Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, mypagio είπε Μου εξηγείς λίγο το κενό ασφαλείας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης; Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να γίνει αυτό; Μπορεί να είναι σύμπτωση. Το θέμα φαίνεται είναι της πλατφόρμας, όχι κάποιου μαγαζιού που δεν έχει πρόσβαση σε λογαριασμό πελάτη. Στείλε gdpr request στο e-food και ζήτα όλα τα στοιχεία που έχουν σχετικά με το account σου. Πότε έγιναν τα logins και από τι IPs. Κάντο escalate, μη το αφήσεις έτσι.
StamTheMan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Απο περιεργεια μπηκα στο streetview και εψαξα τη διευθυνση "αναξιμανδρου 15". Δε θα πω ψεμματα,περιμενα να ειναι και αυτο σχολειο και να σας το τριψω στη μουρη Δεν ηταν... 1
SabotazNic Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 16 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Απο περιεργεια μπηκα στο streetview και εψαξα τη διευθυνση "αναξιμανδρου 15". Δε θα πω ψεμματα,περιμενα να ειναι και αυτο σχολειο και να σας το τριψω στη μουρη Δεν ηταν... Από περιέργεια μπήκα και εγώ. Πολύ παράτολμο με 2οροφη οικία αντί για καμιά πολυκατοικία με πυλωτή
StamTheMan Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Από περιέργεια μπήκα και εγώ. Πολύ παράτολμο με 2οροφη οικία αντί για καμιά πολυκατοικία με πυλωτή Δεν ειναι δικη τους η διευθυνση,δεν τους απασχολει. Εδω καποιες φορες μου τυχαινει να σκαω σε διευθυνση και να ειναι στο απεναντι σπιτι απο αυτο που εγραφε. Δεν ηξεραν το νουμερο και βαζαν το νουμερο που εβαζαν απεναντι.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Στέλνεις support request στο efood και εξηγείς αναλυτικά το πρόβλημα - όπως προφανώς έχεις ήδη κάνει. Είναι αρκετά σοβαρό το θέμα, μην το αφήσεις έτσι. 2
laserjesus Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 2 ώρες πριν, natural_sgf είπε Στείλε gdpr request στο e-food και ζήτα όλα τα στοιχεία που έχουν σχετικά με το account σου. Το μόνο που μπορεί να κάνει με το GDPR είναι να διαγράψουν οτιδήποτε έχουν σχετικά με το account. Δεν προβλέπεται να σου δώσουν στοιχεία.
Predatorkill Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Αντιλαμβανεστε ολοι οτι οι πληρωμες μεσω καρτας θα επρεπε να στελνουν ΠΑΝΤΑ αιτημα 2FA κατι που ΔΕΝ κανει το efood. Οτι μαλακια και να εγινε, για μενα υπαιτιο ειναι το efood και εκει θα πρεπει να πατησει, στο 2FA. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από Predatorkill 7 2
dasimo Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 20 λεπτά πριν, Predatorkill είπε Αντιλαμβανεστε ολοι οτι οι πληρωμες μεσω καρτας θα επρεπε να στελνουν ΠΑΝΤΑ αιτημα 2FA κατι που ΔΕΝ κανει το efood. Οτι μαλακια και να εγινε, για μενα υπαιτιο ειναι το efood και εκει θα πρεπει να πατησει, στο 2FA. αυτό είναι ορθότατο και το έχω παρατηρήσει και εγω....είναι ίσως η μόνη υπηρεσία που το κάνει αυτό και για αυτό εγω το efood εχω το paypal μονο...για να ξέρω και τι μου γίνεται 3
LabrakisG1992 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δεν νομίζω οτι είναι θέμα της εφαρμογές,εμένα μου στελνει παντα. Μηπως εχετε αλλάξει εσείς κάποια ρύθμιση?
panos- Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 2FA σε αγορές κάτω των 30€ μπορεί να παραλειφθεί… Όπως και αν έχεις επιβεβαιώσει ξανά την ταυτότητα σου σε αγορά στον ίδιο εμπορο μέσα στον τελευταίο μήνα. 4
mypagio Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Καλημέρα σε όλους. Οπως εξήγησα χτες, είμαι για δουλειά και έχω τρέξιμο. Θα περιμένω κάποια ενημέρωση από την efood μέχρι το μεσημέρι και θα επικοινωνήσω με το τεχνικό τους τμήμα εκείνη περίπου την ώρα, ζητώντας να μου κοινοποιησουν την IP όπου έγινε η παραγγελία καθώς και μια επίσημη απάντηση της εταιρείας εγγράφως. Σαφώς και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι αλλά θέλω να έχω ορισμένα στοιχεία στα χέρια μου πριν απευθυνθώ στην Δίωξη. Με την IP νομίζω θα είναι πιο εύκολο να περιορίσουν την αναζήτηση, καθώς και με την περιγραφή που θα μου δώσει ο delivery που παρέδωσε την παραγγελία. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να δώσω κατάθεση σε ΑΤ της περιοχής αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνω καθως έχω πιεσμένο πρόγραμμα και στη συνέχεια πετάω για Αθήνα. Ότι είναι να γίνει όμως θα γίνει έστω και από εκεί. Υπενθυμιζω 2 παράγοντες που με απασχολουν: 1) Πως απέκτησαν πρόσβαση στην εφαρμογή με τα στοιχεία μου. 2) Εάν είναι τυχαίο ότι στην πρώτη μου παραγγελία στην περιοχή, συνέβη το περιστατικό στην ίδια περιοχή και όχι σε κάποια άλλη. Μόλις λυθούν και αυτά θα προχωρήσουμε. Σας ευχαριστώ όλους σας για το ενδιαφέρον και την στήριξη σας.
Asevastos Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 My 2 cents: κάτι δε πάει καλά με τη βάση δεδομένων τους σίγουρα. Θυμάμαι και εγώ είχα θέμα με ένα συγκεκριμένο κατάστημα στο οποίο έστελνα παραγγελίες σίγουρα με τα δικά μου στοιχεία, παρ’ολα αυτά το απόκομμα που εκδιδόταν σε αυτούς από το efood είχε πάνω άλλη διεύθυνση γνωστού μου προσώπου στην ίδια οικοδομή (είχα κάνει μια φορά παραγγελία στο παρελθόν βάζοντας τα δικά του στοιχεία στον λογαριασμό μου). Ωστόσο η πλατφόρμα τους κι η βάση ήταν κολλημένη στα δικά του στοιχεία διεύθυνσης.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δεν έχω πολύ χρόνο τώρα όποτε θα το πω επιγραμματικά. Από προσωπική εμπειρία πριν τέσσερα χρόνια περίπου. Ότι και να πάθει η συσκευή τηλεφώνου σας προτιμήστε να πάρετε καινούργια. ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ SERVICE AN EXETE ΑΠΟΗΚΕΥΜΕΝΑ κάρτες και λογαριασμούς και δεν μπορείτε να το κάνετε factory reset πριν το πάτε. Είχε σπάσει η οθόνη του κινητού και το είχα πάει σε ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ μαγαζί service στην Αθήνα για αλλαγή οθόνης. Μετά την αλλαγή της οθόνης είχα δύο περίεργες χρεώσεις μικροποσά απανωτά και άσχετα log in σε λογαριασμούς μου από διάφορες πλατφόρμες που είχα app στο κινητό. Τελικά αποδείχτηκε ότι κάποιο παλικαράκι από εκεί μέσα τράβαγε data και έκανε διάφορες μπίζνες με αυτά. Ταλαιπωρήθηκα και έβαλα δικηγόρο αλλά τελικά ήμουν τυχερός γιατί ήταν λίγο ερασιτέχνης, πιάστηκε και το κλείσαμε εξωδικαστικά με την αλυσίδα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Αυτά, ΜΕΓΑΛΗ προσοχή που και σε τι κατάσταση δίνετε το κινητό! Αν λόγο ζημιάς δεν έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας για να τα προστατέψετε ΜΗΝ ΤΟ ΔΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ για επισκευή προτιμήστε να το καταστρέψετε και να πάρετε καινούργιο. Δεν ξέρω αν κολλάει αυτό με την δικιά σου περίπτωση, δίνω την δικιά μου εμπειρία.
mypagio Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Mikelaman είπε Δεν έχω πολύ χρόνο τώρα όποτε θα το πω επιγραμματικά. Από προσωπική εμπειρία πριν τέσσερα χρόνια περίπου. Ότι και να πάθει η συσκευή τηλεφώνου σας προτιμήστε να πάρετε καινούργια. ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ SERVICE AN EXETE ΑΠΟΗΚΕΥΜΕΝΑ κάρτες και λογαριασμούς και δεν μπορείτε να το κάνετε factory reset πριν το πάτε. Είχε σπάσει η οθόνη του κινητού και το είχα πάει σε ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ μαγαζί service στην Αθήνα για αλλαγή οθόνης. Μετά την αλλαγή της οθόνης είχα δύο περίεργες χρεώσεις μικροποσά απανωτά και άσχετα log in σε λογαριασμούς μου από διάφορες πλατφόρμες που είχα app στο κινητό. Τελικά αποδείχτηκε ότι κάποιο παλικαράκι από εκεί μέσα τράβαγε data και έκανε διάφορες μπίζνες με αυτά. Ταλαιπωρήθηκα και έβαλα δικηγόρο αλλά τελικά ήμουν τυχερός γιατί ήταν λίγο ερασιτέχνης, πιάστηκε και το κλείσαμε εξωδικαστικά με την αλυσίδα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους. Αυτά, ΜΕΓΑΛΗ προσοχή που και σε τι κατάσταση δίνετε το κινητό! Αν λόγο ζημιάς δεν έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας για να τα προστατέψετε ΜΗΝ ΤΟ ΔΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ για επισκευή προτιμήστε να το καταστρέψετε και να πάρετε καινούργιο. Δεν ξέρω αν κολλάει αυτό με την δικιά σου περίπτωση, δίνω την δικιά μου εμπειρία. Καλημερα. Δεν έχω γίνει κάτι τέτοιο με τη δική μου συσκευή τα 3 τελευταία χρόνια τουλάχιστον. Δεν έχω απευθύνει σε κανένα service αλλά και έτσι να ήτανε έχω βιομετρική πρόσβαση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 2 hours ago, dasimo said: αυτό είναι ορθότατο και το έχω παρατηρήσει και εγω....είναι ίσως η μόνη υπηρεσία που το κάνει αυτό και για αυτό εγω το efood εχω το paypal μονο...για να ξέρω και τι μου γίνεται Που να παραγγείλεις από Amazon τότε. 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις