Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, michael92 είπε

Οι πυρηνικές μπαταρίες υπάρχουν από τη δεκαετία του 60, έχουν πολύ μικρή ισχύ και είναι πανάκριβες. Εμπορικά τις χρησιμοποίησαν στους πρώτους βηματοδότες. Το μόνο τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να λειτουργούν για δεκαετίες.

https://www.reuters.com/article/health-heart-pacemaker-dc-idUKN1960427320071219

Ναι , αλλά είναι πολύ καθοριστικό πλεονέκτημα …

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω από κάποιον που έχει ηλεκτρικό να μου απαντήσει σε ένα ερώτημα μου .

 Σε συνθήκες standby τι απώλειες έχει ;

 Αν έχει, οι απώλειες αυτές εξαρτώνται απο τις καιρικές συνθήκες ;

 Πχ εγώ το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά . Έχω μηχανή για να κινούμε .

 Όμως ξέρω πως ανά πάσα στιγμή είναι «ετοιμοπόλεμο» ότι συνθήκες και αν επικρατούν όσες μέρες και αν κάθεται να πάω οπουδήποτε .

 

Επεξ/σία από Chris_BMW
Δημοσ.

Ο σχετικα φτωχούλης μεσος ελληνας με το αυτοκινητο των 15 ετών τα βλεπει αυτά ως επιστημονικη φαντασια. Ο κοσμος δεν ειναι η ελλαδα βεβαια. Και μην ξεχναμε και τον κινεζο που θα παρει τα σχεδια απο τα r&d των δυτικων εταιριων για να κατασκευασει φθηνα και θα αρχισει να βγαζει φθηνους κλώνους τυπου xiaomi με το κιλο να παρει και ο ελληνας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, undone.m είπε

σε ένα σεμινάριο που έκανα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα,μας ενημέρωσαν ότι το πολύ σε 5-10 χρονιά η αυτονομία θα φτάσει  στα 1.000χλμ για μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα  και ότι το κόστος της μπαταρίας θα μειωθεί στο 50 με 60 %  με βάση   τοις τωρινές τιμές 

Καλά μην πιστεύεις ότι παπάτζα λένε... Δεν χρειάζεται καν η άγορα των αυτοκινήτων. Δες τις μπαταρίες των κινητών που είναι ίδιες με αυτές των αυτοκινήτων,  τα τελευταία 10-15 χρόνια, αυξήθηκε η χωρητικότητα 0%! βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο εδώ και 40 χρόνια! Ναι υπήρχαν μπαταρίες λιθίου εμπορικές και πριν 40 χρόνια, με παρόμοια ενεργειακή χωρητικότητα.

Επεξ/σία από xenofonlive
Δημοσ.
23 ώρες πριν, Floriniotis είπε

Οι μπαταρίες του μέλλοντος είναι οι πυρηνικές, όπου παράγονται από απόβλητα πυρηνικού εργοστασίου.

Όταν φτάσουν σε επίπεδο εμπορίου μόνο και μόνο τότε θα αξίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Και η Apple θα κανει το μεγάλο μπάμ στις συσκευές της σε λίγα χρόνια. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, xenofonlive είπε

Καλά μην πιστεύεις ότι παπάτζα λένε... Δεν χρειάζεται καν η άγορα των αυτοκινήτων. Δες τις μπαταρίες των κινητών που είναι ίδιες με αυτές των αυτοκινήτων,  τα τελευταία 10-15 χρόνια, αυξήθηκε η χωρητικότητα 0%! βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο εδώ και 40 χρόνια! Ναι υπήρχαν μπαταρίες λιθίου εμπορικές και πριν 40 χρόνια, με παρόμοια ενεργειακή χωρητικότητα.

Πηγή;

Γιατί εγώ έχω δεί τεράστια εξέλιξη στις μπαταρίες, τόσο σε ενεργειακή πυκνότητα όσο και σε ταχύτητα φόρτισης! Εκτός εάν πρίν 40 χρόνια είχαμε κινητά με 5000mAh μπαταρία και φορτιστή στα 100W και δε το θυμάμαι... Είμαι και λίγο νέος με συγχωρείς 😁

12 ώρες πριν, OLDjunior είπε

Ναι , αλλά είναι πολύ καθοριστικό πλεονέκτημα …

Ας παραβλέψουμε το γεγονός ότι ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης θέλει να κλείσουν τα πυρηνικά εργοστάσια και "τρέμει" όταν ακούει τη λέξη Chernobyl.

Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα θέλει να οδηγάει και από κάτω του να έχει ραδιενεργό πλουτώνιο;

Ευχαριστώ δε θα πάρω, αγαπώ τη ζωή μου 😜

Δημοσ.

οι συσσωρευτές λιθίου  που γνωρίζετε (δευτερογενείς) δεν υπήρχαν εμπορικά διαθέσιμοι πριν 40 χρόνια  αλλά υπήρχαν πρωτογενείς συσσωρευτές πριν 50 χρόνια που όμως δεν έχουν σχέση με το θεμα

Δημοσ.

Ας μη γελιόμαστε, ηλεκτρικά δεν θα γίνουν ποτέ mainstream. Το μέλλον είναι το υδρογόνο. Βέβαια κάθε βελτίωση μπαταρίας είναι θετική εξέλιξη. 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Ας μη γελιόμαστε, ηλεκτρικά δεν θα γίνουν ποτέ mainstream. Το μέλλον είναι το υδρογόνο. Βέβαια κάθε βελτίωση μπαταρίας είναι θετική εξέλιξη. 

Αυτό ποτέ δε το κατάλαβα, που πρέπει να επικρατήσει ή το ένα ή το άλλο....

Δηλαδή ένα μέλλον, στο οποίο θα συνυπάρχουν και οι δύο τεχνολογίες, δε μπορούμε να έχουμε;

  • Like 1
Δημοσ.

Ξέρετε πόση ενέργεια χάνεται στην φόρτιση αλλά και στην εκφόρτιση μίας μπαταρίας? Από τις χημικές αντιδράσεις αλλά και τις απώλειες των φορτιστών?

Έχετε δει πόσες κιλοβατώρες πληρώνετε για να φορτίσετε οποιαδήποτε συσκευή? Αλλά το σύστημα απαιτεί συνεχή κατανάλωση για να παραμείνει ζωντανό. Αλλιώς έρχεται η ύφεση, όπως έγινε με τον κορωνοϊό. Δυστυχώς πρέπει να πετάξουν πολλοί τα αυτοκίνητα τους και να πάρουν καινούργια, έτσι χωρίς δικαιολογία.

Δημοσ.

Kαλα ολα αυτα, αλλα με το καινουργιο νομισμα τι γινεται? Grimace Coin

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, pavlitakis είπε

Ξέρετε πόση ενέργεια χάνεται στην φόρτιση αλλά και στην εκφόρτιση μίας μπαταρίας? Από τις χημικές αντιδράσεις αλλά και τις απώλειες των φορτιστών?

Ναι, περίπου τον 1%  κατά την φόρτιση και εκφόρτωση, ενώ οι απώλειες των φορτιστών είναι περίπου 10-5%

Εσύ ξέρεις πόση ενέργεια πάει χαμένη κατά τη καύση βενζίνης;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, manos08 είπε

Πηγή;

Γιατί εγώ έχω δεί τεράστια εξέλιξη στις μπαταρίες, τόσο σε ενεργειακή πυκνότητα όσο και σε ταχύτητα φόρτισης! Εκτός εάν πρίν 40 χρόνια είχαμε κινητά με 5000mAh μπαταρία και φορτιστή στα 100W και δε το θυμάμαι... Είμαι και λίγο νέος με συγχωρείς 😁

 

Γκουγκλαρε το. Οσο για την ενεργειακή πυκνότητα πώς την είδες? Κάνοντας τα κινητά 4 φορές μεγαλύτερα  για να χωράνε 4 φορές μεγαλύτερη μπαταρία?

Επεξ/σία από xenofonlive
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, manos08 είπε

Ναι, περίπου τον 1%  κατά την φόρτιση και εκφόρτωση, ενώ οι απώλειες των φορτιστών είναι περίπου 10-5%

Εσύ ξέρεις πόση ενέργεια πάει χαμένη κατά τη καύση βενζίνης;

Περνάει το διπλάσιο. Ψαξτο λίγο. 1%😆😆

Και δεν μιλάω για την ενέργεια διατήρησης της θερμοκρασίας σε αποδεκτά όρια. Εκεί πάμε αλλού, χωρίς να βάλουμε την ενέργεια διατήρησης της θερμοκρασίας στην καμπίνα.

Το ρεύμα το παίρνουμε με ορυκτά καύσιμα έτσι κι αλλιώς, οπότε στην πράξη οι απώλειες ενέργειας είναι μικρές στο αυτοκίνητο, ειδικά όταν δεν έχεις να μετακινήσεις ένα μεγάλο βάρος που λέγεται μπαταρία. Όσο δεν βγαίνουν κιτ ηλεκτροκίνησης για συμβατικά αυτοκίνητα η ηλεκτροκίνηση είναι απάτη.

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/pos-epireazetai-i-apodosi-tis-mpatarias-ton-evs-ton-cheimona/amp/

https://www.drive.gr/news/kosmos/mpataries-poia-i-apoleia-horitikotitas-sta-ilektrika-aytokinita

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...