adi32 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 24 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Ξες πόσες παραγγελίες έρχονται μέσα στη μέρα από άτομα που έχουν παραλαβή οπουδήποτε μπορείς να φανταστείς? (πάρκα, σχολεία κτλ?) ξες πόσοι μας γράφουν θα περιμένουν στην είσοδο επειδή δεν δουλεύουν κουδούνια? Όσο για το τι βλέπει το κατάστημα όταν λαμβάνει την παραγγελία είναι μόνο στοιχεία αυτού που έκανε παραγγελία, και τρόπος πληρωμής, μετρητά ή πληρώθηκε με κάρτα άρα σε κατάστημα δεν φαίνεται τίποτα σε σχέση με την κάρτα του πελάτη Οταν λενε παραδοση σε δρομο κλπ και εχει πληρωμη με καρτα πρεπει να ζητειται ταυτοτητα και στοιχεια ή να στελνεται sms στα στοιχεια του κατοχου Αλλα το efood δεν το νοιαζει Το παραδακι να πεφτει και μετα τρεχα κανε αμφισβητηση στην οποια αν τη δεχτει η τραπεζα σου επιστρεφει μεχρι ενα αριθμο παραγγελιων απο κει και περα οτι εχασες εχασες
insoholic Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Θα πρέπει με καθε παραγγελία να δινεται ενα PIN που θα ταυτοποιει ο διανομέας. 3
StamTheMan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Land-decked είπε Θα εχουν τους λογους τους. θα εχουν γινει τσαμπουκαδες. Και εμενα μου εχει τυχει να βγει αλλος απο την ιδια διευθυνση,αλλα συνηθως παντα ρωτουσα ονομα,ή τι εχουν παραγγειλει ή απο ποιο μαγαζι. Ειδικα τωρα με το delivery by efood ειναι πολυ ευκολο να γινει μπερδεμα καθως παραδιδουμε απο ολα τα μαγαζια,οποτε διπλοτσεκαρω. Εχει τυχει ομως να με φωναξουν απο μπαλκονι επειδη δεν ειχαν νουμερα ( κλασσικα ) και δεν εβρισκα το σπιτι. Ανεβηκα,πληρωθηκα και εφυγα και μετα πηραν τηλ στο μαγαζι ( ειδαν την αποδειξη ) και μας ειπαν οτι ειχαμε παραδωσει λαθος.Απλα περιμεναν και εκεινοι διανομεα και εγινε το μπερδεμα. Αν ηταν πληρωμενη ομως 100% θα ειχα ρωτησει ονομα. Αλλες 2 φορες εχει παραλαβει αλλο ατομο απο αυτο που ειχε παραγγειλει ( στο σπιτι οχι στο δρομο ). Τη μια πηραν να ζητησουν τα ρεστα,την αλλη ηρθε ο ιδιος που ειχε παραγγειλει καφε να πουλησει ιστορια ενω τον ειχε παραλαβει η κορη του. Τον γλυτωσε ο εργοδοτης και δεν τον πηρε ο διαολος,γιατι ειχε ερθει με φουλ ειρωνια. Μη νομιζεις οτι ξερουν και αυτοι τι τους γινεται. 6 λεπτά πριν, insoholic είπε Θα πρέπει με καθε παραγγελία να δινεται ενα PIN που θα ταυτοποιει ο διανομέας. Καλα ηρεμησε Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από StamTheMan
Land-decked Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, insoholic είπε Θα πρέπει με καθε παραγγελία να δινεται ενα PIN που θα ταυτοποιει ο διανομέας. αυτο γινεται στο uber, σε ορισμενες διαδρομες ο οδηγος με ρωταει το 4ψηφιο για να ξεκινησει. Αυτο το πιν το βλεπω εγω στο κινητο μου. Αλλιως δεν αρχιζει η διαδρομη καθολου. Για εξωτερικο μιλαω παντα που εχουν ακομη ουμπερ. το βλεπω ρεαλιστικοτατο το ΠΙΝ να γινει υποχρεωτικο για να παραλαβεις. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από Land-decked 2
Basilhs23___ Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, mypagio είπε Καλησπέρα. Χτες έκανα, μετά από καιρό, ταξίδι στη Θεσσαλονίκη και το απόγευμα παρήγγειλα κάτι να φάω μέσω efood. Το προτιμάω γενικά σε μέρη που δεν ξέρω καθώς οι βαθμολογίες βοηθούν στο να μην πάθεις καμία δηλητηρίαση. Το βράδυ στις 1:30, μου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό ότι έχει γίνει παραγγελία μου στη Θεσσαλονίκη, σε άλλο σημείο από αυτό που μένω, με τα πλήρη στοιχεία μου και πληρωμή με την κάρτα που έχω αποθηκευμένη. Στα σχόλια γράφει "είμαστε από κάτω" ώστε ο διανομεας να μην καλέσει το κινητό κια ενημερωθω εγώ. Επικοινώνησα με την εταιρεία, η οποία στη συνέχεια επικοινώνησε με το κατάστημα για να ενημερωθούμε σε ποιον παραδόθηκε η παραγγελία αλλά είχα κλείσει λόγω ώρας. Αύριο θα έχω ενημέρωση. Σε ανάλογο ποστ σε άλλο μεγάλο φόρουμ που διάβασα, κατάλαβα ότι έχουν παρατηρηθεί κάποια παρόμοια φαινόμενα και σε άλλους. Το ερώτημά μου είναι: α) με ποιον τρόπο απέκτησαν πρόσβαση στον λογαριασμό μου, εφόσον το χρησιμοποιώ μόνο εγώ από το κινητό μου. β) πως γίνεται στην πρώτη μου παραγγελία στην Θεσσαλονίκη να συμβαίνει αυτό; μήπως κάποιος εργαζόμενος στο κατάστημα που παράγγειλα το απόγευμα εδωσε τα στοιχεία μου αλλού; και αν ναι πως έμαθε τον κωδικό μου; γ) τι ενέργειες μπορώ να κάνω; η αμβισβητηση συναλλαγής στην τράπεζα μπορεί να στηριχθεί; Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Το β έγινε κατ' εμέ. Edit: Άκυρο, κάτι άλλο παίχτηκε. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από Basilhs23___
mypagio Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Το β έγινε κατ' εμέ. Edit: Άκυρο, κάτι άλλο παίχτηκε. Συγνώμη ρε παιδιά τώρα αλλά θα επιμείνω και πείτε ότι θέλετε. Πάνω από 5 χρόνια στο EFOOD με πάνω από 500 παραγγελίες στην Αθήνα, κανένα απολύτως πρόβλημα. Μία παραγγελία ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στη Θεσσαλονίκη, παραβίαση λογαριασμού. "Τυχαίο θα ήταν". Μόνο σε εμένα φαίνεται ύποπτο δηλαδή. 59 λεπτά πριν, adi32 είπε Οταν λενε παραδοση σε δρομο κλπ και εχει πληρωμη με καρτα πρεπει να ζητειται ταυτοτητα και στοιχεια ή να στελνεται sms στα στοιχεια του κατοχου Αλλα το efood δεν το νοιαζει Το παραδακι να πεφτει και μετα τρεχα κανε αμφισβητηση στην οποια αν τη δεχτει η τραπεζα σου επιστρεφει μεχρι ενα αριθμο παραγγελιων απο κει και περα οτι εχασες εχασες Μόνο σε εμένα δηλαδή φαίνεται παράξενο ότι στις 3 το πρωί, εμφανίστηκαν 3 πιτσιρίκια από το πουθενά και είπαν "για εμάς είναι η παραγγελία" και δεν ήταν ύποπτο. Τουλάχιστον σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να ζητούσαν επίδειξη της πιστωτικής κάρτας με ταυτότητα. Αλλά είπαμε. Ειδικά άν ήταν κανένας Πακιστάν, στα @@ του. Το μόνο που σκεφτόταν ήταν να πάει σπίτι του. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Και συγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά ταξίδευα. Διάβασα μαζεμένα διάφορα που γραφτήκαν εδώ από το μεσημέρι. Το θεωρώ υπερβολή, με μερικά που διάβασα, το ότι 3 πιτσιρίκια, κατάφεραν με κάποιο τρόπο και απέκτησαν πρόσβαση στον λογαριασμό, για 3 πιτόγυρα. Δηλαδή μπήκαν σε τόσο κόπο (μέχρι και για αγορά στοιχεία από Dark Web διάβασα, έλεος) για να κάνουν μια παραγγελία στις 3 το πρωί. Πως βρήκαν τον κωδικό μου και μπήκαν στην εφαρμογή είναι πραγματικά άξιο απορίας. Οκ το τηλέφωνο (χρησιμοποιείται σαν username στην εφαρμογή) πες ότι το βρήκαν από την παραγγελία το απόγευμα που έκανα στο άλλο κατάστημα. Κωδικό πως βρήκαν;; Φάουλ της efood επίσης που με κάθε εγκατάσταση στοιχείων σε καινούργιο κινητό δεν αποστέλλει και sms με κωδικό ταυτοποίησης όπως κάνουν και πολλές άλλες εφαρμογές. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από mypagio 4 5
stathis97 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Η πιο απλή λύση είναι το efood να βάλει 2fv κάθε φορά που προσθέτεις νέα διεύθυνση στο λογαριασμό σου.
Δημοφιλής ανάρτηση StamTheMan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, mypagio είπε Μόνο σε εμένα δηλαδή φαίνεται παράξενο ότι στις 3 το πρωί, εμφανίστηκαν 3 πιτσιρίκια από το πουθενά και είπαν "για εμάς είναι η παραγγελία" και δεν ήταν ύποπτο. Ναι.Μονο σε εσενα. Εχω κανει δεκαδες,αν οχι εκατονταδες τετοιες "υποπτες" παραδοσεις. 1 ώρα πριν, mypagio είπε Αλλά είπαμε. Ειδικά άν ήταν κανένας Πακιστάν, στα @@ του. Το μόνο που σκεφτόταν ήταν να πάει σπίτι του. Εδω εισαι τριπλο φαουλ. Εχεις σκαλωσει οτι ντε και καλα επρεπε ο διανομεας να υποψιαστει,και επειδη δεν το εκανε παει να πει οτι ηταν στα @@ του. Το μονο που τον ενοιαζε ηταν να παραδωσει εκει που του ειπαν και να παει σπιτι του. Αν ηταν ελληνας δλδ δε θα ηταν στα @@ του; Μονο ο "πακισταν" θα ειναι στα @@ του; 27 5
lector Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Ισα ισα το οτι ηταν 3 το πρωι και οχι 3 το μεσημερι το κανει λιγοτερο υποπτο, ποσες παραδοσεις πια να υπηρχαν 3 τη νυχτα ωστε να γινει μπερδεμα; Παντως αυτο το να δειχνουμε ταυτοτητα για να παραλαβουμε 2 πιτογυρα και 1 πατατες λες και ειναι χρυσαφικα μου φαινεται λιγο υπερβολικο. 5
StamTheMan Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, lector είπε Ισα ισα το οτι ηταν 3 το πρωι και οχι 3 το μεσημερι το κανει λιγοτερο υποπτο, ποσες παραδοσεις πια να υπηρχαν 3 τη νυχτα ωστε να γινει μπερδεμα; Σε καποιους μπορει να φαινεται υπερβολικο,οπως και σε εμενα φαινεται απολυτως φυσικο. Το οτι δε λενε να το καταλαβουν ειναι μια αλλη ιστορια. 3 λεπτά πριν, lector είπε Παντως αυτο το να δειχνουμε ταυτοτητα για να παραλαβουμε 2 πιτογυρα και 1 πατατες λες και ειναι χρυσαφικα μου φαινεται λιγο υπερβολικο. Συζητηθηκε και Pin για την παραλαβη,ισως και καποια συμβολαιογραφικη παρασταση.
Basilhs23___ Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 51 λεπτά πριν, lector είπε Ισα ισα το οτι ηταν 3 το πρωι και οχι 3 το μεσημερι το κανει λιγοτερο υποπτο, ποσες παραδοσεις πια να υπηρχαν 3 τη νυχτα ωστε να γινει μπερδεμα; Παντως αυτο το να δειχνουμε ταυτοτητα για να παραλαβουμε 2 πιτογυρα και 1 πατατες λες και ειναι χρυσαφικα μου φαινεται λιγο υπερβολικο. Υπερβολή η ταυτότητα. Καλύτερο το σύστημα με το PIN. 1 2
Billandri Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, mypagio είπε Συγνώμη ρε παιδιά τώρα αλλά θα επιμείνω και πείτε ότι θέλετε. Πάνω από 5 χρόνια στο EFOOD με πάνω από 500 παραγγελίες στην Αθήνα, κανένα απολύτως πρόβλημα. Μία παραγγελία ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στη Θεσσαλονίκη, παραβίαση λογαριασμού. "Τυχαίο θα ήταν". Μόνο σε εμένα φαίνεται ύποπτο δηλαδή. Μόνο σε εμένα δηλαδή φαίνεται παράξενο ότι στις 3 το πρωί, εμφανίστηκαν 3 πιτσιρίκια από το πουθενά και είπαν "για εμάς είναι η παραγγελία" και δεν ήταν ύποπτο. Τουλάχιστον σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να ζητούσαν επίδειξη της πιστωτικής κάρτας με ταυτότητα. Αλλά είπαμε. Ειδικά άν ήταν κανένας Πακιστάν, στα @@ του. Το μόνο που σκεφτόταν ήταν να πάει σπίτι του. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Και συγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά ταξίδευα. Διάβασα μαζεμένα διάφορα που γραφτήκαν εδώ από το μεσημέρι. Το θεωρώ υπερβολή, με μερικά που διάβασα, το ότι 3 πιτσιρίκια, κατάφεραν με κάποιο τρόπο και απέκτησαν πρόσβαση στον λογαριασμό, για 3 πιτόγυρα. Δηλαδή μπήκαν σε τόσο κόπο (μέχρι και για αγορά στοιχεία από Dark Web διάβασα, έλεος) για να κάνουν μια παραγγελία στις 3 το πρωί. Πως βρήκαν τον κωδικό μου και μπήκαν στην εφαρμογή είναι πραγματικά άξιο απορίας. Οκ το τηλέφωνο (χρησιμοποιείται σαν username στην εφαρμογή) πες ότι το βρήκαν από την παραγγελία το απόγευμα που έκανα στο άλλο κατάστημα. Κωδικό πως βρήκαν;; Φάουλ της efood επίσης που με κάθε εγκατάσταση στοιχείων σε καινούργιο κινητό δεν αποστέλλει και sms με κωδικό ταυτοποίησης όπως κάνουν και πολλές άλλες εφαρμογές. Ερωτηση η μαλλον διευκρινηση πηγες για πρωτη φορα Θεσσαλονίκη που εμεινες? Σε φιλο γνωστο? Airbnb? Δευτερο σκελος σε περιπτωση που εμεινες οχι σε γνωστο σου προσβαση στο ιντερνετ ειχες απο τα δεδομενα σου η συνδεθηκες σε καποιο wifi?
StamTheMan Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 17 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Υπερβολή η ταυτότητα. Καλύτερο το σύστημα με το PIN. Υπερβολη και τα 2. Μιλαμε για μια απλη παραδοση. Ρωτας σε ποιο ονομα ειναι η παραγγελια και τελειωνει εκει,μην προσπαθουμε να εφευρουμε παλι τον τροχο ρε παιδια. 2
mypagio Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 3 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Υπερβολή η ταυτότητα. Καλύτερο το σύστημα με το PIN. Πολλές εταιρείες αναφέρουν ότι με την παράδοση ΜΠΟΡΕΙ να ζητηθεί η επίδειξη πιστωτικής κάρτας μαζί με ταυτότητα για ταυτοποίηση. Η χρήση πλαστής ή κλεμμένης πιστωτικής κάρτας είναι ποινικό αδίκημα. Από εκεί και πέρα, ίσα ίσα που είναι κάπως ύποπτο για 3 πιτσιρίκια να έχουν πιστωτική, αλλά όπως είπαμε, ποιος να κάτσει να ασχοληθεί και πόσο μάλλον μια τόσο περασμένη ώρα. Από εκεί και πέρα ο καθένας μιλάει με τις εμπειρίες του. Ο @StamTheMan που έχει κάνει εκατοντάδες παραδόσεις με αυτόν τον τρόπο δεν του φαίνεται περίεργο και είναι λογικό. Στην τελική στην Ελλάδα ζούμε, γιατί να ασχοληθεί κάποιος να κάνει ταυτοποίηση; Θα κερδίσει κάτι; Όχι ίσα ίσα που μπορεί να πέσει και ξύλο και να πλέξει. Οπότε κάνε τη δουλειά σου εσύ και ας κλαίει άλλος εάν έχει γίνει κάτι ύποπτο. Γενικότερα το θέμα της κάρτας στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται πολύ αδιάφορα οπότε λογικό επίσης είναι να μην κινεί και υποψίες. Φτάνουμε στο σημείο να λέμε Μπράβο σε επαγγελματίες μόνο και μόνο επειδή κάνουν τα αυτονόητα όπως το κατάστημα που ανέφερε ο άλλος ότι δεν κάνει παραδόσεις στο δρόμο. Και φαντάζομαι πόσοι θα την έχουν πατήσει έτσι πανελλαδικά. Μπορεί σε κάποιους να τους φαίνεται αστείο που ασχολούμαι τόσο πολύ, αλλά σήμερα είμαι εγώ αύριο μπορεί να είναι ο ίδιος. Δεν με νοιάζουν τα 20 ευρώ, με νοιάζει η παραβίαση των προσωπικών μου στοιχείων από τη στιγμή που είμαι τόσο προσεκτικός. Ψωνίζω 15 χρόνια on line και 10 τουλάχιστον delivery, άπειρες συναλλαγές από το σπίτι μου και μόνο ηλεκτρονικές τα τελευταία 10-12 χρόνια και είναι το πρώτο περιστατικό που μου συμβαίνει. Δεν υπερηφανεύομαι απλά με αυτό θέλω να δείξω ότι έχω κουλτούρα ασφάλειας, ξέρω να αναγνωρίζω τα bait και τα Phishing, ξέρω να επιλέγω κωδικούς κλπ. Εάν συνέβη σε εμένα αυτό φαντάζομαι πόσο έρμαιο μπορεί να είναι κάποιος που είναι χύμα γενικά. Ίδιο κωδικό παντού, δημόσιο wifi, όχι 2 FA κλπ. Και μπορεί να μην το καταλάβαινα ότι συνέβη κάτι εάν δεν μου ερχόταν e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας το οποίο είδα και λίγο αργά καθώς κοιμόμουν. Εν κατακλείδι ναι, θα το φτάσω μέχρι τέρμα γιατί με ενόχλησε υπερβολικά το ότι κάποιος χρησιμοποίησε το όνομά μου, προσποιήθηκε ότι είμαι εγώ και είχε πρόσβαση στα προσωπικά μου στοιχεία. Μπορεί να μην καταλήξει και πουθενά αλλά σίγουρα θα φτάσω πολύ κοντά στο τι συνέβη πραγματικά και στο άτομο που το έκανε. Επιμένω και ξαναεπιμένω ότι όλο αυτό ήταν στοχευμένο και ότι κατά 99% υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας στη μέση ο οποίος πιθανόν διαρρέει πληροφορίες, με το αζημίωτο βέβαια, πιστεύοντας ότι δεν θα πιαστεί ποτέ, και ρίχνοντας όλο το φταίξιμο στην τεχνολογία και στην άγνοια των χρηστών περί ασφάλειας. Δεν έχει νόημα να πλατειάσουμε άλλο ούτε να αρχίσουμε θεωρίες ότι κάποιος πλήρωσε στο dark web για να αποκτήσει πληροφορίες μόνο και μόνο για να αγοράσει 3 πιτόγυρα. Δεν θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω σε ερωτήσεις που έχουμε αναλύσει εκτενώς σε 9 σελίδες, παρά μόνο θα συνεχίσω το update προς ενημέρωση όσων θέλουν να προφυλαχτούν. Προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα, ακυρώθηκε η κάρτα για λόγους ασφαλείας και περιμένω επίσημη απάντηση από το Efood για τα πλήρη και αναλυτικά στοιχεία της συναλλαγής καθώς και ενημέρωση από τον υπεύθυνο ασφαλείας τους περί πιθανής διαρροής δεδομένων. Μόλις τα πάρω στα χέρια μου, συνέχεια θα έχει η ΔΗΕ όπου και θα αναζητηθεί ο κάτοχος του τηλεφώνου βάση της ip και του δικτύου και θα προχωρήσω και σε μήνυση κατά αγνώστων. Για ότι νεώτερο θα είμαστε σε επικοινωνία. Καλό βράδυ σε όλους. 17 λεπτά πριν, Billandri είπε Ερωτηση η μαλλον διευκρινηση πηγες για πρωτη φορα Θεσσαλονίκη που εμεινες? Σε φιλο γνωστο? Airbnb? Δευτερο σκελος σε περιπτωση που εμεινες οχι σε γνωστο σου προσβαση στο ιντερνετ ειχες απο τα δεδομενα σου η συνδεθηκες σε καποιο wifi? έχω απαντήσει ήδη. 6 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Υπερβολη και τα 2. Μιλαμε για μια απλη παραδοση. Ρωτας σε ποιο ονομα ειναι η παραγγελια και τελειωνει εκει,μην προσπαθουμε να εφευρουμε παλι τον τροχο ρε παιδια. Απλή παράδοση αλλά μπορώ να στο πάω και πιο μακριά. 2-3 περιστατικά να σου συμβούν και να περάσεις από έλεγχο από το Efood ή την ΔΗΕ και βγει βρώμα στην κλειστή κοινωνία που εξυπηρετείς ότι το μαγαζί ελέγχεται για αγορά με κλεμμένες πιστωτικές, δεν θέλει και πολύ, το έκλεισες το μαγαζάκι. Καταλαβαίνεις καλύτερα από εμένα τι εννοώ. Φιλικά πάντα 8 1
lector Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2022 Για μενα παντως εχει ενδιαφερον το θεμα και θα ηθελα να μαθω τελικα τι συνεβη και πως εξελιχθηκε. Στο κατω κατω μπορει να ειναι κατι αστειο τα 2 κλεμμενα πιτογυρα, αλλα αν σημερα ειναι αυτο αυριο θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο αξιας 100-500-1000 ευρω. Οποτε ορθως το κυνηγαει ο TS.
Προτεινόμενες αναρτήσεις