Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πχ από 10-40 ημισυνθετικά να πας σε 5-40 συνθετικό ή και 5-30 συνθετικό

Κάνει; Δεν κάνει; Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει;

Ο κατασκευαστής λέει 5-30 κάθε 30.000+ όπως όλοι 

Έβαζα 10-40 για 7500, μετά το πήγα 5-40 για 15.000, λέω να το πάω 5-30 όπως λέει ο κατασκευαστής

 

Άλλο θέμα είναι γιατί τα αλλάζουμε στις 15.000 όταν ο κατασκευαστής λέει 30.000

 

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Κάνει; Δεν κάνει; Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει;

δεν κάνει και αν βάζεις πιο χοντρό λάδι ζορίζεις αντλία και δε λιπαίνονται τα λεπτά σημεία (μικρότερη ροή) πχ απο 5w-30 σε 5w-40

απο 0w-30 σε 5w-30 ,ίιιιισως δε ζορίζεται τόσο στην εκκίνηση αν είσαι σε περιοχή που δεν πέφτει -10C

το 2ο συνθετικό δεν έχει καμία σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία , είναι η ρευστότητα του λαδιού στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

αν ο κατασκευαστής προτείνει λεπτότερα λάδια για μείωση ρύπων/κατανάλωσης δεν το ξέρει κάποιος μόνο υποθέτει

αν σηκώνει θερμοκρασία φταίει το κύκλωμα ψύξης (ψυγείο/αντλία νερού) και όχι το λάδι που δεν είναι δουλειά του το να ψύχει το μοτέρ

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαζε 5-30 και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Τωρα 10-40 που εβαζες ειναι πολύ χοντρό λαδι και πιστεύω μονο κακό κάνεις.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ.

την αλλη φορα κανε μια δοκιμη και με ηλιελαιο ΜΑΡΑΤΑ

ποτε δεν καταλαβα τον λογο που καποιος αλλαζει το λαδι που συνιστα ο κατασκευαστης

  • Like 4
Δημοσ.

διαλογος γινεται φιλος στο μπλα μπλα, δεν γραφουμε εξετασεις

ποσταρες ενα θεμα με γενικες ερωτησεις και σου απαντω. Μπορει να μην σ΄αρεσει αλλα θα πρεπει να μαθεις να ζει μ'αυτο

Ρωτησες τι να κανεις

Και σου απανταω ηλιελαιο ΜΑΡΑΤΑ την επομενη φορα

  • Like 2
Δημοσ.

Από την στιγμή που έβαλες αέριο σωστά πήγες από 5-30 σε 10-40 είναι σύνηθες αυτό σε μετατροπή καυσίμου γιατί; Σύμφωνα με μάστορα το αέριο δουλεύει σε πιο υψηλή θερμοκρασία και βοηθάει το λιιιιιγο πιο χοντρό λάδι.

Φυσικά μιλάμε για απειροελάχιστη διάφορα σχεδόν αόρατη σε γυμνό μάτι.

Επαναφορά σε πιο αραιό λάδι θα παρατηρήσεις μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού στον δείκτη στάθμης.

Μίλα με το συνεργείο σου να καταλήξετε στον τύπο λαδιού που θα χρησιμοποιηθεί μόνιμα πλέον.

Οι συχνές αλλαγές ιξώδους αλλά και μάρκας καλό δεν κάνουν,όσον αφορά την καταστροφή του κινητήρα άμεσα μην φοβάσαι αν αυτό ρωτάς αλλά επηρεάζει τις τριβές ανάμεσα στα κινητά μέρη του κινητήρα και μακροπρόθεσμα ίσως δημιουργήσει πρόβλημα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, planetX είπε

Σύμφωνα με μάστορα το αέριο δουλεύει σε πιο υψηλή θερμοκρασία και βοηθάει το λιιιιιγο πιο χοντρό λάδι.

άλλαξε μάστορα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Άλλο ρωτάω

Το αμάξι φοράει 5-40

Παλιά φόραγε 10-40 και ακόμη πιο παλιά (ως καινούργιο) 5-30

Ο κατασκευαστής προτείνει 5-30

Τώρα τι να κάνω; 

2008 polo 1.4 (αέριο)

 

Το 5-30 που λες είναι πιο παχύ από το 5-40

Ό κατασκευαστής λέει τις προδιαγραφές, το τι sae θα βάλεις είναι άλλο θέμα. 

Τι προδιαγραφές πρέπει να πληρεί το δικό σου αυτοκίνητο; 

Δημοσ.

Αλλαγή στο ιξώδες έχει νόημα αν έχουν φθαρεί τα ελλατήρια των πιστονιών και αρχίζει να καίει λάδι.

Πας σε κάτι λίγο ποιό χοντρό για να μην χρειάζεται να συμπληρώνεις κάθε τρείς και λίγο λάδι, αλλά

μάλλον το σωστότερο θα ήταν ρεκτιφιέ του κινητήρα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, planetX είπε

Από την στιγμή που έβαλες αέριο σωστά πήγες από 5-30 σε 10-40 είναι σύνηθες αυτό σε μετατροπή καυσίμου γιατί; Σύμφωνα με μάστορα το αέριο δουλεύει σε πιο υψηλή θερμοκρασία και βοηθάει το λιιιιιγο πιο χοντρό λάδι.

Φυσικά μιλάμε για απειροελάχιστη διάφορα σχεδόν αόρατη σε γυμνό μάτι.

Επαναφορά σε πιο αραιό λάδι θα παρατηρήσεις μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού στον δείκτη στάθμης.

Μίλα με το συνεργείο σου να καταλήξετε στον τύπο λαδιού που θα χρησιμοποιηθεί μόνιμα πλέον.

Οι συχνές αλλαγές ιξώδους αλλά και μάρκας καλό δεν κάνουν,όσον αφορά την καταστροφή του κινητήρα άμεσα μην φοβάσαι αν αυτό ρωτάς αλλά επηρεάζει τις τριβές ανάμεσα στα κινητά μέρη του κινητήρα και μακροπρόθεσμα ίσως δημιουργήσει πρόβλημα.

Μαμα το αέριο

Ή 5-40 θα συνεχίσω ή 5-30

τελευταία φορά έβαλα μοτουλ 5-40, πανάκριβο. Τα πρότεινε ο μάστορας σαν πολύ πιο καλό από Καστρολ edge 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ημισυνθετικο να επαιρνε polo λιγο δυσκολο..αρα μαλλον μονοι σας το βαζατε? 

polo lpg bifuel απο 2010+ 

λοιπον ειναι ανουσιο να αλλαζεις λαδια τωρα ή να νομιζεις οτι αν βαλεις κατι ακριβοτερο ή σωστο δεν θα παθει τπτ μετα απο 13χρονια και 100κ+ km..οτι εγινε εγινε στον κινητηρα ;) ρεταρει?δονησεις?εχασε δυναμη? πετα το αεριο κ μεινε με βενζινη αν κανεις κατω απο 10κ κμ /ετος

περα απο νουμερα θα επρεπε να κοιτας προδιαγραφες vw 504-407 ... 

 

Επεξ/σία από kage

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...