Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!

Τόσα χρόνια βλέπω (και πατάω με το αυτοκίνητο) πολλά φρεάτια εκ των οποίων η πλειονότητα είναι τοποθετημένη ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ των δρόμων ταχείας κυκλοφορίας.

Τόσο καιρό απλά έβριζα θείες και λοιπούς συγγενείς των κατασκευαστών των δρόμων. Τώρα, στην προσπάθειά μου να γίνω καλύτερος άνθρωπος, αποφάσισα να ρωτήσω εδώ για να μάθω μήπως υπάρχει κάποιος λόγος πίσω από αυτό, ώστε να μη συνεχίζω να τους βρίζω το σόι.

 

Γνωρίζετε, λοιπόν, γιατί τα φρεάτια στην Ελλάδα ΠΡΕΠΕΙ να είναι στο κέντρο του δρόμου και δεν μπορούν να είναι εκατέρωθέν του;

Δημοσ.

 όταν λες φρεάτια τι εννοείς???/ σχάρες αποχέτευσης ομβρίων υδάτων ?? η απλά φρεάτια   με καπάκι που αποτι έχω δει είναι ΟΤΕ ΔΕΗ??

και όταν λες ταχείας κυκλοφοριας για δώσε ένα παράδειγμα.....Αττική οδός???

μη ξεχνάς ότι πολλοί δρόμοι ήσαν Πχ 4 μέτρα πλάτος και έχουν γίνει 8 μέτρα τώρα όποτε πολλά φρεάτια από την άκρη έχουν φτάσει να είναι στη μέση του δρόμου

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Νόμιζα θα ρώταγες για τα μυστικιστικά/αποκρυφιστικά σύμβολα πάνω στα καπάκια 😁

Αυτή θα ήταν η επόμενη ερώτηση. 😛 😛 

3 λεπτά πριν, kostasbm είπε

 όταν λες φρεάτια τι εννοείς???/ σχάρες αποχέτευσης ομβρίων υδάτων ?? η απλά φρεάτια   με καπάκι που αποτι έχω δει είναι ΟΤΕ ΔΕΗ??

και όταν λες ταχείας κυκλοφοριας για δώσε ένα παράδειγμα.....Αττική οδός???

μη ξεχνάς ότι πολλοί δρόμοι ήσαν Πχ 4 μέτρα πλάτος και έχουν γίνει 8 μέτρα τώρα όποτε πολλά φρεάτια από την άκρη έχουν φτάσει να είναι στη μέση του δρόμου

Εννοώ αυτά τα μεγάλα κυκλικά καπάκια. Αλλά συνήθως είναι σκαμμένη και η άσφαλτος γύρω τους.

Η Αττικής Οδός είναι αυτοκινητόδρομος, όχι ταχείας κυκλοφορίας. Αναφέρομαι σε δρόμους τύπου Λαυρίου-Μαρκοπούλου κτλ.. Λίγο πιο επαρχιακούς, αλλά μεγάλους δρόμους που τα αυτοκίνητα αναπτύσσουν ταχύτητα και είναι σχετικά υψηλά τα όρια ταχυτήτων. Ακόμα και στην παραλιακή (προέκταση λεωφόρου Ποσειδώνος) έχω πετύχει πάρα πολλά στο κέντρο του δρόμου.

Δημοσ.

Απο κάτω υπάρχουν τούνελ που περνάνε καλωδια κλπ.Δεν έχετε δει συνεργεία που κλείνουν το χώρο γυρω απο το φρεάτιο και μπαίνουν άτομα μέσα;

Η μεγάλη ερωτηση είναι γιατί στην Ελλάδα ποτέ δεν τα φτιάχνουν στην ίδια ευθεία με το οδόστρωμα.

Δημοσ.

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η θέση του φρεατίου όσο η σωστή "ένταξή" του στο χώρο. Δηλαδή ένα σωστά τοποθετημένο φρεάτιο, ίσιο ως προς το επίπεδο του δρόμου, που δημιουργεί το ελάχιστο δυνατό "ντουπ", δεν δημιουργεί θέμα. Αν όμως δεν μπει σωστά ή σε πιθανή νέα ασφαλτόστρωση/επισκευή δημιουργήσει "λοφάκι" ή "λάκκο" τότε είναι κίνδυνος-θάνατος.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Απο κάτω υπάρχουν τούνελ που περνάνε καλωδια κλπ.Δεν έχετε δει συνεργεία που κλείνουν το χώρο γυρω απο το φρεάτιο και μπαίνουν άτομα μέσα;

Η μεγάλη ερωτηση είναι γιατί στην Ελλάδα ποτέ δεν τα φτιάχνουν στην ίδια ευθεία με το οδόστρωμα.

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει ποτέ μου συνεργεία να ασχολούνται με αυτά, ή τουλάχιστον δεν τα έχω προσέξει. Γνωρίζουμε τι είδους καλώδια περνάνε από κάτω; Ρωτάω διότι όλοι ξέρουμε σε τι στάδιο βρίσκεται η υπογειοποίηση των καλωδίων στην Ελλάδα.

2 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η θέση του φρεατίου όσο η σωστή "ένταξή" του στο χώρο. Δηλαδή ένα σωστά τοποθετημένο φρεάτιο, ίσιο ως προς το επίπεδο του δρόμου, που δημιουργεί το ελάχιστο δυνατό "ντουπ", δεν δημιουργεί θέμα. Αν όμως δεν μπει σωστά ή σε πιθανή νέα ασφαλτόστρωση/επισκευή δημιουργήσει "λοφάκι" ή "λάκκο" τότε είναι κίνδυνος-θάνατος.

Αρχικά αυτό, και κατά δεύτερον: ΠΡΕΠΕΙ να είναι στο κέντρο του δρόμου; Δεν γίνεται στο πεζοδρόμιο ξέρω 'γω;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, magnam είπε

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει ποτέ μου συνεργεία να ασχολούνται με αυτά, ή τουλάχιστον δεν τα έχω προσέξει. Γνωρίζουμε τι είδους καλώδια περνάνε από κάτω; Ρωτάω διότι όλοι ξέρουμε σε τι στάδιο βρίσκεται η υπογειοποίηση των καλωδίων στην Ελλάδα.

Αρχικά αυτό, και κατά δεύτερον: ΠΡΕΠΕΙ να είναι στο κέντρο του δρόμου; Δεν γίνεται στο πεζοδρόμιο ξέρω 'γω;

Υποθέτω (δεν το ξέρω σίγουρα) ότι τα φρεάτια που αναφέρεις και που κυρίως αφορούν την αποχέτευση έχει νόημα να ακολουθούν την όδευση του δρόμου, καθώς είναι συγκεκριμένη και δεν θα αλλάξει κάτι στην επιφάνεια. Στο πεζοδρόμιο υπάρχουν δέντρα (με ζημιάρες ρίζες), περίπτερα και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Δηλαδή πράγματα που πιθανόν να επηρεάζουν τόσο την εγκατάσταση όσο και την ευκολία πχ συντήρησης. Σε σχετικά πρόσφατο θέμα με την αποχέτευση στο δρόμο μου η "ρουφήχτρα" της ΕΥΔΑΠ ήρθε και πολύ εύκολα, βγάζοντας τα καπάκια που υπήρχαν στις διασταυρώσεις δεξιά κι αριστερά από το τετράγωνο έκανε τη δουλειά της. Φαντάσου τώρα να ερχόταν και να ήταν το φρεάτιο στο πεζοδρόμιο. Πέρα από την πιθανότητα (κακώς) να υπάρχει πάνω στο πεζοδρόμιο αυτοκίνητο/μηχανάκι/ζαρντινιέρα, θα έπρεπε να μην υπάρχουν ούτε στο πλάι παρκαρισμένα, για να έχει πρόσβαση ο "φαταούλας" του συνεργείου.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εάν ήταν στο κέντρο του δρόμου (καράκεντρο) θα 'ταν καλά. Το θέμα είναι ότι ΌΛΑ τα φρεάτια, είναι λίγο πιο δεξιά ή αριστερά, εκεί που... κατά διαβολική σύμπτωση πέφτει η ρόδα! :D

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ίσως, θα έπρεπε να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει λίγο περισσότερο. 

Τα φρεατια του κεντρικού αποχετευτικου δικτύου είναι λογικο και αναμενόμενο να βρίσκονται στο κέντρο του δρόμου. Αφού το κεντρικό δίκτυο βρίσκεται εκεί. Που αλλού να πάνε εξάλλου; 

Όσο για την σκέψη να υπήρχαν σε κανένα πεζοδρόμιο, απλά δεν έχεις ιδέα πόσο πολλά δίκτυα και σωληνώσεις βρίσκονται κάτω από εκεί που νομίζεις ότι θα μπορούσαν να πήγαιναν. ΔΕΔΔΗΕ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ, φυσικό αέριο, δημοτικό δίκτυο, αποχετευσεις των κτιρίων προς το κεντρικό δίκτυο και σωλήνες ομβρίων, καλώδια από τυχόν δημοτικό δίκτυο και κολώνες φωτισμού κτλ. Ρίζες από δεντρα που μάλιστα προκαλούν και προβλημα πολλές φορές στα υπόλοιπα δίκτυα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, magnam είπε

Ρωτάω διότι όλοι στο insomnia ξέρουμε σε τι στάδιο βρίσκεται η υπογειοποίηση των καλωδίων στην Ελλάδα.

Οκ, fixed. 

5 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ίσως, θα έπρεπε να βάλεις το μυαλό σου να δουλέψει λίγο περισσότερο. 

ΩΩ, τι του είπες! Τον ρούμπωσες. Ρούφηξε το αυγουλακι του. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα φρεάτια που δημιουργούν τρύπα γύρω τους είναι πολύ παλιά. Όταν φτιάχτηκαν ήταν στο ίδιο επίπεδο με τον δρόμο.
Αργότερα, όταν ερχόταν η ώρα να περαστεί νέα άσφαλτος, δεν ξύνανε την παλιά, όπως κάνουν τώρα αλλά ρίχνανε την νέα από πάνω.

Και φυσικά ο δήμος, που είναι υπεύθυνος για την άσφαλτο δεν έφερνε το καπάκι πρόσωπο με τον δρόμο γιατί δεν ήταν της δικαιοδοσίας του. Και ή δεν ενημέρωνε ποτέ τον αρμόδιο οργανισμό (δεη ευδαπ, οτε) ή ο αρμόδιος οργανισμός το έγραφε κανονικά. Ποντάρω στο δεύτερο.

Εννοείτε ότι ακόμα συμβαίνει το ίδιο. Παρ' ότι ξύνουν πια την παλιά άσφαλτο, στους παλιούς δρόμους δεν φτάνουν βαθιά ώστε να βγάλουν την αρχική άσφαλτο, οπότε η τρύπα παραμένει.

Τελευταία παρατηρώ να κλείνουν τελείως το καπάκι αφήνοντας μια τρύπα με διάμετρο ποτηριού, απλά για να ξέρουν που είναι το καπάκι, Από το τίποτα κάτι είναι και αυτό

Επεξ/σία από smpt
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...