Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εσύ αλλάζεις στις 30.000?

Οχι γιατι πολυ απλα με πιανει το διαστημα του χρονου.Σε 18 μηνες εχω κανει με το ζορι 10000χλμ.Και εφοσον το βιβλιαρακι λεει οτι εαν κανεις ελαχιστα χλμ να αλλαζεις στο χρονο τα λαδια,τα αλλαζω τοτε.

Στη μηχανη μου ομως (που τη πηρα καινουργια) και λεει 10000χλμ μεταξυ αλλαγων και το συνεργειο μου ειπε για 5000,προφανως και τον εγραψα και θα το παω στις 10000χλμ.

  • Like 2
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Οχι γιατι πολυ απλα με πιανει το διαστημα του χρονου.Σε 18 μηνες εχω κανει με το ζορι 10000χλμ.Και εφοσον το βιβλιαρακι λεει οτι εαν κανεις ελαχιστα χλμ να αλλαζεις στο χρονο τα λαδια,τα αλλαζω τοτε.

Στη μηχανη μου ομως (που τη πηρα καινουργια) και λεει 10000χλμ μεταξυ αλλαγων και το συνεργειο μου ειπε για 5000,προφανως και τον εγραψα και θα το παω στις 10000χλμ.

Εγώ κάνω καμιά 30.000 το χρόνο 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εγώ κάνω καμιά 30.000 το χρόνο 

Βαζε καλο επωνυμο λαδι σωστων προδιαγραφων και αλλαζε σε καμια 25αρια χιλιαδες,γιατι και μενα τα 30000χλμ μου φαινονται αρκετα και θα εισαι οκ.

Αν και το πιο σωστο ειναι να γινει χημικη αναλυση να δεις τις ιδιοτητες του λαδιου οταν το βγαλεις για να ξερεις αν οντως εχει ξεκινησει να τα φτυνει η οχι.

Παντως σε φορουμ εξωτερικου με μηχανες που συμμετεχω ,τυπας εστειλε για αναλυση λαδι με 10000χλμ (το διαστημα που προτεινει ο κατασκευαστης) και το λαδι ηταν σα καινουργιο.Και ηταν και μαρκα-τυπος που δε τον εκτιμουσαν και ιδιαιτερα...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 30/1/2022 στις 1:54 ΜΜ, thanasisxask είπε

Στους -30 ναι, μπορεί να ζοριστεί η αντλία λαδιού. 

Αναλόγως άμα παίρνει 5-30 και του βάζεις 10-40 ε δεν το πάει και σφαίρα η αντλία το λάδι σχεδιάστηκε να δουλεύει με ένα συγκεκριμένο τύπο λαδιού.

Τώρα ο καθένας μπορεί να βάλει ότι γουστάρει δικό του όχημα είναι ότι θέλει κάνει.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 31/1/2022 στις 3:09 ΜΜ, Dantε είπε

Βαζε καλο επωνυμο λαδι σωστων προδιαγραφων και αλλαζε σε καμια 25αρια χιλιαδες,γιατι και μενα τα 30000χλμ μου φαινονται αρκετα και θα εισαι οκ.

Αν και το πιο σωστο ειναι να γινει χημικη αναλυση να δεις τις ιδιοτητες του λαδιου οταν το βγαλεις για να ξερεις αν οντως εχει ξεκινησει να τα φτυνει η οχι.

Παντως σε φορουμ εξωτερικου με μηχανες που συμμετεχω ,τυπας εστειλε για αναλυση λαδι με 10000χλμ (το διαστημα που προτεινει ο κατασκευαστης) και το λαδι ηταν σα καινουργιο.Και ηταν και μαρκα-τυπος που δε τον εκτιμουσαν και ιδιαιτερα...

Πάντως υπαρχει καλο λαδι και οικονομικο! Τα βαζουν βαγκιτες και με αναβαθμισεις..!!!

Δημοσ.

Αν το αμαξι σου ειναι του 2008, polo 9n3 δηλαδη 1.4 16V, με κωδικους κινητηρα BUD/BKY ισχυουν τα παρακατω... ακριβως τα ιδια ειναι και για κινητηρα BLM με τη μονη διαφορα οτι θελει 4 λιτρα αντι για 3.2 που ειναι οι προηγουμε νοι 2 κινητηρες.. Αν το αμαξι σου ειναι polo 6n1, ΔΕΝ ισχυει το παρακατω.. 

 

9n1 BUD.JPG

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 31/1/2022 στις 10:27 ΠΜ, Dantε είπε

Σε αναγκαζει κανενας να τα αλλαξεις?οι συνεργειαδες λενε τις ιστοριες αυτες για τις πιο γρηγορες αλλαγες ,επειδη εινα τα πιο ευκολα χρηματα που βγαζουν.Πραγματικα αν μπορουσαν να αλλαζουν μονο λαδια,θα το εκαναν.

Και το 90% του κοσμου εχει τσιμπησει και κανει αλλαγες πολυ νωριτερα απο οτι χρειαζεται.Η στο χρονικο διαστημα που λεει ο κατασκευαστης η στο χιλιομετρικο.Και εννοειται λαδι με τις προδιαγραφες που δινει.Αντε να κανεις αλλαγη λιγο νωριτερα για το ψυχολογικο της καταστασης,αλλα σε καμια περιπτωση να κοψεις τα διαστηματα στη μεση η και στο 1/4.Τσαμπα λεφτα.

Τα 30.000 χλμ που λένε αφορούν τις ιδανικές συνθήκες. Σίγουρα πολλοί θα οδηγούν υπό ιδανικές συνθήκες(200)χλμ στην Ελλαδά, αλλά οι περισσότεροι όχι.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Τα 30.000 χλμ που λένε αφορούν τις ιδανικές συνθήκες. Σίγουρα πολλοί θα οδηγούν υπό ιδανικές συνθήκες(200)χλμ στην Ελλαδά, αλλά οι περισσότεροι όχι.

Που το αναφερει αυτο και ποιες ειναι οι ιδανικες συνθηκες?

Στο δικο μου το μονο που λεει ειναι 

Αναφορά σε κείμενο

If the car is mainly used in cities or travels less than 10,000 km a year, change the engine oil and filter every
12 months.

Που και παλι ειναι ξεκαθαρο.Οπως ειπα αυτα τα θεματα τα δημιουργουν οι συνεργειαδες γιατι ειναι ευκολα λεφτα και πατανε στην ανασφαλεια του κοσμου.

Ειναι χιλια αλλα δυο πραγματα που ειναι πιο πιθανο να προκαλεσουν ζημια ,παρα οι αλλαγες οπως λεει το μανουαλ.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Dantε είπε

Που το αναφερει αυτο και ποιες ειναι οι ιδανικες συνθηκες?

Στο δικο μου το μονο που λεει ειναι 

Που και παλι ειναι ξεκαθαρο.Οπως ειπα αυτα τα θεματα τα δημιουργουν οι συνεργειαδες γιατι ειναι ευκολα λεφτα και πατανε στην ανασφαλεια του κοσμου.

Ειναι χιλια αλλα δυο πραγματα που ειναι πιο πιθανο να προκαλεσουν ζημια ,παρα οι αλλαγες οπως λεει το μανουαλ.

 

Πολλοί έχουν ανάφερει ότι διακρίνονται περιπτώσεις στα manual. Στο δικό μου ορίζει 7.500 σε δύσκολες συνθήκες 15.000 σε ιδανικες. Μερικοί μάστορες που δυστυχως αγγιξανε το αμαξι, μέχρι και 18.000χλμ έλεγαν να κρατουν τα ίδια λάδια(οταν το διαχειριζόταν ο πατέρας τσιμπούσε με το φθηνό service, "Ρε συ γιατί να αλλάξουμε μάστορα, κάθε φορά που πάω δίνω 28 ευρώ για service"), γι ένα αμάξι που διανύει τα πιο πολλά χιλιόμετρα στη πόλη( και Θεσσαλονίκη), ε να που τσιμπάει λάδι σαν τρελό τώρα.

Και όπως εσύ λες οτι οι μάστοροι συμβουλέουν για αλλαγές συχνότερα(που προφανως η πλειοψήφια είναι ανίκανοι), έτσι υπάρχουν κι αυτοί που πουλάνε το φθηνό service για να τσιμπάνε πελατεία.

Εγώ προσωπικά τις αλλαγές τις κάνω ανάλογα με τη χρήση. Αν το έχω σκοτώσει στο κέντρο Θεσσαλονίκης, ε στις 7.500- 8000 χλμ έχω φύγει για αλλαγή.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, ideal09 είπε

 

Πολλοί έχουν ανάφερει ότι διακρίνονται περιπτώσεις στα manual. Στο δικό μου ορίζει 7.500 σε δύσκολες συνθήκες 15.000 σε ιδανικες. Μερικοί μάστορες που δυστυχως αγγιξανε το αμαξι, μέχρι και 18.000χλμ έλεγαν να κρατουν τα ίδια λάδια(οταν το διαχειριζόταν ο πατέρας τσιμπούσε με το φθηνό service, "Ρε συ γιατί να αλλάξουμε μάστορα, κάθε φορά που πάω δίνω 28 ευρώ για service"), γι ένα αμάξι που διανύει τα πιο πολλά χιλιόμετρα στη πόλη( και Θεσσαλονίκη), ε να που τσιμπάει λάδι σαν τρελό τώρα.

Και όπως εσύ λες οτι οι μάστοροι συμβουλέουν για αλλαγές συχνότερα(που προφανως η πλειοψήφια είναι ανίκανοι), έτσι υπάρχουν κι αυτοί που πουλάνε το φθηνό service για να τσιμπάνε πελατεία.

Εγώ προσωπικά τις αλλαγές τις κάνω ανάλογα με τη χρήση. Αν το έχω σκοτώσει στο κέντρο Θεσσαλονίκης, ε στις 7.500- 8000 χλμ έχω φύγει για αλλαγή.

Οτι αναφερεις εχει καλυφθει απο το μανουαλ.

Δεν υπαρχει λαθος πληροφορια στο μανουαλ.Μονο παραπληροφορηση και κακη κατανοηση.

Σου λεει οτι αν κανεις χρηση πολης ,αλλαζε τα στο χρονο.Αρα τσεκ αυτο που αναφερεις,αφου το επεξηγει.

Επισης σου θετει προδιαγραφες και σου προτεινει και συγκεκριμενο λαδι,αρα τσεκ και στα 28Ε για σερβις.Που προφανως για να πληρωνει 7Ε το λαδι το λιτρο,πιθανοτατα θα ειναι τηγανολαδο η καμια απομιμηση γνωστου λαδιου που θα τα φερνει απο Τουρκια με 3Ε το λαδι.

Προσωπικα παιρνω απο εμπιστο μαγαζι λαδια και τα παω εγω στο συνεργειο.Δε με νοιαζει αν θα κοστισει λιγο παραπανω,γιατι ετσι ειμαι σιγουρος.

Το οτι καιει επισης λαδι σα τρελο το αυτοκινητο του πατερα σου,δε σημαινει πως αν εκανε τις αλλαγες στα 5000χλμ και με λαδι 20Ε/λιτρο οτι δε θα εκαιγε παλι,just sayin.Μη κανεις το συσχετιση γιατι ειναι αβασιμη.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Dantε είπε

Οτι αναφερεις εχει καλυφθει απο το μανουαλ.

Δεν υπαρχει λαθος πληροφορια στο μανουαλ.Μονο παραπληροφορηση και κακη κατανοηση.

Σου λεει οτι αν κανεις χρηση πολης ,αλλαζε τα στο χρονο.Αρα τσεκ αυτο που αναφερεις,αφου το επεξηγει.

Επισης σου θετει προδιαγραφες και σου προτεινει και συγκεκριμενο λαδι,αρα τσεκ και στα 28Ε για σερβις.Που προφανως για να πληρωνει 7Ε το λαδι το λιτρο,πιθανοτατα θα ειναι τηγανολαδο η καμια απομιμηση γνωστου λαδιου που θα τα φερνει απο Τουρκια με 3Ε το λαδι.

Προσωπικα παιρνω απο εμπιστο μαγαζι λαδια και τα παω εγω στο συνεργειο.Δε με νοιαζει αν θα κοστισει λιγο παραπανω,γιατι ετσι ειμαι σιγουρος.

Το οτι καιει επισης λαδι σα τρελο το αυτοκινητο του πατερα σου,δε σημαινει πως αν εκανε τις αλλαγες στα 5000χλμ και με λαδι 20Ε/λιτρο οτι δε θα εκαιγε παλι,just sayin.Μη κανεις το συσχετιση γιατι ειναι αβασιμη.

Αυτό είπα, αλλά εσύ θες πουλήσεις τις εξυπνάδες σου. Ότι ανέφερα το γράφει στο μάνουλ, αυτό είπα. ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑΓΗ στις 7.500 χιλιάδες στις δύσκολες συνθήκες , και σου λεώ εγώ όταν κάνω χρήση πόλης που ορίζεται ως δύσκολη συνθήκη θα τα αλλάξω στις 7.500,

το πιάσες? εύκολο είναι.

Αυτό που λες για τις τιμές επίσης άσχετο, σου λέω απλά ότι οι μάστορες "πουλάνε" το φθηνό service αλλάζοντας απλά λάδια χωρις να αλλάζουν τίποτα και ποτέ, γράφοντας στο βιβλιαράκι 18.000 χλμ, όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής δίνει 15.000 σε καλές συνθήκες. Πάει κι αυτό.

Όσον αφορά τον κινητήρα, γνωρίζω τον κινητήρα και χωρίς αυστήρες αλλάξες αρχίζει και καταπίνει. Μην κάνεις υποθέσεις που είναι αβάσιμες, ξέρω τι αμάξια έχουμε.

 

 

 

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Αυτό είπα, αλλά εσύ θες πουλήσεις τις εξυπνάδες σου. Ότι ανέφερα το γράφει στο μάνουλ, αυτό είπα. ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑΓΗ στις 7.500 χιλιάδες στις δύσκολες συνθήκες , και σου λεώ εγώ όταν κάνω χρήση πόλης που ορίζεται ως δύσκολη συνθήκη θα τα αλλάξω στις 7.500,

το πιάσες? εύκολο είναι.

Ετσι ,οταν δεν εχουμε επιχειρηματα ξεκιναμε τους χαρακτηρισμους.Κλασσικη φορουμιακη τακτικη.

Πραγματικα οτι γραφεις ,ειναι οτι λεει το μανουαλ.Διαφωνησα καπου εγω?Σου λεει το μανουαλ σου ,εαν το χρησιμοποιεις στη πολη,αλλαξε το στις 7500.Ε αλλαξε το στις 7500.

 

Αναφορά σε κείμενο

Αυτό που λες για τις τιμές επίσης άσχετο, σου λέω απλά ότι οι μάστορες "πουλάνε" το φθηνό service αλλάζοντας απλά λάδια χωρις να αλλάζουν τίποτα και ποτέ, γράφοντας στο βιβλιαράκι 18.000 χλμ, όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής δίνει 15.000 σε καλές συνθήκες. Πάει κι αυτό.

Αρα αμελεια του ιδιοκτητη καθως κανει και τα διαστηματα πιο μετα απο οτι λεει ο κατασκευαστης και βαζοντας τηγανελαιο.Συγνωμη αλλα ο κατασκευαστης δε βαζει τη τσιφουτια σου μεσα στους παραγοντες και δε τον αφορα κιολας.

Αναφορά σε κείμενο

Όσον αφορά τον κινητήρα, γνωρίζω τον κινητήρα και χωρίς αυστήρες αλλάξες αρχίζει και καταπίνει. Μην κάνεις υποθέσεις που είναι αβάσιμες, ξέρω τι αμάξια έχουμε.

Επιστημονικα αποδεδειγμενο επιχειρημα δηλαδη.

"Ξερω τι αμαξια εχουμε και αν δεν αλλαξεις στα μισα χιλιομετρα,θα καιει λαδια"

Δικη μου ειναι η τσεπη?Πληρωνε και καθε 1000χλμ αλλαγη,αφου εχεις τετοια αδιασειστα στοιχεια στα χερια σου οτι φταιει αυτο.

 

Ετσι απο περιεργεια,τι αυτοκινητο ειναι αυτο που καιει λαδια?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dantε είπε

Οτι αναφερεις εχει καλυφθει απο το μανουαλ.

Δεν υπαρχει λαθος πληροφορια στο μανουαλ.Μονο παραπληροφορηση και κακη κατανοηση.

Που προφανως για να πληρωνει 7Ε το λαδι το λιτρο,πιθανοτατα θα ειναι τηγανολαδο η καμια απομιμηση γνωστου λαδιου που θα τα φερνει απο Τουρκια με 3Ε το λαδι.
 

Σε μια ελευθερη αγορα παιζουν ολα τα σεναρια..!

Ο ψαγμενος παντα θα γλυτωνει χρηματα!!!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dantε είπε

"Ξερω τι αμαξια εχουμε και αν δεν αλλαξεις στα μισα χιλιομετρα,θα καιει λαδια"

Εξαιρετική κατανόηση! Εγώ σου είπα ότι ο κατασκευαστής ορίζεις στις 7.500 ενώ οι αλλαγές γινόταν στις 18.000, γι 'αυτό καίει τα λαδάκια του.

Κατά βάση συμφωνούμε σ΄αυτά που λέμε αλλά τέλος πάντων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...