Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω VODAFONE εδώ και 8 χρόνια κοντά, από 50αρα στην αρχή, μέχρι 100αρα τα τελευταία 2 χρόνια.

Από Σεπτέμβρη του 2021, μου κάνει κάθε μέρα disconnects ή αλλαγή ip και προσπαθούν να το φτιάξουν μαζί και με τον ΟΤΕ, αλλά τίποτα τα βλέπουν όλα οκ.

Μετα από 4 modem που μου έστειλαν, έλεγχο καλωδίων παντού, από καμπίνα μέχρι router, αλλαγή πόρτας στην καμπίνα, αλλαγή καλωδίου στην εισαγωγή στην πολυκατοικία,

μου λένε ότι δεν γίνεται κάτι άλλο, να σου κάνουμε μια έκπτωση μέχρι την λήξη συμβολαίου ή να σε πάμε 50αρα πάλι, μπας και κάνει τα ιδιά αλλά κάθε 3 μέρες η παραπάνω !

 

Μέχρι να αρχίσει το πρόβλημα μου έκανε disconnects 1 ανά κάθε 20~25 μέρες !

 

Καμία παρόμοια εμπειρία κάποιος και πως λύθηκε το πρόβλημα, γιατί μου φαίνεται ότι μόνο αν αλλάξω πάροχό θα φτιάξει...

 

 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Την σύνδεση από την μεριά σου, δηλαδή στο σπίτι σου την έχεις ελέγξει; Καλώδια κλπ; Αν ναι και πάλι δεν είδες αλλαγές η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι να αγοράσεις ένα άλλο μόντεμ ρουτερ ακριβό όπως Fritz που ίσως σε βοηθήσει. Ο πάροχος δύσκολο να φταίει γιατί όλοι από τον ίδιο χαλκό θα σου δώσουν. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Andresalonika είπε

Η καμπίνα που παίρνεις είναι της Vodafone ή ΟΤΕ; 

Ανέβασε τα στατιστικά της γραμμής σου μέσα από το ρούτερ.

ΟΤΕ, θα τα ανεβάσω όταν βάλω πάλι το ρουτερ της Vodafone.

4 ώρες πριν, taslikos είπε

Την σύνδεση από την μεριά σου, δηλαδή στο σπίτι σου την έχεις ελέγξει; Καλώδια κλπ; Αν ναι και πάλι δεν είδες αλλαγές η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι να αγοράσεις ένα άλλο μόντεμ ρουτερ ακριβό όπως Fritz που ίσως σε βοηθήσει. Ο πάροχος δύσκολο να φταίει γιατί όλοι από τον ίδιο χαλκό θα σου δώσουν. 

ναι έχει ελεχθει είναι άψογη, θα ανεβάσω σε λίγο τα στατιστικά του ρουτερ να δείτε, ο παροχος λέει ότι 3 με 4 αποσυνδέσεις είναι λέει νορμάλ την ήμερα !

και τα στατιστικα απο ενα zte wind που εχω βαλει επανω προς το παρον :

Link Status Connected
Rate (Up/Down) 11000/85377 kbps
Noise Margin (Up/Down) 31.2/16.5 dB
Modulation Type VDSL2
Line Attenuation (Up/Down) 3.3/8.2 dB
Output Power (Up/Down) -0.4/11.8 dBm
Data Path (Up/Down) Fast/Fast
Max Rate(Up/Down) 54833/114064 kbps

Να πω επίσης πως ενός φίλου που έχει nova, μετά από πολύ κυνήγι με παρόμοια προβλήματα, έμαθε ότι βάζουν πολλές κατοστάρες σε μια κάρτα στην καμπίνα και για αυτό γίνεται μπάχαλο, δεν ξέρω αν ισχύει οι πιο ειδικοί εδώ, ας μας πουν.

τα παρακάτω είναι από το zte το άσπρο δίνει η Vodafone...

Link Status Up
Modulation Type VDSL2_Vectoring
Actual Rate(Up/Down) 10999/88086 kbps
Attainable Rate(Up/Down) 46962/107592 kbps
Noise Margin(Up/Down) 31/7.9 dB
Line Attenuation(Up/Down) 1.2/5.2 dB
Output Power(Up/Down) 6.7/12 dBm
Data Path(Up/Down) Fast/Interleaved
Interleave Depth(Up/Down) 1/8
Interleave Delay(Up/Down) 0/0 ms
INP(Up/Down) 4/4 symbols
Profile 17a
Showtime Start 0 h 0 min 11 s
LinkEncap G.993.2_Annex_K_PTM
CRC Errors(Up/Down) 0/0
FEC Errors(Up/Down) 0/18834
Δημοσ.

Ας με διορθώσει κάποιος αν λέω κάτι λάθος, γιατί ειδικός δεν είμαι αλλά:

  • Στα στατιστικά του ΖΤΕ της Vodafone θα έλεγα ότι noise margin 7.9 για 100ρα είναι χαμηλό, επίσης φαίνεται η γραμμή να μαζεύει πολλά λάθη.
  • Τώρα για το router της wind, οι αποσυνδέσεις γίνονται και με αυτό; Γιατί θα έλεγα ότι είναι λίγο καλύτερα τα στατιστικά, αν και δεν βλέπω να λέει σφάλματα. Αν το ZTE της wind δουλεύει, τότε ίσως ξεμπερδέψεις με ένα καινούργιο router.

Πάντος σε γενικές γραμμές θα έλεγα όπως ειπώθηκε και παραπάνω, να ελέγξεις την σύνδεση από πλευρά σου. Και δες (μαζί με τεχνικό μάλλον) αν έχεις τα ίδια στατιστικά στον κατανεμητή. Αν το έχεις κάνει είδη και έχεις αποκλείσει ότι πρόβλημα δεν είναι από πλευράς σου, είτε λόγο εσωτερικής καλωδίωσης, είτε λόγο router, είτε λόγο συνδεσμολογίας του router, μάλλον φταίει κάτι στην υποδομή του παρόχου (τα απερχόμενα, η καμπίνα, ή οτιδίποτε άλλο) και σου εύχομαι καλή τύχη.

Δημοσ.

με ολα τα ρουτερ ιδια συμπεριφορα...ξαναλεω οτι ηρθαν ειδαν καποια θεματα, εκαναν αλλαγη πορτας στην καμπινα και μετα αλλαγη ζευγους στην εισαγωγη.

το πιο σπαστικο ειναι οτι τωρα τελευταια χανει την ip δεν κανει αποσυνδεσεις...

με ρουτερ του εμποριου δεν θα εχω τηλεφωνο ειναι voip

οταν τους δειχνω τα στατιστικα μου λενε μην τα κοιτας δεν ισχυουν !

οτι λεει το μηχανημα μας ισχυει που εχει λεει 10 χιλιαρικα...

5 ρουτερ δικα τους και ενα wind χωρις voip κανουν ολα το ιδιο, 1 2 μερες disconnect ή νεα ip.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

με ολα τα ρουτερ ιδια συμπεριφορα...ξαναλεω οτι ηρθαν ειδαν καποια θεματα, εκαναν αλλαγη πορτας στην καμπινα και μετα αλλαγη ζευγους στην εισαγωγη.

Αν τα θέματα που λες ότι είδαν οι τεχνικοί δεν ήταν από τον κατανεμητή μέχρι το σπίτι σου (όπου μπορείς να αλλάξεις την καλωδίωση προκείμενου να παίξεις καλύτερα). Αυτό που κάναν πιθανότερα (χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος) είναι ότι δοκίμασαν διαφορετικά διαθέσιμα απερχόμενα και πόρτες και σε αφήσαν με τον καλύτερο συνδυασμό. Αν έγινε έτσι, πιθανότερα και δυστυχώς για εσένα δεν υπάρχει προοπτική να παίξεις καλύτερα απο εκεί που είσαι τώρα (με επιφύλαξη βέβαια, τεχνικός δεν είμαι).

Αν το πρόβλημα με τα disconnects είναι τόσο μεγάλο, ίσως να σε βοηθήσει να πας σε πιο χαμηλή ταχύτητα, αν κάποιος ξέρει κάτι άλλο ας το πει, εγώ προσπαθώ να βοηθήσω με όσα ξέρω.

Αναφορά σε κείμενο

οταν τους δειχνω τα στατιστικα μου λενε μην τα κοιτας δεν ισχυουν !

οτι λεει το μηχανημα μας ισχυει που εχει λεει 10 χιλιαρικα...

Τώρα όσο για αυτό, από εδώ και πέρα θα εκφράσω προσωπική άποψη. Δεν ξέρω ποιος στο είπε, γενικά οι τεχνικοί που είναι στο «δρόμο» και πάνε από καμπίνα σε καμπίνα και κατανεμητή σε κατανεμητή ξέρουν τι λένε, οπότε λογικά κάτι θα είδε και θα το είπε. Αν όμως στο είπε «««τεχνικός»»» της εξυπηρέτησης στο τηλέφωνο, συνηθίζεται καμία φορά να λένε βλακείες προκείμενου να τελειώσουν με εσένα και να πιάσουν την επόμενη γραμμή, το ξέρω από πρώτο χέρι αυτό γιατί με μια πρόσφατη εμπειρία που είχα με την Vodafone, οι περισσότεροι στο «««τεχνικό»»»  τμήμα δεν ξέραν που τους πάνε τα 4, κάτι που λέγαν και από μονοί τους οι τεχνικοί που ερχόντουσαν στον χορό μου και βλέπαν τι είχε δηλωθεί για την βλάβη μου, και τι πρόβλημα είχα στην πραγματικότητα.

 

Επεξ/σία από Sudowoodo
Δημοσ.

μου προτειναν υποβαθμιση σε 50αρα μπας και φτιαξει το πραγμα ελεος δλδ !

η αλλη λυση ειναι οπως ειμαι με μια εκπτωση μεχρι να ληξει λεει το συμβολαιο, σαν να σ λενε δλδ στα φρυδια μας αν φυγεις η οχι...

 

εγω δεν καταλαβαινω γιατι 7 χρονια να παιζει τερμα ταχυτητα 100/10 και απο σεπτεμβρη ξαφνικα δεν γινεται τπτ αλλο αυτο ειναι και αμα μου αρεσει !

 

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

μου προτειναν υποβαθμιση σε 50αρα μπας και φτιαξει το πραγμα ελεος δλδ !

η αλλη λυση ειναι οπως ειμαι με μια εκπτωση μεχρι να ληξει λεει το συμβολαιο, σαν να σ λενε δλδ στα φρυδια μας αν φυγεις η οχι...

Καταλαβαίνω απολυτά τον πόνο σου, πρόσφατα ήμουν σε πολύ χειρότερη κατάσταση με το θέμα internet στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι όντος στα φρύδια τους αν φύγεις όπως είπες και εσύ, οπότε η γνώμη μου ειναι να τα ζυγίσεις και να βρείς την λύση που σε συμφέρει για να κάνεις την δουλειά σου (δλδ να ανεχτείς τις αποσυνδέσεις αν είναι 1 φορά κάθε 1-2 μέρες, ή να έχεις πιο αργό internet με την ελπίδα ότι θα είναι πιο σταθερό), αν δεν σε καλύπτει κάτι απο αυτα ψάξε εναλλακτικές μπας και βγάλεις άκρη.

 

Αναφορά σε κείμενο

εγω δεν καταλαβαινω γιατι 7 χρονια να παιζει τερμα ταχυτητα 100/10 και απο σεπτεμβρη ξαφνικα δεν γινεται τπτ αλλο αυτο ειναι και αμα μου αρεσει !

Είναι μια πάρα πολύ καλή απορία που την έχω και εγώ καιρό τώρα, και όχι μόνο με το δικό σου θέμα, υπάρχουν γραμμές σε αυτό το forum που «φτιάχνονται» δια μαγείας όταν αλλάξεις πάροχο. Οπότε αν υπάρχει πουθενά απάντηση σε αυτό ειλικρινά θα ήθελα πολύ να την μάθω.

Τώρα θα μπορούσες να κάνεις και καταγγελία στην ΕΕΤΤ με την ελπίδα να πάρεις απάντηση στο γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά είναι χρονοβόρα διαδικασία.

Δημοσ.

Τελικά το πρόβλημα χαρακτηρίστηκε μη επιλύσιμο και μου έκαναν μια έκπτωση μέχρι την λήξη του συμβολαίου μου.

Επίσης μου είπανε ότι μπορώ να φύγω οπότε θέλω χωρίς να πληρώσω κάτι σαν ποινή που φεύγω πριν από την λήξη του.

Ξέρει κάποιος να μας πει γιατί μια σύνδεση μπορεί να μην κάνει μεν αποσυνδέσεις, αλλά να αλλάζει IP πάνω στις δυο μέρες ?

Δημοσ.

 

Στις 1/2/2022 στις 12:49 ΜΜ, hammerd είπε

 

Ξέρει κάποιος να μας πει γιατί μια σύνδεση μπορεί να μην κάνει μεν αποσυνδέσεις, αλλά να αλλάζει IP πάνω στις δυο μέρες ?

Δεν είμαι τεχνικός αλλά ip μήπως φταίει το ρουτερ που αλλάζει κάτι με το lease time ίσως.. 

Σίγουρα θα αλλάζει όταν κάνει restart γτ είναι dynamic ip από όσα ξέρω. 

 

 

Δημοσ.

άμα είχε lease time στην public ip θα το έβαζα να αλλάξει το 2099 ! :P

του εμπορίου έχουν κάτι τέτοιο ???

ναι φυσικά είναι dynamic ip... κλασικό σπιτικό πακέτο.

Δημοσ.
Στις 29/1/2022 στις 5:20 ΜΜ, hammerd είπε

μου προτειναν υποβαθμιση σε 50αρα μπας και φτιαξει το πραγμα ελεος δλδ !

η αλλη λυση ειναι οπως ειμαι με μια εκπτωση μεχρι να ληξει λεει το συμβολαιο, σαν να σ λενε δλδ στα φρυδια μας αν φυγεις η οχι...

 

εγω δεν καταλαβαινω γιατι 7 χρονια να παιζει τερμα ταχυτητα 100/10 και απο σεπτεμβρη ξαφνικα δεν γινεται τπτ αλλο αυτο ειναι και αμα μου αρεσει !

 

Οι γραμμές είναι πολύπλοκα πράγματα, απλά φαντάσου πως περάστηκε κάποτε δίκτυο χαλκού για να κάνεις απλώς κλήσεις, και πανω σε αυτό το δίκτυο πάμε και μεταφέρουμε δεδομένα με 50 και 100 mbps ... συνήθως δουλεύει γιατί μόνο ένα μικρό κομμάτι της διαδρομής (το τελικό) είναι χαλκός αλλά μιλάμε για καλώδια δεκαετιών, μπορούν να προκύψουν κάποια στιγμή προβλήματα.

 

 

Στις 29/1/2022 στις 5:39 ΜΜ, Sudowoodo είπε

Καταλαβαίνω απολυτά τον πόνο σου, πρόσφατα ήμουν σε πολύ χειρότερη κατάσταση με το θέμα internet στην Ελλάδα.

Τελικά με τον λογαριασμό σου λύθηκε το πρόβλημα;

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, hln3 είπε

Τελικά με τον λογαριασμό σου λύθηκε το πρόβλημα;

Και ναι και όχι, διάβασε για να γελάσεις (ή να κλάψεις). Αφού απέδειξα ότι δεν είμαι ελέφαντας (να είναι καλά η καταγγελία), είπαν οτι στο λογαριασμό που θα μου στείλουν τον επόμενο μήνα θα το διορθώσουν. Και έχουμε:

    -1ος «διορθωμένος» λογαριασμός: μου αφαίρεσαν μέρος του «φάουλ» αποχώρισης.

        Μιλάω ξανά μαζί τους, πολιτισμένα πάντα, μου λένε ότι θα το διορθώσουν.

    -2ος «διορθωμένος» λογαριασμός: μου αφαίρεσαν το υπόλοιπο του «φάουλ» αποχώρισης, μου έβαλαν όμως ότι χρωστάω κάτι τέλη εξοπλισμού.

        Μιλάω ξανά μαζί τους, μου λένε ότι θα το διορθώσουν.

        Στο μεταξύ μου έρχεται μια άσχετη επιστολή, που λέει ότι θα στείλουν το «χρέος» μου σε εισπρακτική. Μιλάω ξανά μαζί τους, μου λένε ότι θα το φτιάξουν.

    -3ος «διορθωμένος» λογαριασμός: αφαίρεσαν τα τέλη που είπα παραπάνω, μου έβαλαν όμως κάτι πάγια για την περίοδο που δεν είχα τηλέφωνο.

        Μιλάω ξανά μαζί τους, μου λένε ότι θα το διορθώσουν.

    Και τώρα περιμένω τον 4ο «διορθωμένο» λογαριασμό, να δω τι άλλο θα σκεφτούν.

Να σημειωθεί ότι δεν κάνω πλάκα, και ούτε έχω μετοχές σε καμία άλλη εταιρεία, και έχω ως «επιχειρηματικό πλάνο» να γραφώ κακά σχόλια στο insomnia.... Προσωπικά, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι παίζουν με την υπομονή μήπως πληρώσω τπτ από λάθος και βγάλουν κανένα φράγκο.

Δημοσ.
Στις 3/2/2022 στις 12:27 ΠΜ, Sudowoodo είπε

Και ναι και όχι, διάβασε για να γελάσεις (ή να κλάψεις). Αφού απέδειξα ότι δεν είμαι ελέφαντας (να είναι καλά η καταγγελία), είπαν οτι στο λογαριασμό που θα μου στείλουν τον επόμενο μήνα θα το διορθώσουν. Και έχουμε:

    -1ος «διορθωμένος» λογαριασμός: μου αφαίρεσαν μέρος του «φάουλ» αποχώρισης.

        Μιλάω ξανά μαζί τους, πολιτισμένα πάντα, μου λένε ότι θα το διορθώσουν.

    -2ος «διορθωμένος» λογαριασμός: μου αφαίρεσαν το υπόλοιπο του «φάουλ» αποχώρισης, μου έβαλαν όμως ότι χρωστάω κάτι τέλη εξοπλισμού.

        Μιλάω ξανά μαζί τους, μου λένε ότι θα το διορθώσουν.

        Στο μεταξύ μου έρχεται μια άσχετη επιστολή, που λέει ότι θα στείλουν το «χρέος» μου σε εισπρακτική. Μιλάω ξανά μαζί τους, μου λένε ότι θα το φτιάξουν.

    -3ος «διορθωμένος» λογαριασμός: αφαίρεσαν τα τέλη που είπα παραπάνω, μου έβαλαν όμως κάτι πάγια για την περίοδο που δεν είχα τηλέφωνο.

        Μιλάω ξανά μαζί τους, μου λένε ότι θα το διορθώσουν.

    Και τώρα περιμένω τον 4ο «διορθωμένο» λογαριασμό, να δω τι άλλο θα σκεφτούν.

Να σημειωθεί ότι δεν κάνω πλάκα, και ούτε έχω μετοχές σε καμία άλλη εταιρεία, και έχω ως «επιχειρηματικό πλάνο» να γραφώ κακά σχόλια στο insomnia.... Προσωπικά, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι παίζουν με την υπομονή μήπως πληρώσω τπτ από λάθος και βγάλουν κανένα φράγκο.

Δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθείς πάγιο αναδρομικά για περιόδο βλάβης καθώς το πάγιο το χρεώνεσαι ήδη πριν τον καιρό της βλάβης (το πάγιο προχρεώνεται). Κάποια άλλη χρέωση που έχει να κάνει με διακοπή θα ήτανε.
Τα χρήματα που πληρώνουν στο προσωπικό που απασχολεί το θέμα είναι (αρκετά) περισσότερα αν τα αθροίσεις - και αν θέλανε να πληρώσεις θα σου λέγανε πλήρωνε, δεν θα σου λέγανε θα το φτιάξουμε. Απλά η εκκαθάριση δεν έγινε με έναν λογαριασμό (όπως θα έπρεπε) αλλά σταδιακά, το πιο πιθανό να μην έπεσε εξαρχής σωστά κάποια πίστωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...