Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κανε την προσπαθεια σου με τον κωτσο, Μεγαλη αλυσιδα ειναι , η αγορα εγινε πολυ προσφατα εχεις πιθανοτητες να στην αλλαξουν.Αν θες ενημερωσε μας για τις εξελιξεις .Παντως να ξερεις το σερβις της σονυ για κονσολες δεν ειναι και οτι καλυτερο.

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nicolas26 είπε

ή να επισκευασουν την ίδια. Όχι να μου δώσουν refurbished.

Ποια η διαφορά να επισκευασουν την δικιά σου, από το να σου δώσουν άλλη επισκευασμενη? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Γερμανός μου έδωσε 2 χρόνια εγγύηση για το PS5. Στην πραγματικότητα όμως αν πάθει κάτι σε αυτό το διάστημα η «εγγύηση» είναι οτι το πας στην Astra Service που εδώ και 100 χρόνια επισκευάζει δορυφορικά πιάτα, εξοπλισμούς και τηλεοράσεις. Δεν ξέρουν από κονσόλες, γνωστός που το έστειλε του πετσόκοψαν την HDMI θύρα και το πέταξε στα σκουπίδια. Και στην καλύτερη να στο στείλουν πίσω και να σου δώσουν ανακατασκευασμένο με ότι αυτό συνεπάγεται. 
 

Οι πιθανότητες να καταφέρουν να επισκευάσουν κονσόλα η να στείλουν πίσω καινούργια είναι μηδαμινές. Όποτε τσάμπα κόπος να ασχολείστε με ελληνικό “service”PlayStation. Οι retailers απλά δεν ξέρουν, δεν είδαν, δεν άκουσαν. Σε στέλνουν στην Άστρα και μετά κανεις τον σταυρό σου και 10 προσευχές.

Επεξ/σία από Tilemaxx
Δημοσ.

Σε ps4 στους 17 μηνες χαλασε το χειρηστιριο. (Χωρις να το κουναω εγω ο χαρακτηρας του παιχνιδιου εκανε τρελα) 

Αγορασμενο γερμανια απο μεγαλο online καταστημα.

Περιεγραψα την βλαβη στο service τους και μου λενε στειλτο.

Τους το εστειλα και σε μια εβδομαδα ειχα ενα καινουργιο πισω.

Παντως εχω την αισθηση οτι ειναι πολιτικη του καταστηματος αυτου να κρατα ευτυχισμενους τους πελατες τους.

Μου ειχε τυχει και μια καφετιερα κατι και μου την αλλαξανε (ηταν κατω απο χρονο ομως αυτη)

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι απίστευτο το πόσο κακό service έχει η Sony στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια ενώ μονοπωλεί την αγορά. 

Καλά μας κάνει γιατί επικροτούμε αυτή την πολιτική ξανά και ξανά.

  • Like 1
Δημοσ.
15 minutes ago, Bourdoulas said:

Είναι απίστευτο το πόσο κακό service έχει η Sony στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια ενώ μονοπωλεί την αγορά. 

Καλά μας κάνει γιατί επικροτούμε αυτή την πολιτική ξανά και ξανά.

Νομίζω πάντως πως μόνο στις κονσόλες το κάνει αυτό. Σε κινητά και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές έχει καλύτερη συμπεριφορά (επειδή εκεί υπάρχει καλύτερος ανταγωνισμός και με περισσότερες πωλήσεις).

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Tilemaxx είπε

Ο Γερμανός μου έδωσε 2 χρόνια εγγύηση για το PS5. Στην πραγματικότητα όμως αν πάθει κάτι σε αυτό το διάστημα η «εγγύηση» είναι οτι το πας στην Astra Service

Με astra service μπλεκεις αν θες μονος σου. Αλλιως, το πας στον Γερμανο και αναλαμβανουν αυτοι. Ακομα και αυτοι να το στειλουν, δεν σε νοιαζει. Ετσι και αλλιως, στο 2ο χρονο μονο μεσω του καταστηματος το κανεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To σημαντικο ειναι οτι κυνηγας το καταστημα ως οφειλουν . Πραγματικα η $ονυ εχει βρει και τα κανει αυτα στο ελλαδισταν κανονικα επρεπε να φαει γερο εμπαργκο απο οργανωσεις οπως κανουν σε κανονικες χωρες οχι δικαιολογιες . * Και στα κινητα και στις τηλεορασεις της τα ιδια εκανε σε εγδερνε οσο παει

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ.

Αν γνωρίζει καποιος. Χειριστήριο 6 μηνών έχει αρχίσει το drift και δεν παιζει καλά. Περνάει εγγύηση ή ούτε καν; 

Δημοσ.
4 hours ago, xenos3 said:

Αν γνωρίζει καποιος. Χειριστήριο 6 μηνών έχει αρχίσει το drift και δεν παιζει καλά. Περνάει εγγύηση ή ούτε καν; 

Έναν χρόνο έχει και το χειριστήριο. Αρα μαλλον κανονικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/12/2023 στις 6:35 ΜΜ, Bourdoulas είπε

Καλά μας κάνει γιατί επικροτούμε αυτή την πολιτική ξανά και ξανά.

Ποιες είναι οι εναλλακτικές που έχουμε στο κομμάτι service Playstation??

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ποιες είναι οι εναλλακτικές που έχουμε στο κομμάτι service Playstation??

Τα ίδια δεν κάνει και η apple? Στον 2ο χρόνο, πας στο κατάστημα. Απλά πχ στην παραπάνω περίπτωση με το χειριστήριο, αν ήταν αυτό μαζί με την κονσόλα, ίσως ζητήσουν (δεν έχει τύχει, ούτε και κάποιος το έχει επιβεβαιώσει) ολόκληρο το προϊόν για να το περάσουν στην εγγύηση. 

Γενικά η εγγύηση είναι με το κατάστημα. Κάποιοι κατασκευαστές προσφέρουν και απευθείας (MS, corsair, dell κτλ) 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.

Τι σχέση έχει η Apple με αυτό που κάνει η Sony?? Έστω και αν η Apple πετάει το μπαλάκι στον πωλητή και πάλι θα καλυφθείς δωρεάν στην εγγύηση. Εγώ όταν χρειάστηκα 2ο χρόνο σε iPhone, πήγα Infoquest κατευθείαν και ας είχα αγοράσει από κατάστημα. Καλύφθηκα κανονικά και μου έγινε άμεσα αντικατάσταση συσκευής...

Σε PS, ποιο κατάστημα θα σε καλύψει στον 2ο χρόνο και δεν θα αρχίσει τις ιστορίες?? Εδώ, σε μιας εβδομάδας κονσόλα σε στέλνουν στο Service. Όπως συμμορφώθηκε η MS και δίνει κανονικά 2ετή εγγύηση σε κονσόλα και χειριστήρια χωρίς πολλά πολλά, τα ίδια έπρεπε εδώ και χρόνια να κάνει και η Sony...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Σε PS, ποιο κατάστημα θα σε καλύψει στον 2ο χρόνο και δεν θα αρχίσει τις ιστορίες?? Εδώ, σε μιας εβδομάδας κονσόλα σε στέλνουν στο Service

Όλα, και προφανώς πάλι στο service θα καταλήξουν. Η εγγύηση, όπως και οι όροι, έχουν να κάνουν με το κατάστημα. 

Δημοσ.
1 minute ago, SabotazNic said:

Όλα, και προφανώς πάλι στο service θα καταλήξουν. Η εγγύηση, όπως και οι όροι, έχουν να κάνουν με το κατάστημα. 

Η Ευρωπαϊκή οδηγία λέει 2 χρόνια εγγύηση. Στο κατάστημα θα σου πουν το κλασικό 1 χρόνο δίνει η Sony, πλήρωσε σαν χαζός για επισκεύη ή τρέχα με καταγγελίες κτλ. Η Sony είναι παράνομη και συνεχίζει το ίδιο τροπάριο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...