Προς το περιεχόμενο

Ειστε ευχαριστημενοι με τη Nova?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/5/2022 στις 7:32 ΜΜ, cthulhucarbide είπε

Απαράδεκτη εταιρεία (χωρίς να υπονοώ σε καμία περίπτωση ότι οι άλλες ίσως είναι καλύτερες)

Πήρα τηλέφωνο από το κινητό για να μιλήσω για την αργή σύνδεση στο 13731 και εκεί είπαν ότι δεν έχουν αρμοδιότητα και να πάρω στο 13831.

Παίρνω εκεί και λέει ότι η κλήση από σταθερό χρεώνεται 0,25€ ανα κλήση ενώ από κινητό σύμφωνα με το τιμολόγιο του εκάστοτε παρόχου.

Ησύχασα διότι έχω δωρεάν λεπτά, ενώ αν χρέωνε ένα μικροποσό ανα κλήση όπως για τα σταθερά κλάιν μάιν.

Το αποτέλεσμα όμως ήταν να με χρεώσουν 3€ για περίπου ενάμισο λεπτό συνομιλίας! Όταν το είδα εννοείται το έκλεισα κατευθείαν.

Είναι απαράδεκτο, αν και δυστυχώς όχι αδιανόητο στο ρδέλο που ζούμε να παίρνεις την εξυπηρέτηση πελατών και αυτή να είναι ουσιαστικά μια γραμμή υψηλής χρέωσης η οποία θα μου τράβαγε πολλές δεκάδες ευρώ για μία απλή συνομιλία αν δεν ήμουν ψυλλιασμένος

Το 13831 είναι μόνο για εμπορικά ζητήματα και ΠΟΤΕ δεν λέει ο agent να καλέσεις στο 13831 γιατί είναι ΛΑΘΟΣ. Άρα κάτι δεν μας λες καλά η έπεσες σε νέο agent. 

Το 13731 είναι ΜΟΝΟ για τεχνικά ζητήματα και δωρεάν προφανώς.

ΥΓ. Δούλεψα εκεί για ένα διάστημα γι'αυτό και στα γράφω αυτά.
ΥΓ.2 Για τον λούτσο εταιρία γενικά
 

Επεξ/σία από HateMe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2022 στις 3:35 ΜΜ, mphxths είπε

Σταθερο τηλεφωνο απο το οποιο να καλεσεις το πενταψηφιο της NOVA και να εχεις την χρεωση των 0.25ευρω/κληση.

Ναι αυτό λέω και εγώ

 

Στις 12/5/2022 στις 3:35 ΜΜ, mphxths είπε

Συνεχιζεις να επιμενεις για κατι που ΕΣΥ δεν καταλαβες σωστα , κατι το οποιο ισχυει εδω και χρονια και το γνωριζουν απαντες. Οτι τα πενταψηφια δεν υπαγονται στον "δωρεαν χρονο ομιλιας" απο τα διαφορα πακετα της κινητης τηλεφωνιας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ. Το λινκ λοιπον ειναι ξεκαθαρο. Η χρεωση εξαρταται απο τον παροχο. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ χρεωνουν τα πενταψηφια. Ποσο τα χρεωνουν , τραβα ρωτα τον παροχο σου. Αυτο λεει εν ολιγοις η NOVA.
To τι θες εσυ να πιστευεις ειναι δικο σου θεμα. Η πραγματικοτητα ειναι αλλη και ειναι γνωστη εδω και χρονια σε ΟΛΟΥΣ.

Κατα τα αλλα εισαι ο κλασικος πολιτης , που δεν ξερει τι του γινεται , νομιζει οτι ολα λειτουργουν με τον τροπο που νομιζει αυτος οτι λειτουργουν και εχει δημιουργησει μια εικονικη πραγματικοτητα με τις αντιληψεις του. Και οταν διαπιστωνει οτι η πραγματικοτητα που ζει ειναι διαφορετικη απο αυτη που ζουν ΟΛΟΙ οι αλλοι ανθρωποι γυρω του , δεν του φταιει ο εαυτος του , αλλα ολοι οι αλλοι και τους αποκαλει λαμογια.
Το επικινδυνο με εσενα ειναι οτι ζεις σε αρνηση. Μεχρι και αυτην την στιγμη θεωρεις οτι εχει λαθος η NOVA και οχι εσυ , και οχι μονο εφτιαξες ενα θεμα για να κραξεις την κακια NOVA αλλα συνεχιζεις να υποστηριζεις την αποψη σου , που δειχνει οτι δεν εχεις καταλαβει τι σου γινεται.

Είσαι ένα πολύ γνώριμο είδος ανθρώπου που επειδή θεωρεί ότι ξέρει παραπάνω πράγματα από τους γύρω του και είναι ευχαριστημένος από την πολιτική και κοινωνική σαπίλα, προσπαθεί να την πει σε όσους δεν είναι συμβιβασμένοι με αυτήν.

Εν προκειμένω έχω ήδη πει ότι δεν είμαι αδαής με πιθανές χρεώσεις στα πενταψήφια γιαυτό και σταμάτησα την συνομιλία στο ενάμισο λεπτό.

Αφετέρου ακόμα και να είχα απόλυτη επίγνωση του πόσο ακριβώς θα μου κοστίσει η κλήση από το κινητό, αυτό δεν αναιρεί τις απαράδεκτες τακτικές της εταιρείας (και της όποια άλλης καθώς σίγουρα δεν είναι η μόνη) που είσαι πελάτης της και δεν μπορείς να εξυπηρετηθείς τηλεφωνικά ούτε δωρεάν αλλά ούτε με την ομιλία που έχεις πληρώσει (και μάλιστα αδρά αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

Έχεις κολλήσει στο ότι "τα πενταψήφια κοστίζουν και έπρεπε να σου αρέσει γιατί έτσι είναι" και σου διαφεύγει το ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν. Άλλωστε όπως είπε και ο Πουλινός η εταιρεία υποτίθεται θα έπρεπε να έχει ένα σταθερό χωρίς χρέωση αλλά μάλλον δεν έχει

Στις 14/5/2022 στις 8:35 ΜΜ, HateMe είπε

Το 13831 είναι μόνο για εμπορικά ζητήματα και ΠΟΤΕ δεν λέει ο agent να καλέσεις στο 13831 γιατί είναι ΛΑΘΟΣ. Άρα κάτι δεν μας λες καλά η έπεσες σε νέο agent. 

Το 13731 είναι ΜΟΝΟ για τεχνικά ζητήματα και δωρεάν προφανώς.

ΥΓ. Δούλεψα εκεί για ένα διάστημα γι'αυτό και στα γράφω αυτά.
ΥΓ.2 Για τον λούτσο εταιρία γενικά
 

Πήρα στο 13731 να ρωτήσω για ποιο λόγο η ταχύτητα μου είναι πεσμένη 50% τον τελευταίο καιρό. Εκεί μου είπαν ότι η γραμμή είναι μια χαρά και σούπερ και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να το φτιάξουν, διότι δουλεύει κομπλέ και μου πρότειναν να κάνω αναβάθμιση.

Απογοητευμένος και ανήμπορος που δεν μπορώ να έχω την ταχύτητα που είχα μέχρι και πριν λίγο καιρό άρχισα να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να κάνω όντως αναβάθμιση οπότε μου είπαν να πάρω στο 13831 όπως και έγιναν αυτά που περιγράφω πριν.

Δεν υπάρχει κάτι που δεν λέω. Το αν έπεσα σε νέο agent δεν ξέρω αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα.

Το ότι έχουν ρίξει στα τάρταρα την ταχύτητά μου χωρίς λόγο και χωρίς ανάληψη ευθύνης είναι και αυτός ένας λόγος μαζί με τα προηγούμενα που κάνουν την εταιρεία απαράδεκτη. Κάπου εδώ βέβαια θα πεταχτεί κάποιος και θα πει ότι έτσι γίνεται με τις ταχύτητες και στους άλλους παρόχους και να μην παραπονιέμαι και όλα είναι ρόδινα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Είσαι ένα πολύ γνώριμο είδος ανθρώπου που επειδή θεωρεί ότι ξέρει παραπάνω πράγματα από τους γύρω του και είναι ευχαριστημένος από την πολιτική και κοινωνική σαπίλα, προσπαθεί να την πει σε όσους δεν είναι συμβιβασμένοι με αυτήν.

Εισαι ενα πολυ γνωριμο ειδος ανθρωπου , που νομιζει οτι ξερει τι του γινεται , δεν καταλαβαινει οτι δεν ξερει τι του γινεται , και οταν καποια στιγμη παρει μυρωδια τι του γινεται , συνεχιζει να ζει σε αρνηση οτι δεν ξερει τι του γινεται. Το υπογραμμισμενο ειναι δικο σου αυθαιρετο συμπερασμα.
 

11 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Εν προκειμένω έχω ήδη πει ότι δεν είμαι αδαής με πιθανές χρεώσεις στα πενταψήφια γιαυτό και σταμάτησα την συνομιλία στο ενάμισο λεπτό.

Εισαι αδαης με πιθανες χρεωσεις των πενταφηψιων. Και ξερεις ποιο ειναι το επιχειρημα σε αυτο που λεω ? Το υπογραμμισμενο. Αν δεν ησουν αδαης , δεν θα καλουσες καν απο το κινητο σου στο πενταψηφιο , γνωριζοντας οτι η κληση στα πενταψηφια δεν καλυπτεται στον δωρεαν χρονο ομιλιας των πακετων της κινητης ουτε για μισο δευτερολεπτο , ποσω δε μαλλον για εναμιση και πλεον λεπτο. Aν καλυπτοταν , θα περναμε 200 φορες τηλεφωνο στα 5ψηφια διαγωνισμων και θα ειχαμε χεστει στα δωρα...
 

13 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Έχεις κολλήσει στο ότι "τα πενταψήφια κοστίζουν και έπρεπε να σου αρέσει γιατί έτσι είναι" και σου διαφεύγει το ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν.

Οχι δεν εχω κολλησει στο υπογραμμισμενο. Εχω κολλησει στο οτι ανοιξες θεμα για να κραξεις την Nova για ενα θεμα που δεν ειναι δικη της ευθυνη και ειναι ξεκαθαρη.
Και συνεχιζεις να μην καταλαβαινεις τι σου γινεται.  Ποτε δεν ειπα οτι πρεπει να σου/μου/μας αρεσει που τα πενταψηφια υπαρχουν ή/και κοστιζουν , αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Ειτε μου/σου/μας αρεσει ειτε οχι. Αρα αντι να βρεις λυση στο προβλημα σου (επικοινωνια με την Nova) , καθεσαι και την κραζεις στο φορουμ και εκτειθεσαι. Και το κανεις γιατι οπως σου εγραψα και στο πρωτο μου ποστ , αν το καλοσκεφτεις , εισαι θυμωμενος με τον εαυτο σου που την πατησε και οχι με την Nova.
Συνεχισε να την κραζεις και να κανεις την κοινωνικη σου επανασταση απο το πληκτρολογιο...

ΥΓ : live chat , 5ψηφια (απο σταθερο τηλ) , nova shops , email -- απλα ηθελες να κλαφτεις και να το παιξεις επαναστατης με το ευκολο κραξιμο στην κακια Nova.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Ναι αυτό λέω και εγώ

 

 

Πήρα στο 13731 να ρωτήσω για ποιο λόγο η ταχύτητα μου είναι πεσμένη 50% τον τελευταίο καιρό. Εκεί μου είπαν ότι η γραμμή είναι μια χαρά και σούπερ και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να το φτιάξουν, διότι δουλεύει κομπλέ και μου πρότειναν να κάνω αναβάθμιση.

Απογοητευμένος και ανήμπορος που δεν μπορώ να έχω την ταχύτητα που είχα μέχρι και πριν λίγο καιρό άρχισα να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να κάνω όντως αναβάθμιση οπότε μου είπαν να πάρω στο 13831 όπως και έγιναν αυτά που περιγράφω πριν.

Δεν υπάρχει κάτι που δεν λέω. Το αν έπεσα σε νέο agent δεν ξέρω αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα.

 

Ωραία, ορθά σου είπαν να μιλήσεις με το εμπορικό γιατί από μεριά τους δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο, αλλά ούτε έχουν την δικαιδοσία να σου κάνουν αναβάθμιση.
Όλα σωστά έγιναν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, HateMe είπε

Ωραία, ορθά σου είπαν να μιλήσεις με το εμπορικό γιατί από μεριά τους δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο, αλλά ούτε έχουν την δικαιδοσία να σου κάνουν αναβάθμιση.
Όλα σωστά έγιναν. 

Δεν θα έπρεπε να τον συνδέσουν απευθείας ή να αφήσουν αίτημα να τον καλέσουν έστω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, hln3 είπε

Δεν θα έπρεπε να τον συνδέσουν απευθείας ή να αφήσουν αίτημα να τον καλέσουν έστω;

Δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς.
Τότε που ήμουν, όταν πήγαινες να συνδέσεις με εμπορικό (το οποιο είναι ΔΙΠΛΑ) έπεφτε η γραμμή.
Τώρα δεν ξέρω τι έχουν κάνει.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, HateMe είπε

Δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς.
Τότε που ήμουν, όταν πήγαινες να συνδέσεις με εμπορικό (το οποιο είναι ΔΙΠΛΑ) έπεφτε η γραμμή.
Τώρα δεν ξέρω τι έχουν κάνει.

 

Τέτοιο χάλι; ΛΟΛ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, hln3 είπε

Τέτοιο χάλι; ΛΟΛ

Ναι και θυμάμαι μια φορά είχα επίτηδες δοκιμάσει αρκετές φορές. 
1 στις 3 δούλεψε χαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να απαντήσω στον τίτλο του θέματος: Όχι, ΔΕΝ είμαι ευχαριστημένος από τη Nova, στην οποία είμαστε πελάτες συνεχώς από το 2008. Γιατί:

1. Η 24άρα μου κλείδωνε παλιότερα μέχρι και στα 16, ενώ εδώ και καιρό στα 11, χωρίς να έχω αλλάξει τίποτα. Σε κάποια φάση βελτιώθηκε μετά από επικοινωνία μου με την τεχνική υποστήριξη (πολύ καλά και φιλότιμα παιδιά), αλλά πλέον όχι μόνο πέσαμε από ταχύτητα, αλλά έχουμε και συχνές αποσυνδέσεις.

2. Μας είχαν ενημερώσει τηλεφωνικά από τη Nova (όχι από συνεργάτες) ότι λόγω της καλής συνεργασίας και επειδή είμαστε καλοί πελάτες θα μας κάνουν δώρο τις απεριόριστες κλήσεις σε κινητά, αλλά τελικά μας χρέωσαν σαν εξτρά υπηρεσία (2-3 ευρώ). Είχαμε μιλήσει εγώ και η σύζυγος ξεχωριστά και είμαστε σίγουροι για το τι ακούσαμε. Όταν ζητήσαμε την ηχογράφηση της συνομιλίας μας για επιβεβαίωση, με email και τηλεφωνικά, δεν πήραμε ποτέ καμία απάντηση, ακόμη και όταν απειλήσαμε ότι θα βάλουμε δικηγόρο (όχι για τα 3 ευρώ το μήνα, για την κοροϊδία).

3. Πρόσφατα ζητήσαμε προσφορά για αναβάθμιση της γραμμής σε 50άρα και μπήκαμε σε διαδικασία παζαριών και διαπραγματεύσεων για να πάρουμε μια σχετικά καλή τιμή (+ €3 το μήνα σε σχέση με την 24άρα), αλλά τελικά δεν ξέρω αν αξίζει καν. Περίμενα ότι σαν παλιούς (15 χρόνια) και συνεπείς πελάτες θα μας έβλεπαν διαφορετικά.

Το κακό είναι πως δεν βλέπω καμία φθηνή και αξιόπιστη εναλλακτική, και αυτό είναι που μας κρατάει στη Nova.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
On 17/05/2022 at 09:37, Geoponer said:

 

1. Η 24άρα μου κλείδωνε παλιότερα μέχρι και στα 16, ενώ εδώ και καιρό στα 11, χωρίς να έχω αλλάξει τίποτα. Σε κάποια φάση βελτιώθηκε μετά από επικοινωνία μου με την τεχνική υποστήριξη (πολύ καλά και φιλότιμα παιδιά), αλλά πλέον όχι μόνο πέσαμε από ταχύτητα, αλλά έχουμε και συχνές αποσυνδέσεις.

 

oi adsl εχουν πεθανει.για να θεωρησει ο οτε οτι εχεις προβλημα και να δει τον χαλκο η γραμμη σου πρεπει σε sync να βαλτωσει.το εχω αναφερει και σε αλλα θεματα. και ολα αυτα ειναι με ευλογιες eett. πλεον ολοι θελουν να ωθησουν τον κοσμο σε ftth και vdsl απο Kv. δεν θα σκασει ο οτε να βελτιωσει τον χαλκο για να παιξεις εσυ σε adsl απο το αστικο κεντρο ειδικα αν εχεις διαθεσιμοτητα vdsl

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...