Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Έχω ένα Corsa d 1.3 πετρελαίο τον τελευταίο καιρό σα να δυσκολεύεται να πάρει μπροστά όταν είναι ζεστό, δεν παίρνει με την πρώτη μιζια βαράει 3-4 δευτερόλεπτα δεν παίρνει το αφήνω και μετά ξαναγυρνάω διακόπτη σκάει μια δυο και μετά παίρνει. Αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ όταν είναι ζεστό, όταν είναι κρύο δεν έχει θέμα. Σκέφτομαι ίσως παίζει ρόλο βαλβίδα egr εισαγωγή κλπ δεν τα έχω καθαρίσει ποτέ και το αμάξι έχει 203κ χιλιόμετρα. Καμία πρόταση στο τι μπορεί να είναι?

Ευχαριστώ πολύ

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, panosdOUG είπε

Καλησπέρα

Έχω ένα Corsa d 1.3 πετρελαίο τον τελευταίο καιρό σα να δυσκολεύεται να πάρει μπροστά όταν είναι ζεστό, δεν παίρνει με την πρώτη μιζια βαράει 3-4 δευτερόλεπτα δεν παίρνει το αφήνω και μετά ξαναγυρνάω διακόπτη σκάει μια δυο και μετά παίρνει. Αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ όταν είναι ζεστό, όταν είναι κρύο δεν έχει θέμα. Σκέφτομαι ίσως παίζει ρόλο βαλβίδα egr εισαγωγή κλπ δεν τα έχω καθαρίσει ποτέ και το αμάξι έχει 203κ χιλιόμετρα. Καμία πρόταση στο τι μπορεί να είναι?

Ευχαριστώ πολύ

 

Σε διαγνωστικό έχει κουμπώσει κατά προτίμηση opcom να γίνει έλεγχος σε όλους τους εγκεφάλους;  Τις αναγεννήσεις της ολοκληρώνει ; 

Πάντως κακό δε θα κάνει ο καθαρισμός της egr , αλλά πάρε και τα σετ φλαντζών που δίνουν ως ανταλλακτικά . 

Φίλτρο πετρελαίου είναι καθαρό - έχει αλλαχτεί πρόσφατα;

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω διαγνωστικό opcom ο ίδιος το έχω κουμπώσει και δεν εμφανίζει κάποια βλάβη για αυτό ρωτάω ίσως είναι κάτι μηχανικο που δεν θα το έβρισκα με διαγνωστικό (δεν εμφανίζει ούτε στην egr βλαβη) Είναι euro 4 χωρίς dpf από τη μάνα του  κωδικός κινητήρα z13dth. Φίλτρο πετρελαίου είναι αλλαγμένο στις 195 χιλιάδες οπότε δεν ξέρω αν φταίει αυτό. Πριν χίλια χιλιόμετρα έκανα σέρβις καδένα κλπ και ο μάστορας μου είπε ότι ίσως είναι η αντλία η δεύτερη αυτή που έχει μέσα στο τεποζιτο και δυσκολευται γιατί μέτρησε την υψηλής και δίνει κανονικά αλλα περίεργο μου φαίνεται γιατί όταν είναι κρύο να παίρνει κανόνικα και όταν ζεσταίνεται να θέλει 2-3 μίζες?

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Σε διαγνωστικό έχει κουμπώσει κατά προτίμηση opcom να γίνει έλεγχος σε όλους τους εγκεφάλους;  Τις αναγεννήσεις της ολοκληρώνει ; 

Πάντως κακό δε θα κάνει ο καθαρισμός της egr , αλλά πάρε και τα σετ φλαντζών που δίνουν ως ανταλλακτικά . 

Φίλτρο πετρελαίου είναι καθαρό - έχει αλλαχτεί πρόσφατα;

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Απο συμπίεση πως πάει;

Συνηθως αυτο φταίει.

Δεν γνωρίζω να σου πω την αλήθεια, να είναι από συμπίεση το θέμα? Πώς λύνεται αν είναι αυτό?

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Προθερμάνσεις οκ;

Προθερμανσεις έχω αλλάξει 4αδα πριν 15κ περίπου , δεν νομίζω πως είναι αυτό γιατι κρύο παίρνει χωρίς πρόβλημα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον η παροχή πετρελαίου θέλει έλεγχο καθως λόγω συναγωγής υπάρχει ατμοποίηση στο rail ή καποιο vapor lock? Ελεγξε επίσης γείωσης μίζας ( θερμοκρασίες -οξείδωση) καλου κακού . και φυσικά ECT. H EGR δεν συμμετέχει στην εκκίνηση αλλα μονο καλό θα κανει ο καθαρισμός της όπως και να εχει, σιγουρα θα έχει μαζέψει μάκα ειδικά σε συνθήκες πόλης.

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 1
Δημοσ.

Πηγαινε φτιαξε την μιζα σου ,πριν 2 μηνες ειχα τετοιο προβλημα. Οταν ηταν κρυο δεν ειχει θεμα και οταν ηταν ζεστο δεν.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

Πηγαινε φτιαξε την μιζα σου ,πριν 2 μηνες ειχα τετοιο προβλημα. Οταν ηταν κρυο δεν ειχει θεμα και οταν ηταν ζεστο δεν.

Δηλαδη μπορει η μιζα να ακουγεται σωστα και να θελει επισκευη???

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, BarcodeCrew είπε

Πηγαινε φτιαξε την μιζα σου ,πριν 2 μηνες ειχα τετοιο προβλημα. Οταν ηταν κρυο δεν ειχει θεμα και οταν ηταν ζεστο δεν.

Ίδιο πρόβλημα σε πόλο 96 φανταζομουν πως κρύο επερνε ευκολότερα όμως δεν είχε σχέση και είχε πρόβλημα ο διακόπτης της μίζας τελικά

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Μάλλον η παροχή πετρελαίου θέλει έλεγχο καθως λόγω συναγωγής υπάρχει ατμοποίηση στο rail ή καποιο vapor lock? Ελεγξε επίσης γείωσης μίζας ( θερμοκρασίες -οξείδωση) καλου κακού . και φυσικά ECT. H EGR δεν συμμετέχει στην εκκίνηση αλλα μονο καλό θα κανει ο καθαρισμός της όπως και να εχει, σιγουρα θα έχει μαζέψει μάκα ειδικά σε συνθήκες πόλης.

Μάλιστα θα τα μεταφέρω στο μάστορα που θα ασχοληθεί καθώς δεν έχω τέτοιες γνώσεις σε ευχαριστώ πολύ.

 

2 ώρες πριν, BarcodeCrew είπε

Πηγαινε φτιαξε την μιζα σου ,πριν 2 μηνες ειχα τετοιο προβλημα. Οταν ηταν κρυο δεν ειχει θεμα και οταν ηταν ζεστο δεν.

Σε τι αυτοκίνητο ακριβώς φίλε μου και τι ακριβώς είχε χαλάσει στη μίζα που χρειάζεται επισκευή? Καρβουνακια η κάτι άλλο?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panosdOUG είπε

Μάλιστα θα τα μεταφέρω στο μάστορα που θα ασχοληθεί καθώς δεν έχω τέτοιες γνώσεις σε ευχαριστώ πολύ.

 

Σε τι αυτοκίνητο ακριβώς φίλε μου και τι ακριβώς είχε χαλάσει στη μίζα που χρειάζεται επισκευή? Καρβουνακια η κάτι άλλο?

Όντως τα corsa έχουν θέμα με μίζα . Βέβαια εμένα μου έδωσε σημάδια και τη επισκευασα. Όπως και διακόπτη μίζας ειδικά εάν αφήνεις πολλά κλείδια επιβαρύνει τη θέση . 

Υπολόγισε 30-40€ τη μίζα και 40€ το διακόπτη μίζας . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Όντως τα corsa έχουν θέμα με μίζα . Βέβαια εμένα μου έδωσε σημάδια και τη επισκευασα. Όπως και διακόπτη μίζας ειδικά εάν αφήνεις πολλά κλείδια επιβαρύνει τη θέση . 

Υπολόγισε 30-40€ τη μίζα και 40€ το διακόπτη μίζας . 

Μάλιστα δεν το ήξερα αυτό μακάρι να είναι μίζα δεν ακούγεται τρελό έξοδο, κλειδιά δεν έχω ποτέ αλλά πάνω μόνο του αυτοκινήτου μπαίνει στη μίζα χωρίς μπρελόκ, στο επόμενο σέρβις θα πω να κοιτάξουν την μίζα σίγουρα αν και μάλλον θα ψάξω για κάποιον πιο εξειδικευμένο μάστορα.

Ο καθαρισμός egr εισαγωγής κλπ πόσο περίπου κοστίζει, σκέφτομαι αν δεν είναι πολύ ακριβός να το πάω για επισκευή μίζα και καθαρισμό να μου φύγει από το κεφάλι όχι τίποτα άλλο.

 

Επεξ/σία από panosdOUG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...