OLDjunior Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 9 ώρες πριν, michael92 είπε Οι πυρηνικές μπαταρίες υπάρχουν από τη δεκαετία του 60, έχουν πολύ μικρή ισχύ και είναι πανάκριβες. Εμπορικά τις χρησιμοποίησαν στους πρώτους βηματοδότες. Το μόνο τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να λειτουργούν για δεκαετίες. https://www.reuters.com/article/health-heart-pacemaker-dc-idUKN1960427320071219 Ναι , αλλά είναι πολύ καθοριστικό πλεονέκτημα …
nvel Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 και στις διαστημικές συσκευές τις χρησιμοποιούν αλλά δεν είναι για αυτοκίνητα
Chris_BMW Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Θέλω από κάποιον που έχει ηλεκτρικό να μου απαντήσει σε ένα ερώτημα μου . Σε συνθήκες standby τι απώλειες έχει ; Αν έχει, οι απώλειες αυτές εξαρτώνται απο τις καιρικές συνθήκες ; Πχ εγώ το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά . Έχω μηχανή για να κινούμε . Όμως ξέρω πως ανά πάσα στιγμή είναι «ετοιμοπόλεμο» ότι συνθήκες και αν επικρατούν όσες μέρες και αν κάθεται να πάω οπουδήποτε . Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2022 από Chris_BMW
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Ο σχετικα φτωχούλης μεσος ελληνας με το αυτοκινητο των 15 ετών τα βλεπει αυτά ως επιστημονικη φαντασια. Ο κοσμος δεν ειναι η ελλαδα βεβαια. Και μην ξεχναμε και τον κινεζο που θα παρει τα σχεδια απο τα r&d των δυτικων εταιριων για να κατασκευασει φθηνα και θα αρχισει να βγαζει φθηνους κλώνους τυπου xiaomi με το κιλο να παρει και ο ελληνας.
xenofonlive Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, undone.m είπε σε ένα σεμινάριο που έκανα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,μας ενημέρωσαν ότι το πολύ σε 5-10 χρονιά η αυτονομία θα φτάσει στα 1.000χλμ για μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα και ότι το κόστος της μπαταρίας θα μειωθεί στο 50 με 60 % με βάση τοις τωρινές τιμές Καλά μην πιστεύεις ότι παπάτζα λένε... Δεν χρειάζεται καν η άγορα των αυτοκινήτων. Δες τις μπαταρίες των κινητών που είναι ίδιες με αυτές των αυτοκινήτων, τα τελευταία 10-15 χρόνια, αυξήθηκε η χωρητικότητα 0%! βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο εδώ και 40 χρόνια! Ναι υπήρχαν μπαταρίες λιθίου εμπορικές και πριν 40 χρόνια, με παρόμοια ενεργειακή χωρητικότητα. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2022 από xenofonlive
mentel Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 23 ώρες πριν, Floriniotis είπε Οι μπαταρίες του μέλλοντος είναι οι πυρηνικές, όπου παράγονται από απόβλητα πυρηνικού εργοστασίου. Όταν φτάσουν σε επίπεδο εμπορίου μόνο και μόνο τότε θα αξίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Και η Apple θα κανει το μεγάλο μπάμ στις συσκευές της σε λίγα χρόνια.
manos08 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 18 λεπτά πριν, xenofonlive είπε Καλά μην πιστεύεις ότι παπάτζα λένε... Δεν χρειάζεται καν η άγορα των αυτοκινήτων. Δες τις μπαταρίες των κινητών που είναι ίδιες με αυτές των αυτοκινήτων, τα τελευταία 10-15 χρόνια, αυξήθηκε η χωρητικότητα 0%! βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο εδώ και 40 χρόνια! Ναι υπήρχαν μπαταρίες λιθίου εμπορικές και πριν 40 χρόνια, με παρόμοια ενεργειακή χωρητικότητα. Πηγή; Γιατί εγώ έχω δεί τεράστια εξέλιξη στις μπαταρίες, τόσο σε ενεργειακή πυκνότητα όσο και σε ταχύτητα φόρτισης! Εκτός εάν πρίν 40 χρόνια είχαμε κινητά με 5000mAh μπαταρία και φορτιστή στα 100W και δε το θυμάμαι... Είμαι και λίγο νέος με συγχωρείς 😁 12 ώρες πριν, OLDjunior είπε Ναι , αλλά είναι πολύ καθοριστικό πλεονέκτημα … Ας παραβλέψουμε το γεγονός ότι ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης θέλει να κλείσουν τα πυρηνικά εργοστάσια και "τρέμει" όταν ακούει τη λέξη Chernobyl. Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα θέλει να οδηγάει και από κάτω του να έχει ραδιενεργό πλουτώνιο; Ευχαριστώ δε θα πάρω, αγαπώ τη ζωή μου 😜
nvel Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 οι συσσωρευτές λιθίου που γνωρίζετε (δευτερογενείς) δεν υπήρχαν εμπορικά διαθέσιμοι πριν 40 χρόνια αλλά υπήρχαν πρωτογενείς συσσωρευτές πριν 50 χρόνια που όμως δεν έχουν σχέση με το θεμα
ikaruga24 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Ας μη γελιόμαστε, ηλεκτρικά δεν θα γίνουν ποτέ mainstream. Το μέλλον είναι το υδρογόνο. Βέβαια κάθε βελτίωση μπαταρίας είναι θετική εξέλιξη.
manos08 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 44 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Ας μη γελιόμαστε, ηλεκτρικά δεν θα γίνουν ποτέ mainstream. Το μέλλον είναι το υδρογόνο. Βέβαια κάθε βελτίωση μπαταρίας είναι θετική εξέλιξη. Αυτό ποτέ δε το κατάλαβα, που πρέπει να επικρατήσει ή το ένα ή το άλλο.... Δηλαδή ένα μέλλον, στο οποίο θα συνυπάρχουν και οι δύο τεχνολογίες, δε μπορούμε να έχουμε; 1
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Ξέρετε πόση ενέργεια χάνεται στην φόρτιση αλλά και στην εκφόρτιση μίας μπαταρίας? Από τις χημικές αντιδράσεις αλλά και τις απώλειες των φορτιστών? Έχετε δει πόσες κιλοβατώρες πληρώνετε για να φορτίσετε οποιαδήποτε συσκευή? Αλλά το σύστημα απαιτεί συνεχή κατανάλωση για να παραμείνει ζωντανό. Αλλιώς έρχεται η ύφεση, όπως έγινε με τον κορωνοϊό. Δυστυχώς πρέπει να πετάξουν πολλοί τα αυτοκίνητα τους και να πάρουν καινούργια, έτσι χωρίς δικαιολογία.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Kαλα ολα αυτα, αλλα με το καινουργιο νομισμα τι γινεται? Grimace Coin
manos08 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 19 λεπτά πριν, pavlitakis είπε Ξέρετε πόση ενέργεια χάνεται στην φόρτιση αλλά και στην εκφόρτιση μίας μπαταρίας? Από τις χημικές αντιδράσεις αλλά και τις απώλειες των φορτιστών? Ναι, περίπου τον 1% κατά την φόρτιση και εκφόρτωση, ενώ οι απώλειες των φορτιστών είναι περίπου 10-5% Εσύ ξέρεις πόση ενέργεια πάει χαμένη κατά τη καύση βενζίνης; 1
xenofonlive Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, manos08 είπε Πηγή; Γιατί εγώ έχω δεί τεράστια εξέλιξη στις μπαταρίες, τόσο σε ενεργειακή πυκνότητα όσο και σε ταχύτητα φόρτισης! Εκτός εάν πρίν 40 χρόνια είχαμε κινητά με 5000mAh μπαταρία και φορτιστή στα 100W και δε το θυμάμαι... Είμαι και λίγο νέος με συγχωρείς 😁 Γκουγκλαρε το. Οσο για την ενεργειακή πυκνότητα πώς την είδες? Κάνοντας τα κινητά 4 φορές μεγαλύτερα για να χωράνε 4 φορές μεγαλύτερη μπαταρία? Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου 2022 από xenofonlive
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, manos08 είπε Ναι, περίπου τον 1% κατά την φόρτιση και εκφόρτωση, ενώ οι απώλειες των φορτιστών είναι περίπου 10-5% Εσύ ξέρεις πόση ενέργεια πάει χαμένη κατά τη καύση βενζίνης; Περνάει το διπλάσιο. Ψαξτο λίγο. 1%😆😆 Και δεν μιλάω για την ενέργεια διατήρησης της θερμοκρασίας σε αποδεκτά όρια. Εκεί πάμε αλλού, χωρίς να βάλουμε την ενέργεια διατήρησης της θερμοκρασίας στην καμπίνα. Το ρεύμα το παίρνουμε με ορυκτά καύσιμα έτσι κι αλλιώς, οπότε στην πράξη οι απώλειες ενέργειας είναι μικρές στο αυτοκίνητο, ειδικά όταν δεν έχεις να μετακινήσεις ένα μεγάλο βάρος που λέγεται μπαταρία. Όσο δεν βγαίνουν κιτ ηλεκτροκίνησης για συμβατικά αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση είναι απάτη. https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/pos-epireazetai-i-apodosi-tis-mpatarias-ton-evs-ton-cheimona/amp/ https://www.drive.gr/news/kosmos/mpataries-poia-i-apoleia-horitikotitas-sta-ilektrika-aytokinita
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα