Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 15 minutes ago, mypagio said: Καλημέρα σε όλους. Οπως εξήγησα χτες, είμαι για δουλειά και έχω τρέξιμο. Θα περιμένω κάποια ενημέρωση από την efood μέχρι το μεσημέρι και θα επικοινωνήσω με το τεχνικό τους τμήμα εκείνη περίπου την ώρα, ζητώντας να μου κοινοποιησουν την IP όπου έγινε η παραγγελία καθώς και μια επίσημη απάντηση της εταιρείας εγγράφως. Σαφώς και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι αλλά θέλω να έχω ορισμένα στοιχεία στα χέρια μου πριν απευθυνθώ στην Δίωξη. Με την IP νομίζω θα είναι πιο εύκολο να περιορίσουν την αναζήτηση, καθώς και με την περιγραφή που θα μου δώσει ο delivery που παρέδωσε την παραγγελία. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να δώσω κατάθεση σε ΑΤ της περιοχής αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνω καθως έχω πιεσμένο πρόγραμμα και στη συνέχεια πετάω για Αθήνα. Ότι είναι να γίνει όμως θα γίνει έστω και από εκεί. Υπενθυμιζω 2 παράγοντες που με απασχολουν: 1) Πως απέκτησαν πρόσβαση στην εφαρμογή με τα στοιχεία μου. 2) Εάν είναι τυχαίο ότι στην πρώτη μου παραγγελία στην περιοχή, συνέβη το περιστατικό στην ίδια περιοχή και όχι σε κάποια άλλη. Μόλις λυθούν και αυτά θα προχωρήσουμε. Σας ευχαριστώ όλους σας για το ενδιαφέρον και την στήριξη σας. Δεν θα σου κοινοποιήσουν καμία IP διεύθυνση (και καλά θα κάνουν). Αυτά τα στοιχεία παραδίδονται μόνο στις αρμόδιες αρχές μετά την εκκίνηση των σχετικών διαδικασιών. 2
armagedwnn Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Νομίζω δεν έχει σχέση, αλλά θα αναφέρω τι συμβαίνει τώρα που μιλάμε στο λογαριασμό μου στο e-food. Δυο μέρες πριν την Πρωτοχρονιά με πήρε η alfa bank ότι έγινε μια περίεργη συναλλαγή και μου ακύρωσε την κάρτα (mastercard). Κάπου στις 12/01 πήρα την κάρτα και δύο μέρες μετά έκανα παραγγελία στο e-food (με κάρτα). Συγκεκριμένα έχω παραγγείλει 3 φορές : 14/01, 15/01 & 21/01. Στην τελευταία παραγγελία συνειδητοποίησα ότι ποτέ δεν έχω βάλει την καινούργια κάρτα στο e-food. Έχει άλλο αριθμό εννοείτε, αλλά η χρέωση γίνεται σε αυτή την κάρτα και μάλιστα έχω λάβει και τα μηνύματα στο viber. Δεν μου έχει ζητήσει ποτέ 2FA το efood. Πως γίνετε αυτό? Υ.Γ.: Αυτή την στιγμή που μιλάμε είναι ακόμη έτσι δεν έχω κάνει τίποτα.
sstratos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 6 λεπτά πριν, Mikelaman είπε Δεν έχω πολύ χρόνο τώρα όποτε θα το πω επιγραμματικά. Από προσωπική εμπειρία πριν τέσσερα χρόνια περίπου. Ότι και να πάθει η συσκευή τηλεφώνου σας προτιμήστε να πάρετε καινούργια. ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ SERVICE AN EXETE ΑΠΟΗΚΕΥΜΕΝΑ κάρτες και λογαριασμούς και δεν μπορείτε να το κάνετε factory reset πριν το πάτε. Είχε σπάσει η οθόνη του κινητού και το είχα πάει σε ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ μαγαζί service στην Αθήνα για αλλαγή οθόνης. Μετά την αλλαγή της οθόνης είχα δύο περίεργες χρεώσεις μικροποσά απανωτά και άσχετα log in σε λογαριασμούς μου από διάφορες πλατφόρμες που είχα app στο κινητό. Τελικά αποδείχτηκε ότι κάποιο παλικαράκι από εκεί μέσα τράβαγε data και έκανε διάφορες μπίζνες με αυτά. Ταλαιπωρήθηκα και έβαλα δικηγόρο αλλά τελικά ήμουν τυχερός γιατί ήταν λίγο ερασιτέχνης, πιάστηκε και το κλείσαμε εξωδικαστικά με την αλυσίδα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Αυτά, ΜΕΓΑΛΗ προσοχή που και σε τι κατάσταση δίνετε το κινητό! Αν λόγο ζημιάς δεν έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας για να τα προστατέψετε ΜΗΝ ΤΟ ΔΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ για επισκευή προτιμήστε να το καταστρέψετε και να πάρετε καινούργιο. Δεν ξέρω αν κολλάει αυτό με την δικιά σου περίπτωση, δίνω την δικιά μου εμπειρία. Σωστό αυτο που λές... Αλλα δυστηχώς το 99% του κόσμου εαν παει καποιο κινητο για service , τον νοιάζει να βγάλει απο μέσα την κάρτα με τις φωτογραφίες και τα βιντεο. Για τους κωδικούς προσβασης σε apps/ebanking/google δεν το σκεφτονται.. Φιλε ΤS , το μόνο που μπορώ να σκεφτώ βαση των συνθηκών που έγινε (χρονικα/γεωγραφικα κτλ) ειναι οτι κάποια στιγμη (οχι την συγκεκριμένη) συνδέθηκες σε καποιο δημοσιο wifi ή του ξενοδοχείου σου , και απλά σου περάσανε τα πακέτα απο καποιο sniffer... για να εχει πρόσβαση καποιος "τυχαίος" στην βάση δεδομένων του efood ειναι δύσκολο
adi32 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Να κάνετε μπλοκάρισμα των online συναλλαγών και να το βγάζετε μόνο όταν κάνετε εσείς κίνηση. Το efood παραδίδει χωρίς να ελέγξει τίποτα. Μου είχαν κάνει 50 χρεώσεις σε μια μέρα με μικροποσα χωρίς καν να έχω βάλει την κάρτα μου εγώ στο efood. Κάποιος την είχε υποκλέψει από βενζινάδικο πχ και έριχνε παραγγελίες Κυριακή ώστε να μην ειδοποιηθω έγκαιρα. Και αυτοί παρεδιδαν κανονικά
Agent_Orange Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Νομιζω οτι το ποιο λογικό φαίνεται να είναι αυτό που λέει ο @adi32 για θυμήσου που αλλού πλήρωσες με κάρτα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 6 hours ago, adi32 said: Το efood παραδίδει χωρίς να ελέγξει τίποτα. Σαν τι να ελέγξει? Δεν είναι λίγες φορές που όταν πάω σε σπίτια φίλων παραγγέλνω από το δικό μου account. 2
adi32 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 6 hours ago, Thresh said: Σαν τι να ελέγξει? Δεν είναι λίγες φορές που όταν πάω σε σπίτια φίλων παραγγέλνω από το δικό μου account. Όταν εγώ δεν έχω βάλει ποτέ την κάρτα μου και παραγγελνω μόνο με μετρητά και σκάνε μια Κυριακή 30 παραγγελίες με την κάρτα μου για παράδοση σε 30 διαφορετικά μέρη δεν τους φαίνεται λίγο περίεργο? 1
mypagio Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 15 λεπτά πριν, Agent_Orange είπε Νομιζω οτι το ποιο λογικό φαίνεται να είναι αυτό που λέει ο @adi32 για θυμήσου που αλλού πλήρωσες με κάρτα Οι αγορές έγιναν μέσα από την εφαρμογή. Δεν έχει σχέση η κάρτα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 1 minute ago, adi32 said: Όταν εγώ δεν έχω βάλει ποτέ την κάρτα μου και παραγγελνω μόνο με μετρητά και σκάνε μια Κυριακή 30 παραγγελίες με την κάρτα μου για παράδοση σε 30 διαφορετικά μέρη δεν τους φαίνεται λίγο περίεργο? Με άλλο account αυτό υποθέτω, μιας κι είπες μονο για υποκλοπή κάρτας. Όχι γιατί να τους φανεί αφού δεν είχες ξαναχρησιμοποιήσει την κάρτα? 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 1 minute ago, mypagio said: Οι αγορές έγιναν μέσα από την εφαρμογή. Δεν έχει σχέση η κάρτα. Απλά κάποιος έκανε login με τα στοιχεία σου. Τα στοιχεία πληρωμής υπήρχαν αποθηκευμένα στο λογαριασμό σου και απλά πρόσθεσαν μία ακόμη διεύθυνση παράδοσης. 1
mypagio Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, billdanos είπε Απλά κάποιος έκανε login με τα στοιχεία σου. Τα στοιχεία πληρωμής υπήρχαν αποθηκευμένα στο λογαριασμό σου και απλά πρόσθεσαν μία ακόμη διεύθυνση παράδοσης. Αυτό το ξέρω. Πως Απέκτησαν πρόσβαση είναι το θέμα.
adi32 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Thresh είπε Με άλλο account αυτό υποθέτω, μιας κι είπες μονο για υποκλοπή κάρτας. Όχι γιατί να τους φανεί αφού δεν είχες ξαναχρησιμοποιήσει την κάρτα? Δεν έπρεπε να υπάρχει κάποια ταυτοποίηση? Τα στοιχεία αυτά της κάρτας πως τα χρησιμοποιουν πιθανότατα 30 διαφορετικοι άνθρωποι σε μια μέρα για παραδόσεις σε 30 διαφορετικούς δρόμους?
dtk-386 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 23 λεπτά πριν, Agent_Orange είπε Νομιζω οτι το ποιο λογικό φαίνεται να είναι αυτό που λέει ο @adi32 για θυμήσου που αλλού πλήρωσες με κάρτα Αν πληρώνεις με NFC μέσω κινητού δεν φαίνεται τίποτα στον πωλητή ή υπάλληλο. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 2 minutes ago, adi32 said: Δεν έπρεπε να υπάρχει κάποια ταυτοποίηση? Τα στοιχεία αυτά της κάρτας πως τα χρησιμοποιουν πιθανότατα 30 διαφορετικοι άνθρωποι σε μια μέρα για παραδόσεις σε 30 διαφορετικούς δρόμους? Γιατί υπάρχει ταυτοποίηση σε άλλα sites αγορών, μεγαλύτερων ποσών κιόλας? Μόνο στο Paypal θυμάμαι να υπάρχει. 1
gpapadakis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Αν πληρώνεις με NFC μέσω κινητού δεν φαίνεται τίποτα στον πωλητή ή υπάλληλο. +1000 αντικαταστηστε την καρτα με κινητο με NFC. Αν δινεις καρτα μπορει να σου κλεψουν ολα τα στοιχεια της καρτας (αριθμο, ημερομηνια, CVV).
Προτεινόμενες αναρτήσεις