Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 1/2/2022 στις 10:13 ΠΜ, Son^Goku είπε

Ξεκολληστε με τον 4ψηφιο και τους σκοπούς ντελιβεραδες. Άντε και δε ξέρουν τον 4ψηφιο και πάνε την παραγγελία πίσω. Η χρέωση της κάρτας γίνεται όταν παραγγείλεις όχι όταν παραδώσεις. Σκεφτείτε κάθε κατάστημα να έχει 3,4 επιστροφές κάθε βράδυ λόγο πιν και να πρέπει να μπλέκει με επιστροφές και γιατί δε δώσατε τα σουβλάκια στο παιδί αφού εγώ του τα παραγγείλα κτλ. Δεν είναι ούτε ελεγκτές ούτε λογιστές. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για την κάρτα του και την ασφάλεια των συναλλαγών του. Βρείτε τα με τις τράπεζες σας όχι με τους πακεταδες.

Ε, ας το επιλέξει ο καθένας μετά αν θέλει να έχουν οι συναλλαγές του πιν ή όχι.

  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παροτι η εικασια περι φοιτητων και κλειστων φορουμ που μοιραζονται τα στοιχεια ειναι αρκετα προχωρημενη και ευφανταστη, ολα τα υπολοιπα που αναφερονται απο τον ts αλλα και απο καποιους χρηστες, ειναι ιδιαιτερα ανησυχητικα.

Το γεγονος οτι η πλατφορμα μεχρι στιγμης και με βαση οσα γραφονται εδω, δεν δινει απαντησεις-διευκρινησεις (πχ να πει, κολλησε ιο το pc σου κι ετσι διερευσαν τα στοιχεια), ειναι ακομα πιο ανησυχητικο και, προσωπικα , αρχιζει και με θορυβει για να το παρω τοσο αψηφιστα και στην πλακα. Το γεγονος οτι το ιδιο πραγμα εχει συμβει σε ανω του ενος χρηστες, δειχνει οτι δυνητικα μπορει να υπαρχει σοβαρο ζητημα, πολυ σοβαρο. Ισως να μη σχετιζεται αμεσα με τρυπα της πλατφορμας, αλλα σε καθε περιπτωση η πλατφορμα οφειλει να το παρει πιο σοβαρα και να το διερευνησει, γιατι 1/10 να οφειλεται σε αυτους, υπαρχει τεραστιο θεμα...

ΥΓ. Προσωπικη εκτιμηση ειναι οτι καποιοι αποκτουν προσβαση σε συγκεκριμενα accounts ειτε επειδη σε αυτα χρησιμοποιουνται κοινα credentials με ιστοτοπους που εχουν χακαριστει στο παρελθον κι εχουν διαρευσει τα στοιχεια, ειτε τελος παντων με καποιο αλλο αντιστοιχο τροπο με τον οποιο δε σχετιζεται αμεσα η πλατφορμα του efood. Aλλα οσο η πλατφορμα δεν προχωρα σε σαφεις απαντησεις και διευκρινησεις, το πραγμα δειχνει να μην ειναι απαραιτητως τοσο απλο.

ΥΓ2. 2FA αγνοειται.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.

Συμφωνώ με την διαφωνία που εξέφρασε ο @StamTheMan περί φοιτητών και λιστών μέσα σε φόρουμ. 

Δεν υπάρχουν αυτά παίδες, όλοι όσοι  περάσαμε την φοιτητική περίοδο ξέρουμε πως σκεφτόμαστε και πως πράττουμε στο θέμα της εμπιστευτικοτητας και της εχεμυθιας, δεν μπορούμε να κρατήσουμε σχεδόν τίποτα μυστικό όσο σημαντικό κι αν είναι. 

Έτσι λοιπόν αν είχανε "βγει" τέτοιες λίστες θα είχε βουήξει ο τόπος, με τις οποιες συνέπειες. Θα είχε πάρει πολύ δημοσιότητα το θέμα. 

Όλα τα άλλα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Εμένα προχθές με χρεωσε και δεν καταχωρηθηκε καθόλου η παραγγελία έκανα φασαρία για να μου δώσουν μια δεκαευρη τα λεφτά φυσικά ακόμα περιμένω να επιστραφούν 

Δημοσ.

Ως εργαζομενος στην εταιρια,οφειλω να πω οτι ειναι τραγικη  σε οτι αφορα διαχειριση,management κτλ.

Ως συνεργαζομενο καταστημα ειχαμε πολλα προβληματα οταν επρεπε να επικοινωνησουμε,τεραστια καθυστερηση,crash του συστηματος ωρες και μερες αιχμης και πολλα αλλα.
Με την εισοδο του "delivery by efood" τα πραματα χειροτερεψαν,καθως το συστημα και το προσωπικο τους δε μπορει να διαχειριστει το πληθος της πληροφοριας.

Καμια οργανωση,τεραστια καθυστερηση,ακομα πιο συχνα crash σε ωρες και μερες αιχμης και καμια εξειδικευση.
Ως εργαζομενος,τα πραματα δεν ειναι καλυτερα.

Σε οτι εχω ρωτησει που μπορει να ειναι λιγο πιο ιδιαιτερο,ειτε δεν ξερουν,ειτε οποιον ρωταω εχει διαφορετικη αποψη.
Γενικως το ολο εγχειρημα ειναι απλα μια καλη ιδεα με πολυ κακη εφαρμογη.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, αναφέρθηκε ο φίλος @mypagio και στην δική μου υπόθεση, και τον ευχαριστώ, Ήταν 2 παραγγελίες η μια ύψους 36 ευρώ και η άλλη 20+  σύνολο γυρω στα 60, πραγματοποιήθηκαν  κατά τις 1 τα ξημερώματα, και ευτυχως  ήμουν  ξύπνιος και είδα τα mail (η παραγγελία σας απο το χ μαγαζί ) ετσι πρόλαβα να παγώσω κάρτες λογαριασμούς και οτι μπορούσα τέλος πάντων πάνω στο αγχος μου, οι παραγγελίες εγιναν σε διάστημα μισής ωρας και δεν θελω να ξερω τι θα γινόταν αν δεν έβλεπα τα mail.

Αμέσως μόλις εγιναν οι παραγγελίες κάλεσα στο efood οπου μου ειπαν οτι οι παραγγελίες εχουν ετοιμαστεί και δεν μπορούν να κάνουν κατι (πράγμα που διέψευσαν απο το ενα κατάστημα αργότερα ,) η συμβουλή τους ήταν να αλλάξω κωδικούς και να πραγματοποιήσω αίτηση αμφισβήτησης. Τέλος  με ενημέρωσαν  το ποσο λυπούνται και νοιάζονται για τα στοιχεία μου.

Oι παραγγελίες έγιναν στο όνομα μου , με την κάρτα μου  όμως το τηλέφωνο ήταν αλλαγμένο και μάλιστα ήταν τρίτης χώρας. Οι παραγγελίες έγιναν σε 2 διαφορετικές διευθύνσεις στα Ιωάννινα ,να σημειώσω οτι δεν ειναι ο τόπος κατοικίας μου , και οι διευθύνσεις ήταν σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, μάλλον για να περάσει κάποιος αφου παραδοθούν να τις πάρει. και τις δυο παραγγελίες τις συνόδευε το εξής σχόλιο "Αφιστετα κατο στην είσοδο και θα τα παραλάβω αργότερα λόγο καραντίνα" .
Αυτό που με εκανε να νευριάσω περισσότερο είναι οτι σε επικοινωνία μου με τα καταστήματα με σκοπο να συλλέξω πληροφορίες ενημερώθηκα από τον ιδιοκτήτη του  οτι η  παραγγελία μου δεν είχε ετοιμαστεί (σε αντίθεση με οσα με ενημέρωσαν απο το e-food για να μην λάβω χρήματα θεωρώ  ). Αλλά επίσης ο ιδιοκτήτης με ενημέρωσε οτι το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι πολύ συχνο τις τελευταίες ημέρες στην πόλη των Ιωαννίνων και εχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα και άλλα  καταστήματα με τέτοιες παραγγελίες μεσω e-food .     

    

  • Like 1
Δημοσ.

Μιληστε με καποιον δικηγορο για να δειτε τι συμβαινει. Απαραδεκτο το efood. Φαινεται οτι δεν ενδιαφερονται καθολου, και το ζητημα ειναι σοβαρο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, efib είπε

Μιληστε με καποιον δικηγορο για να δειτε τι συμβαινει. Απαραδεκτο το efood. Φαινεται οτι δεν ενδιαφερονται καθολου, και το ζητημα ειναι σοβαρο.

Το εξήγησα και πιο πάνω. Ο δικηγόρος τι θα σου πει; κάνε μήνυση θα σου πει. Το θέμα είναι όμως ότι μεμονωμένα πρώτος το κόστος είναι υπέρογκο και δεύτερον εύκολα μπορεί το efood να σε βγάλει φταιχτη. Χρειαζεται ή να γίνει κάτι ομαδικό από 5 - 10 άτομα ή (και μη γελάσετε) να κάνει κάτι κάποιος οργανισμός προστασίας του καταναλωτή από το κρατος. 

Εκτός αν αποφασίσει από μόνη της κάποια στιγμή η ΔΗΕ στο όνομα προστασίας του πολίτη να ασχοληθεί. 

Επεξ/σία από mypagio
Δημοσ.

Εχω επικοινωνήσει δικηγόρο και με ενημέρωσε οτι δεν αξίζει για 60 ευρώ . μου είπε οτι η αστυνομία δεν θα το πάρει σοβαρά, πράγμα που και εγινε, με πέρασαν για τρέλο και αρχίσαν να μου λενε ιστορίες για τσιγγάνους που έκλεβαν στοιχεία κάρτας  σε καταστήματα με χαλιά οταν εδινες την καρτα για πληρωμή. Από εκεί και πέρα εχω πραγματοποιήσει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και θέλω μέσα στις επόμενες ημέρες σε κάποια αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, mypagio είπε

Το εξήγησα και πιο πάνω. Ο δικηγόρος τι θα σου πει; κάνε μήνυση θα σου πει. Το θέμα είναι όμως ότι μεμονωμένα πρώτος το κόστος είναι υπέρογκο και δεύτερον εύκολα μπορεί το efood να σε βγάλει φταιχτη. Χρειαζεται ή να γίνει κάτι ομαδικό από 5 - 10 άτομα ή (και μη γελάσετε) να κάνει κάτι κάποιος οργανισμός προστασίας του καταναλωτή από το κρατος. 

Εκτός αν αποφασίσει από μόνη της κάποια στιγμή η ΔΗΕ στο όνομα προστασίας του πολίτη να ασχοληθεί. 

Μα ειστε αρκετοι, καντε μηνυση. Το θεμα ειναι σοβαρο.

Εγω θα το προχωρουσα, και ας ελεγε ο,τι ηθελε η αστυνομια για τσιγγανους κλπ κλπ. Βεβαια, εχω διαφορετικο κωδικο σε καθε εφαρμογη επειδη εχω password manager, οποτε θα ημουν σιγουρη οτι δεν εγινε απο εμενα το λαθος. Τελος παντων, καλη τυχη.

Δημοσ.

To θεμα ειναι οντως πολυ σοβαρο, καποιοι στην κυπρο κανανε παραγγελιες απο πλατφορμα >35000 ευρω σε λιγοτερο απο ενα έτος (δε ξερω λεπτομερειες, στις ειδησεις το ελεγαν). Μαζευτειτε και κινηθείτε νομικα. Προσωπικά απο το σεπτεμβριο εχω διαγραψει το λογαριασμο μου και ας παν να κουρευτουν...

Δημοσ.

Θεωρώ απαράδεκτο να μην υπάρχει εστω επιστροφή χρημάτων καθώς και να υπάρχει  τέτοια άρνηση του προβλήματος. Αν και δεν το εχω ψάξει εκτενώς το θέμα, πρόσφατα ενας φίλος μου έκανε παραγγελία απο ενα μαγαζί του skroutz το οποιο έκλεισε η εξαπάτησε πολλούς χρήστες,  δεν γνωρίζω ακριβως. Όμως το skroutz αμέσως έκανε κινήσεις, ενημέρωσαν τον κοσμο για το πρόβλημα μέσα απο ανακοινώσεις   καθώς και έδωσαν πισω χρήματα και κουπόνια  κατι που θα έπρεπε να παρακολουθήσει στενά το e-food και να κρατήσει κάποιες σημειώσεις, κατά την αποψή μου και δεδομένων των περιορισμένων γνώσεων μου πανω στο ζήτημα  

Δημοσ.

Να πω και εγώ το σενάριό μου μιας και διάβασα 22 σελίδες. :P

Αρχικά, οι τελικοί "δράστες" μάλλον ανήκουν σε μια κάποια ομάδα αντιδραστικών νεολαίων(μουσικής, οπαδικής, πολιτικής κλπ φύσεως) με παρακλάδια σε διάφορες πόλεις και έντονη παρουσία σε Θεσσαλονίκη, Γιάννενα κλπ. Υπάρχει δηλαδή μια κάποια διασύνδεση στα περιστατικά.

Μετά, ο εγκέφαλος/οι είναι μέλος/μέλη της ομάδας, που προσφέρει στους υπόλοιπους τα username/password, με αμοιβή ή χωρίς, τα οποία βρίσκει:

α) Είτε ως εργαζόμενος της εταιρείας με πρόσβαση σε αυτά.

β) Είτε ως χάκερ, μόνος ή με ομάδα.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε

Να πω και εγώ το σενάριό μου μιας και διάβασα 22 σελίδες. :P

Αρχικά, οι τελικοί "δράστες" μάλλον ανήκουν σε μια κάποια ομάδα αντιδραστικών νεολαίων(μουσικής, οπαδικής, πολιτικής κλπ φύσεως) με παρακλάδια σε διάφορες πόλεις και έντονη παρουσία σε Θεσσαλονίκη, Γιάννενα κλπ. Υπάρχει δηλαδή μια κάποια διασύνδεση στα περιστατικά.

Μετά, ο εγκέφαλος/οι είναι μέλος/μέλη της ομάδας, που προσφέρει στους υπόλοιπους τα username/password, με αμοιβή ή χωρίς, τα οποία βρίσκει:

α) Είτε ως εργαζόμενος της εταιρείας με πρόσβαση σε αυτά.

β) Είτε ως χάκερ, μόνος ή με ομάδα.

Για να μην κανετε εικασίες δεν υπάρχει περίπτωση σε σύγχρονο σύστημα αποθηκευσης δεδομένων τα password λογαριασμών να μην ειναι encrypted.

Μόλις τώρα, leoy είπε

Για να μην κανετε εικασίες δεν υπάρχει περίπτωση σε σύγχρονο σύστημα αποθηκευσης δεδομένων τα password λογαριασμών να μην ειναι encrypted.

Απλα ειναι πανευκολο να κανεις ena brute force to 2022 (σε ευκολα password) αν εχεις το  εμαιλ κάποιου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...