Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Γκουγκλαρε το. Οσο για την ενεργειακή πυκνότητα πώς την είδες? Κάνοντας τα κινητά 4 φορές μεγαλύτερα  για να χωράνε 4 φορές μεγαλύτερη μπαταρία?

Το έκανα!

Nokia 5110  (1998) με μπαταρία 600mAh και βάρος 170g, και είδα και το iPhone 13 με μπαταρία 3240mAh και βάρος 174g.

Το ένα μάλιστα φτιαγμένο από πλαστικό, το άλλο από γυαλί και αλουμίνιο!

19 λεπτά πριν, pavlitakis είπε

Περνάει το διπλάσιο. Ψαξτο λίγο. 1%😆😆

Και δεν μιλάω για την ενέργεια διατήρησης της θερμοκρασίας σε αποδεκτά όρια. Εκεί πάμε αλλού, χωρίς να βάλουμε την ενέργεια διατήρησης της θερμοκρασίας στην καμπίνα.

Το ρεύμα το παίρνουμε με ορυκτά καύσιμα έτσι κι αλλιώς, οπότε στην πράξη οι απώλειες ενέργειας είναι μικρές στο αυτοκίνητο, ειδικά όταν δεν έχεις να μετακινήσεις ένα μεγάλο βάρος που λέγεται μπαταρία. Όσο δεν βγαίνουν κιτ ηλεκτροκίνησης για συμβατικά αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση είναι απάτη.

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/pos-epireazetai-i-apodosi-tis-mpatarias-ton-evs-ton-cheimona/amp/

https://www.drive.gr/news/kosmos/mpataries-poia-i-apoleia-horitikotitas-sta-ilektrika-aytokinita

Το έψαξα και είναι 1%

Μην μπερδεύεις το efficiency της μπαταρίας, δηλαδή πόση ενέργεια της δίνω κατά την μια φόρτιση, σε σχέση με το πόση ενέργεια μου επιστρέφει αυτή κατά την εκφόρτωση, με το πόση χωρητικότητα χάνει όσο περνάνε τα χρόνια, είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

Επίσης, όταν παράγεις ρεύμα σε έναν μεγάλο σταθμό μαζικά, έχεις καλύτερη απόδοση από το να διύλισεις το καύσιμο και να το κάψεις μετά.

Φυσικά δε λέω πως τα ηλεκτρικά αμάξια είναι έτοιμα να αντικαταστήσουν τα συμβατικά, αλλά τα κύρια προβλήματα που εντοπίζω εγώ είναι στην τιμή, όπου μέσα περικλείεται το γεγονός πως ακόμα δεν έχουμε αρκετά εργοστάσια για να κατασκευάσουν αρκετές μπαταρίες, και ο χρόνος φόρτισης.

Πραγματικά σκέψου το, άμα λυθούν αυτά τα δύο μια χαρά mainstream μπορούν να γίνουν! Η αυτονομία είναι συγκρίσιμη με ενός βενζίνης, και εάν κάθε πρατήριο γίνει σταθμός φόρτισης με αυτή να κρατάει κάτω από 10 λεπτά, δεν θες τπτ άλλο!

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, manos08 είπε

Το έκανα!

Nokia 5110  (1998) με μπαταρία 600mAh και βάρος 170g, και είδα και το iPhone 13 με μπαταρία 3240mAh και βάρος 174g.

 

Οτι νάναι! Κάπου εδώ σταματάω και τη συζήτηση...! Δηλαδή  επειδή το nokia 5110 του 1998 που είχε 600mah μπαταρία (το οποίο κρατούσε η μπαταρία 7 μέρες με βαριά χρήση!) είχε συνολικό βάρος 170γρ κι επειδή σήμερα το iphone 13 έχει συνολικό βάρος 170 μαζί με  τη μπαταρία 3.240AH !Σημαίνει ότι αυξήθηκε η ενεργειακή πυκνότητα στις μπαταρίες?Απλά δεν χρειαζόταν μεγαλύτερη γιατί είχε τουλάχιστον 1 εβδομάδα αυτονομία! Με τι λογική σου έχουμε κάνει βήματα πίσω τεχνολογικά!

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Οτι νάναι! Κάπου εδώ σταματάω και τη συζήτηση...! Δηλαδή  επειδή το nokia 5110 του 1998 που είχε 600mah μπαταρία (το οποίο κρατούσε η μπαταρία 7 μέρες με βαριά χρήση!) είχε συνολικό βάρος 170γρ κι επειδή σήμερα το iphone 13 έχει συνολικό βάρος 170 μαζί με  τη μπαταρία 3.240AH !Σημαίνει ότι αυξήθηκε η ενεργειακή πυκνότητα στις μπαταρίες?Απλά δεν χρειαζόταν μεγαλύτερη γιατί είχε τουλάχιστον 1 εβδομάδα αυτονομία! Με τι λογική σου έχουμε κάνει βήματα πίσω τεχνολογικά!

Φίλε ειλικρινά και χωρίς καθόλου ειρωνεία στο λέω...  Δε καταλαβαίνω τπτ από όσα έγραψες, δε μπορώ να βγάλω νόημα 😅

Δημοσ.
Στις 28/1/2022 στις 5:25 ΜΜ, cmvrgr είπε

Πω πω τώρα θα μας τα πρήξουν σε όλα τα forum στο facebook οι ηλεκτροκίνητοι 🤣  🤣  🤣  🤣  🤣 

Mή μασάς... Αυτοί δεν έχουν τέτοιες μπαταρίες... :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/1/2022 στις 6:19 ΜΜ, manos08 είπε

Φυσικά δε λέω πως τα ηλεκτρικά αμάξια είναι έτοιμα να αντικαταστήσουν τα συμβατικά, αλλά τα κύρια προβλήματα που εντοπίζω εγώ είναι στην τιμή, όπου μέσα περικλείεται το γεγονός πως ακόμα δεν έχουμε αρκετά εργοστάσια για να κατασκευάσουν αρκετές μπαταρίες, και ο χρόνος φόρτισης.

Πραγματικά σκέψου το, άμα λυθούν αυτά τα δύο μια χαρά mainstream μπορούν να γίνουν! Η αυτονομία είναι συγκρίσιμη με ενός βενζίνης, και εάν κάθε πρατήριο γίνει σταθμός φόρτισης με αυτή να κρατάει κάτω από 10 λεπτά, δεν θες τπτ άλλο!

Εννοείται ότι αυτά δεν θα γίνουν ποτέ όπως δεν έγιναν και στα κινητά που χρειάζονται λίγη ενέργεια. Όλοι έχουμε powerbanks στις τσέπες και ο μύθος του λεπτού κινητού έχει πάει περίπατο.

Φαντάσου τα powerbanks που θα χρειαζόμαστε στα αυτοκίνητα και δεν μιλάω ότι τα ηλεκτρικά δίκτυα θα καταρεύσουν αν και μόνο το 2% των αυτοκινήτων γίνουν ηλεκτρικά και τις τεράστιες επενδύσεις που χρειάζονται για να μην πάμε σε καθολικό μπλακαουτ, για μερικά γκατζετς, που σε λίγα χρόνια θα παραμείνουν παιχνίδια για πλούσιους.

Επεξ/σία από pavlitakis
Δημοσ.

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εμένα το ταπεινό μου Xiaomi φορτίζει με ταχύτητα αστραπής στα 33 watt και κόστισε 170€.

Πραγματικά ακατανόητο το κίνημα αντι-ηλεκτροκίνησης, να δούμε τι θα λένε όταν θα μπορείς να φορτίσεις το ΙΧ σου σε 10-15 λεπτά και θα σε βγάζει 500+ χιλιόμετρα.

Στην Ελλάδα, καθαρά για οικονομικούς λόγους, θα γίνουμε ξανά χωματερή για τα μεταχειρισμένα συμβατικά της Ευρώπης, όπως φαίνεται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Doubt είπε

να δούμε τι θα λένε όταν θα μπορείς να φορτίσεις το ΙΧ σου σε 10-15 λεπτά και θα σε βγάζει 500+ χιλιόμετρα.

Δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί φαντάσου τι καλώδια θα χρειάζονται, τι φορτιστές και τι ηλεκτρικά δίκτυα, για να μπορούν να δώσουν τόση ενέργεια σε τόσο λίγο χρόνο, όταν όλοι λένε επίσης, ότι η γρήγορη φόρτιση μειώνει πολύ την ζωή της μπαταρίας. 

Θα πρέπει να ενισχυθεί όλο το ηλεκτρικό δίκτυο και ποιός θα πληρώσει το κόστος? Όνειρα θερινής νυκτός.

Επεξ/σία από pavlitakis
Δημοσ.
4 ώρες πριν, pavlitakis είπε

Δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί φαντάσου τι καλώδια θα χρειάζονται, τι φορτιστές και τι ηλεκτρικά δίκτυα, για να μπορούν να δώσουν τόση ενέργεια σε τόσο λίγο χρόνο, όταν όλοι λένε επίσης, ότι η γρήγορη φόρτιση μειώνει πολύ την ζωή της μπαταρίας. 

Θα πρέπει να ενισχυθεί όλο το ηλεκτρικό δίκτυο και ποιός θα πληρώσει το κόστος? Όνειρα θερινής νυκτός.

Κάθε μέρα η ανάγκες για κατανάλωση ενέργειας μεγαλώνουν και συνεχώς το ηλεκτρικό δίκτυο ενισχύεται. Και την εποχή που τα κλιματιστικά έγιναν προσιτά, χρειάστηκε ενίσχυση του δικτύου και μια χαρά τα κατάφερε!

Αρκεί να δώσεις το κατάλληλο χρόνο να προσαρμοστεί στις αλλαγές φυσικά, τεχνολογίες και λύσεις υπάρχουν.

Για τον χρόνο φόρτισης, δες πόση πρόοδος έχει γίνει την τελευταία δεκαετία, γιατί και την επόμενη να μην έχουμε αντίστοιχη εξέλιξη;

Δημοσ.
Στις 29/1/2022 στις 3:06 ΜΜ, manos08 είπε

Αυτό ποτέ δε το κατάλαβα, που πρέπει να επικρατήσει ή το ένα ή το άλλο....

Δηλαδή ένα μέλλον, στο οποίο θα συνυπάρχουν και οι δύο τεχνολογίες, δε μπορούμε να έχουμε;

Είπα mainstream. Δεν είπα πουθενά ότι δεν γίνεται να υπάρχουν ταυτόχρονα οι δύο τεχνολογίες. Το υδρογόνο θα γίνει mainstream. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Είπα mainstream. Δεν είπα πουθενά ότι δεν γίνεται να υπάρχουν ταυτόχρονα οι δύο τεχνολογίες. Το υδρογόνο θα γίνει mainstream. 

Ναι αυτό εννοώ να γίνουν και τα δύο mainstream. Πως τώρα είναι και το πετρέλαιο και η βενζίνη πχ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...