Pansp32 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Κρίμα που κάποιοι δεν κατάλαβαν τι έγραψε ο @mypagio και απαράδεκτο που τέτοιες εταιρείες δεν έχουν κάποια σοβαρή ασφάλεια ενώ δουλεύουν με τεράστιες βάσεις δεδομένων. Ξεκάθαρη παραβίαση δεδομένων, ξεφτίλα της εταιρείας με κέρδη εκατομμυρίων να λειτουργεί σαν μπακάλικο. Αυτό είναι το πρόβλημα. Όχι τα 10,15 ευρώ ή όσο ήταν η παραγγελία. Καταρχήν ένα μπράβο στον φίλο mypagio που το πάλεψε όσο μπορούσε. Δυστυχώς η δικαστική λύση είναι ακριβή και αυτές οι εταιρείες έχουν στρατιές δικηγόρων. Αν πληρώνουν 1$ για ηλεκτρονική ασφάλεια, πληρώνουν 10$ για δικηγόρους. Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν τους νοιάζει όσο δεν βγαίνουν προς τα έξω και το λεφτό συνεχίζει να έρχεται. Μπορούμε να το πούμε έλλειψη σεβασμού στην καλύτερη. Στην χειρότερη θα μπορούσαμε να τους πούμε εγκληματίες καθώς έχουν υπερβολικά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα(που μπορούν να οδηγήσουν στις χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες των πελατών..) στις βάσεις δεδομένων τους. Ίσως η προστασία του καταναλωτή ή η ΔΗΕ κλπ θα έπρεπε να είχαν λίγο πιο απλουστευμένες τις διαδικασίες για να κάνει κάποιος μία καταγγελία. Γιατί ως τώρα λίγοι κάθονται και ασχολούνται με τόση γραφειοκρατία. Και εκεί πατάνε όσοι κάνουν μικροαπάτες και εκεί πατάνε και οι εταιρείες. Διάβασα κάτι σωστό κατά τη γνώμη μου. Η εταιρεία(και η κάθε εταιρεία) θα μπορούσε να στέλνει έναν κωδικό επιβεβαίωσης και ο διανομέας να κάνει την ταυτοποίηση. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται τόσο ακραίο κάτι τέτοιο ή τουλάχιστον να στέλνει οτιδήποτε που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κάποια τυπική διασταύρωση στοιχείων. Δεν είπε κανείς να στείλετε δορυφόρο στο διάστημα. Απλή ταυτοποίηση είναι. Χαλαρώστε. Εδώ που μένω(άλλη χώρα, υποτίθεται αρκετά κάτω από τα ευρωπαικά στάνταρ) αν και μπορείς να πληρώσεις τα πάντα με την κάρτα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σου ζητήσουν ταυτότητα ή διαβατήριο. Το pos βγάζει μία κόπια για το κατάστημα που την υπογράφεις και μία κόπια για σένα. Αρκετές φορές για συναλλαγές(ακόμα και απλή μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο) από κάποιο όριο και πάνω, γύρω στα 200-300 ευρώ, εκπρόσωπος της τράπεζας παίρνει τηλέφωνο για να επιβεβαιώσει την συναλλαγή. Είναι παράλογο που υπάρχουν (κάποιες) δίκλειδες ασφαλείες που προστατεύουν τον καταναλωτή; 4 1
pan05 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 3 ώρες πριν, NickTG είπε Έχοντας παραγγείλει πάντως από το you και έχοντας πληρώσει με κάρτα δεν μου ζητήθηκε ποτέ ούτε η κάρτα ούτε η ταυτότητα στην παραλαβή. Ακριβώς αυτό ρε παιδιά, τί συζητάμε τώρα; Οκ, από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν εχω εμπειρία, αλλά γενικά ποτέ δεν μου ζητήθηκε κάτι απο κανένα κατάστημα/κουριερ ανεξάρτητα απο το τι γράφουν στα σάιτ τους. Από το να το γράψει απλα κάποιος σε ενα κείμενο μεχρι αυτό να παγιωθεί ως τρόπος λειτουργίας υπάρχει πάντα μια απόσταση.. 3 ώρες πριν, dkmaster είπε Παίδες, όσοι λέτε για OTP, και ειδοποίηση για το συγκεκριμένο θέμα και μόνο, μάλλον δε διαβάσατε καθόλου το θέμα. Ήρθε μέιλ με την επιβεβαίωση της παραγγελίας, έλαβε γνώση δηλαδή ο χρήστης, αλλά μαντέψτε 1.30 το πρωί κοιμόταν ο άνθρωπος. Και OTP να είχε πάλι θα κοιμόταν. Δεν θα άλλαζε κάτι στην προκειμένη περίπτωση. Μα τότε δεν θα έκανε ποτέ αποδοχή της συναλλαγής και επομένως δεν θα γινόταν και η χρέωση. Το πρωί θα άλλαζε τον κωδικό του και θα έκανε ο,τι άλλο ήθελε.
Nabuko Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 4 ώρες πριν, mypagio είπε Ναι έχει ξαναγίνει περίπου 10 μέρες πριν. Τουλάχιστον αυτό μάθαμε από χρήστη του forum. 1 χρόνο και 10 μέρες πριν βασικά 😉
dkmaster Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 1 ώρα πριν, pan05 είπε Μα τότε δεν θα έκανε ποτέ αποδοχή της συναλλαγής και επομένως δεν θα γινόταν και η χρέωση. Το πρωί θα άλλαζε τον κωδικό του και θα έκανε ο,τι άλλο ήθελε. Δίνεται αυτή η δυνατότητα σε αγορές μέσω e-food; Ρωτάω καθώς δε γνωρίζω και δεν ζω στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω.
makis269 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, dbrillis είπε Εχει χαθει το νοημα του thread. Ελάχιστοι καταλαβαίνουν τον TS και γιατί αυτο που εγινε εχει σημασία. Οι πιο πολλοί έρχονται με φορα από τα social media ωπου καθε μερα λενε τις εξυπνάδες τους, ακυρώνουν το συμπαν(στα λόγια) και η ζωη συνεχίζεται. Ο @mypagio μας εξηγησε πολυ καλα και τι συνέβη και τι έπραξε μετά και που κατέληξε. Εγω προσωπικά τον καταλαβαίνω απόλυτα. Ας ζητησουμε να κλειδωθεί το θεμα πριν γίνει ακομα χειρότερο απο εξυπνάδες. ο TS το έχασε νομίζω όταν ανέφερε ότι γι αυτόν τον λόγο θα πάει στο box. Τελικά δεν κατάλαβα διαφήμιση στο box κάνει. το που θα πάει μετά ποσώς μας ενδιαφέρει . και επίσης έχει παραθέσει σε φώτο την παραγγελία με τα εν λόγο τρία σουβλάκια ? Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2022 από makis269 2
Moderators Inuyasha Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Εντομεταξει λέτε να ζητάμε ταυτότητα στη παραλαβή, αν είναι έτσι και στο σούπερ όταν πας η για τσιγάρα ακόμα και για ανέπαφη συναλλαγή να πρέπει να δείξουμε ταυτότητα Αν εφαρμοστεί τέτοιο μέτρο λες και είμαστε 15 χρόνια πριν, το επόμενο θέμα θα είναι Καταπάτηση προσωπικών δεδεμενων από πακεταδες ζητάνε ταυτότητα για 2 πιτογυρα, τι μπορεί να κάνει ο παλέτας αν του δείξω την ταυτότητα μου? Κτλ κτλ κτλ 1
UncleKim Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Λύνεται πολύ εύκολα όλα αυτό, με την προσθήκη ενός μοναδικού PIN κάθε φορά σε οποιαδήποτε παραγγελία. Τεχνικά είναι εύκολο, απλά κοστίζει η εφαρμογή του. Με την επιβεβαίωση της, να λαμβάνεις ένα email με το PIN, και μόνο με αυτό το PIN να μπορείς να παραλάβεις. Problem solved. Επίσης, η Pizza Fan που πήρα προχθές, για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ, καλούν για επιβεβαίωση στο τηλέφωνο για λόγους ασφαλείας (παίζει να έχει πέσει πολύ φάρσα) 4 1 1
sphinxgr Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δεν διάβασα αναλυτικά και τις 20 σελίδες, αλλά όπως διαβασα το αρχικό ποστ, είναι προφανές πως απέκτησαν πρόσβαση στο λογαριασμό του φίλου και οχι στην πιστωτική του. Υπάρχει περίπτωση να έχεις κανα κωδικό εύκολο που μπορεί κάποιος να μαντέψει? Ή βέβαια ίσως έκλεψαν τη λίστα των UserNames/Passwords.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Μόλις τώρα, UncleKim είπε Λύνεται πολύ εύκολα όλα αυτό, με την προσθήκη ενός μοναδικού PIN κάθε φορά σε οποιαδήποτε παραγγελία. Τεχνικά είναι εύκολο, απλά κοστίζει η εφαρμογή του. Με την επιβεβαίωση της, να λαμβάνεις ένα email με το PIN, και μόνο με αυτό το PIN να μπορείς να παραλάβεις. Problem solved. Επίσης, η Pizza Fan που πήρα προχθές, για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ, καλούν για επιβεβαίωση στο τηλέφωνο για λόγους ασφαλείας (παίζει να έχει πέσει πολύ φάρσα) Λύνεται μεν αλλά δημιουργεί πρόβλημα καθηστερησης στους πακεταδες, και σε ένα κλάδο που το μόνο που μετράνε είναι οι παραγγελίες ανά ώρα δεν υπάρχει περίπτωση να το εφαρμόσουν
Stergios74 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Η λύση είναι OTP από την τράπεζα: 1. Κανείς παραγγελία από αποθηκευμένη κάρτα 2. Έρχεται OTP στο κινητό 3. Περνάς τον κωδικό στην εφαρμογή (ή στη σελίδα της τραπεζας που σου βγάζει) Γιατί η efood και οι τράπεζες επιτρέπουν αποδοχή χωρίς OTP; Όπως γίνεται σε κάθε άλλη αγορά; (αρκεί να το έχεις ενεργοποιημενο στην τράπεζα) Μηπως ο TS πρέπει να μιλήσει (και) με την τράπεζα;
UncleKim Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, Inuyasha είπε Λύνεται μεν αλλά δημιουργεί πρόβλημα καθηστερησης στους πακεταδες, και σε ένα κλάδο που το μόνο που μετράνε είναι οι παραγγελίες ανά ώρα δεν υπάρχει περίπτωση να το εφαρμόσουν Εντάξει, δεν ξέρω πόσο θα καθυστερούσε, ειδικά αν ο πακετάς όπως τσεκάρει απόδειξη κτλ έχει κ το PIN πάνω πάνω. Αν δεν θέλουν να καθυστερούν, ας ακούν γκρίνια και ας πληρώνουν πρόστιμα. Και ακόμα χειρότερα ας ρισκάρουν την φήμη της εταιρείας τους
Moderators Inuyasha Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 17 λεπτά πριν, UncleKim είπε Εντάξει, δεν ξέρω πόσο θα καθυστερούσε, ειδικά αν ο πακετάς όπως τσεκάρει απόδειξη κτλ έχει κ το PIN πάνω πάνω. Αν δεν θέλουν να καθυστερούν, ας ακούν γκρίνια και ας πληρώνουν πρόστιμα. Και ακόμα χειρότερα ας ρισκάρουν την φήμη της εταιρείας τους Έχω για να βρούμε πελάτες (χαλασμένα κουδούνια, τελείως λάθος διεύθυνση, ανοίγουν στην είσοδο της οικοδομής αλλά όχι πόρτα σπιτιού, δεν ανοίγουν ποτέ γιατί δεν άκουσαν το κουδούνι και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς) Αν με βάλουν να ζητάω σύνθημα παρασύνθημα θα πάω μια παραγγελία την ώρα
Kostasspil Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Ένα ΟΤΡ για να προχωρήσει η πληρωμή θα έλυνε το πρόβλημα, πόσο δύσκολο είναι να το κάνουν. Ή απλά θα μπορούσαν να κοπούν παραδόσεις σε δρόμο, πάρκα, γέφυρες, γκρεμούς και ακρογιαλιές. 2
UncleKim Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Έχω για να βρούμε πελάτες (χαλασμένα κουδούνια, τελείως λάθος διεύθυνση, ανοίγουν στην είσοδο της οικοδομής αλλά όχι πόρτα σπιτιού, δεν ανοίγουν ποτέ γιατί δεν άκουσαν το κουδούνι και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς) Αν με βάλουν να ζητάω σύνθημα παρασύνθημα θα πάω μια παραγγελία την ώρα Δλδ, αν πάνω στην απόδειξη, έχεις ένα 4ψήφιο, και για να δώσεις σακούλα, περιμένεις να ακούσεις το ίδιο, πόσο θα σε καθυστερήσει? Δεν κάνω αυτη την δουλειά, προφανώς ξέρεις καλύτερα, αλλά είναι ένας τρόπος ασφάλεις για όλους τους εμπλεκόμενους.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2022 23 λεπτά πριν, Stergios74 είπε Η λύση είναι OTP από την τράπεζα: 1. Κανείς παραγγελία από αποθηκευμένη κάρτα 2. Έρχεται OTP στο κινητό 3. Περνάς τον κωδικό στην εφαρμογή (ή στη σελίδα της τραπεζας που σου βγάζει) Γιατί η efood και οι τράπεζες επιτρέπουν αποδοχή χωρίς OTP; Όπως γίνεται σε κάθε άλλη αγορά; (αρκεί να το έχεις ενεργοποιημενο στην τράπεζα) Μηπως ο TS πρέπει να μιλήσει (και) με την τράπεζα; Της μετράει σαν ανέπαφες συναλλαγές που δεν ζητάει πιν αν ξεπεράσεις το όριο συναλλαγών που μπορείς να κάνεις ανέπαφα (5 τον 30 ευρώ νομίζω της έχουν πάει) τότε πάλι ζητάει πιν ακόμα και για 1 ευρω 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις