Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, kage είπε

ημισυνθετικο να επαιρνε polo λιγο δυσκολο..αρα μαλλον μονοι σας το βαζατε? 

polo lpg bifuel 2010+ 

λοιπον ειναι ανουσιο να αλλαζεις λαδια τωρα ή να νομιζεις οτι αν βαλεις κατι ακριβοτερο ή σωστο δεν θα παθει τπτ μετα απο 13χρονια και 100κ+ km..οτι εγινε εγινε στον κινητηρα ;) ρεταρει?δονησεις?εχασε δυναμη? πετα το αεριο κ μεινε με βενζινη αν κανεις κατω απο 10κ κμ /ετος

περα απο νουμερα θα επρεπε να κοιτας προδιαγραφες vw 504-407 ... 

 

Το ημισυνθετικο το ξεκίνησε ο μάστορας για να κάνει πιο συχνά αλλαγές μιας κ είναι παλιό αμάξι

Κάνω 30.000+ οπότε το αέριο το αγαπάω

Προδιαγραφές προφανώς κοιτάω

 

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν κάνει να αλλάζεις ιξώδες λαδιού.

Βάζεις αυτό που λέει ο κατασκευαστής.

Πιο χοντρό λάδι όπως το 10-40 μπορεί να κάνει ζημιά στην αντλία λαδιού χώρια που αργεί να ανεβάσει το λάδι στα σημεία που πρέπει οπότε προκαλείς και ζημιά σταδιακά στον κινητήρα.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, SinAkuma είπε

Δεν κάνει να αλλάζεις ιξώδες λαδιού.

Βάζεις αυτό που λέει ο κατασκευαστής.

Πιο χοντρό λάδι όπως το 10-40 μπορεί να κάνει ζημιά στην αντλία λαδιού χώρια που αργεί να ανεβάσει το λάδι στα σημεία που πρέπει οπότε προκαλείς και ζημιά σταδιακά στον κινητήρα.

 

Στους -30 ναι, μπορεί να ζοριστεί η αντλία λαδιού. 

Δημοσ.

γενικά, το πρώτο νούμερο αν το αλλάξεις σε πιο μικρό δεν πειράζει, μιας και η συμπεριφορά του λαδιού θα είναι ακόμα καλύτερη (πιο καλή ροή και πιο μικρό ιξώδες όταν είναι κρύο). Το δεύτερο νούμερο είναι η συμπεριφορά του λαδιού όταν ζεσταθεί κοντά στα όριά του. Αυτό που κάνανε παλία, το να βάζουν πιο "παχύ" λάδι για να μη το καίει, είχε αυτό το αποτέλεσμα (δε το έκαιγε) αλλά ταυτόχρονα το λάδι δεν πήγαινε σε όλα τα μέρη που έπρεπε μιας και η συμπεριφορά του δε ήταν αυτή για την οποία σχεδιάστηκε ο κινητήρας. Σαφώς και υπάρχουν κινητήρες που ανάλογα με την περιοχή προτείνουν λίγο διαφορετικά λάδια (0w-20 -> 5w30) αλλά έχει να κάνει με το κλίμα της περιοχής, τις εκπομπές ρύπων κλπ. 

Γενικά το πρώτο νούμερο μπορείς να το αλλάξεις άφοβα σε πιο μικρό, το δεύτερο θα πρέπει να δείς τα νούμερα του λαδιού σε αυτές τις θερμοκρασίες, γιατί δε είναι όλα τα 5w-30 πχ ίδια. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Άλλο ρωτάω

Το αμάξι φοράει 5-40

Παλιά φόραγε 10-40 και ακόμη πιο παλιά (ως καινούργιο) 5-30

Ο κατασκευαστής προτείνει 5-30

Τώρα τι να κάνω; 

2008 polo 1.4 (αέριο)

 

Το 5-30 που λες είναι πιο παχύ από το 5-40

Επειδη συνηθως αυτα τα polo καινε λαδια αναλογα την κατασταση βαζουν μεχρι και 10/40!

Αν σου τσιμπαει ελαχιστα με το 5/40 τοτε συνεχιζεις με αυτα.   10/40 γιατι εβαλες???

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Επειδη συνηθως αυτα τα polo καινε λαδια αναλογα την κατασταση βαζουν μεχρι και 10/40!

Αν σου τσιμπαει ελαχιστα με το 5/40 τοτε συνεχιζεις με αυτα.   10/40 γιατι εβαλες???

Αυτό είχε προτείνει ο μάστορας

Μετά αυξήθηκαν τα Χλμ που κάνω οπότε πήγα στο 5-40

Δεν τσιμπάει ελάχιστα. Αλλά όχι και κάτι ακραίο. Πχ από αλλαγή σε αλλαγή (15.000) να θέλει 1-1.5 λίτρο 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Αυτό είχε προτείνει ο μάστορας

Μετά αυξήθηκαν τα Χλμ που κάνω οπότε πήγα στο 5-40

Δεν τσιμπάει ελάχιστα. Αλλά όχι και κάτι ακραίο. Πχ από αλλαγή σε αλλαγή (15.000) να θέλει 1-1.5 λίτρο 

 

Εγω θα μέτραγα στάθμη κάθε 1000χλμ να δω που αρχίζει να τα καίει.Γιατί σίγουρα δεν τα καίει απο καινούργια το ίδιο με όσο πλησιάζεις στην αλλαγή.

Και μολις βρεις που αρχίζει η μεγάλη κατανάλωση θα τα αλλάζεις.Πιστευω ότι αυτό θα γίνεται μετά τις 8Κ χλμ.

Και με αυτή την κατανάλωση ξεχνάς τις αλλαγές ανα 30Κ χλμ.

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Αυτό είχε προτείνει ο μάστορας

Μετά αυξήθηκαν τα Χλμ που κάνω οπότε πήγα στο 5-40

Δεν τσιμπάει ελάχιστα. Αλλά όχι και κάτι ακραίο. Πχ από αλλαγή σε αλλαγή (15.000) να θέλει 1-1.5 λίτρο 

Ωραια βαζε 5/40 api sn και να κοιτας να τα αλλαζεις πιο νωρις εκει που αρχιζει να σου τα καιει περισσοτερο..

Να ξερεις δεν στα καιει αναλογικα με τα χλμ..  πχ μπορει μεχρι τα 6000χλμ να τσιμπησει ελαχιστα και απο κει και περα να τα τσιμπαει περισσοτερο! Οποτε καπου εκει στα 7000 κανεις την αλλαγη.

Η καταναλωση εχει να κανει με την φθορα του λαδιου αλλα και με τις συνθηκες οδηγησης!

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

 

Εγω θα μέτραγα στάθμη κάθε 1000χλμ να δω που αρχίζει να τα καίει.Γιατί σίγουρα δεν τα καίει απο καινούργια το ίδιο με όσο πλησιάζεις στην αλλαγή.

Και μολις βρεις που αρχίζει η μεγάλη κατανάλωση θα τα αλλάζεις.Πιστευω ότι αυτό θα γίνεται μετά τις 8Κ χλμ.

Και με αυτή την κατανάλωση ξεχνάς τις αλλαγές ανα 30Κ χλμ.

οντως δεν τσιμπαει απο την αρχη

11 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Ωραια βαζε 5/40 api sn και να κοιτας να τα αλλαζεις πιο νωρις εκει που αρχιζει να σου τα καιει περισσοτερο..

Να ξερεις δεν στα καιει αναλογικα με τα χλμ..  πχ μπορει μεχρι τα 6000χλμ να τσιμπησει ελαχιστα και απο κει και περα να τα τσιμπαει περισσοτερο! Οποτε καπου εκει στα 7000 κανεις την αλλαγη.

Η καταναλωση εχει να κανει με την φθορα του λαδιου αλλα και με τις συνθηκες οδηγησης!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε

Για vag μια χαρα εισαι!

το ξερω χαχα
οποτε τι κανω; συνεχιζω στα ακριβα 5-40 motul με αλλαγες στις 15.000?
το αμαξι σε λιγο θα το δωσω οποτε σκεφτομαι μηπως βαλω παλι για 7.500
το να συνεχισω με μοτουλ και να αλλαζω στις 7.5 δεν παιζει.
Μηπως να παω παλι στα 7.5 για πιο συχνες αλλαγες; πιο φρεσκο λαδι δηλαδη; ετσι κι αλλιως το ιδιο βγαινει πλεον (μιση τιμη εχει το λαδι για 7.5 που εβαζα magnatec 10-40, σε σχεση με το μοτουλ 5-40)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

το ξερω χαχα
οποτε τι κανω; συνεχιζω στα ακριβα 5-40 motul με αλλαγες στις 15.000?
το αμαξι σε λιγο θα το δωσω οποτε σκεφτομαι μηπως βαλω παλι για 7.500
το να συνεχισω με μοτουλ και να αλλαζω στις 7.5 δεν παιζει.
Μηπως να παω παλι στα 7.5 για πιο συχνες αλλαγες; πιο φρεσκο λαδι δηλαδη; ετσι κι αλλιως το ιδιο βγαινει πλεον (μιση τιμη εχει το λαδι για 7.5 που εβαζα magnatec 10-40, σε σχεση με το μοτουλ 5-40)

Να βρεις ενα λαδι πιο οικονομικο σε 5/40 και να τ αλλαζεις οταν χρειαζεται..  Θα το δεις απο την καταναλωση..

10/40 μην ξαναβαλεις

  • Like 1
Δημοσ.

ο μπαρμπαγιωργος βρηκε τον  μπαρμπαμητσο μηχανικο της γειτονιας 😛

τελικα το αεριο εγινε αφτερμαρκετ και τα km εκτιναχτηκαν στα 200- 300κ κμ ακομη και με ημισυνθετικο λαδι . επιμενω δεν προκειτε να αλλαξει κατι το λαδι πλεον...δεν εχω ιδεα τι σημαινει ακριβο μοτουλ ή καστρολ αλλα πλεον ολα αυτα τα βρισκεις κατω απο 10ε ή μπορεις να βαλεις ενα  aral longlife που σχεδον σε καθε περιοχη θα βρεις ενα γνησιο κ φτηνο(αλλιως τοσα χρονια αγοραζεις μια κουτα απο αγγλια/γερμανια σε ακομη καλυτερες τιμες)..castrol eddge prof me uv ελεγχο γνησιοτητας ,mobil 1 esp κτλ..

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/1/2022 στις 12:56 ΜΜ, μπαρμπαγιωργος είπε

Άλλο θέμα είναι γιατί τα αλλάζουμε στις 15.000 όταν ο κατασκευαστής λέει 30.000

Σε αναγκαζει κανενας να τα αλλαξεις?οι συνεργειαδες λενε τις ιστοριες αυτες για τις πιο γρηγορες αλλαγες ,επειδη εινα τα πιο ευκολα χρηματα που βγαζουν.Πραγματικα αν μπορουσαν να αλλαζουν μονο λαδια,θα το εκαναν.

Και το 90% του κοσμου εχει τσιμπησει και κανει αλλαγες πολυ νωριτερα απο οτι χρειαζεται.Η στο χρονικο διαστημα που λεει ο κατασκευαστης η στο χιλιομετρικο.Και εννοειται λαδι με τις προδιαγραφες που δινει.Αντε να κανεις αλλαγη λιγο νωριτερα για το ψυχολογικο της καταστασης,αλλα σε καμια περιπτωση να κοψεις τα διαστηματα στη μεση η και στο 1/4.Τσαμπα λεφτα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dantε είπε

Σε αναγκαζει κανενας να τα αλλαξεις?οι συνεργειαδες λενε τις ιστοριες αυτες για τις πιο γρηγορες αλλαγες ,επειδη εινα τα πιο ευκολα χρηματα που βγαζουν.Πραγματικα αν μπορουσαν να αλλαζουν μονο λαδια,θα το εκαναν.

Και το 90% του κοσμου εχει τσιμπησει και κανει αλλαγες πολυ νωριτερα απο οτι χρειαζεται.Η στο χρονικο διαστημα που λεει ο κατασκευαστης η στο χιλιομετρικο.Και εννοειται λαδι με τις προδιαγραφες που δινει.Αντε να κανεις αλλαγη λιγο νωριτερα για το ψυχολογικο της καταστασης,αλλα σε καμια περιπτωση να κοψεις τα διαστηματα στη μεση η και στο 1/4.Τσαμπα λεφτα.

Εσύ αλλάζεις στις 30.000?

 

9 ώρες πριν, kage είπε

ο μπαρμπαγιωργος βρηκε τον  μπαρμπαμητσο μηχανικο της γειτονιας 😛

τελικα το αεριο εγινε αφτερμαρκετ και τα km εκτιναχτηκαν στα 200- 300κ κμ ακομη και με ημισυνθετικο λαδι . επιμενω δεν προκειτε να αλλαξει κατι το λαδι πλεον...δεν εχω ιδεα τι σημαινει ακριβο μοτουλ ή καστρολ αλλα πλεον ολα αυτα τα βρισκεις κατω απο 10ε ή μπορεις να βαλεις ενα  aral longlife που σχεδον σε καθε περιοχη θα βρεις ενα γνησιο κ φτηνο(αλλιως τοσα χρονια αγοραζεις μια κουτα απο αγγλια/γερμανια σε ακομη καλυτερες τιμες)..castrol eddge prof me uv ελεγχο γνησιοτητας ,mobil 1 esp κτλ..

Δεν με συμφέρει να αγοράζω το λάδι και μετά να πληρώνω εργασία αλλού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...