Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε

κουράγιο και εύχομαι να βγάλες άκρη ..

διαβάζοντας το θέμα περίμενα να έχει γίνει κάποιο κόλλημα πχ. της συσκευής σου. 
ακόμα και κλοπή στοιχείων να είναι , το τραγικό είναι η αντιμετώπιση από τους υπευθύνους. 
στο παραλθόν έχω διαβάσει και ακούσει ότι όσο ''εικόνα'' έχουν , η πολιτική εσωτερικά είναι χαμηλών προσδοκιών (my experience so far is ok =παραγγέλνω non stop από τη πλατφόρμα , από αρκετές διευθύνσεις και πόλεις χωρίς κανένα πρόβλημα χρόνια τώρα)..
 

αυτή η κίνηση που θα κάνεις μέσω δικηγόρου , πόσες πιθανότητες έχει ? τι θέλεις ακριβώς να πετύχεις , τι σε έχει συμβουλεύσει ο δικηγόρος σου ? μπορείς να αποδείξεις ότι δεν έχει γίνει η υποκλοπη από το κινητό σου και έχει συμβεί από τη μεριά τους ? 

... και εγώ 5 χρόνια δεν είχα πρόβλημα αλλά να που απέκτησα ξαφνικά.

Δεν είναι ο δικηγόρος το θέμα, η μήνυση είναι ο μοχλός πίεσης στην εταιρεία να ασχοληθεί και να ενδιαφερθεί για το περιστατικό. Από τη στιγμή που θα εμπλακεί και η ΔΗΕ η οποία θα ψάξει όσο το δυνατόν πιο βαθιά το θέμα (μπορεί να γίνει και εύρεση του κινητού που είχε την εφαρμογή και έκανε την παραγγελία, με αναζήτηση της IP και ερώτημα στον αρμόδιο πάροχο). Εάν η ΔΗΕ κάνει σωστά την δουλειά της (που θεωρώ ότι θα το κάνει καθώς προσωπικά τους έχω εμπιστοσύνη), αποτελεί και για αυτούς μία "πρόκληση" καθώς μιλάμε για μία εταιρεία η οποία διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών!!!

Το ιδανικό για μένα θα ήταν να μάθω επακριβώς τι έχει γίνει και να βρεθούν και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Από εκεί και πέρα δεν είμαι εγώ αυτός που θα πρέπει να αποδείξω ότι δεν παραβιάστηκε το κινητό μου (το οποίο θα είναι στη διάθεση των αρχών) αλλά να αποδείξουν αυτοί ότι δεν έχουν κάποιο κενό ασφαλείας.

Από εκεί και πέρα θα το κυνηγήσω όσο δεν πάει γιατί η αδιαφορία της εταιρείας ήταν αυτή που με έσπρωξε να προβώ σε αυτές τις ενέργειες. 

Επεξ/σία από mypagio
  • Like 9
  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κατάπτυστοι το λιγοτερο..ξεφτιλες! 🤬Αλλά δεν περιμενα κ κατι διαφορετικό απ τη Delivery Hero, εχει αποδειξει στο παρελθον οτι ουδολως νοιαζεται για πελατες ή/και προσωπικο που απασχολει..

Φτασ' το μεχρι τελους και ξεφτιλισε τους κι αυτους! Που το παιζουν οτι δε φταινε σε τιποτα!

Δημοσ.

Διάβασα και τις 15 σελίδες, ναι! Πολύ σημαντικό το θέμα, όχι για τα 3 σουβλάκια! 

Πριν καιρό είχα δει κάτι σχόλια στο ινσταγκραμ του efood που έγραφε ένας ότι του είχαν πάρει τα στοιχεία της κάρτας και έπαιρναν κάρτες κινητής με την κάρτα του. Φαντάσου πόσο καιρό έτρεχε ο άνθρωπος για να το γράψει στο ινστα. Το έψαξα και τώρα, αλλά λογικά έχουν σβήσει τα σχόλια. Οπότε, δεν τους είναι και τόσο άγνωστο το θέμα, αλλά κάνουν τις πάπιες!

Σε κάθε περίπτωση καλή τύχη και ενημέρωσε αν βγάλεις άκρη, μας ενδιαφέρει το θέμα!!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@mypagio

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, δε θυμάμαι να το είδα στις προηγουμενες σελιδες, αλλά το ποστ αυτό το έχεις δει; 

ειναι από 20 Ιανουαρίου 2021 και ακριβώς ίδια περίπτωση με τη δικιά σου!

Παραγγελια από Θεσσαλονίκη με σχόλιο «είμαστε από κάτω».

 

 

Επεξ/σία από mikesss
  • Like 3
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, mikesss είπε

@mypagio

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, δε θυμάμαι να το είδα στις προηγουμενες σελιδες, αλλά το ποστ αυτό το έχεις δει; 

ειναι από 20 Ιανουαρίου 2021 και ακριβώς ίδια περίπτωση με τη δικιά σου!

Παραγγελια από Θεσσαλονίκη με σχόλιο «είμαστε από κάτω».

 

 

Δεν το είδα δει και σ' ευχαριστώ πολύ.
Πιθανόν το παλικάρι να είχε αποθηκευμένο λογαριασμό Paypal όπως λέει, και του τα τράβηξαν από εκεί.
Θα μιλήσω μαζί του μήπως θα ήθελε να συμμετέχει και αυτός στην αγωγή.

Άρα πλέον δεν μιλάμε για παραβίαση πιστωτικής ή κινητού, μιλάμε ξεκάθαρα για παραβίαση της εφαρμογής ή της βάσης δεδομένων της εταιρείας.

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι στο χώρο του Cybersecurity,

Υποπτεύομαι , μια και ο ts έχει πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε από την μεριά του, ότι το efood  έχει σοβαρό πρόβλημα.

Το ότι ακόμα δεν έχουμε ακούσει πολλούς χρήστες να την έχουν πατήσει είναι από καθαρή τύχη ή τομή ευπάθεια ανακαλύφτηκε πρόσφατα.

Απορώ πως στην εταιρία δεν έχει χτυπήσει κόκκινος συναγερμός !!

Αυτο δείχνει ποσό σοβαρά αντιμετωπίζουν το security ….

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, militarist είπε

Είναι στο χώρο του Cybersecurity,

Υποπτεύομαι , μια και ο ts έχει πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε από την μεριά του, ότι το efood  έχει σοβαρό πρόβλημα.

Το ότι ακόμα δεν έχουμε ακούσει πολλούς χρήστες να την έχουν πατήσει είναι από καθαρή τύχη ή τομή ευπάθεια ανακαλύφτηκε πρόσφατα.

Απορώ πως στην εταιρία δεν έχει χτυπήσει κόκκινος συναγερμός !!

Αυτο δείχνει ποσό σοβαρά αντιμετωπίζουν το security ….

Εάν υπήρξε, όπως φαίνεται, και άλλο περιστατικό ή περιστατικά, η στάση της εταιρείας είναι εντελώς παθητική , γιατί καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει εάν διαρρεύσει κάτι τέτοιο.

Εγώ όμως θα το κυνηγήσω όπως έχω πει. Άλλοι μπορεί να μην έδωσαν σημασία ή να βαριούνται να ασχοληθούν.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, mypagio είπε

Άρα πλέον δεν μιλάμε για παραβίαση πιστωτικής ή κινητού, μιλάμε ξεκάθαρα για παραβίαση της εφαρμογής ή της βάσης δεδομένων της εταιρείας.

Πιθανόν, γιατί αν κάποιος είχε τα στοιχεία της κάρτας θα έκανε παραγγελία στο efood να κερδίσει 2-3 πιτόγυρα τζάμπα; 

Προφανώς θα έκανε άλλου είδους χρεώσεις μεγαλύτερης αξίας

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mypagio είπε

Εάν υπήρξε, όπως φαίνεται, και άλλο περιστατικό ή περιστατικά, η στάση της εταιρείας είναι εντελώς παθητική , γιατί καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει εάν διαρρεύσει κάτι τέτοιο.

Εγώ όμως θα το κυνηγήσω όπως έχω πει. Άλλοι μπορεί να μην έδωσαν σημασία ή να βαριούνται να ασχοληθούν.

Ναι και άλλο περιστατικό Θεσσαλονίκη βλέπω , αν δεν κάνω λάθος.

Αρα κάποιος από εκεί ανακάλυψε την ευπάθεια.

Η ηλικία δεν μετράει, δεν θα μου έκανε εντύπωση ακόμα και 15χρονος να είναι.

 

Άλλο πράγμα να μην διαρρεύσει και άλλο να μην σου δίνουν σημασία.

Δημοσ.

😂😂

Προσωπικά δεδομένα 

H ομάδα του efood δεσμεύεται για την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων και συμφωνεί με τη νέα Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Πολιτική απορρήτου

Χρειάζεται να γνωρίζουμε ποιος έχει καταχωρήσει την παραγγελία αλλά και πού θα την παραδώσουμε. Είναι απαραίτητη η αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων.

Απαραίτητα Προσωπικά Δεδομένα:

  •  Το όνομά σου
  •  Τη διεύθυνσή σου
  •  Την ηλεκτρονική σου διεύθυνση
  •  Τηλέφωνο επικοινωνίας (κινητό/σταθερό)
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

😂😂

Προσωπικά δεδομένα 

H ομάδα του efood δεσμεύεται για την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων και συμφωνεί με τη νέα Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Πολιτική απορρήτου

Χρειάζεται να γνωρίζουμε ποιος έχει καταχωρήσει την παραγγελία αλλά και πού θα την παραδώσουμε. Είναι απαραίτητη η αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων.

Απαραίτητα Προσωπικά Δεδομένα:

  •  Το όνομά σου
  •  Τη διεύθυνσή σου
  •  Την ηλεκτρονική σου διεύθυνση
  •  Τηλέφωνο επικοινωνίας (κινητό/σταθερό)

Αυτό το βλέπω και γελώ ….

 

  • Like 1
Δημοσ.

Go for it...

Στην θεση σου θα ειχα τρελαθει ! Εχω θεμα - φοβο με το πλαστικο χρημα. Η αληθεια ειναι οτι παραγγελνω συχνα e-food & box k με (μας) τρομοκρατησες.

Προσωπικα λογο φοβου :

Ε-bank. ξεχωριστο SSd με windows k μονο e-banking k εφορια , πληρωμη τελων κυκλοφοριας , λογαριασμοι κτλ. Αλλαζω ενα καλωδιο και μπαινω απο εκει.

Καθημερινη χρηση. Pre-paid της εθνικης , για βενζινες , περιπτερα κτλ. 

1- Καθημερινη χρηση  - κινητο . Λογαριασμο σε Πειραιώς που την γεμιζω απο Εθνικη.

2- Καθημερινη χρηση  - κινητο . pre-paid της εθνικης συνδεδεμενη με paypal.

Αυτες ειναι οι δικλιδες ασφαλειας που εχω σκεφθει και κανω. Η αληθεια ειναι οτι σε καθε γεμισμα μου τσιμπαει το 3€ η εθνικη αλλα νταξ , νιωθω οτι αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του , θα εχω τη λιγοτερη δυνατη απωλεια. Γεμιζω κανα 500€ την φορα. 

Eυχομαι να δικαιωθεις και να βρεις την αληθεια που ψαχνεις. Καλη τυχη.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 3
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

 

Μπορείτε επίσης να κάνετε χρήση των ακόλουθων δικαιωμάτων ανά πάσα στιγμή:

Δικαίωμα πρόσβασης

Έχετε το δικαίωμα να ενημερωθείτε για τα δεδομένα που αποθηκεύουμε σχετικά με εσάς και τον τρόπο επεξεργασίας αυτών.

Δικαίωμα στη φορητότητα δεδομένων

Mπορείτε να μας ζήτησετε να αποστείλουμε σε εσάς ή άλλο υπεύθυνο επεξεργασιας τα αποθηκευμένα προσωπικά δεδομένα σε μηχανικά αναγνώσιμη μορφή. Στο πλαίσιο αυτό, τα στοιχεία θα σας δοθούν με μορφή JSON.

 

Εγώ που ζήτησα πρόσβαση στα δεδομένα που αποθηκεύουν σχετικά με εμένα, κάνανε την παπια

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...