 

Πάντως έχουμε φτάσει σε σημείο να πληρώνουμε πανάκριβα τα κοντρολερ και να παρακαλάμε να δουλεύουν! 

Μας δουλεύουν νομίζω! 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Σας παραθετω απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη σε σχεση με αναφορα μου για προβλημα σε Dualsense controller του PS5 στους 13 μηνες απο την αγορα και αρνηση δωρεαν επισκευης απο επισημο service ΚΑΙ απο καταστημα αγορας. 

Επειδη η απαντηση του Συνηγορου αναφερεται γενικα σε "προϊοντα Sony Playstation" το γραφω εδω. Τα ιδια θα ισχυουν αν καει στους 13 μηνες το PS5 μας!🤞

Καλη απολαυση!

KATANALOTI1.jpg

KATANALOTI2.jpg

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
18 minutes ago, stcp said:

Σας παραθετω απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη σε σχεση με αναφορα μου για προβλημα σε Dualsense controller του PS5 στους 13 μηνες απο την αγορα και αρνηση δωρεαν επισκευης απο επισημο service ΚΑΙ απο καταστημα αγορας. 

Επειδη η απαντηση του Συνηγορου αναφερεται γενικα σε "προϊοντα Sony Playstation" το γραφω εδω. Τα ιδια θα ισχυουν αν καει στους 13 μηνες το PS5 μας!🤞

Καλη απολαυση!

Τι πρόβλημα σου έβγαλε το gamepad;

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, stcp είπε

Σας παραθετω απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη σε σχεση με αναφορα μου για προβλημα σε Dualsense controller του PS5 στους 13 μηνες απο την αγορα και αρνηση δωρεαν επισκευης απο επισημο service ΚΑΙ απο καταστημα αγορας. 

Επειδη η απαντηση του Συνηγορου αναφερεται γενικα σε "προϊοντα Sony Playstation" το γραφω εδω. Τα ιδια θα ισχυουν αν καει στους 13 μηνες το PS5 μας!🤞

Καλη απολαυση!

KATANALOTI1.jpg

KATANALOTI2.jpg

Καπως γενικη η απαντηση του Συνηγορου, αλλα και σαφεστατη. Δεν νομιζω πως ειναι δυνατον μετα απο ενα και χρονο να αποδειξεις  πως ενα προιον ηταν ελαττωματικο εξαρχης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει ειπωθεί πολλές φορές στο φόρουμ ότι ο νόμος δεν μας καλύπτει δυστυχώς σε όλες τις περιπτώσεις για την διετή εγγύηση έτσι όπως είναι διατυπωμένος και αυτό φαίνεται και από την πιο πάνω απάντηση.

Δεν γράφει ρητά ότι "όλες οι συσκευές έχουν δύο χρόνια εγγύηση". Αναφέρει ότι έχεις δικαίωμα ως καταναλωτής για 2 χρόνια να διεκδικήσεις το δίκιο σου.

Απ' ότι καταλαβαίνω, περιλαμβάνει μόνο περιπτώσεις  όπου αποδεικνύεται ότι υπήρχε εξ αρχής κάποιο κατασκευαστικό λάθος.

 

ΥΓ: Το xbox τουλάχιστον έχει 2ετή εγγύηση εξ αρχής οπότε δεν έχουμε πρόβλημα σε αυτό το ζήτημα..

Επεξ/σία από The_Judas
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Θα ειναι δηλαδη σαν να εχουμε εγγυηση 2 χρονια,αλλα να μην εχουμε.
Αυτη η ερμηνεια απο που εχει προελθει;
Ετσι οριζει η Ε.Ε και στις υπολοιπες χωρες;
Οτι πρεπει να αποδειξει ο αγοραστης οτι το προβλημα προυπηρχε;

 

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ps5 χαλασε μεσα  στο δευτερο χρονο.

Η Κομετρον αρνηθηκε,αν καλεσουμε στον Κωτσο πρεπει να πουμε κατι συγκεκριμενο;

Δε θελω θεωρια,μονο αν το εχει κανει καποιος.

Δημοσ.

Παρε τον κωτσο να μαθεις τι θα σου πουν.Η σονυ οπως ξερουμε δινει ενα ετος εγγυηση, το ιδιο θα σου πει και ο κωτσος.

Τι ζημια εβγαλε η κονσολα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/6/2022 στις 7:32 ΜΜ, Mr_Terror είπε

Παρε τον κωτσο να μαθεις τι θα σου πουν.Η σονυ οπως ξερουμε δινει ενα ετος εγγυηση, το ιδιο θα σου πει και ο κωτσος.

Τι ζημια εβγαλε η κονσολα?

Δεν ανοιγει,dead.
Την πηγα στον Κωτσο,μεσω γνωστου,ο Κωτσος την πηρε και καλα ως "εκτος εγγυησης" και αυριο πρεπει να παρω στα κεντρικα και να βρισω,να φωναξω και να απειλησω να μου καλυψουν το δευτερο χρονο.

 

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Δεν ανοιγει,dead.
Την πηγα στον Κωτσο,μεσω γνωστου,ο Κωτσος την πηρε και καλα ως "εκτος εγγυησης" και αυριο πρεπει να παρω στα κεντρικα και να βρισω,να φωναξω και να απειλησω να μου καλυψουν το δευτερο χρονο.

 

Πολλά PS5 τελευταία και δεν ξέρω αν είναι τυχαίο τώρα που καλοκαίριασε. Χάλασε το PS5 φίλου μου και έχει κι εκείνος τα ίδια ντράβαλα με σένα, του λένε ότι έχει 1 έτος εγγύηση και όχι 2. Και να πεις ότι το ζόριζε, κάτι FIFA και κάτι PES έπαιζε κυρίως.

  • Moderators
Δημοσ.
7 hours ago, StamTheMan said:

Δεν ανοιγει,dead.
Την πηγα στον Κωτσο,μεσω γνωστου,ο Κωτσος την πηρε και καλα ως "εκτος εγγυησης" και αυριο πρεπει να παρω στα κεντρικα και να βρισω,να φωναξω και να απειλησω να μου καλυψουν το δευτερο χρονο.

 

Ενημέρωσε τι θα σου απαντήσουν, αν θα δεχτούν δεύτερο χρόνο εγγύηση και -εφόσον δεν δεχτούν 2ο έτος- αν θα σου δώσουν επιλογή επισκευής ή αν θα σε πάνε κατευθείαν σε refurbrished.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η κομετρον προσπαθει να κανει τα ευκολα δυσκολα.
Πηρα τηλεφωνο για να ρωτησω εαν ενα dualsense ειναι εντος εγγυηση,για να το δει με το σειριακο,αλλα δε μπορουσαν.

Χρειαζονταν οπωσδηποτε την αποδειξη.

Το χειριστηριο ειναι αγορασμενο απο market,οποτε η αποδειξη δεν υπαρχει.
Μπορουμε να δουμε καπως ποτε ενεργοποιηθηκε το DS?

Για τα νεοτερα απο κωτσοβολο:

Πηρα τηλεφωνο σημερα,μολις ελαβα σμσ οτι ξεκινησε η επισκευη,για να μου πει ο τυπος οτι η κονσολα επιστρεφεται στο καταστημα,ανεπισκευαστη.
Δεν ηξερε τιποτα ο τυπος,οτι και αν του ελεγα για 2 χρονια εγγυηση μου ελεγε οτι δε μπορει να κανει τιποτα απο εκει που ειναι αυτος.
Δεν τον συγκινησε ουτε οταν του ειπα οτι θα κανω καταγγελια στον συνηγορο.

Περιμενω απαντηση απο τον φιλο που δουλευει στον Κωτσο,για να δουμε πως θα προχωρησουμε.

Το κακο ειναι οτι δεν ειναι στο ονομα μου η κονσολα,οποτε ισως βρουμε τοιχο εαν προσπαθησω να το κυνηγησω προσωπικα.

 

 

Η κομετρον προσπαθει να κανει τα ευκολα δυσκολα.
Πηρα τηλεφωνο για να ρωτησω εαν ενα dualsense ειναι εντος εγγυηση,για να το δει με το σειριακο,αλλα δε μπορουσαν.

Χρειαζονταν οπωσδηποτε την αποδειξη.

Το χειριστηριο ειναι αγορασμενο απο market,οποτε η αποδειξη δεν υπαρχει.
Μπορουμε να δουμε καπως ποτε ενεργοποιηθηκε το DS?

@Malthador

Για τα νεοτερα απο κωτσοβολο:

Πηρα τηλεφωνο σημερα,μολις ελαβα σμσ οτι ξεκινησε η επισκευη,για να μου πει ο τυπος οτι η κονσολα επιστρεφεται στο καταστημα,ανεπισκευαστη.
Δεν ηξερε τιποτα ο τυπος,οτι και αν του ελεγα για 2 χρονια εγγυηση μου ελεγε οτι δε μπορει να κανει τιποτα απο εκει που ειναι αυτος.
Δεν τον συγκινησε ουτε οταν του ειπα οτι θα κανω καταγγελια στον συνηγορο.

Περιμενω απαντηση απο τον φιλο που δουλευει στον Κωτσο,για να δουμε πως θα προχωρησουμε.

Το κακο ειναι οτι δεν ειναι στο ονομα μου η κονσολα,οποτε ισως βρουμε τοιχο εαν προσπαθησω να το κυνηγησω προσωπικα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...