Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, phanispal said:

Γι' αυτό είπα για πολυεθνικές πιο πάνω.

Επίσης εσύ το λες με τα τωρινά δεδομένα, που το ποσοστό εργαζομένων που φορτίζουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητό τους στη δουλειά παίζει να είναι 0.001%.

Αν φτάσει π.χ. το 20% να δω πόσο large θα είναι οι μια χαρά επιχειρήσεις.

 

Αν με το πολυεθνική εννοείς να έχεις εγκαταστάσεις σε μερικές χώρες όχι δεν χρειάζεται.

Κατά τα άλλα έχουμε κομμάτι σε μηχάνημα στη δουλειά που καίει σε μια μέρα μόνο του όσο θα ήθελαν όλοι οι εργαζόμενοι για 2-3 βδομάδες στο ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο. 

3 minutes ago, Joshua21 said:

Αστείο είναι μόνο εάν τα αυτοκίνητα που φορτίζουν στις επιχειρήσεις αυτές είναι ελάχιστα. Ήδη οι περισσότεροι από τους δωρεάν σταθμούς φόρτισης εδώ στην Ελλάδα πλέον είναι επί πληρωμή.

Αστείο θα ήταν ακόμα και αν όλοι οι εργαζόμενοι είχαν ηλεκτρικό. 

  • Απαντ. 595
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αστείο θα ήταν ακόμα και αν όλοι οι εργαζόμενοι είχαν ηλεκτρικό. 

Σαν να υπερβάλλεις λιγάκι, και να υπάρχει τέτοια επιχείρηση σίγουρα είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Joshua21 said:

Σαν να υπερβάλλεις λιγάκι, και να υπάρχει τέτοια επιχείρηση σίγουρα είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας.

Γενικά όχι δεν υπερβάλω. 

Δεν είπα ότι είναι ο κανόνας πουθενά αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο μια τέτοια επιχείρηση.

Απλά όταν κάποιος λέει για φόρτιση στη δουλειά θεωρώ πως μιλάει για τέτοιου τύπου και μεγέθους επιχειρήσεις. 

 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Γενικά όχι δεν υπερβάλω. 

Δεν είπα ότι είναι ο κανόνας πουθενά. Απλά όταν κάποιος λέει για φόρτιση στη δουλειά θεωρώ πως μιλάει για τέτοιου τύπου και μεγέθους επιχειρήσεις. 

 

Κάποιο παράδειγμα έχουμε?

Εγώ πάντως ξέρω μια επιχείρηση (ασφαλιστική) που σε ένα από τα κτίρια της είχε ελεύθερο σταθμό φόρτισης για όσο φόρτιζε μόνο ένας υπάλληλος της, όταν όμως έγιναν τρεις έβαλε κανονικά χρέωση. Υπόψιν εκεί δουλεύουν πάνω από 30 άτομα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω, μονο ως λυση 'το μη χειρον βελτιστον', ειναι αν εχει καποιος στην κατοχη του,

αυτοκινητο χιλιαρακι το πολυ, euro6, με βενζινη, οχι ηλεκτρικο.

Να καις μεν, αλλα να καις το λιγοτερο δυνατο καυσιμο.

-------------------------------------------------------------------------------

Αληθεια με την περιβοητη υγραεριοκινηση, εκει συγκριτικα, πως ειναι το μετωπο;

Επεξ/σία από mindreader
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mindreader είπε

αυτοκινητο χιλιαρακι το πολυ, euro6, με βενζινη, οχι ηλεκτρικο.

υγραέριο (σχεδόν παντού) /φυσικό αέριο (σε συγκεκριμένες περιοχές)

6 λεπτά πριν, mindreader είπε

Αληθεια με την περιβοητη υγραεριοκινηση, εκει συγκριτικα, πως ειναι το μετωπο;

ακρίβυνε και εκεί αλλά πάντα συμφέρει όπως τα τελευταία 20 χρόνια περίπου

Δημοσ.
29 minutes ago, Joshua21 said:

Κάποιο παράδειγμα έχουμε?

Εγώ πάντως ξέρω μια επιχείρηση (ασφαλιστική) που σε ένα από τα κτίρια της είχε ελεύθερο σταθμό φόρτισης για όσο φόρτιζε μόνο ένας υπάλληλος της, όταν όμως έγιναν τρεις έβαλε κανονικά χρέωση. Υπόψιν εκεί δουλεύουν πάνω από 30 άτομα.

Παραδείγματα εταιρειών που να έχουν τέτοια κατανάλωση ρεύματος που να μην τους νοιάζει η φόρτιση? 

Όχι, δεν έχουμε. Καμία. 

Σίγουρα πάντως δεν μιλάω για γραφεία 30 ατόμων. 

Δημοσ.

 Καπου πρεπει να υπηρχαν και καποια νηματα για την ακριβεια, αλλα υπαρχει μαλλον και μπολικος στρουθοκαμηλισμος...

 

Πάνω από 100 δολάρια το πετρέλαιο - Εκτίναξη τιμών σε αέριο, σιτηρά, μέταλλα

https://www.news247.gr/kosmos/polemos-stin-oykrania-pano-apo-100-dolaria-to-petrelaio-ektinaxi-timon-se-aerio-sitira-metalla.9542142.html

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, NickTG είπε

Παραδείγματα εταιρειών που να έχουν τέτοια κατανάλωση ρεύματος που να μην τους νοιάζει η φόρτιση? 

Όχι, δεν έχουμε. Καμία. 

Όχι, η τρέχουσα κατανάλωση που έχουν είναι αδιάφορη, ζήτησα παραδείγματα εταιρειών που δεν θα τις ένοιαζε αν πλήρωναν το ρεύμα για να φορτίζουν ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι τους τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Σίγουρα πάντως δεν μιλάω για γραφεία 30 ατόμων. 

Σίγουρα πάντως δεν βοηθάς να καταλάβουμε για τι ακριβώς μιλάς.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Κάποιο παράδειγμα έχουμε?

Εγώ πάντως ξέρω μια επιχείρηση (ασφαλιστική) που σε ένα από τα κτίρια της είχε ελεύθερο σταθμό φόρτισης για όσο φόρτιζε μόνο ένας υπάλληλος της, όταν όμως έγιναν τρεις έβαλε κανονικά χρέωση. Υπόψιν εκεί δουλεύουν πάνω από 30 άτομα.

Και εγώ ξέρω μια άλλη ασφαλιστική όπου έχει βάλει στο εσωτερικό της πάρκινγκ ,σταθμό φόρτισης, για να φορτίζει το Τέσλα ο πρόεδρος.

Δημοσ.
4 minutes ago, Joshua21 said:

Όχι, η τρέχουσα κατανάλωση που έχουν είναι αδιάφορη, ζήτησα παραδείγματα εταιρειών που δεν θα τις ένοιαζε αν πλήρωναν το ρεύμα για να φορτίζουν ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι τους τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα.

Σίγουρα πάντως δεν βοηθάς να καταλάβουμε για τι ακριβώς μιλάς.

Η αλήθεια είναι ότι έχεις αποφασίσει από την αρχή ότι υπερβάλω οπότε δεν θα έλεγα και ότι με ενδιαφέρει να καταλάβεις. 

Σας αφήνω να μιλήσετε για γραφεία 30 ατόμων. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Η αλήθεια είναι ότι έχεις αποφασίσει από την αρχή ότι υπερβάλω οπότε δεν θα έλεγα και ότι με ενδιαφέρει να καταλάβεις. 

Σας αφήνω να μιλήσετε για γραφεία 30 ατόμων. 

Σε ευχαριστούμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

υγραέριο (σχεδόν παντού) /φυσικό αέριο (σε συγκεκριμένες περιοχές)

ακρίβυνε και εκεί αλλά πάντα συμφέρει όπως τα τελευταία 20 χρόνια περίπου

Δηλαδη, λες μια λυση (και) στις σημερινες πανακριβες τιμες καυσιμων, ειναι η ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ;

Συμφωνειτε οι υπολοιποι;

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, NickTG είπε

Η αλήθεια είναι ότι έχεις αποφασίσει από την αρχή ότι υπερβάλω οπότε δεν θα έλεγα και ότι με ενδιαφέρει να καταλάβεις. 

Σας αφήνω να μιλήσετε για γραφεία 30 ατόμων. 

Πήγα να σου απαντήσω σοβαρά. Μετα είδα το username σου και απλα γελασαμε με τα ποστ σου. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mindreader είπε

Νομιζω, μονο ως λυση 'το μη χειρον βελτιστον', ειναι αν εχει καποιος στην κατοχη του,

αυτοκινητο χιλιαρακι το πολυ, euro6, με βενζινη, οχι ηλεκτρικο.

Να καις μεν, αλλα να καις το λιγοτερο δυνατο καυσιμο.

-------------------------------------------------------------------------------

Αληθεια με την περιβοητη υγραεριοκινηση, εκει συγκριτικα, πως ειναι το μετωπο;

Πιστεύω καλύτερα από βενζίνη σκέψου στο Corsa C 1.2 τις δύο τελευταίες φορές που έβαλα 20 ευρώ βενζίνη έβγαλα 100 χιλιόμετρα. Με το Meriva B LPG 1.4 Turbo που πήρα με 20 ευρώ υγραέριο έβγαλα 160 χιλιόμετρα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...