Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στρίβει εύκολα αριστερά δύσκολα δεξιά.Οταν στρίβω δεξιά είναι στην ουσία σαν να είναι μηχανικό και το υδραυλικό σύστημα με πιέζει να στρίψω αριστερά γιατί με το που αφήνω το τιμόνι πάει μόνο του αριστερά. Όταν οδηγάω στην ευθεία με πετάει ελαφρά αριστερά σε σημείο που πρέπει να κρατάω το τιμόνι για να μένει ευθεία. Αέρας στα λάστιχα δεν είναι το τσεκαρα. Μοντέλο Φίατ παντα 71 άλογα του 2008

 

Δημοσ.

Μαλλον   ηλεκτρικος  σερβομηχανισμος  με  προβλημα  οπως   εκατονταδες  τετοια.

Υπαρχουν   επισκευαστες   αρκετοι   με  200-250   ευρω.

ΥΓ. 71  αλογα  σε  παντα  δεν  παιζουν

αν  ειναι   1100   ειναι   55ΗΡ   και   1250  ειναι  60ΗΡ.

Δημοσ.

Πάγωμα τιμονιού , κλασσικό για Panda/Pundo , αν είσαι τυχερός είναι χαμηλή μπαταρία , αλλιώς φτάνει και 300άρι

μπες στο fb group κάποιος είχε ποστάρει 50€ ανταλλακτικό (αισθητήρας ροπής αν θυμάμαι) και νόμιζα οτι κράτησα λινκ αλλά δεν το βρίσκω , ρώτα εκεί

Δημοσ.

Πλέον το πρόβλημα είναι σοβαρό εκεί που είχα έστω μια υποβοήθηση στο αριστερό στρίψιμο τώρα μου έβγαλε το σημάδι του τιμονιού στο ταμπλό (κόκκινο) και το τιμόνι είναι μηχανικό πλέον και το στρίψιμο είναι πολύ δύσκολο. Να σημειωθεί ότι το "CITY" δεν το άνοιγα ποτέ που και καλά σε βοηθάει παραπάνω. Είμαι ανάμεσα σε ηλεκτρικό μοτέρ, αισθητήρα ροπής και χαμηλή τάση μπαταρίας θα το τσεκαρω πρώτα και αν είναι όντως το μοτέρ γιατί αν το πάω σε μηχανικό ότι και να είναι θα μου πει μοτέρ για να τα τσεπωσει.

Στις 29/1/2022 στις 7:14 ΜΜ, tigergreg είπε

 

 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, SerMastro είπε

Πλέον το πρόβλημα είναι σοβαρό εκεί που είχα έστω μια υποβοήθηση στο αριστερό στρίψιμο τώρα μου έβγαλε το σημάδι του τιμονιού στο ταμπλό (κόκκινο) και το τιμόνι είναι μηχανικό πλέον και το στρίψιμο είναι πολύ δύσκολο. Να σημειωθεί ότι το "CITY" δεν το άνοιγα ποτέ που και καλά σε βοηθάει παραπάνω. Είμαι ανάμεσα σε ηλεκτρικό μοτέρ, αισθητήρα ροπής και χαμηλή τάση μπαταρίας θα το τσεκαρω πρώτα και αν είναι όντως το μοτέρ γιατί αν το πάω σε μηχανικό ότι και να είναι θα μου πει μοτέρ για να τα τσεπωσει.

 

Ηλεκτρικος   σερβομηχανισμος   ειναι  100%.

Ψαξε  στο  διαδικτυο   για   μαγαζια   που  τα   επισκευαζουν.

Τα  περισσοτερα   ειναι   κοντα  στον  πειραια.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, tigergreg είπε

Ηλεκτρικος   σερβομηχανισμος   ειναι  100%.

Ας ξεκινησει απο τα απλα πρωτα πριν σκασει κατι εκατονταδες ευρω να επισκευασει κατι που μπορει να μην ειναι.

Πρωτα τσεκαρε τη μπαταρια.Ποσο καιρο την εχεις και ειναι επωνυμη?Συνηθως αν ειναι η μπαταρια,θα χασεις την υποβοηθηση σε επιτοπιες κινησεις του τιμονιου και πολυ πιο σπανια οταν εισαι σε κινηση.

Γενικα η ηλεκτρικη υποβοηθησε σε αυτα τραβαει αρκετα amperes και αν δεν ειναι σε αριστη κατασταση η μπαταρια,βλεπει οτι δεν επαρκει η τροφοδοσια και γινεται αυτο που επαθες.Αν ειναι οκ η μπαταρια τοτε πας στα υπολοιπα,που συνηθως ειναι ο αισθητηρας ροπης.

Στο δικο μου πχ,τωρα με τα κρυα και μετα απο συντομη ακινησια με το που το εβαλα μπροστα μου το εκανε.Με το που ζεσταθηκε λιγο η μπαταρια δε το εκανε παλι.Η μπαταρια ειναι επωνυμη 1,5 χρονου και σε καλη κατασταση.

Οταν χανεις την υποβοηθηση,κλεινε το και ξαναβαζε το μπροστα και θα επανελθει.

Δημοσ.

Το αυτοκίνητο όταν έγινε όλο αυτό ήταν σε ρεζέρβα σήμερα λοιπόν πάω και βάζω βενζινα και ως δια μαγείας όλα κομπλέ και το τιμόνι λειτουργούσε με υποβοήθηση και το ραδιόφωνο άναψε. Ρωτάω λοιπόν , υπάρχει περίπτωση να ζοριζοταν η αντλία βενζίνης και να έδινε παραπάνω αμπέρ η μπαταρία και να μου έριχνε το ραδιόφωνο και το ηλεκτρικό μοτέρ του τιμονιού; Υπάρχει κάποια τέτοια δικλείδα ασφαλείας ;

Δημοσ.

Ότι λένε και οι υπόλοιποι, ξεκίνα με έλεγχο μπαταρίας και δυναμό. Σε Panda '04 μου το έχει κάνει 2 ή 3 φορές και κάθε φορά μετά από λίγο έμενα από μπαταρία. Με την κολώνα τιμονιού, που είναι συνηθισμένη βλάβη στο Panda, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, SerMastro είπε

Το αυτοκίνητο όταν έγινε όλο αυτό ήταν σε ρεζέρβα σήμερα λοιπόν πάω και βάζω βενζινα και ως δια μαγείας όλα κομπλέ και το τιμόνι λειτουργούσε με υποβοήθηση και το ραδιόφωνο άναψε. Ρωτάω λοιπόν , υπάρχει περίπτωση να ζοριζοταν η αντλία βενζίνης και να έδινε παραπάνω αμπέρ η μπαταρία και να μου έριχνε το ραδιόφωνο και το ηλεκτρικό μοτέρ του τιμονιού; Υπάρχει κάποια τέτοια δικλείδα ασφαλείας ;

Οχι.Τυχαιο ειναι και θα στο ξανα εμφανισει αργα η γρηγορα.

Δημοσ.
Στις 31/1/2022 στις 6:42 ΜΜ, SerMastro είπε

Το αυτοκίνητο όταν έγινε όλο αυτό ήταν σε ρεζέρβα σήμερα λοιπόν πάω και βάζω βενζινα και ως δια μαγείας όλα κομπλέ και το τιμόνι λειτουργούσε με υποβοήθηση και το ραδιόφωνο άναψε. Ρωτάω λοιπόν , υπάρχει περίπτωση να ζοριζοταν η αντλία βενζίνης και να έδινε παραπάνω αμπέρ η μπαταρία και να μου έριχνε το ραδιόφωνο και το ηλεκτρικό μοτέρ του τιμονιού; Υπάρχει κάποια τέτοια δικλείδα ασφαλείας ;

Οπως εχουν πει παραπανω... μπαταρια και δυναμο αλλα να ριξω κατι ακομα στο τραπεζι? Κακες γειωσεις.. Το πλην της μπαταριας παει καπου πανω στο σασι και απο πανω του παιρνουν ολα τα εξαρτηματα ουσιαστικα. Καπου μπροστα οπως τα περισσοτερα fiat της χρονολογιας του, πρεπει να εχει και ενα μαυρο κουτακι καταχωνιασμενο που απο κατω του φευγουν καλωδια και πιανει με μια βιδα πανω στο σασι. Απο εκει παιρνουν πολλα απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου γειωση. Επισης σιγουρα εχει και αλλες γειωσεις π.χ. πανω στο σαζμαν. Αν δεν βγαλεις ακρη με μπαταρια και δυναμο, πριν πας για επισκευη κολωνας τιμονιου, ψαξου ετσι. Και δεν αρκει να τα βλεπεις καθαρα και σφιγμενα. Λυνεις καθαριζεις με γυαλοχαρτακι, ξαναβαζεις.. και το κουτακι αν το βρεις, το ανοιγεις και το καθαριζεις και αυτο με σπρει επαφων.. Η συγκεκριμενη φωτο στο λινκ πιο πισω, ειναι απο punto αλλα για να ξερεις τι ψαχνεις αρκει.. 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...