Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι 4680 κυψέλες θα μπορούσαν να ενισχύσουν την αυτονομία περισσότερο από 15%.

Η Panasonic θα μπορούσε να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή των μπαταριών μεγαλύτερης χωρητικότητα για την Tesla το επόμενο έτος. Με 4680 κυψέλες η μπαταρία λέγεται ότι θα ενισχύσει την αυτονομία της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla πάνω από 15%. Όπως σημειώνει η ιστοσελίδα Nikkei, αυτό θα μπορούσε να αυξήσει την αυτονομία του Model S από τα 650km στα περίπου 750km.

Αν και η μπαταρία λέγεται ότι είναι διπλάσια από τις προηγούμενες εκδόσεις, έχει πενταπλάσια αύξηση της ενεργειακής χωρητικότητας. Ως εκ τούτου, τα αυτοκίνητα χρειάζονται λιγότερες μπαταρίες, οι οποίες είναι ήδη 10 έως 20 τοις εκατό φθηνότερες κατά την παραγωγή. Υπολογίζεται ότι οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν το 30% του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων. Μια μείωση του κόστους θα μπορούσε να κάνει τα EV πιο προσιτά και να επιταχύνει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Επιπλέον, η μεγαλύτερη αυτονομία σημαίνει ότι οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται να φορτίζουν τις μπαταρίες τόσο συχνά.

Η Panasonic, μακροχρόνιος συνεργάτης της Tesla, φέρεται να επενδύει περίπου $704 εκατομμύρια σε νέο εξοπλισμό για την παραγωγή της νέας μπαταρίας. Λέγεται ότι επεκτείνει ένα υπάρχον εργοστάσιο στην Ιαπωνία για να ξεκινήσει εκεί την παραγωγή. Η Nikkei αναφέρει ότι η εταιρεία θα αρχίσει να κατασκευάζει τις κυψέλες σε μικρή κλίμακα φέτος για να αναπτύξει ασφαλείς και αποτελεσματικές διαδικασίες πριν ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή το 2023. Μπορεί αργότερα να παράγει μαζικά τις μπαταρίες και σε άλλες χώρες.

Η Panasonic επιβεβαίωσε στο Reuters ότι έφτιαχνε μια δοκιμαστική γραμμή παραγωγής το 2022, αν και δεν είπε πότε θα ξεκινήσει να κατασκευάζει τις μπαταρίες σε μεγαλύτερη κλίμακα. Όπως ανέφερε η εταιρεία, ακόμη μελετά «διάφορες επιλογές» για τη μαζική παραγωγή.

Η Panasonic άρχισε να εργάζεται στη νέα μπαταρία μετά από αίτημα της Tesla. Ο επικεφαλής του τμήματος μπαταριών της Panasonic ανέφερε τον Νοέμβριο ότι η εταιρεία δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να παράγει την ίδια μπαταρία και για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αν και η Tesla είναι η προτεραιότητά της. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, είχε δηλώσει προηγουμένως ότι, αν και η εταιρεία του σχεδιάζει να κατασκευάσει τις δικές της μπαταρίες, θα συνεχίσει να τις προμηθεύεται από τρίτους κατασκευαστές.

Η Tesla ανακοίνωσε τη νέα μπαταρία σε μια εκδήλωση για την Ημέρα της Μπαταρίας τον Σεπτέμβριο του 2020. Τότε, ο Musk ανέφερε ότι αυτή η νέα μπαταρία θα μπορούσε να επιτρέψει στην Tesla να αρχίσει την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων από τα $25.000.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Οι μπαταρίες του μέλλοντος είναι οι πυρηνικές, όπου παράγονται από απόβλητα πυρηνικού εργοστασίου.

 

Όταν φτάσουν σε επίπεδο εμπορίου μόνο και μόνο τότε θα αξίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

  • Like 4
  • Confused 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Necrogeddon είπε

αν φτασουν τα tesla να κινουνται με δυο ΑΑ μπαταριες, τοτε θα τον παραδεχτω τον Elon

3 λεπτά πριν, Necrogeddon είπε

αν φτασουν τα tesla να κινουνται με δυο ΑΑ μπαταριες, τοτε θα τον παραδεχτω τον Elon

και με 10 χ 18650 κατηγοριας σουπερ   θα ειναι οκ.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nepomuk είπε

και με 10 χ 18650 κατηγοριας σουπερ   θα ειναι οκ.

Να βγαλει κ καμια καλη για να εχουμε στο vape.
Φορτιση μια φορα την μηνα 😂

  • Like 4
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Necrogeddon είπε

αν φτασουν τα tesla να κινουνται με δυο ΑΑ μπαταριες, τοτε θα τον παραδεχτω τον Elon

Πιθανότατα το έχει πετύχει ήδη

Spoiler

Και με δύο ΑΑ μετακινείται κατά ένα χιλιοστό, πριν σβήσει.

😛

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Floriniotis είπε

Οι μπαταρίες του μέλλοντος είναι οι πυρηνικές, όπου παράγονται από απόβλητα πυρηνικού εργοστασίου.

Όταν φτάσουν σε επίπεδο εμπορίου μόνο και μόνο τότε θα αξίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Οι πυρηνικές μπαταρίες υπάρχουν από τη δεκαετία του 60, έχουν πολύ μικρή ισχύ και είναι πανάκριβες. Εμπορικά τις χρησιμοποίησαν στους πρώτους βηματοδότες. Το μόνο τους πλεονέκτημα είναι ότι μπορούν να λειτουργούν για δεκαετίες.

https://www.reuters.com/article/health-heart-pacemaker-dc-idUKN1960427320071219

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Floriniotis είπε

Οι μπαταρίες του μέλλοντος είναι οι πυρηνικές, όπου παράγονται από απόβλητα πυρηνικού εργοστασίου.

Όταν φτάσουν σε επίπεδο εμπορίου μόνο και μόνο τότε θα αξίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Εγώ θα περιμένω τα ηλεκτρικά που θα κινούνται με πυρηνικό αντιδραστήρα τύπου Ironman, όλα τα άλλα είναι πρόχειρες λύσεις!

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα μαθηματικά δεν μου έβγαιναν με το διπλάσια σε μέγεθος, πενταπλάσια σε χωρητικότητα και μόλις σε 15% αύξηση στην αυτονομία ενός οχήματος,

Τι άραγε εννοούν με τον όρο διπλάσιο; Σε διαστάσεις; Μα έτσι θα έχουμε 8 φορές περισσότερο όγκο, Σε όγκο; Μα έτσι θα έχουμε 150% αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα, είναι δυνατόν:

Με λίγο ψάξιμο τα ποιο πολλά σάιτ αναπαράγουν την δημοσίευση που μετάφρασε και το Insomnia. 

Εδώ https://insideevs.com/news/562813/panasonic-production-tesla-4680-2023/ βρήκα αυτό:  

The article points out that the larger 4680-type cylindrical cells will have about five times higher capacity and about 15% higher energy density.

που το μεταφράζω ότι σε μπαταρίες ίδιου όγκου θα έχουμε 15% περισσότερη αποθηκευμένη ενέργεια. Δεν είναι αμελητέο φυσικά το ποσοστό αλλά δεν είναι και το ίδιο εντυπωσιακό με το "5 φορές περισσότερη ενέργεια" που όντως θα ήταν επαναστατικό (δεν βρίσκω καν κατάλληλη λέξη)

Επεξ/σία από Conan2046
  • Like 11
  • Thanks 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Τα μαθηματικά δεν μου έβγαιναν με το διπλάσια σε μέγεθος, πενταπλάσια σε χωρητικότητα και μόλις σε 15% αύξηση στην αυτονομία ενός οχήματος,

Τι άραγε εννοούν με τον όρο διπλάσιο; Σε διαστάσεις; Μα έτσι θα έχουμε 8 φορές περισσότερο όγκο, Σε όγκο; Μα έτσι θα έχουμε 150% αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα, είναι δυνατόν:

Με λίγο ψάξιμο τα ποιο πολλά σάιτ αναπαράγουν την δημοσίευση που μετάφρασε και το Insomnia. 

Εδώ https://insideevs.com/news/562813/panasonic-production-tesla-4680-2023/ βρήκα αυτό:  

The article points out that the larger 4680-type cylindrical cells will have about five times higher capacity and about 15% higher energy density.

που το μεταφράζω ότι σε μπαταρίες ίδιου όγκου θα έχουμε 15% περισσότερη αποθηκευμένη ενέργεια. Δεν είναι αμελητέο φυσικά το ποσοστό αλλά δεν είναι και το ίδιο εντυπωσιακό με το "5 φορές περισσότερη ενέργεια" που όντως θα ήταν επαναστατικό (δεν βρίσκω καν κατάλληλη λέξη)

Έχεις απόλυτο δίκιο να μπερδεύεσαι! Ο Elon παίζει με τις λέξεις και χρησιμοποιεί στατιστικά/marketing, σαν αυτά που μας έχουν συνηθίσει εταιρίες κινητών κατά την παρουσίαση κάποιου νέου μοντέλου!

Σου παραθέτω βίντεο που εξηγεί ακριβώς πώς βγαίνουν αυτά τα νούμερα καθώς και τι πραγματικά είναι αυτό το νέο κελί!

https://youtu.be/hbPKE62aM0U

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το C3 μου εμεινε απο μπαραρια με τα χιονια (90 Ευρώ). Αν ειχα Tesla θα επρεπε να τις αλλαξω όλες (19000Ευρώ) ? 😁

Επεξ/σία από silentalex16
  • Sad 1
Δημοσ.

... σκύψε λίγο ...

... αυτό με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μόνο γέλωτα μου προκαλεί...

... 30 τοις εκατο του κόστους ...

... σα να λέμε όσο ένα μεταχειρισμένο ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...