Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό για την efood, δείχνει πόσο "τρύπια" είναι!
Δεν μου ήταν δυνατόν να παρακολουθήσω και τις 16 σελίδες πια, του topic και δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί, θα ήθελα να καταλάβω το όφελος των scammers. Από ότι κατάλαβα, δεν εμπλέκεται κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα, να πεις δηλαδή ότι χρεώνει ας πούμε ένα σεβαστό ύψος εικονικών παραγγελιών σε ανυποψίαστους χρήστες του efood, ώστε να αποκομίσει το ίδιο χρηματικό όφελος... Άρα, τι, το κάνουν τίποτα πιτσιρικάδες ή περιθωριακοί, για να αποκομίζουν τζάμπα πιτόγυρα;...

Γιατί να μπουν στο ρίσκο της παρανομίας, για κάτι τόσο ευτελές... ή έχουν την αίσθηση, ότι απλά δεν θα τους τσακώσει κανείς!

  • Like 2
  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν περίμενα σοβαρή συμπεριφορά απ' το efood. Ντροπή πραγματικά, εδώ δεν μιλάμε απλά για αδιαφορία προς τον πελάτη, μιλάμε για παντελή αδιαφορία για την ίδια τους την εταιρία

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ifaist είπε

Παιζει... 😁

Δε ξερω, ειναι μαλλον τι σου εχει συμβει. Απο οσο θυμαμαι ολα ξεκινησαν το 2005-2008. Ημουν μελος σε ενα συνδρομητικο site. Χρησιμοποίησα τοτε καρτα Πειραιώς και πληρωνα συνδρομη. Θυμαμαι μου ειχε στειλει mail το site οτι εγινε αποπειρα κλοπης των στοιχειων και το gmail οτι εγινε αποπειρα login απο ασιατικη χωρα και οτι δε το επετρεψε. Κατι τετοιο.

Απο τοτε μπηκα σε mood : "καλιο γαϊδουροδενε , παρα γαϊδουρογυρευε".

 

  

Οhooo... 

Δεν κακο, δεν κακο. 😉

 

Θα μπορουσα! 👍

e-bank μπαινω μια φορα τον μηνα.. Την prepaid την γεμιζω καθε 2.5-3 μηνες. Χανω και 12€ το χρονο.

 

  

Γτ "λογικα" ?  Εγω πιστευω οτι λογικο ειναι να την πατησει οποιος ειναι τα "Ζα μου , αργα".

π.χ : μου κατεβαζεις το πειρατικο game απο τον ρωσσο , κανεις την εγκατασταση της "αγνωστης" εφαρμογης στο κινητο  (Ρυθμίσεις->Ασφάλεια και απόρρητο->Εγκατάσταση άγνωστων εφαρμογών) κτλ.

Ερωτηση για revolut : Δουλευει το Αφορολογητο ? Εχω, αλλα την χρησιμοποιώ σπανια !

Οι πληρωμες μεσω καρτας για φορτιση της revolut δε μετρανε στο αφορολογητο. Δε νομιζω να δινει λογαριασμο η revolut για τις αγορες μας στο κρατος οποτε λογικα οχι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 hours ago, mypagio said:

Ποιος?
Αν μιλάς για την efood τα κλασσικά. Νόμιζε μίλαγε σε κανέναν πιτσιρικά.
Να αλλάξω κωδικό στην εφαρμογή, να σβήσω τις κάρτες μου που έχω αποθηκεύσει, αν θέλω να ακυρώσω την κάρτα κλπ.

Κάποια στιγμή τσαντίστηκα τόσο πολύ που του λέω: " Κύριέ μου, μου λέτε τόση ώρα τι να κάνω εγώ στο επίπεδο χρήστη, πράγμα που όπως σας είπα το γνωρίζω καλά. Δεν μου λέτε όμως, όσο και να επιμένω, τι έχει κάνει η εταιρεία σας και ποιες ενέργειες έχετε κάνει ΕΣΕΙΣ ώστε να αντιληφθείτε τι πραγματικά συνέβη...."

Καμία απάντηση και στη συνέχεια "Σας είπα και πριν, εάν μας ζητηθεί είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τις αρχές...." (Καραμέλα).

Ξεφτίλες

Έχοντας δουλέψει σε τμήματα customer support μεγάλων εταιρειών, δυστυχώς δε μπορείς να περιμένεις κάτι περισσότερο.

Οι υπάλληλοι στο support πραγματικά δεν έχουν τη δυνατότητα να ερευνήσουν τέτοια σύνθετα ζητήματα και να βοηθήσουν.

Αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάποιον φιλότιμο (που καταλάβει πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα) θα προσπαθήσει να το κάνει escalate αλλά εκεί σχεδόν σίγουρα θα πέσει πάνω στους supervisors του κλπ οι οποίοι δε θα θέλουν να ασχοληθούν γιατί το βλέπουν σαν χαμένο χρόνο να ασχολούνται με "μία υπόθεση" όταν υπάρχει ουρά από κλήσεις και email να διαχειριστούν.

Γενικά είναι σαν μια καυτή πατάτα που κανένας δε θέλει να τη κρατήσει και έτσι επιστρέφει στον απλό υπάλληλο του support που όντως δε μπορεί να κάνει κάτι και αναγκαστικά θα το περάσει στο επικοινωνιακό με συγνώμες κλπ. 

Το αντιμετώπισα αρκετές φορές και καταλήγεις στο ότι "Αν δεν ενδιαφέρει τους ανωτέρους που έχουν και κάποια ευθύνη, εγώ τι παραπάνω να κάνω, που έχω σύμβαση για μερικούς μήνες και παίρνω entry level μισθό;" 

Οπότε πρακτικά αν κάποιος θέλει όντως να βγάλει άκρη, μόνο δια της νομικής οδού (που και εκεί δε θεωρώ σίγουρο ότι θα βγει πάντα άκρη, ίσως καμιά πιο επίσημη συγνώμη γραπτή και κάποια μικρή αποζημίωση).

 

  • Like 8
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Έχοντας δουλέψει σε τμήματα customer support μεγάλων εταιρειών, δυστυχώς δε μπορείς να περιμένεις κάτι περισσότερο.

Οι υπάλληλοι στο support πραγματικά δεν έχουν τη δυνατότητα να ερευνήσουν τέτοια σύνθετα ζητήματα και να βοηθήσουν.

Αν είσαι τυχερός και πέσεις σε κάποιον φιλότιμο (που καταλάβει πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα) θα προσπαθήσει να το κάνει escalate αλλά εκεί σχεδόν σίγουρα θα πέσει πάνω στους supervisors του κλπ οι οποίοι δε θα θέλουν να ασχοληθούν γιατί το βλέπουν σαν χαμένο χρόνο να ασχολούνται με "μία υπόθεση" όταν υπάρχει ουρά από κλήσεις και email να διαχειριστούν.

Γενικά είναι σαν μια καυτή πατάτα που κανένας δε θέλει να τη κρατήσει και έτσι επιστρέφει στον απλό υπάλληλο του support που όντως δε μπορεί να κάνει κάτι και αναγκαστικά θα το περάσει στο επικοινωνιακό με συγνώμες κλπ. 

Το αντιμετώπισα αρκετές φορές και καταλήγεις στο ότι "Αν δεν ενδιαφέρει τους ανωτέρους που έχουν και κάποια ευθύνη, εγώ τι παραπάνω να κάνω, που έχω σύμβαση για μερικούς μήνες και παίρνω entry level μισθό;" 

Οπότε πρακτικά αν κάποιος θέλει όντως να βγάλει άκρη, μόνο δια της νομικής οδού (που και εκεί δε θεωρώ σίγουρο ότι θα βγει πάντα άκρη, ίσως καμιά πιο επίσημη συγνώμη γραπτή και κάποια μικρή αποζημίωση).

 

Αδερφέ το θέμα δεν είναι να μιλήσω με υπάλληλο ή με customer support. Προσωπικά δεν με νοιάζει. Το θέμα ήταν να μιλήσω με κάποιον supervisor ο οποίος να μου δώσει την εντύπωση ότι έχει κατανοήσει τη φύση και τη σοβαρότητα του προβλήματος.
Όταν λοιπόν μια μεγάλη και "σοβαρη" εταιρεία όπως υποτίθεται είναι η Efood η οποία διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα εκατοντάδων χιλιάδων χρηστών, δίνει την εντύπωση ότι περνάει στο ντουκου ένα σοβαρο security breach τότε καταλαβαίνεις ότι μόνο σοβαρή δεν είναι. Ελπίζω πάντως, εάν είμαι εγώ η απαρχή, να ξεκινήσει ένας σοβαρός έλεγχος είτε από την ΔΗΕ είτε από την Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία να τους σκίσει και να τους δώσει να καταλάβουν ότι με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν παίζεις....

  • Like 4
Δημοσ.
21 minutes ago, mypagio said:

Αδερφέ το θέμα δεν είναι να μιλήσω με υπάλληλο ή με customer support. Προσωπικά δεν με νοιάζει. Το θέμα ήταν να μιλήσω με κάποιον supervisor ο οποίος να μου δώσει την εντύπωση ότι έχει κατανοήσει τη φύση και τη σοβαρότητα του προβλήματος.
Όταν λοιπόν μια μεγάλη και "σοβαρη" εταιρεία όπως υποτίθεται είναι η Efood η οποία διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα εκατοντάδων χιλιάδων χρηστών, δίνει την εντύπωση ότι περνάει στο ντουκου ένα σοβαρο security breach τότε καταλαβαίνεις ότι μόνο σοβαρή δεν είναι. Ελπίζω πάντως, εάν είμαι εγώ η απαρχή, να ξεκινήσει ένας σοβαρός έλεγχος είτε από την ΔΗΕ είτε από την Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία να τους σκίσει και να τους δώσει να καταλάβουν ότι με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών δεν παίζεις....

Εγώ δε διαφωνώ απλά εξηγώ τι συμβαίνει στη πράξη και αυτό που εσύ ζητάς απλά δε πρόκειται να γίνει. Ακόμα και αν σε πάρει κάποιος και στο παίξει supervisor θα είναι απλά ένας senior agent που είναι λίγο πιο έμπειρος και έχει καλύτερο μπλα μπλα αλλά στην ουσία τα ίδια θα λέει και τις ίδιες δυνατότητες θα έχει.

Από εκεί και πέρα προσωπική συμβουλή να αποφεύγεις τις προφορικές συνομιλίες και να προτιμάς όλα να γίνονται μέσω email γραπτά (καθώς μένουν και επίσης ασκούν μεγαλύτερη πίεση να ασχοληθούν με το ζήτημα). 

Στείλε δλδ αναλυτικά με screenshots και timestamps ότι στοιχεία έχεις σε όσα mail support και παραπόνων έχουν. Αν έχουν και διεύθυνση αλληλογραφίας στείλε και εκεί κανονικά γραπτά δλδ.

Πιο σημαντικό για μένα όμως είναι να αποφασίσεις αν επιθυμείς να το "τραβήξεις" ποιος είναι ο τελικός στόχος σου και με ποιο αποτέλεσμα θα είσαι ικανοποιημένος. 

Αν θέλεις να μάθεις τι ακριβώς έγινε και πως, επίσης λυπάμαι αλλά δε πρόκειται να συμβεί γιατί ούτε οι ίδιοι δε θα γνωρίζουν (ή μάλλον δε τους συμφέρει να το ερευνήσουν τόσο σε βάθος). 

Σε ανάλογες περιπτώσεις το τελικό πόρισμα που μας έδωσαν να επικοινωνήσουμε στους πελάτες ήταν γενικότητες του τύπου " Είχαμε ένα προσωρινό outage τη τάδε ώρα, που άμεσα εντοπίσαμε και διορθώσαμε, συγνώμη και πάρε Χ μήνες δωρεάν την υπηρεσία (ή στη περίπτωσή σου πάρε κουπόνια για τζαμπέ παραγγελίες).

Για μένα best case scenario να πάρεις τα λεφτά σου πίσω μαζί με μια συγνώμη και κουπονάκια για παραγγελίες. Παραπάνω δε πρόκειται, ούτε αναλυτικές εξηγήσεις ούτε τίποτα.

Στο κάτω κάτω φαντάζομαι μπορούν να ισχυριστούν ότι εσύ πχ δεν ήσουν προσεκτικός με τα στοιχεία login σου, κάτι που έδωσε δυνατότητα σε κάποιον τρίτο να μπει και να κάνει χρήση του λογαριασμού σου. 

Με την απουσία κάποιου επιπλέον σταδίου ασφάλειας και αφού η χρήση του λογαριασμού χρειάζεται μόνο email και κωδικό, είναι ο λόγος σου απέναντι στον δικό τους και εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Εμείς μαζί σου είμαστε αλλά κάποιος πονηρεμένος θα μπορούσε άνετα πχ να "δώσει τα login" του σε έναν γνωστό του σε άλλη πόλη να του πει ρίξε παραγγελία αργά τη νύχτα (άλλη πόλη αργα το βράδυ για να αυξήσει τον όλο έτσι παράγοντα ύποπτης συναλλαγής), φάε και εγώ την άλλη μέρα θα κάνω dispute και έτσι θα πάρουμε και τα λεφτά πίσω.

Γι αυτό με εκπλήσει που δεν έχουν γενικά υιοθετήσει πρακτικές 2FA κλπ, να ζητάει έμπιστους αριθμούς, συσκευές, email γιατί έτσι όπως το έχουν τώρα είναι open σε abuse η φάση.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 7
  • Thanks 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Εγώ δε διαφωνώ απλά εξηγώ τι συμβαίνει στη πράξη και αυτό που εσύ ζητάς απλά δε πρόκειται να γίνει. Ακόμα και αν σε πάρει κάποιος και στο παίξει supervisor θα είναι απλά ένας senior agent που είναι λίγο πιο έμπειρος και έχει καλύτερο μπλα μπλα αλλά στην ουσία τα ίδια θα λέει και τις ίδιες δυνατότητες θα έχει.

Από εκεί και πέρα προσωπική συμβουλή να αποφεύγεις τις προφορικές συνομιλίες και να προτιμάς όλα να γίνονται μέσω email γραπτά (καθώς μένουν και επίσης ασκούν μεγαλύτερη πίεση να ασχοληθούν με το ζήτημα). 

Στείλε δλδ αναλυτικά με screenshots και timestamps ότι στοιχεία έχεις σε όσα mail support και παραπόνων έχουν. Αν έχουν και διεύθυνση αλληλογραφίας στείλε και εκεί κανονικά γραπτά δλδ.

Πιο σημαντικό για μένα όμως είναι να αποφασίσεις αν επιθυμείς να το "τραβήξεις" ποιος είναι ο τελικός στόχος σου και με ποιο αποτέλεσμα θα είσαι ικανοποιημένος. 

Αν θέλεις να μάθεις τι ακριβώς έγινε και πως, επίσης λυπάμαι αλλά δε πρόκειται να συμβεί γιατί ούτε οι ίδιοι δε θα γνωρίζουν (ή μάλλον δε τους συμφέρει να το ερευνήσουν τόσο σε βάθος). 

Σε ανάλογες περιπτώσεις το τελικό πόρισμα που μας έδωσαν να επικοινωνήσουμε στους πελάτες ήταν γενικότητες του τύπου " Είχαμε ένα προσωρινό outage τη τάδε ώρα, που άμεσα εντοπίσαμε και διορθώσαμε, συγνώμη και πάρε Χ μήνες δωρεάν την υπηρεσία (ή στη περίπτωσή σου πάρε κουπόνια για τζαμπέ παραγγελίες).

Για μένα best case scenario να πάρεις τα λεφτά σου πίσω μαζί με μια συγνώμη και κουπονάκια για παραγγελίες. Παραπάνω δε πρόκειται, ούτε αναλυτικές εξηγήσεις ούτε τίποτα.

Στο κάτω κάτω φαντάζομαι μπορούν να ισχυριστούν ότι εσύ πχ δεν ήσουν προσεκτικός με τα στοιχεία login σου, κάτι που έδωσε δυνατότητα σε κάποιον τρίτο να μπει και να κάνει χρήση του λογαριασμού σου. 

Με την απουσία κάποιου επιπλέον σταδίου ασφάλειας και αφού η χρήση του λογαριασμού χρειάζεται μόνο email και κωδικό, είναι ο λόγος σου απέναντι στον δικό τους και εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Εμείς μαζί σου είμαστε αλλά κάποιος πονηρεμένος θα μπορούσε άνετα πχ να "δώσει τα login" του σε έναν γνωστό του σε άλλη πόλη να του πει ρίξε παραγγελία αργά τη νύχτα (άλλη πόλη αργα το βράδυ για να αυξήσει τον όλο έτσι παράγοντα ύποπτης συναλλαγής), φάε και εγώ την άλλη μέρα θα κάνω dispute και έτσι θα πάρουμε και τα λεφτά πίσω.

Γι αυτό με εκπλήσει που δεν έχουν γενικά υιοθετήσει πρακτικές 2FA κλπ, να ζητάει έμπιστους αριθμούς, συσκευές, email γιατί έτσι όπως το έχουν τώρα είναι open σε abuse η φάση.

 

 

 

 

 

 

 

 

μεγάλε τα είπες όλα 🙏

  • Like 1
Δημοσ.

Επί ευκαιρίας μπήκα τώρα να διαγράψω τις αποθηκευμένες κάρτες. Έτσι και αλλιώς δε παραγγέλνω συχνά και καλύτερα να βάζω τη κάρτα manually παρά να τύχει καμιά στραβή αφού πραγματικά αν έχουν διαρρεύσει τα στοιχεία login μας και εφόσον υπάρχει browser έκδοση, είμαστε απροστάτευτοι σε μικρό συναλλαγές. 

  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Από εκεί και πέρα προσωπική συμβουλή να αποφεύγεις τις προφορικές συνομιλίες και να προτιμάς όλα να γίνονται μέσω email γραπτά (καθώς μένουν και επίσης ασκούν μεγαλύτερη πίεση να ασχοληθούν με το ζήτημα). 

Όντως...με αυτό τον τρόπο, πήρα εγγύηση σε tablet από το eshop πριν από χρόνια (ενώ είχα άδικο), απλά και μόνο γιατί μου έλεγαν παπάτζες τις οποίες μου τις έλεγαν γραπτώς και τις οποίες μετά, δεν μπορούσαν να πάρουν πίσω και να αρνηθούν ότι μου τις είπαν...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να το διασκεδάσω λίγο αυτό που χρειάζονται , είναι παραγγελίες (χωρίς χρήση κάρτας) με πληρωμή μετρητά με την ίδια διεύθυνση πχ. Είμαστε από κάτω 

θα σκάσουν στο φαΐ ανά μεταξύ τους και κάποια στιγμή θα έρθει το 2fa

”παιδιά δεν ξέρω τίποτα , μου υπέκλεψαν τα στοιχεία’’ επ άπειρον 

Επεξ/σία από stelios_2809
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Σημερινό και πιθανόν ταιριαστό με το θέμα:

https://www.in.gr/2022/01/31/greece/prostima-se-cosmote-kai-ote-gia-diarroi-prosopikon-dedomenon-ekat-katalanoton/

Δείχνει τουλάχιστον πόσο σημαντικά πρόστιμα μπορεί να επιφέρει για μια επιχείρηση η διαρροή προσωπικών δεδομένων από κυβερνοεπίθεση.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλο ένα θέμα που ο ελλεηνας τσακώνεται για πολιτική, πως το κατάφερε μόνο αυτός ξέρει. Ακολουθεί και θέμα με παιδικά παραμύθια όπου και εκεί θα τσακωθεί ο ελλεηνας για τέτοια θεματα. Αντε να κλειδώσει το θέμα να διαγραφούν τα σπαμ, διότι εδώ έχουμε ένα σοβαρό θέμα, δεν θα ασχολούμαστε με την ιδεολογία του καθενός 

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mypagio είπε

ένα σοβαρο security breach

Για να είμαι ειλικρινής δεν πιστεύω πως μιλάμε για breach. Μάλλον για data leakage μου φαίνεται, δηλαδή δουλειά εκ των έσω. Και το πιστεύω αυτό γιατί όταν αναλαμβάνεις χρέωση καρτών, πρέπει να είσαι πιστοποιημένος κατα PCI DSS το οποίο είναι αρκετά αυστηρό απο άποψη ασφάλειας. Ζητάει συνεχή VAs, πλάνο Vulnerability Management, isolated και hardened network ζώνες, access controls κτλ.

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.

Μπείτε όσοι την χρησιμοποιείτε ακόμα και διαγράψτε τον λογαριασμό σας και παροτρυνετε και γνωστούς σας να το κάνουν. Η σφαλιάρα με τους ντελιβεραδες δεν τους έφτασε, συνεχίζουν την ίδια νοοτροπία

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...